Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Закалюжний В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Закалюжний В. М. 
Полтавська область. Геолого-географічний нарис : (Навч. посібник) / В. М. Закалюжний, Г. Ф. Джурка; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2000. - 136 c. - Бібліогр.: с.122-123. - укp.

Висвітлено широке коло тематичних питань з історії геолого-географічних досліджень, географічного положення, рельєфу, геологічної будови, корисних копалин і технології їх видобування та використання, геологічних і гідрологічних пам'яток природи Полтавщини. Матеріали систематизовано з використанням даних новітніх досліджень вітчизняних учених, супроводжено необхідними таблицями та картами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д829(45УКР4-4ПОЛ)0 Я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бойко М. П. 
Загальне обладнання шкільного кабінету фізики : Навч. посіб. / М. П. Бойко, В. М. Закалюжний, М. П. Руденко; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДУ ім. М.Гоголя, 2005. - 84 c. - Бібліогр.: с. 83. - укp.

Наведено опис типового обладнання шкільного фізичного кабінету. Розглянуто принципові схеми, технічні характеристики, вказівки щодо експлуатації приладів, необхідних для проведення шкільного фізичного експерименту. Охарактеризовано склад, будову та механізм дії джерел електричного струму та живлення, шкільних демонстраційних електровимірювальних приладів, електронних осцилографів і звукових генераторів, секундоміру, вакуум-насосів і проекційної апаратури. Розглянуто спеціальні способи проектування та можливості використання шкільних приладів для проведення конкретних дослідів та вимірювання різних фізичних величин.

Приведено описание типового оборудования школьного физического кабинета. Рассмотрены принципиальные схемы, технические характеристики, особенности эксплуатации приборов, необходимых для проведения школьного физического эксперимента. Охарактеризованы состав, конструкция и механизм действия источников электрического тока и питания, школьных демонстрационных электроизмерительных приборов, электронных осцилографов и звуковых генераторов, секундомера, вакуум-насосов и проекционной аппаратуры. Рассмотрены специальные способы проектирования и возможности использования школьных приборов для проведения конкретных опытов и измерения различных физических величин.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)21-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666319 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Закалюжний В. М. 
Мотивація учіння шкільного курсу фізики на основі використання техніко-технологічного матеріалу / В. М. Закалюжний; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2004. - 29 c. - укp.

Розглянуто особливості мотивації викладання шкільного курсу фізики за сучасних умов. Проаналізовано особливості використання мотиваційного впливу техніко-технологічного матеріалу на різних етапах навчального процесу.

Рассмотрены особенности преподавания школьного курса физики в современных условиях. Проанализированы особенности применения мотивационного влияния технико-технологического материала на различных этапах учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-366

Шифр НБУВ: Р102786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Закалюжний В. М. 
Техніко-технологічний компонент змісту курсу фізики старшої школи як засіб формування пізнавальної мотивації учнів : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. М. Закалюжний; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему використання техніко-технологічного за змістом навчального матеріалу в навчальному процесі з фізики з метою формування пізнавальної мотивації учнів. Проаналізовано особливості розвитку мотивації навчання учнів старшої школи за сучасних умов. Виявлено зростаючу роль соціальних мотивів навчання, обгрунтовано доцільність мотиваційного використання техніко-технологічного за змістом навчального матеріалу та розроблено методику його впровадження у навчальний процес на різних його етапах. Експериментальним шляхом встановлено, що запропонована методика використання техніко-технологічного змісту навчального матеріалу у навчальному процесі з фізики сприяє формуванню пізнавальної мотивації та підвищенню рівня знань учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-366,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савченко В. Ф. 
Методика навчання фізики у старшій школі : навч. посіб. / В. Ф. Савченко, М. П. Бойко, М. М. Дідович, В. М. Закалюжний, М. П. Руденко; ред.: В. Ф. Савченко. - К. : Академія, 2011. - 294 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 292-294. - укp.

Висвітлено дидактичні засади організації навчання фізики в старшій школі. Акцентовано увагу на пошуку майбутніми вчителями власних технологій навчання з урахуванням варіативності програм і підручників. Розглянуто загальні питання методики підготовки студентів, розкрито найхарактерніші аспекти змісту навчального матеріалу й особливості його викладання, зразки розв'язання типових задач, які забезпечують формування знань і практичних умінь учнів. Проаналізовано різні варіанти побудови методик з огляду на дидактичну мету й умови роботи вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Закалюжний В. М. 
Про оновлення прикладного компоненту змісту загальної фізичної освіти / В. М. Закалюжний // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що система освіти має виконувати соціальне замовлення суспільства. Суспільство XXI ст. увійшло в нову, постіндустріальну фазу свого розвитку та вимагає адекватних змін в загальній освіті. На сьогоднішній день великі надії в контексті здійснення освітніх реформ пов'язуються з запровадженням в усіх освітніх галузях компетентнісно орієнтованого підходу, головною ідеєю якого є підготовка молоді до нових ролей у сучасному суспільстві, гуманізація та посилення практичної спрямованості освіти. Одним із важливих напрямків реформування загальної фізичної освіти є вдосконалення прикладного компоненту змісту (ПКЗ) шкільного курсу фізики. На прикладі теми "Електромагнітні хвилі": проаналізовано відповідні розділи діючої програми та підручників з фізики для старшої школи та обгрунтовано необхідність їх осучаснення; запропоновано: узагальнений підхід до вивченням принципів передачі інформації на відстань за допомогою електромагнітних хвиль і вивчення принципів глобальних систем навігації; запропоновано новий підхід до вивчення основ сучасного телебачення; обгрунтовано низку змін до програми теми "Електричний струм у напівпровідниках". Акцентовано увагу на необхідності широкого використання дидактичних функцій ПКЗ у навчальному процесі з фізики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Закалюжний В. М. 
Полтавці - відомі зоологи : [біогр. дописи] / В. М. Закалюжний. - Полтава : Астрая, 2017. - 129 c. - Бібліогр.: с. 124-128 - укp.

Висвітлено наукову, виробничу та громадську діяльність відомих зоологів Полтавщини. Зазначено, що біографічні дописи створено на основі наукових публікацій, архівних джерел, зажиттєвого спілкування із персоналіями. Подано інформацію про таких вчених, як І. Д. Білановський, М. М. Вітвицький, Я. П. Зубко, А. М. Лукіна, В. А. Мельничук, І. І. Соколовська, М. Ф. Ярошенко.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е6 д(4УКР-4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА813375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Закалюжний В. М. 
Домашні досліди та спостереження з фізики в старшій школі / В. М. Закалюжний, М. П. Руденко // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2. - С. 71-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запровадження компетентнісного підходу в системі освіти України має певні особливості щодо кожного навчального предмету. У загальній фізичній освіті компетентнісний підхід є засобом посилення дієвості предметних знань, умінь і навичок учнів, а отже, спрямованості навчального процесу. У цьому контексті важливе місце в системі навчання фізики має належати навчальному фізичному експерименту, частиною якого є домашні досліди та спостереження. Виконання домашніх експериментальних завдань сприяє засвоєнню програмного теоретичного матеріалу, формуванню в школярів експериментальних умінь і навичок, а також конструкторських здібностей. Враховуючи широкі педагогічні можливості домашнього експерименту, його слід розглядати як невід'ємний елемент навчального процесу з фізики в старшій школі, що потребує ретельного планування. Педагогічна практика свідчить на користь системного використання домашніх лабораторних робіт у старшій школі. Це означає, що цей вид навчальної роботи має бути чітко спланованим і охоплювати всі теми шкільного курсу фізики. У профільних класах і класах із поглибленим вивченням фізики можливий практикум з домашнього фізичного експерименту. Наведено приклади домашніх лабораторних робіт, які можуть бути використані в навчальному процесі з фізики в старшій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського