Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Загарницька І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Биковська О. В. 
Позашкільна освіта в Україні : навч. посіб. / О. В. Биковська, С. В. Бут, О. П. Дмитренко, І. І. Загарницька, Г. Г. Ковганіч, О. Є. Кузик, Л. В. Листопадова, О. В. Литовченко, С. О. Лихота, О. В. Лісовий; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 223 c. - укp.

Розкрито історико-теоретичні та організаційно-управлінські основи позашкільної освіти, її зміст і методику проведення в позашкільних навчальних закладах. Розглянуто питання професійної підготовки педагогів для системи позашкільної освіти.

Раскрыты историко-теоретические и организационно-управленческие основы внешкольного образования, её содержание и методика проведения во внешкольных учебных заведениях. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки педагогов для системы внешкольного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Загарницька І. І. 
Художнє виховання як чинник формування чуттєвої культури студентської молоді : Автореф. дис... канд. філософ. наук / І. І. Загарницька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сутнісні характеристики людини, зокрема, "чуттєвість", "чуттєва культура", "духовний світ особистості". Розкрито зміст чуттєвої культури студентської молоді та значення її формування для духовного розвитку молодого покоління за умов динамічних перетворень в сучасному українському суспільстві. Визначено фактори впливу на формування та збагачення чуттєвої культури студентської молоді та обгрунтовано значення у даному процесі художнього виховання. Описано процес розвитку емоційної сфери студентів, проаналізовано чинники підвищення ефективності їх художнього виховання у ВНЗ. Розглянуто питання розробки цілісної системи даного виду виховання молоді для запобігання духовного занепаду суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ю6*671.13 + Ч481.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бєлєнька Г. В. 
Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці : монографія / Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, З. Н. Борисова, Н. В. Гавриш, Н. М. Голота, І. І. Загарницька, Н. М. Кот, Н. В. Левінець, І. О. Луценко, М. А. Машовець; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т розв. дитини. - К., 2009. - 310 c. - Бібліогр.: 256 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи професійної підготовки вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку. Описано сучасні технології науково-педагогічної підготовки дошкільних педагогів за умов навчання у ВНЗ, процес формування готовності фахівців до навчання дітей іноземної мови, методику формування готовності студентів до використання досвіду народної педагогіки у фізичному вихованні дітей за умов дошкільного навчального закладу. Проаналізовано педагогічні ідеї та досвід В.О. Сухомлинського як джерело технологій удосконалення фахової підготовки спеціалістів дошкільного профілю.

Освещены теоретические основы профессиональной подготовки воспитателей к работе с детьми дошкольного возраста. Описаны современные технологии научно-педагогической подготовки дошкольных педагогов в условиях обучения в ВУЗ, процесс формирования готовности специалистов к обучению детей иностранному языку, методика формирования готовности студентов к использованию опыта народной педагогики в физическом воспитании детей в условиях дошкольного учебного заведения. Проанализированы педагогические идеи и опыт В.А. Сухомлинского как источник технологий усовершенствования профессиональной подготовки специалистов дошкольного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Луговий В. І. 
Психолого-педагогічні засади проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі : монографія / В. І. Луговий, М. М. Левшин, О. Ф. Бондаренко, І. І. Загарницька, С. А. Калашнікова; ред.: В. П. Андрущенко, В. І. Луговий; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2011. - 259 c. - укp. - англ.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування засад проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі. Розкрито принципи проектування педагогічних систем. Розглянуто проективні вміння магістрантів як складову компетентнісного підходу. Висвітлено методичні засади викладання за дистанційною формою навчання у ВНЗ. Запропоновано модель технології формування проективних умінь у майбутніх викладачів ВНЗ. Увагу приділено проблемам реалізації інноваційних форм, методів і засобів викладання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч481.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бєлєнька Г. В. 
Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології : монографія / Г. В. Бєлєнька, Н. М. Голота, А. М. Гончаренко, Т. Л. Гурковська, І. І. Загарницька, А. В. Карнаухова, Н. М. Кот, О. І. Кошелівська, Н. В. Левінець, Т. О. Луценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т розв. дитини. - К., 2009. - 272 c. - Бібліогр.: 215 назв. - укp.

Розглянуто питання формування особистісних якостей та життєвих компетенцій у дітей-дошкільників, розкрито теоретичні засади їх мовленнєвого розвитку. Описано сучасні технології дошкільної освіти та виховання. Проаналізовано педагогічне стимулювання як фактор становлення морального вибору дошкільника, розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в самостійній образотворчій діяльності. Висвітлено особливості застосування комп'ютерних технологій в сучасних дошкільних навчальних закладах. Визначено шляхи залучення дітей з особливими потребами до освітнього процесу.

Рассмотрены вопросы формирования личностных качеств и жизненных компетенций у детей-дошкольников, раскрыты теоретические основы их речевого развития. Описаны современные технологии дошкольного образования и воспитания. Проанализированы педагогическое стимулирование как фактор становления морального выбора дошкольников, развитие творческих способностей детей старшего дошкольного возраста в самостоятельной образовательной деятельности. Освещены особенности применения компьютерных технологий в современных дошкольных учебных заведениях. Определены пути привлечения детей с особыми потребностями к образовательному процессу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Загарницька І. І. 
Феномен дитинства: філософсько-соціологічний аналіз / І. І. Загарницька; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011. - 320 c. - Бібліогр.: с. 285-320. - укp.

Проведено філософсько-соціологічний аналіз феномену дитинства у всьому розмаїтті його сутнісних характеристик, особливостей функціонування та закономірностей розвитку за сучасних соціокультурних реалій. Обгрунтовано значення дитинства не лише як одного з найважливіших етапів життя людини, а й як фундаменту існування держави та цивілізації. Показано оптимальні шляхи розвитку особистості дитини у відповідності до вимог сьогодення та перспектив подальшого прогресу людства. Доведено, що дитинство залишається відкритою книгою такою ж мірою, як і сутнісна філософія людини, що воно потребує теоретико-методологічного обгрунтування нових концепцій та ідей, спрямованих на пошук ефективних шляхів розвитку сучасного дитинства в контексті об'єктивних тенденцій цивілізаційного поступу людства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*64 + Ю98 + С5*423.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Загарницька І. 
Духовний світ особистості як уособлення "людського" в людині / І. Загарницька // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 98-104. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено основні погляди у філософії на розуміння поняття "особистість". Проаналізовано складові духовного світу особистості. Визначено місце в цій структурі чуттєвої культури. Обгрунтовано виняткове значення формування чуттєвої культури молоді для подолання духовної кризи, що охопила українське суспільство.

Исследованы основные взгляды в философии на понимание понятия "личность". Проанализированы составляющие духовного мира личности. Определено место чувственной культуры в этой структуре. Обосновано исключительное значение формирования чувственной культуры молодежи для выхода из духовного кризиса, который охватил украинское общество.

Basic looks are Investigational in philosophy on understanding of concept "personality". The constituents of the spiritual world of personality are analysed. The place of perceptible culture is certain in this structure. The exceptional value of forming of perceptible culture of young people is grounded for an exit from a spiritual crisis which overcame Ukrainian society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.2 + Ю771.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загарницька І. 
Дитинство в епоху інформаційної революції / І. Загарницька // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 69-77. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто цивілізаційні наслідки інформаційної революції. Висвітлено позитивний вплив її наслідків на економіку, гуманітарну сферу, наукові відкриття, підвищення якості освітньої діяльності, поглиблення міжнародного діалогу, прискорення формування і розвитку глобального соціокультурного простору тощо. Вказано, що за умови розумного використання комп'ютера він може стати незамінним помічником у процесі розвитку дитини. Окрім окреслених перспектив вказано і на негативні аспекти цього процесу, одним з яких є перетворення людини на своєрідний придаток комп'ютера. Зауважено, що штучна досконалість віртуального світу руйнує усталені орієнтири соціального життя, виникає "комп'ютерна залежність". Відзначено зростання самотності дітей, оскільки батькам бракує часу, щоби приділити увагу дитині, вони забувають про ціннісне ставлення до дитини як до майбутнього носія духовної культури людства. Наголошено, що негативу додають сучасні комп'ютерні ігри, які діти опановують ще з дошкілля. Констатовано, що все ж комп'ютер - корисна річ за умови дотримання певних правил користування ним.

Рассмотрены цивилизационные последствия информационной революции. Освещено положительное влияние ее последствий на экономику, гуманитарную сферу, научные открытия, повышение качества образовательной деятельности, углубление международного диалога, ускорение формирования и развития глобального социокультурного пространства и т. п. Указано, что при разумном использовании компьютера он может стать незаменимым помощником в процессе развития ребенка. Кроме обозначенных перспектив указаны и негативные стороны этого процесса, одним из которых является превращение человека в своеобразный придаток компьютера. Отмечено, что искусственное совершенство виртуального мира разрушает устоявшиеся ориентиры социальной жизни, возникает "компьютерная зависимость". Отмечен рост одиночества детей, поскольку у родителей недостаточно времени, чтобы уделить внимание ребенку. Они забывают о ценностном отношение к ребенку как к будущему носителю духовной культуры человечества. Негатива добавляют современные компьютерные игры, которыми дети овладевают еще с дошкольного возраста. Констатировано, что все же компьютер - полезная вещь при условии соблюдения определенных правил пользования им.

Аre considered the consequences of civilization of the information revolution. Highlighted the positive impact of its effects on the economy, humanitarian, scientific discoveries, improving the quality of educational activities, strengthening the international dialogue, accelerate the formation and development of the global socio-cultural space, and so on. Indicated that the judicious use of a computer, it may become indispensable in the development of the child. Also identified prospects indicated on the negative aspects of this process, one of which is the transformation of man into a kind of appendage of the machine. It is noticed that the artificial perfection of the virtual world destroys the established guidelines of social life, there is a "computer addiction". Growth of children alone because their parents enough time paying attention to the child, forgetting the valuable attitude to the child as a future vehicle of the spiritual culture of mankind. It is noted that the negative add modern computer games, children learn more from pre-school. It was stated that all the same computer - a good thing, subject to certain rules for using them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Загарницька І.І. 
Дитинство як соціальний феномен: філософська концептуалізація : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.03 / І.І. Загарницька; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 36 c. - укp.

Узагальнено теоретичні та методологічні засади розробки феномену дитинства. Проведено філософський аналіз його сутності та значення для розкриття потенціалу особистості та динамічного розвитку держави у контексті сучасних цивілізаційних змін. Обгрунтовано доцільність інтеграції всіх аспектів вивчення дитинства як самостійного та сутнісно-творчого явища в межах окремої галузі наукових знань - філософії дитинства. Сформульовано соціально-філософське тлумачення поняття дитинства не лише як цілісного інтегративного соціокультурного комунікативного просторово-часового феномену зі своїми цінностями та смислами, а й як сформованої та до певної міри контрольованої конкретним суспільством сукупності об'єктів, процесів, соціальних інститутів, покликаних підготувати молоде покоління до ефективної життєдіяльності у соціумі. Досліджено передумови та напрями трансформації дитинства на зламі епох. Показано протиріччя між усвідомленням соціокультурної цінності згаданого феномену та реальним ставленням до дитини в епоху постмодерну. Охарактеризовано сутність і напрями розгортання глобальних процесів, що обумовлюють характерні особливості соціалізації та індивідуалізації сучасної дитини. Через філософську рефлексію феномену "дитина-індиго" показано зміст і закономірності розкриття неповторності людської особистості. Виявлено досягнення та прорахунки України щодо забезпечення якості дитинства. Визначено ефективність вітчизняного нормативно-правового підгрунтя його існування та розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*64 + С5*423.121 + Ю98

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398451 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського