Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (615)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.411$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Даниленко Л. І. 
Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи / Л. І. Даниленко. - К. : Логос, 1998. - 139 c. - Бібліогр.: 161 назв. - укp.

Обгрунтовано сучасні вітчизняні та зарубіжні науково-теоретичні підходи, принципи, концепції управління загальноосвітньою школою. Розкрито сутність модернізації управлінської діяльності керівника школи та механізми її впровадження. Охарактеризовано зміст проектно-цільової, системно-модульної, системно-регіональної форм управління, пріоритетність діалогового методу спілкування та застосування комп'ютерних технологій в управлінні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вдовиченко Р. П. 
Система організаційно-педагогічної діяльності міського управління освіти з підвищення компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : Моногр. / Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна, В. Д. Чайка; Миколаїв, міськрада, Ін-т педагогіки АПН України. - К.; Миколаїв : Іліон, 2007. - 524 c. - укp.

Розкрито теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади діяльності міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проведено ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора. Висвітлено теоретично обгрунтовану модель системи організаційно-педагогічної діяльності управління освіти міської ради з даного питання, розглянуто особливості її практичної інтеграції у відповідних методиках і технологіях управління з урахуванням специфіки освітнього простору Миколаєва.

Раскрыты теоретико-методические и организационно-педагогические основы деятельности городского управления образования по повышению управленческой компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений. Проведен ретроспективный анализ функционально-должностных обязанностей директора. Освещена теоретически обоснованная модель системы организационно-педагогической деятельности управления образования городского совета по данному вопросу, рассмотрены особенности ее практической интеграции в соответствующих методиках и технологиях управления с учетом специфики образовательного пространства Николаева.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пархоменко І. М. 
Оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів під час їхньої атестації : наук.-метод. посіб. / І. М. Пархоменко. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2008. - 144 c. - Бібліогр.: с. 139-143. - укp.

Проаналізовано сучасні проблеми атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ). Наведено результати дослідження, пов'язаного з оцінюванням управлінської діяльності ЗНЗ Оболонського району м. Київ. Розкрито концептуальні підходи, зміст, технологію проведення даного оцінювання. Увагу приділено кадровому забезпеченню атестаційного процесу.

Проанализированы современные проблемы аттестации руководителей общеобразовательных учебных заведений (ОУЗ). Приведены результаты исследования, связанного с оценкой управленческой деятельности ОУЗ Оболонского района г. Киев. Раскрыты концептуальные подходы, содержание, технология проведения данного оценивания. Уделено внимание кадровому обеспечению аттестационного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411п2р

Шифр НБУВ: ВА707460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Губа А. В. 
Формування управлінської культури майбутнього менеджера освіти (теоретико-методичний аспект) : [монографія] / А. В. Губа; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 292 c. - Бібліогр.: с. 249-287. - укp.

Висвітлено генезис теорії освітнього менеджменту, визначено його сутність, основні функції та принципи. Розкрито культурологічні засади професійної підготовки сучасного вчителя. Розроблено теоретико-методичне обгрунтування системи формування управлінської культури майбутнього менеджера освіти, наведено загальну характеристику її змістовно-організаційної складової та структурних компонентів. Розглянуто сучасні методи формування управлінської культури майбутнього менеджера освіти, обгрунтовано рекомендації щодо проведення моніторингу сформованості даної якості у студентів у процесі їх професійної підготовки у педагогічних ВНЗ.

Освещен генезис теории менеджмента образования, определены его сущность, основные функции и принципы. Раскрыты культурологические основы профессиональной подготовки современного учителя. Разработана теоретико-методическое обоснование системы формирования управленческой культуры будущего менеджера образования, дана общая характеристика ее содержательно-организационной составляющей и структурных компонентов. Рассмотрены методы формирования управленческой культуры будущего менеджера образования, обоснованы рекомендации по проведению мониторинга сформированности данного качества у студентов в процессе их профессиональной подготовки в педагогических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рубан І. Г. 
Соціально-економічний контекст управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / І. Г. Рубан // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 47-51. - укp.

Висвітлено проблему визначення соціально-економічного контексту управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів та обгрунтовано актуальність з'ясування теоретико-методологічних основ формування соціально-економічної компетентності керівників шкіл у системі післядипломної педагогічної освіти регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к94 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Погребняк Ю. В. 
Розвиток рефлексивного компонента професійної компетентності керівника загальноосвітньої школи в умовах післядипломної педагогічної освіти / Ю. В. Погребняк // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 31-33. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості розвитку та умови освітнього процесу, які сприяють підвищенню рівня рефлексивного компонента професійної компетентності керівника загальноосвітньої школи у системі післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Панчук Т. В. 
Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / Т. В. Панчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Визначено особливості прояву різних видів активності директора школи у процесі виконання їм управлінських функцій залежно від типу мотивації управління. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та розподілу курсантів-директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності. Наведено типологію директорів шкіл на підставі виділення рівнів професійно-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Попова Н. В. 
Організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Попова; Ун-т менеджменту освіти АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні. Виокремлено їх основні види та компоненти. Розроблено систему консультативного забезпечення та її основні складові - концептуальну, мотиваційну, змістову, операційно-технологічну. Розроблено технологію визначення стану консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, зміст і технологію діяльності регіонального, місцевих і шкільних центрів консультативного забезпечення їх управлінської діяльності й основні напрями роботи. Висвітлено методику проведення експерименту, конкретизовано його зміст й умови проведення. Проаналізовано результати дослідження. Сформульовано методичні рекомендації щодо застосування розробленої системи в регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Петренко А. А. 
Організаційно-педагогічні засади атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. А. Петренко; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел визначено організаційно-педагогічні засади управлінської діяльності директора школи. Науково обгрунтовано й апробовано модель атестації керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розроблено кваліметричну субмодель, яка виконує роль інструментарію та має підпорядковану функцію щодо загальної моделі атестації керівника навчального закладу. Встановлено підвищення якості загальної середньої освіти в регіоні в результаті впровадження в управлінську практику розробленої моделі атестації керівника загальноосвітнього навчального закладу. З метою підвищення компетентності керівників та поліпшення підготовки кадрового резерву директорів загальноосвітніх шкіл регіону розроблено відповідні науково-методичні рекомендації. Експериментально виявлено поліпшення професійно-особистісних характистик керівників загальноосвітніх навчальних закладів та позитивний вплив запропонованої моделі на рівень загальної та середньої освіти в Чернігівському регіоні. Результати наукового дослідження впроваджено в управлінську діяльність загальноосвітніх навчальних закладів, експертних рад та експертних комісій системи загальної середньої освіти Чернігівського та Харківського регіонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч34(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пархоменко І. М. 
Організаційно-педагогічні засади оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. М. Пархоменко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури та нормативних документів системи освіти України, вивчення досвіду науковців і практичних досліджень розроблено систему оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) районним управлінням освіти на державно-громадських засадах за різних видів атестації (претендентської, кадрової, кваліфікаційної). Визначено структуру та зміст оцінювання за основними напрямами їх управлінської діяльності (стратегічного менеджменту, управління навчально-виховним процесом, менеджменту персоналу, фінансово-господарського менеджменту, внутрішніх і зовнішніх комунікацій) й особистісно-діловими якостями. Запропоновано рівні управлінської кваліфікації (нормативно-репродуктивний, перетворювальний, технологічний, творчо-інноваційний) і відповідні кваліфікаційні категорії ("керівник", "керівник першої категорії", "керівник вищої категорії", "керівник-наставник"). Розроблено інформаційно-ресурсний комплекс для оцінювання їх управлінської діяльності та його проведення за різних видів атестації (претендентської, кадрової, кваліфікаційної).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Данченко Г. В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. В. Данченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Прасол Д. В. 
Психологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. В. Прасол; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". - К., 2009. - 19 c. - укp.

На емпіричному рівні досліджено особливості формування психологічної готовності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до прогностичної діяльності. Проаналізовано її специфіку стосовно керівників ЗНЗ, її місце в управлінській діяльності даних керівників. Розроблено теоретичну модель дослідженої готовності. Визначено компоненти психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності (гностичну, мотиваційну, операційну, особистісну). Вивчено індивідуальні властивості, які входять до складу визначених компонентів, що зумовлюють її успішність та рівні успішності, проаналізовано розподіл керівників навчальних закладів за цими рівнями та соціально-демографічними показниками. Розроблено й апробовано програму психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності. Визначено психологічні умови її формування в системі післядипломної освіти. Відзначено, що психологічними засадами розвитку готовності керівників ЗНЗ до зазначеної діяльності є зміст (сукупність знань про прогностичну діяльність), чинники (сукупність якостей, які впливають на її успішність), засоби (навчальний семінар-тренінг, який базується на різноманітних методах навчання - міні-лекціях, дискусіях, рольових іграх, психологічних вправах і завданнях), умови (організаційні та змістові).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Серкіс Ж. В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування організаційної культури школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ж. В. Серкіс; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Розглянуто основні напрямки вивчення психологічних особливостей організаційної культури у світовій і вітчизняній науці. Розкрито зміст, структуру та функції зазначеної культури школи, що являє собою сукупність і складну взаємодію різноманітних психологічних конструктів, зокрема, професійних цінностей, переконань, норм членів педагогічного колективу, які формують мотиви й моделі організаційної трудової поведінки, що відображаються та передаються традиціями школи. Проведено адаптацію зарубіжного опитувальника для діагностики організаційної культури "Опитувальник організаційної культури" Р.Кука та Дж. Лаферті ("Organisational Culture Inventory (level V)" R.A. Cooke і J.C. Lafferty) до особливостей вітчизняної вибірки. Виявлено домінуючі типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів та чинники, що впливають на їх становлення. Розкрито зміст цілеспрямованого активного формування даної культури школи, визначено основні компоненти та умови психологічної підготовки керівника до її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ларіна Н. Б. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Б. Ларіна; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено сучасний стан підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до впровадження профільного навчання, запропоновано відповідний понятійно-категоріальний апарат. Обгрунтовано зміст і структуру організації профільного навчання (організаційну, консультаційну, орієнтаційну, діагностичну, координаційну), на підставі якої визначено компоненти підготовки рівнів ЗНЗ в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО) до впровадження профільного навчання, а саме: мотиваційно-цільовий, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний. Розроблено технологію визначення рівнів їх підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель даної підготовки, яка передбачає концептуальну, змістову, технологічну, результативно-оцінювальну складові, є інноваційною для вітчизняної системи підвищення кваліфікації. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо її застосування в цій системі на державному, регіональному й інституціональному рівнях управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Василенко Н. В. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Василенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

На підставі теоретичного аналізу інноваційної діяльності та її нормативно-правового забезпечення розроблено та теоретично обгрунтовано систему підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Розроблена система містить взаємозалежні та взаємозумовлені складові, а саме: концептуальну, змістову, технологічну, рефлексивну, прогностичну. Концептуальна складова відображає наукові засади підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності в ІППО, змістова розкриває оновлений навчально-тематичний план, форму організації навчання, що відповідають сучасним вимогам до вищих навчальних закладів, технологічна містить сучасні технології (форми та методи) навчання дорослих, рефлексивна розкриває методику визначення рівня підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності, прогностична - технологію фахового зростання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пермінова Л. А. 
Розвиток професійних умінь керівника школи у системі курсової підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. А. Пермінова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 23 c. - укp.

Обгрунтовано гіпотетичну модель професійного потенціалу сучасного директора школи, яка передбачає комплекс загальнопрофесійних і спеціальних умінь, здатність до творчості та психологічну готовність до професійної управлінської діяльності, розкрито суть вимог до керування, розроблено критерії та рівні сформованості професійних умінь директора загальноосвітньої школи. Визначено систему концептуальних положень та чинники розвитку професійних умінь директора школи (оптимізація процесу навчання на базі прогностично змодельованих мети, змісту та засобів їх реалізації; розвиток соціально значущих і особистісно ціннісних мотивів, психологічної готовності та емоційне стимулювання слухачів; раціональне поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, використання інтерактивних методів навчання, корекційна робота за результатами педагогічного моніторингу).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Базелюк В. Г. 
Формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Г. Базелюк; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито суть поняття "дослідницька діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу", визначено її зміст і структуру. Установлено, що ця діяльність є цілеспрямованим видом діяльності, зміст якої полягає в одержанні об'єктивної, науково-обгрунтованої, вірогідної інформації, необхідної для створення умов і застосування ефективних способів вирішення управлінських, педагогічних та інших проблем, які виникають у процесі функціонування та розвитку ЗНЗ за сучасних умов. Розроблено та науково обгрунтовано модель структурних складових процесу формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ в установах і закладах системи післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано та впроваджено у навчальний процес програми спецкурсів "Технологія науково-педагогічного дослідження в школі", "Дослідницька діяльність керівника ЗНЗ: теорія та практика", а також методичні рекомендації щодо формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ у даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жебровський Б. М. 
Формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Б. М. Жебровський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз поняття "якість", систематизовано сучасні наукові позиції щодо категорій "якість освіти", "управління якістю освіти". Визначено характерологічні особливості управлінської діяльності директора школи щодо забезпечення якості освіти. Обгрунтовано структуру професійної готовності директора школи та визначено її компоненти: ціннісно-мотиваційний, інформаційно-когнітивний, особистісно-вольовий, рефлексивно-операційний. Доведено, що підвищенню ефективності формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти сприяє впровадження експериментальної моделі, в якій враховано концептуальні ідеї навчально-методичної програми підготовки майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дзюба Т. М. 
Формування психологічної готовності заступника директора школи до взаємодії з учителями в умовах конфлікту : автореф. дис... канд. психол. наук / Т. М. Дзюба; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розвинуто теоретичні засади стосовно формування психологічної готовності заступника директора школи до взаємодії з учителями за умов конфлікту. Розкрито зміст і структуру даної готовності. З'ясовано чинники, які впливають на становлення психологічної готовності заступника школи до взаємодії з учителями за цих умов (місце розташування навчального закладу, тип навчального закладу, стать, вік і стаж управлінської діяльності заступників директорів шкіл). Розроблено технологію її формування, яка забезпечує реалізацію певних психологічних умов, а саме: оволодіння знаннями, що відображають суть взаємодії заступника школи з учителями за умов конфлікту; оволодіння методами діагностики основних компонентів психологічної готовності до такої взаємодії та чинників, які впливають на неї; оволодіння засобами та прийомами забезпечення ефективної особистісно розвивальної взаємодії заступника директора школи з учителями за умов конфлікту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч314 + Ю954.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ніконов Ю. М. 
Організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури керівника школи : наук.-метод. посіб. / Ю. М. Ніконов, Н. М. Островерхова, Т. Ю. Верещака, Л. Л. Стратійчук, Л. В. Шалаєва, В. П. Чудакова, Н. В. Бондаренко, Н. І. Волченко, Є. А. Кудріна, І. Н. Мальцева; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010. - 154 c. - укp. - рус.

Розкрито теоретико-методологічні засади формування технологічної культури (ТК) керівника школи, визначено базові складові його ТК. Розглянуто питання формування культури життєдіяльності особистості у контексті особистісно-орієнтованої освіти, іміджу навчального закладу в процесі його становлення і розвитку. Висвітлено організаційно-педагогічні умови формування ТК керівника та педагога школи, наведено критерії визначення рівнів сформованості ТК керівника ЗНЗ, описано технологію формування готовності до інноваційної діяльності педагогів профільної школи. Увагу приділено питанням формування ТК суб'єктів навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741245 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського