Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Зайчикова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Карамушка Л. М. 
Основи психолого-управлінського консультування : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. М. Карамушка, Н. Л. Коломінський, М. В. Войтович, М. Є. Андрос, О. В. Винославська, А. Ф. Головченко, Т. В. Зайчикова, О. С. Ковальчук; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 135 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто можливості надання психологічної допомоги керівникам організацій щодо реалізації управлінських функцій. Проаналізовано форму психологічного забезпечення управлінського процесу в організаціях - психолого-управлінське консультування. Розкрито зміст даної форми консультування, проведені її порівняння з іншими формами психологічної допомоги керівникам. Охарактеризовано основні напрямки роботи психолога з організаційно-управлінської проблематики. Висвітлено підходи до оцінювання ефективності психолого-управлінського консультування в організаціях.

Рассмотрены возможности предоставления психологической помощи руководителям организаций относительно реализации управленческих функций. Проанализирована форма психологического обеспечения управленческого процесса в организациях - психолого-управленческое консультирование. Раскрыты содержание формы консультирования, проведено сравнение ее с другими формами психологической помощи руководителям. Охарактеризованы основные направления работы психолога по организационно-управленческой проблематике. Изложены подходы к оценке эффективности психолого-управленческого консультирования в организациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.242я73

Шифр НБУВ: ВА630237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Максименко С. Д. 
Синдром "професійного вигорання" та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: гендерні аспекти : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядипл. освіти / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, Т. В. Зайчикова, О. І. Бондарчук, В. Т. Биковський; Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Міленіум, 2004. - 264 c. - (Психологія - менеджерам та персоналу орг.). - укp.

Розкрито суть поняття стресу, наведено основні підходи до його дослідження. Визначено чинники впливу на професійний стрес (ПС). Проаналізовано психологічні особливості синдрому "професійного вигорання" у працівників освітніх організацій. Наведено гендерні характеристики даних працівників, визначено їх взаємозв'язок з ПС і синдромом "професійного вигорання". Запропоновано методики для діагностики особливостей ПС в організаціях, а також основних складових самоменеджменту.

Раскрыта сущность понятия стресса, приведены основные подходы к его исследованию. Определены факторы влияния на профессиональный стресс (ПС). Проанализированы психологические особенности синдрома "профессионального выгорания" у работников образовательных организаций. Приведены гендерные характеристики работников данных заведений, определена их взаимосвязь с ПС и синдромов "профессионального выгорания". Предложены методики для диагностики особенностей ПС в организациях, а также основных составляющих самоменеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30п/ря73 + Ю941.1-69с.я73 + С5*423.2*344 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654647 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зайчикова Т. В. 
Карамушка Людмила Миколаївна: життєвий та науково-професійний шлях / Т. В. Зайчикова, О. А. Філь, О. В. Креденцер, Г. Л. Федосова, О. С. Ковальчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Лаб. організац. психології. - К. : Міленіум, 2006. - 88 c. - (Організац. психологія в персоналіях). - укp.

Висвітлено життєвий і творчий шлях доктора психологічних наук, професора, заслуженого працівника освіти України Л.М.Карамушки. Розглянуто основні напрямки та результати її професійної діяльності, зокрема щодо вивчення психологічних проблем управління. Наведено відомості про формування та становлення наукової школи Л.М.Карамушки, а також бібліографічний покажчик публікацій психолога за 1980 - 2005 рр. Висвітлено досвід роботи науково-професійних об'єднань, які працюють під керівництвом Л.М.Карамушки, зокрема Лабораторії організаційної психології Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, творчої групи аспірантів та наукових кореспондентів, Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці.

Освещен жизненный и творческий путь доктора психологических наук, профессора, заслуженного работника образования Украины Л.Н.Карамушки. Рассмотрены основные направления и результаты ее профессиональной деятельности, в частности по изучению психологических проблем управления. Приведены сведения о формировании и становлении научной школы Л.Н.Карамушки, а также библиографический указатель публикаций психолога за 1980 - 2005 гг. Освещен опыт работы научно-профессиональных объединений, работающих под руководством Л.Н.Карамушки, в частности Лаборатории организационной психологии Института психологии им.Г.С.Костюка АПН Украины, творческой группы аспирантов и научных корреспондентов, Украинской Ассоциации организационных психологов и психологов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6 + Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пов'якель Н. І. 
Практична психологія в системі вищої освіти: теорія, результати досліджень, технології : монографія / Н. І. Пов'якель, П. В. Лушин, Т. В. Бушуєва, Т. В. Зайчикова, Н. О. Макарчук, Я. М. Омельченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 376 c. - Бібліогр.: с. 353-378. - укp.

Висвітлено теоретичні та технологічні засади практичної психології в системі вищої школи, розкрито її особливості та місце в системі професіогенезу особистості майбутнього псхиолога-практика. Увагу приділено принципам психологічної діагностики, теоретико-методологічним засадам розробки психодіагностичних технологій, особистісним проявам дезадаптації психологів-початківців, специфіці виникнення дезадаптивних тривожних станів, психологічним детермінантам емоційних переживань фрустраційних ситуацій в юнацькому віці, рефлексивно-творчим технологіям професійного розвитку мисленнєвих здібностей майбутніх психологів.

Освещены теоретические и технологические основы практической психологии в системе высшей школы, раскрыты ее особенности и место в системе профессиогенеза личности будущего психолога-практика. Уделено внимание принципам психологической диагностики, теоретико-методологическим основам разработки психодиагностических технологий, личностным проявлениям дезадаптации начинающих психологов, специфике возникновения дезадаптивных тревожных состояний, психологическим детерминантам эмоциональных переживаний фрустрационных ситуаций в юношеском возрасте, рефлексивно-творческим технологиям профессионального развития мыслительных способностей будущих психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зайчикова Т. В. 
Соціально-психологічні детермінанти синдрому "професійного вигорання" у вчителів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / Т. В. Зайчикова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Розкрито суть синдрому "професійного вигорання" як наслідку довготривалих професійних стресів. Вивчено зміст і структуру цього синдрому. Досліджено детермінанти його виникнення за групами: соціально-економічні, соціально-психологічні, індивідуально-психологічні. Показано, що синдром "професійного вигорання" є наявним у більшості вчителів вітчизняних закладів середньої освіти, а також має специфіку вияву у цій діяльності. Установлено, що розвиток професійного вигорання у вчителів відбувається через компонент синдрому - резистенцію, тобто, найбільш поширеними симптомами прояву синдрому у вчителів є неадекватне вибіркове емоційне реагування, редукція професійних обов'язків, розширення сфери економії емоцій. Відзначено, що підвищення рівня підготовки вчителів до запобігання та подолання синдрому "професійного вигорання" можна забезпечити шляхом використання спеціальної соціально-психологічної програми, призначеної для оволодіння вчителями знаннями, що розкривають зміст і структуру зазначеного синдрому, а також методами його діагностики та засобами і прийомами профілактики й подолання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ставицька С. О. 
Практична психологія в системі вищої школи : монографія / С. О. Ставицька, П. В. Лушин, Т. В. Бушуєва, Т. В. Зайчикова, С. Л. Кравчук; ред.: Т. В. Бушуєва, С. О. Ставицька; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соціол., психології та упр. - К., 2012. - 303 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку практичної психології в системі вищої освіти. Охарактеризовано інноваційні психотехнології розвитку особистості студентів-психологів в системі фахової підготовки. Проаналізовано проблеми психодіагностики духовної самосвідомості особистості юнацького віку. Розглянуто технологію застосування репертуарних решіток під час діагностики ігрозалежності молоді. Показано можливості використання антистресових технологій у фаховій підготовці політичних психологів. Визначено психологічні умови та психотехнології розвитку мотивації підприємницької діяльності. Розглянуто професійно-рефлексивний тренінг самопізнання та саморозвитку як психотехнологію формування саморозуміння у майбутніх психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748918 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського