Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Жигірь В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Жигірь В. І. 
Зміст фахової підготовки вчителя обслуговуючої праці у вищому навчальному закладі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Жигірь; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему вдосконалення змісту фахової підготовки вчителя обслуговуючої праці у вищому навчальному закладі, зважаючи на нові вимоги до підготовки фахівця з вищою освітою. Теоретично обгрунтовано процес відбору елементів змісту фахової підготовки вчителя обслуговуючої праці. Розроблено його структурну модель - багаторівневу та багатокомпонентну системи, побудовані з викоритсанням блочного підходу. Запропоновано технологію укладання навчального плану. На підставі експертної оцінки розробленого змісту фахової підготовки вчителя обслуговуючої праці доведено доцільність його впровадження в практику підготовки зазначеного фахівця. За результатами експериментальної перевірки запропонованої варіативної предметно-фахової підготовки виявлено тенденцію підвищення загального рівня професійної підготовки вчителя обслуговуючої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жигірь В. І. 
Професійна педагогіка : навч. посіб. / В. І. Жигірь, О. А. Чернєга. - К. : Кондор, 2012. - 336 c. - Бібліогр.: с. 290-294. - укp.

Розглянуто предмет і завдання професійної педагогіки, розкрито особливості її становлення та розвитку. Висвітлено основи професійної освіти, окреслено основні напрями розвитку системи неперервної професійної освіти в Україні. Значну увагу приділено психологічним основам професійної педагогіки, акцентовано на професійно важливих психологічних якостях особистості, психологічних механізмах професійно-особистісного розвитку фахівця. Розкрито сутність та структуру, принципи, зміст, технології, методики та форми професійного виховання, наголошено на необхідності професійного самовиховання та саморозвитку. Детально викладено теорію та методику професійної освіти в Україні, зокрема, професійно-технічної, вищої та додаткової, їх організаційно-педагогічні засади, основні положення, зміст, методи, засоби та технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я73 + Ч34(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жигірь В. І. 
Деякі аспекти професійної компетентності менеджера освіти / В. І. Жигірь // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 64-71. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади визначення сутності понять "професійна компетентність", "професійна компетентність менеджера освіти". Розглянуто співвідношення термінів "професійна компетентність" і "кваліфікація". Визначено компоненти професійної компетентності менеджера освіти, керівника навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жигірь В. І. 
Особливості професійної підготовки менеджерів освіти в умовах магістратури / В. І. Жигірь // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено особливості підготовки менеджерів освіти за умов магістратури. Здійснено аналіз теоретичного і практичного навчання, навчання майбутнього менеджера освіти придбанню власного професійного досвіду, розвиток в нього професійно-важливих якостей особистості. Обгрунтовано основні напрями удосконалення підготовки менеджерів освіти відповідно до сучасних вимог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жигірь В І. 
Аналіз досвіду підготовки компетентного менеджера освіти у зарубіжних дослідженнях / В І. Жигірь // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 390-397. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто виникнення терміна «компетентністний підхід» і його базових понять «ключові компетенції», «професійні компетентності». Проаналізовано публікації, присвячені особливостям підготовки менеджера освіти у зарубіжних дослідженнях.

Рассмотрено возникновение термина «компетентностный подход» и его базовых понятий «ключевые компетенции», «профессиональные компетентности». Проанализированы публикации, посвященные особенностям подготовки менеджера образования в зарубежных исследованиях.

The article deals with the literature reviews of some problems of becoming and developing of a competent education abroad. The origin of the term a competent way is examined and its basic idea – basic competence, trade competence. The articles devoted to the peculiarities of the training a manager in the education in the international publications is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жигірь В. 
Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти / В. Жигірь // Вища шк.. - 2012. - № 4. - С. 33-45. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Акцентовано увагу на застосуванні компетентнісного підходу до підготовки менеджера освіти. Наведено результати емпіричного дослідження, на підставі яких розроблено елементний склад моделі професійної компетентності менеджерів освіти за умов їх підготовки у ВНЗ. Враховано такі блоки-елементи компетентностей: соціально-особистісний, організаційно-управлінський, загальнонауковий, загальнопрофесійний. Охарактеризовано низку підходів до визначення і розуміння поняття професійної компетентності. Підкреслено, що підготовка компетентного менеджера освіти має бути орієнтована на одержання ним професійних знань, формування професійних умінь і навичок, виховання професійно важливих якостей особистості, необхідних для успішного застосування знань, умінь і навичок у професійній діяльності, набуття професійного досвіду, формування професійної культури та мотивації професійного ставлення. Зазначено, що формування професійної компетентності має здійснюватися протягом усієї професійної діяльності менеджера освіти, тобто в системі неперервної підготовки: підготовка у ВНЗ – професійна діяльність у навчальній установі – система підвищення кваліфікації та перепідготовки.

Акцентировано внимание на применении компетентностного подхода к подготовке менеджера образования. Приведены результаты эмпирического исследования, на основе которых разработан элементный состав модели профессиональной компетентности менеджеров образованияв условиях их подготовки в ВУЗ. Учтены такие блоки-элементы компетентностей: социально-личностный, организационно-управленческий, общенаучный, общепрофессиональный. Охарактеризована цепочка подходов к определению и пониманию понятия профессиональной компетентности. Подчеркнуто, что подготовка компетентного менеджера образования должна быть ориентирована на получение им профессиональных знаний, формирование профессиональных умений и навыков, воспитание профессионально важных качеств личности, необходимых для успешного применения знаний, умений и навыков в профессиональной деятельности, получение профессионального опыта, формирование профессиональной культуры и мотивацию профессионального становления. Отмечено, что формирование профессиональной компетентности должно осуществляться на протяжении всей профессиональной деятельности менеджера образования, т. е. в системе непрерывной подготовки: подготовка в ВУЗ – профессиональная деятельность в учебном заведении – система повышения квалификации и переподготовки.

The problem of competence-based approach to the preparation of the manager of education. The results of an empirical study, which was developed based on the elemental composition of the model of professional competence of management education in termsof their training in higher education. Take into account elements such blocks of competencies: the socio-personal, organizational, managerial, general scientific, general. A characterization of the chain approaches to defining and understanding the concept of professional competence. Stressed that the preparation of a competent manager of education should be focused on getting their professional knowledge, the formation of professional skills, training professionally important qualities of the person required for the successful application of knowledge and skills in professional work, getting work experience, building a professional culture and motivation for professional development. It is noted that the formation of professional competence should be carried out throughout the professional education manager, in a system of continuous training: training at the university – a professional activity in the school – the system of training and retraining.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жигірь В. 
Менеджмент та його структура в теорії дослідження у професійній педагогіці / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 58-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито питання менеджменту та його структури в теорії професійної підготовки. Розглянуто методологічні, наукові, організаційні та методичні основи менеджменту в професійній педагогіці, виокремлено методи емпіричного та теоретичного досліджень. Вміщено таблицю порівняння предмета та мети діяльності менеджменту у професійній педагогіці і менеджера виробничої сфери. Відзначено, що від менеджера, його професійних компетенцій залежить якість навчально-виховного процесу, формування у випускників високих професійних компетентностей. Наголошено, що критерієм визначення менеджера у галузі освіти слід вважати його індивідуальний стиль, який є системою індивідуальних прийомів, що забезпечує ефективність його діяльності в системі освіти, навчання, виховання та розвитку особистості. Зауважено, що висока професійна компетенція менеджера у педагогічній діяльності забезпечує його авторитет на ринку освітніх послуг, дає можливість приймати інноваційні рішення.

Раскрыты вопросы менеджмента и его структуры в теории профессиональной подготовки. Рассмотрены методологические, научные, организационные и методические основы менеджмента в профессиональной педагогике, выделены методы эмпирического и теоретического исследований. Помещена таблица сравнения предмета и цели деятельности менеджмента в профессиональной педагогике и менеджера производственной сферы. Отмечено, что от менеджера, его профессиональных компетенций зависит качество учебно-воспитательного процесса, формирование у выпускников высоких профессиональных компетентностей. Отмечено, что критерием определения менеджера в области образования следует считать его индивидуальный стиль, который является системой индивидуальных приемов, что обеспечивает эффективность его деятельности в системе образования, обучения, воспитания и развития личности. Отмечено, что высокая профессиональная компетенция менеджера в педагогической деятельности обеспечивает его авторитет на рынке образовательных услуг, дает возможность принимать инновационные решения.

In the article methodological, scientific, organizational and methodical bases of management are examined and the various aspects of research open up in professional pedagogic. In the article attention of forming of professional knowledge of future managers is given in the process of professional preparation in Institute of higher to pedagogical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + У9(4УКР)212.14 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жигірь В. 
Становлення й розвиток професійної педагогіки / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 68-72. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано методологічні, наукові, організаційні та методичні основи формування професійних знань майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ до педагогічної діяльності у процесі вивчення професійної педагогіки. Зроблено висновок, що важливим завданням є створення психолого-педагогічних передумов формування активних, конкурентоздатних, ініціативних менеджерів, спроможних до продуктивної діяльності в закладах освіти різного рівня та акредитації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жигірь В. 
Теоретичне обгрунтування вивчення менеджменту у системі безперервної освіти / В. Жигірь, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 14-19. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто ефективність управління навчальним процесом у будь-якій ланці системи безперервної освіти (БО) на основі теорії менеджменту системи БО, що грунтується на застосуванні нейрон-лінгвістичного програмування і нумерології. Виокремлено й уточнено сутність категорій "навчання", "виховання", "розвиток", визначено їх місце у системі БО, теоретична та практична проблематика дослідження формування професійних знань майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ до педагогічної діяльності. Акцентовано увагу на таких процесах управлінського рівня системи БО: планування, організація, контроль діяльності навчальних закладів. Наведено основні функції менеджменту в системі БО, систему загальних принципів педагогічної та управлінської науки й організації навчального процесу, структурну модель особистості менеджера освіти, які експліковано на рисунках.

Рассмотрена эффективность управления учебным процессом в любом звене системы непрерывного образования (НО) на основе теории менеджмента системы НО, базирующейся на применении нейрон-лингвистического программирования и нумерологии. Выделена и уточнена сущность категорий "обучение", "воспитание", "развитие", определено их место в системе НО, теоретическая и практическая проблематика исследования формирования профессиональных знаний будущих менеджеров в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ к педагогической деятельности. Акцентировано внимание на таких процессах управленческого уровня системы НО: планирование, организация, контроль деятельности учебных заведений. Приведены основные функции менеджмента в системе НО, система общих принципов педагогической и управленческой науки, организация учебного процесса, структурная модель личности менеджера образования, эксплицированные на рисунках.

In the article methodological, scientific, organizational and methodical bases of forming of professional knowledge's of future managers are examined in the process of professional preparation in HES to pedagogical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жигірь В. 
Управлінська компетентність менеджера освіти / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто підходи до визначення сутності поняття "управлінська компетентність" у науково-педагогічній літературі. Визначено основні компоненти управлінської компетентності менеджера освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жигірь В. 
Особливості професійної компетентності менеджерів освіти / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 64-69. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто підходи до визначення сутності понять "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність менеджера освіти". Проаналізовано основні вимоги до менеджера освіти з метою визначення сукупності професійних компетентностей, які мають бути сформовані під час його підготовки у ВНЗ. З'ясовано, що гранична корисність блага - корисність його додаткової одиниці - залежить від того, скільки одиниць цього блага ми вже маємо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жигірь В. 
До питання про методи, методики та технології підготовки сучасного менеджера освіти / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 50-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто новітні методи, методики та технології навчання, які підвищують якість професійної підготовки майбутніх менеджерів освіти у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жигірь В. 
Вимоги до професійної підготовки сучасного менеджера освіти / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 50-55. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної діяльності сучасного менеджера освіти та вимоги до його професійної підготовки в педагогічному університеті. Обумовлено, що головною метою системи вищої освіти є підготовка майбутніх менеджерів освіти високої кваліфікації, здатних здійснювати соціально-професійну та педагогічну діяльність, згідно до державного соціального замовлення для потреб навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Жигірь В. 
Провідні функції менеджера освіти як основа формування його професійної компетентності / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 27-33. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Розглянуто підходи до визначення сутності понять "освітній менеджмент", "педагогічний менеджмент", "дидактичний менеджмент", "менеджер в галузі освіти" у науково-педагогічній теорії і практиці. Проаналізовано основні функції менеджера освіти з метою визначення особливостей його підготовки як компетентного фахівця. Охарактеризовано, що менеджер освіти - це професія, тип діяльності, в основі якої покладено таке знання та людські здібності, завдяки яким можна здійснювати управління організацією та керівництво освітніми процесами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жигірь В. 
Управлінська культура як складова професійної культури менеджера освіти / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 40-45. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано особливості професійної діяльності сучасного менеджера освіти. Розкрито роль і значення управлінської культури як складової його професійної культури. Обумовлено сутність поняття «управлінська культура». Розглянуто співвідношення понять «управлінська культура» та «культура управління», «культура управлінської діяльності». Обґрунтовано структуру та зміст управлінської культури менеджера освіти, охарактеризовано її структурні компоненти. Сформульовано вимоги, які висуваються до кваліфікації керівника закладу освіти. Визначено рівні професійної культури керівника закладу освіти: рефлексивний, аксіологічний, акмеологічний, комунікативний. Виокремлено цінності управління педагогічними системами: цінності-цілі, цінності-знання, цінності-відносини, цінності-якості.

Проанализированы особенности профессиональной деятельности современного менеджера образования. Раскрыта роль и значение управленческой культуры как составляющей его профессиональной культуры. Обусловлена сущность понятия «управленческая культура». Рассмотрено соотношение понятий «управленческая культура» и «культура управления», «культура управленческой деятельности». Обоснована структура и содержание управленческой культуры менеджера образования, охарактеризованы ее структурные компоненты. Сформулированы требования, предъявляемые к квалификации руководителя учебного заведения. Определены уровни профессиональной культуры руководителя учебного заведения: рефлексивный, аксиологический, акмеологический, коммуникативный. Выделены ценности управления педагогическими системами: ценности-цели, ценности-знания, ценности-отношения, ценности-качества.

Analyzed are the features of the professional activities of modern education manager. Disclosed is the role and importance of management culture as part of their professional culture. Postulated is the essence of the concept of "management culture". Considered are the concepts of "management culture" and "management culture", "culture management activities". Grounded is the structure and content of management culture education manager, describes its structural components. Formulated are the requirements that are applicable to the training of managers of education. Determined are the levels of the professional culture of the head of an educational institution: a reflexive, axiological, acmeological and communicative. Distinguished are the values of teaching management system: values-goals, values-knowledge, values-attitudes, values-quality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жигірь В. І. 
Концептуальні засади побудови моделі менеджера освіти: компетентнісний підхід / В. І. Жигірь // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено сучасний стан та проблеми системи вищої професійної освіти в межах підготовки менеджера освіти й окреслено основні напрями вдосконалення професійної підготовки майбутнього керівника навчального закладу за умов реалізації компетентнісного підходу. Розглянуто поняття "модель фахівця", обгрунтовано необхідність її побудови та висвітлено вихідні принципи, які її визначають. Проаналізовано наявні моделі керівників навчальних закладів, виявлено основні види діяльності менеджера освіти, наведено компетентнісну модель майбутнього менеджера освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Жигірь В. 
Значення аналітичної компетентності у професійній діяльності менеджера освіти / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 22-26. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано значення аналітичної компетентності менеджера освіти у професійній діяльності менеджера системи освіти. Розглянуто підходи до визначення поняття “компетентність фахівця”. Викладено авторську версію змістового наповнення концепту, в якому аналітична компетентність розуміється як вміння, здатність, професійно важливі якості, особистий досвід у сфері аналізу інформації, її оцінювання, використання за допомогою різних засобів, методів і технологій. Виокремлено основні професійно важливі риси менеджера у сфері освіти. Визначено дієві заходи щодо усунення недоліків та підвищення ефективності процесу управління. Підкреслено актуальність контролювальної функції аналітичної компетентності у професійній діяльності менеджера освіти, яка полягає в тому, що дозволяє здійснювати моніторинг стану справ у навчальному закладі, прогнозувати розвиток цього закладу, аналізувати якість освітніх процесів.

Обосновано значение аналитической компетентности менеджера образования в профессиональной деятельности менеджера системы образования. Рассмотрены подходы к определению понятия "компетентность специалиста". Изложена авторская версия содержательного наполнения концепта, в котором аналитическая компетентность понимается как умение, способности, профессионально важные качества, личный опыт в области анализа информации, ее оценка, использование с помощью различных средств, методов и технологий. Выделены основные профессионально важные черты менеджера в сфере образования. Определены действенные меры по устранению недостатков и повышению эффективности процесса управления. Подчеркнута актуальность контролирующих функций аналитической компетентности в профессиональной деятельности менеджера образования, которая заключается в том, что позволяет осуществлять мониторинг состояния дел в учебном заведении, прогнозировать развитие этого заведения, анализировать качество образовательных процессов.

The article analyses the notion “analytical activity” from the standpoint of various researchers. The peculiarities of analytical activity of educational manager have been considered. Results of the analysis use for formulating the notion “analytical competence of educational manager” and defining its main components: knowledge, skills, experience of activity and quality of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жигірь В. І. 
Теоретичні і методичні засади формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. І. Жигірь; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.

Розроблено та науково обгрунтовано систему формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти в процесі їх професійної підготовки на першому (бакалаврському) рівні педагогічної ВНЗ (освітня галузь знань 0101 Педагогічна освіта за всіма напрямами підготовки). Розроблено та науково обгрунтовано концепцію формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти в процесі їх професійної підготовки на першому (бакалаврському) рівні педагогічної ВНЗ. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти в процесі їх професійної підготовки на першому (бакалаврському) рівні педагогічної ВНЗ, яка складається з цільового, концептуально-нормативного, змістово-організаційного та діагностико-рефлексивного блоків; забезпечує результат, яким є сформованість професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти; передбачає запровадження відповідного методичного інструментарію (форми, методи та засоби навчання) та реалізується завдяки створенню організаційно-педагогічних умов (інтеграція змісту педагогічної й управлінської підготовки; забезпечення індивідуалізації навчання; створення професійно-орієнтованого освітнього середовища; практична спрямованість навчання майбутніх менеджерів освіти).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Жигірь В. 
Напрями удосконалення професійної підготовки менеджера освіти у ВНЗ / В. Жигірь // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 80-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до удосконалення професійної підготовки менеджера освіти; розкрито особливості його професійної діяльності. Виділено основні компоненти у структурі діяльності менеджера освіти з метою встановлення взаємозв’язку між посадовими функціями менеджера освіти за реальних умов навчального процесу та змістом інформації в процесі підготовки. Встановлено, що сутнісними характеристиками професійної підготовки менеджера освіти мають стати багаторівневість, варіативність, модульність й поліфункціональність. Визначено також провідні напрями вдосконалення професійно-управлінської підготовки менеджера: змістовний й організаційний.

Проанализированы различные подходы к совершенствованию профессиональной подготовки менеджера образования; раскрыты особенности его профессиональной деятельности. Выделены основные компоненты в структуре деятельности менеджера образования с целью установления взаимосвязи между должностными функциями менеджера образования в реальных условиях учебного процесса и содержанием информации в процессе подготовки. Установлено, что сущностными характеристиками профессиональной подготовки менеджера образования должны стать многоуровневость, вариативность, модульность и полифункциональность. Определены ведущие направления совершенствования профессионально-управленческой подготовки менеджера: содержательный и организационный.

Different approaches to professional training education manager; the features of his professional activity. The main components in the structure of education manager to establish the relationship between education officials Manager functions in the real world learning process and content of information in the preparation. Established that the essential characteristics of training manager education should be multilevel, variability, modularity and multifunctional. Defined as leading directions improve vocational and managerial training manager: substantial and organizational.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського