Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Журавська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Артюшина М. В. 
Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. посіб. / М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко, О. М. Котикова, М. І. Радченко, Г. М. Романова; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 329 c. - укp.

Висвітлено можливості застосування управлінського підходу до процесу освітньої та навчальної діяльності, обгрунтовано предмет і основні функції навчального менеджменту. Визначено особливості управління навчанням учнів різних освітньо-вікових періодів. Розглянуто питання планування, мотивації, організації та контролю навчання. Розкрито психологічні засади вирішення педагогічних ситуацій.

Освещены возможности применения управленческого подхода к процессу образовательной и учебной деятельности, обоснованы предмет и функции учебного менеджмента. Определены особенности управления обучением учащихся разных образовательно-возрастных периодов. Рассмотрены вопросы планирования, мотивации, организации и контроля обучения. Раскрыты психологические основы решения педагогических ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30я7 + Ч311.44я7 + Ю984.030.2-72я7 + Ч314я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Журавська Л. М. 
Соціально-психологічний тренінг: розвиток якостей особистості працівників сфери туризму : навч. посіб. / Л. М. Журавська. - К. : Слово, 2006. - 312 c. - Бібліогр.: с. 304-307. - укp.

Розкрито основні теоретичні аспекти та викладено практичні вправи, спрямовані на розвиток якостей особистості працівника сфери туризму з питань ефективної взаємодії у спілкуванні, сприймання та розуміння партнерів, створення власного іміджу, подолання конфліктів. Описано засоби боротьби зі стресами, психологічного розвантаження, саморегуляції, впливу самосвідомості на розвиток і поведінку особистості, розпізнання та захисту від маніпуляції, розвитку в собі впевненості, креативності, лідерських якостей.

Раскрыты основные теоретические аспекты и изложены практические упражнения, направленные на развитие качеств личности работника сферы туризма по вопросам эффективного взаимодействия в общении, восприятия и понимания партнеров, создания собственного имиджа, преодоления конфликтов. Описаны средства борьбы со стрессами, психологической разгрузки, саморегуляции, влияния самосознания на развитие и поведение личности, распознавания и защиты от манипуляции, развития в себе уверенности, креативности, лидерских качеств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2с + Ч518.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колесніченко Л. А. 
Психологія та педагогіка : навч. посіб. / Л. А. Колесніченко, М. В. Артюшина, О. М. Котикова, Л. М. Журавська, В. С. Лозниця, Л. В. Музичко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2008. - 408 c. - укp.

Висвітлено основні категорії та поняття, пов'язані зі знаннями про психологічну сутність людини. Розкрито особливості психічних явищ, закономірності розвитку психічних властивостей особистості, проблеми взаємодії та спілкування. Охарактеризовано процес і механізми управління життєдіяльністю особистості в процесі освіти, навчання та виховання.

Освещены главные категории и понятия, связанные со знаниями о психологической сущности человека. Раскрыты особенности психологических явлений, закономерности развития психических свойств личности, проблемы взаимодействия и общения. Охарактеризованы процесс и механизмы управления жизнедеятельностью личности в процессе образования, обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Журавська Л. М. 
Педагогічні умови управління самостійною роботою студентів вищих закладів освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Журавська; Нац. аграр. ун-т. - К., 1999. - 21 c. - укp.

Дисертацію присвячено питанням управління самостійною роботою студентів (СРС) вищих закладів освіти. Науково обгрунтовано педагогічні умови управління СРС, запропоновано модель реалізації управління СРС на основі інформаційно-стимулюючого підходу. Розроблено методику застосування моделі системи контролю для інформування та стимулювання навчальної діяльності студентів, стимулюючих та активізуючих завдань для контролю СРС на лекціях, прохідних узагальнюючих таблиць для теоретичного опрацювання курсу, прохідних завдань у межах дисципліни, інформаційно-методичних матеріалів для СРС. Подальший розвиток отримало питання диференційованого підходу до ролі викладача в управління СРС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Журавський В. Л. 
Комп'ютерне тестування професійної компетентності державних службовців / В. Л. Журавський, Л. М. Журавська // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 219-226. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розроблено модель системи комп'ютерного тестування державних службовців. Запропоновано створення Центру тестування професійної компетентності та складання екзамену при вступі на державну службу у формі централізованого комп'ютерного тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Журавська Л. М. 
Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 61-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - рус.

Розроблено модифікований курс з дисципліни "Педагогіка та психологія" з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксиологічного підходу, визначено структурні компоненти: мотиваційно-цільовий, пізнавально-операційний, професійно-орієнтовний, особистісно-регулятивний. Особливу увагу приділено тренінговим заняттям, метою яких є саморозвиток та с самовдосконалення особистості. Відзначено тривекторну спрямованість НДР студентів, зокрема: налагодження зв’язків та отримання інформації щодо економічних досліджень ринку, розвиток професійних та дослідницьких умінь, підвищення професійної спрямованості та науково-професійного розвитку. Обгрунтовано необхідність особистісно-професійного саморозвитку студента за трьома напрямами: професійним, психолого-педагогічним, науковим, в межах яких відбувається формування комунікативної, управлінської, ціннісно-мотиваційної, самоосвітньої та самоуправлінської компетентностей.

Представлен разработанный автором модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксиологического подхода, определены структурные компоненты: мотивационно-целевой, познавательно-операционный, профессионально-ориентированный, личностно-регулятивный. Особое внимание уделено тренинговым занятием, целью которых является саморазвитие и самосовершенствование личности. Отмечена трёхвекторная направленность НИР студентов, в частности: налаживание связей и получение информации относительно экономических исследований рынка, развитие профессиональных и исследовательских умений, повышение профессиональной направленности и научно-профессионального развития. Обоснована необходимость личностно-профессионального саморазвития студентов по трем направлениям: профессиональному, психолого-педагогическому, научному, в пределах которых происходит формирование коммуникативной, управленческой, ценностно-мотивационной, самообразовательной и самоуправленческой компетенций.

The article is devoted to prfessional development of economic university students. The authors draw attention to significante of psychological and pedagogical subjects and scientific work in terms of professional training of future economists; substantiate necessity of applying a modified course of psychology and pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Журавська Л. М. 
Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 151-159. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано модифікований курс з дисципліни “Педагогіка та психологія” з метою формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в контексті праксеологічного підходу, який реалізується на наступних етапах: професійно-діагностичному, на етапі аналізу індивідуальних результатів, визначенні персональної траєкторії самовдосконалення, складанні програми особистісно-професійного саморозвитку, реалізації програми саморозвитку, професійно-орієнтовній самодіагностиці, аналізі індивідуальних результатів, визначенні програми особистісно-професійного саморозвитку та реалізації програми особистісно-професійного саморозвитку. Обґрунтовано взаємозв’язок таких структурних елементів модифікованого курсу: вступ, педагогіка як наука, структура особистості, активність особистості, розвиток та саморозвиток особистості, психічні пізнавальні процеси, навчання, самонавчання, психічні властивості, виховання, регулятивний аспект поведінки, емоційні стани, рівні прояву психіки, формування Я-концепції, управління саморозвитком, спілкування, ефективна взаємодія, поведінка особистості у конфлікті, публічний виступ, зворотний зв'язок у навчанні.

Представлен модифицированный курс по дисциплине "Педагогика и психология" с целью формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в контексте праксеологического подхода, реализуемого на следующих этапах: профессионально-диагностическом, на этапе анализа индивидуальных результатов, определении персональной траектории самосовершенствования, составлении программы личностно-профессионального саморазвития, реализации программы саморазвития, профессионально-ориентировочной самодиагностики, этапе анализа индивидуальных результатов, определения программы личностно-профессионального саморазвития и реализации программы личностно-профессионального саморазвития. Проанализированы структурные элементы модифицированного курса: введение, педагогика как наука, структура личности, активность личности, развитие и саморазвитие личности, психические познавательные процессы, обучение, самообучение, психические свойства, воспитание, регулятивный аспект поведения, эмоциональные состояния, уровни появления психики, формирование Я-концепции, управление саморазвитием, общение.

Presented a modified course of discipline "Pedagogy and Psychology" for the formation of future economists to professional self-development in the context of the praxeological approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р30-223(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Борисенко Л. Л. 
Здоров'язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух // Лікар. справа. - 2017. - № 7. - С. 10-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито основні аспекти застосування здоров'язберігаючих освітніх технологій в сучасній системі вищої освіти, які розглядаються як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів на основі ергономічного підходу. Цей підхід запобігає руйнуванню здоров'я за одночасного створення системи сприятливих для здоров'я умов всіх учасників цього процесу. Методологічною основою дослідження є положення теорії оптимізації навчально-виховного процесу Ю. Бабанського, теорії оптимального управління навчанням В. Беспалько, Т. Ільїної, Н. Тализіної. За результатами дослідження виявлено, що причинами виникнення негативних функціональних станів студентів є значне перевантаження різними видами навчальної діяльності та збільшення обсягів навчальної інформації для засвоєння, що призводять до виникнення у них тривоги, занепокоєння, втоми, зниження навчальної успішності. З метою оптимізації навчальної діяльності студентів запропоновано заходи з дотриманням ергономічних вимог щодо створення відповідних організаційних та соціально-психологічних умов навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)028.6 + Ч48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Журавська Л. 
Функціональна модель самокерованого автономного навчання студентів / Л. Журавська // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 51-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Формування самокерованої, самостійної особистості, здатної управляти розвитком власних здібностей, підвищенням свого професійного і культурного рівня впродовж усього життя - актуальна проблема сучасності. Одним зі шляхів її вирішення є впровадження самокерованого автономного навчання, що розглядається як такий його вид, що забезпечує процес самоуправління навчальною діяльністю, його внутрішню та зовнішню сторони. Досліджено взаємозв'язок між поняттями самоуправління, самокерівництво, автономія навчання в закладі вищої освіти. Акцентовано увагу на відмінності понять і функцій самоуправління та самокерівництва навчанням, охарактеризовано їх особливості. Самоуправління розглядається як процес досягнення цілей навчання, що спрямовується і підтримується виконанням функцій самокерівництва та наданням студентам автономії у навчанні. Воно передбачає здійснення функцій цілепокладання, самопланування, самоорганізації, самомотивації, самоконтролю. Функції самокерівництва навчанням - низка незалежних самовизначень студента: очікувань, цілей, ресурсів, можливостей, культури, власної стратегії і моделі навчання, а також прояв відповідальності, самомотивування, саморегуляції, ініціативи, самооцінки й відповідності їх процесу навчання. Усі функції самоуправління та самокерівництва у процесі їх реалізації інтегруються, здійснюючи синергетичний ефект для досягнення очікуваних результатів навчання. З'ясовано та розведено суті понять "автономія" та "автономність". Автономність - це якість особистості, її самостійність, здатність до самовизначення щодо прийняття рішень і дій студента на основі власних принципів, поглядів, цінностей тощо. Автономія - це визнання і надання автономних прав студенту на розвиток і вияв автономності у процесі навчання, умова формування самостійності і здатності до самокерованого автономного навчання, здійснення процесу самоуправління. Усі підходи знайшли втілення у функціональній моделі самокерованого автономного навчання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського