Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Забора А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Забора А. В. 
Особливості технології професійної підготовки учителя фізичної культури / А. В. Забора // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 11. - С. 53-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено спробу проаналізувати особливості технології професійної підготовки учителя фізичної культури. Встановлено, що технологія підготовки учителя фізичної культури включає такі структурні елементи, як лекція - семінар - самостійна робота, підготовка творчих завдань - практичні заняття (методичні, демонстраційні та навчальна практика) - розробка творчих уроків - навчальна практика. Реалізація кожного кроку навчання можлива на основі контролю знань, умінь і навичок. Одним з методів контролю знань є аналіз семантичних просторів.

Сделана попытка проанализировать особенности технологии профессиональной подготовки учителя физической культуры. Установлено, что технология подготовки учителя физической культуры включает такие структурные элементы, как лекция - семинар - самостоятельная работа, подготовка творческих заданий - практические занятия (методические, демонстрационные и учебная практика) - разработка творческих уроков - учебная практика. Реализация каждого шага обучения возможна на основе контроля знаний, умений и навыков. Одним из методов контроля знаний есть анализ семантических пространств.

In activity made attempt to analyze features of technology of vocational training of the teacher of physical culture. Established, that the technology of opening-up of the teacher of physical culture actuates such building blocks as: the lecture a seminar independent activity, opening-up of creative tasks practical occupations (methodical, demonstration and educational practice) mining of creative lessons educational practice. The implementation of each step of training is possible(probable) on the basis of the control of knowledge, skills and skills. One of methods of verification of knowledge is the analysis of the semantic spaces.


Ключ. слова: Технологія, контроль, знання, уміння, навички, семантичні простори
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Забора А. В. 
Структура професійних знань, умінь і навичків студентів факультету фізичного виховання / А. В. Забора // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 12. - С. 50-54. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано програми з "ТМФВ" та спортивно-педагогічних дисциплін. Вказано на необхідність здійснення внутрішніх і зовнішніх зв'язків між предметами, їх інтеграції.

Проанализированы программы с "ТМФВ" и спортивно-педагогических дисциплин. Указывается на необходимость осуществления внутренних и внешних связей между предметами, их интеграции.

Analysis of the programs with "TMFV" and sports - pedagogical disciplinesspent was carried out in the job. It is underlined necessity of realization of internal and external communications(connections) between subjects, their integration.


Ключ. слова: Курс "ТМФВ", гімнастика, вчитель фізичної культури
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Забора А. В. 
Пути оптимизации физической подготовки курсантов младших курсов / А. В. Забора // Физ. воспитание студ. творч. специальностей. - 2008. - № 3. - С. 15-19. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Визначено ступінь впливу різних програм фізичної підготовки на рівень загальної фізичної підготовленості курсантів I курсу. Використання силових і швидкісно-силових вправ дозволили вірогідно поліпшити результати в підтягуванні на поперечині, у стрибках у довжину з місця, підйомі тулуба з положення лежачи в сидячи. Збільшений обсяг бігових навантажень і вправ швидкісно-силової спрямованості сприяли достовірному поліпшенню витривалості курсантів.

Определена степень влияния разных программ физической подготовки на уровень общей физической подготовленности курсантов I курса. Использование силовых и скоростно-силовых упражнений позволили достоверно улучшить результаты в подтягивании на перекладине, в прыжках в длину с места, подъеме туловища из положения лежа в сидя. Увеличенный объем беговых нагрузок и упражнений скоростно-силовой направленности способствовали достоверному улучшению выносливости курсантов.

ItТs defined degree of influence of different trainingТs programs to the level of common physical preparation of first year cadets. Results in pulling up on a crossbeam, in broad jumps from a place, rise of a trunk from a prone position in sitting have allowed to improve use of power and high-speed exercises authentically. The increased volume of racing loadings and exercises of a high-speed power orientation promoted authentic improvement of endurance of cadets.


Ключ. слова: курсанты, силовые и скоростно-силовые упражнения, физическая подготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Забора А. В. 
Формування знань і навичок майбутніх вчителів фізичної культури в процесі вивчення дисциплін "Теорія і методика фізичного виховання" і "Гімнастика з методикою викладання" : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. В. Забора; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2004. - 21 c. - укp.

Розроблено та науково обгрунтовано експериментальну навчальну програму з курсу "Гімнастика з методикою викладання". Уперше до програми цієї дисципліни вміщено тему "Теорія та методика розвитку рухових здібностей", мета якої - закріплення теоретичних знань з курсу "Теорія та методика фізичного виховання" шляхом вивчення відповідного теоретичного та практичного матеріалу. Запропоновано системно використовувати методи програмованого навчання, базуючись на мережевому плануванні й управлінні навчальним процесом. Удосконалено технологію формування знань і навичок у студентів факультету фізичного виховання в процесі вивчення дисциплін "Теорія та методика фізичного виховання" та "Гімнастика з методикою викладання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч516 р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Забора А. 
Удосконалення методики фізичної підготовки курсантів ЗВО МВС України зі специфічними умовами навчання / А. Забора, О. Камаєв // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2021. - № 3. - С. 83-87. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - розробити та експериментально обгрунтувати вдосконалену методику фізичної підготовки курсантів. Дослідження виконано на навчально-спортивній базі Харківського національного університету внутрішніх справ (ХНУВС). У дослідженні брали участь 46 курсантів двох академічних груп другого року навчання. Було створено експериментальну (n - 24) і контрольну (n - 22) групи. Експеримент тривав протягом четвертого семестру. Використано наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної інформації, педагогічне спостереження, тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. За рахунок використання експериментальної методики, підбору засобів і методики виконання комплексних вправ одержано приріст показників фізичної та спеціальної підготовленості курсантів. Встановлено, що розроблена методика вдосконалення фізичної підготовки забезпечила достовірне покращання показників фізичної підготовленості курсантів і сприяє успішному оволодінню вправами тактики самозахисту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4Укр)360.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського