Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Загурська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Музика О. Л. 
Самооцінка і розвиток творчих здібностей : навч. посіб. / О. Л. Музика, І. С. Загурська. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. - 168 c. - укp.

Викладено результати психологічних досліджень самооцінки. Запропоновано оригінальну модель самооцінки здібностей, зокрема творчих. Розкрито психологічні механізми розвитку самооцінки в молодшому шкільному віці.

Изложены результаты психологических исследований самооценки. Предложена оригинальная модель самооценки способностей, в частности творческих. Раскрыты психологические механихмы развития самооценки в младшем школьном возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734я73 + Ю983.724я73 + Ю984.51я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Загурська І. С. 
Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. С. Загурська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розроблено структурно-функціональну модель самооцінки творчих здібностей дітей у молодшому шкільному віці, яка відображає механізми розвитку самооцінки залежно від його особливостей за умов діяльності з різним розвивально-творчим потенціалом. Виявлено, що реалізація розвивального потенціалу самооцінки творчих здібностей можлива лише на суб'єктно-ціннісному рівні, який забезпечується взаємодією соціального, діяльнісного, розвивального, творчого та ціннісно-регулювального компонентів. Уточнено структурні та функціональні характеристики параметрів самооцінки творчих здібностей у процесі шкільної адаптації. Установлено, що на розвиток самооцінки цих здібностей суттєво впливає соціальне співробітництво, усвідомлення можливостей розвитку власних здібностей. Розвинуто теоретичні положення про взаємозв'язок самооцінки та здібностей. Доведено можливість застосування психосемантичних методів для дослідження самооцінки учбових і творчих здібностей дітей у молодшому шкільному віці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.1 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Загурська І. С. 
Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації / І. С. Загурська // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 36-41. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано представленість соціально-бажаних форм поведінки у структурі саооцінки. Обгрунтовано взаємозв’язок компенсаторної функції особистісних якостей моральнісного змісту у структурі самооцінки та вмінь, здібностей у тому випадку, коли відсутній зв‘язок між особистісними якостями та діяльністю, в якій ці якості можуть розвиватися. Саме це є однією з причин шкільної дезадаптації та ознакою кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні. Наведено результати аналізу основних кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно- емоційному рівні та можливі шляхи їх подолання. Констатовано оптимальність розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні, що забезпечує в подальшому усвідомлення учбових дій як засобів підтримання самооцінки. Виділено шляхи та прийоми подолання кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні, що можуть бути використані у комплексній програмі психологічної підтримки першокласників у період адаптації до шкільного навчання. Показано, що на початку навчання у першому класі учні виділяють соціально бажані форми поведінки у школі, зміст яких пояснюють лише поверхово, які описують за допомогою таких конструктів: "не викрикує", "тихо поводиться", "не плаче", "посміхається". Виокремлено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності, однак набувають статусу значимих критеріїв для оцінки себе та інших; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання.

Проанализирована представленность социально-желаемых форм поведения в структуре саооценки. Обоснована взаимосвязь компенсаторной функции личностных качеств нравственного содержания в структуре самооценки и умений, способностей в том случае, когда отсутствует связь между личностными качествами и деятельностью, в которой эти качества могут развиваться. Именно это является одной из причин школьной дезадаптации и признаком кризисных моментов в развитии самооценки на нравственно-эмоциональном уровне. Представлены результаты анализа основных кризисных моментов в развитии самооценки на моральностно- эмоциональном уровне и возможные пути их преодоления. Констатирована оптимальность развития самооценки на нравственно-эмоциональном уровне, что обеспечивает в дальнейшем осознание учебных действий как средства поддержания самооценки. Выделены пути и приемы преодоления кризисных моментов в развитии самооценки на нравственно-эмоциональном уровне, которые могут быть использованы в комплексной программе психологической поддержки первоклассников в период адаптации к школьному обучению. Показано, что в начале обучения в первом классе ученики выделяют социально желательные формы поведения в школе, содержание которых объясняют лишь поверхностно и которые описывают с помощью таких конструктов: "не выкрикивает", "тихо ведет себя", "не плачет", "улыбается".

In the article the role of moral and emotional level of self-appraisal of first-formers at school adaptation stage has been defined. It has been mentioned that success of adaptation process is greatly dependent on the system of situational self-appraisals which were formed before entering school. The structure of self-respect and general self-appraisal consists of cognitive and moral emotional components which define the filling of situational self-appraisal. Child`s ideas of his own separate skills which deal with different kinds of activity, allow to define those starting points of personal development which can guarantee recognition and appraisal of social environment. Attitude to social relations as means of receiving recognition allows self-appraisal to develop on moral emotional level. Moral emotional level of self-appraisal is a kind of conventional pattern by means of which a child looks at others and searches his own social place among them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю983

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського