Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Заліток Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Заліток Л. М. 
Книжка як засіб виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заліток; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів. Проаналізовано генезу ідей про виховне значення дитячої книжки в історико-педагогічному процесі. Вивчено історіографію спадщини ученого з даної проблеми. Вперше проведено цілісний системно-структурний аналіз діяльності Павлиської середньої школи за часів В. Сухомлинського з виховання молодших школярів за допомогою книжки. Висвітлено досвід педагога щодо залучення дітей до книжки навчанням читання з застосуванням системного підходу. Розкрито роботу з книжкою в практичній діяльності В. Сухомлинського як систему компонентів, що охоплює об'єктивну та досить повну інформацію про форми роботи з книжкою в початковій школі, розглянуто зміст кожної з даних форм. Показано роль бібліотеки у використанні книжки з метою виховання молодших школярів. Вивчено та проаналізовано творчі ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів у діяльності сучасної Павлиської середньої загальноосвітньої школи I - III ступенів ім. В. Сухомлинського та Українського колежу ім. В. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.252.2 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Науковий простір академіка Олександри Савченко / упоряд.: Я. П. Кодлюк, Т. Я. Довга, Л. М. Заліток; НАПН України, Ін-т педагогіки, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О. Сухомлинського. - К. : Богданова А.М., 2012. - 309 c. - укp.

Розглянуто життєві віхи, наукові здобудки та наукову школу відомого українського вченого, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О. Я. Савченко. Наведено результати наукових досліджень аспірантів, докторантів і здобувачів, виконаних під її керівництвом. Вміщено алфавітний покажчик праць вченого, її підручників і навчальних посібників, праць про В. О. Сухомлинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Савченко О.Я.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Заліток Л. М. 
Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського / Л. М. Заліток // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 167-172. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто використання ідей В. О. Сухомлинського щодо роботи з книжкою в сучасній початковій школі. Запропоновано форми та методи, які доцільно включити до системи виховної роботи з книжкою в сучасній початковій школі.

Рассмотрено использование идей В. А. Сухомлинского по работе с книгой в современной начальной школе. Предложены формы и методы, которые целесообразно включить в систему воспитательной работы с книгой в современной начальной школе.

This article reveals the usage of V. O. Sukhomlyns’kyi ideas in the work with a book in the modern elementary school. Forms and methods that should be included in the system of educational work with the book in the modern elementary school are given in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.252.2 + Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Семен Устимович Гончаренко : біобібліогр. покажч. / ред.: Л. М. Заліток; упоряд.: Н. А. Стельмах, Л. М. Айвазова; НАПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О. Сухомлинського. - К. : Нілан, 2013. - 195 c. - (Сер. "Академіки НАПН України"; вип. 21). - укp.

Висвітлено основні етапи життя й науково-педагогічної діяльності С. У. Гончаренка (1928 - 2013), видатного вченого-педагога, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України, заслуженого діяча науки і техніки України. Подано бібліографію праць ученого - концепції, монографії, словники, довідники, підручники, навчальні й методичні посібники, автореферати дисертацій, тези доповідей і повідомлень, статті, вміщені в наукових збірниках, матеріалах наукових конференцій, публікації у фахових періодичних виданнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Гончаренко С.У. я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Заліток Л. 
Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров'я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток // Рідна шк.. - 2012. - № 7. - С. 12-14. - Бібліогр.: 51 назв. - укp.

Виокремлено та систематизовано документи з питань збереження здоров'я дітей, які знаходяться в читальному залі Фонду В. О. Сухомлинського Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Зазначено такі чотири теми, висвітлені у бібліографічному дослідженні, а саме: здоров'я дитини: погляд В. О. Сухомлинського; педагогічний простір як фактор реалізації оздоровчої функції освіти; взаємозв'язок духовного та фізичного розвитку особистості; підготовка вчителя до реалізації оздоровчої функції освіти. Рекомендаційний список налічує 129 позицій документів за період з 1957 р. до 2012 р. Подано перший розділ списку "Здоров'я дитини: погляд В. О. Сухомлинського". Зазначено, що бібліографічний посібник слугуватиме цінним джерелом для досліджень науковців, аспірантів, учителів, вихователів і студентів, які вивчають і впроваджують у практику ідеї великого українського педагога-гуманіста В. О. Сухомлинського.

Выделены и систематизированы документы по вопросам сохранения здоровья детей, находящихся в читальном зале Фонда В. А. Сухомлинского Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского. Указаны такие четыре темы, освещенные в библиографическом исследовании, а именно: здоровье ребенка: взгляд В. А. Сухомлинского; педагогическое пространство как фактор реализации оздоровительной функции образования; взаимосвязь духовного и физического развития личности; подготовка учителя к реализации оздоровительной функции образования. Рекомендательный список насчитывает 129 позиций документов за период с 1957 г. до 2012 г. Приведен первый раздел списка "Здоровье ребенка: взгляд В. А. Сухомлинского". Констатировано, что библиографическое пособие послужит ценным источником для исследований ученых, аспирантов, учителей, воспитателей и студентов, которые изучают и внедряют в практику идеи великого украинского педагога-гуманиста В. А. Сухомлинского.

Are singled out and systematically documents on the health of children who are in the reading room of the Fund V. Sukhomlinskyi State Scientific Pedagogical Library of Ukraine Vadym V. O. Sukhomlinskyi. Specified the following four topics covered in the bibliographic research, namely child health: a view V. O. Sukhomlinskyi; pedagogical space as a factor of improving function of education, the relationship of the spiritual and physical development of the personality, training teachers to implement health education functions . Reference list has 129 items documents since 1957. Filed in 2012, this room is only the first part of the magazine list of „Child Health: a look V. O. Sukhomlinskyi”. Noted that bibliographic guide will serve as a valuable resource for research scientists, graduate students, teachers, educators and students who are studying and implementing in practice the ideas of the great Ukrainian teacher-humanist V. A. Sukhomlinsky.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 я1 + Ч421.354.5 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Заліток Л. 
Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Заліток // Рідна шк.. - 2007. - № 9. - С. 22-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено погляди В.О. Сухомлинського щодо бібліотеки, як осередку збереження та використання духовних цінностей. Охарактеризовано систему роботи бібліотеки Павлиської школи, її місце у навчально-виховному процесі. Розкрито роль бібліотек шкільних і методичного кабінетів, особистої бібліотеки учня у вихованні стійкої потреби у читанні. Зосереджено увагу на значенні книги в духовному та інтелектуальному житті вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.14 + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Заліток Л. 
Публіцистична спадщина В.О. Сухомлинського у суспільно-політичній пресі (1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 15-16. - укp.

Акцентовано увагу на започаткуванні на основі багатоаспектного аналізу в читальному залі Фонду В.О. Сухомлинського ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського проекту щодо систематизації публіцистичної спадщини відомого українського педагога. Висвітлено результати першого етапу дослідження, в якому акумульовано, систематизовано та проаналізовано матеріали з 53-х газет суспільно-політичної тематики за 1943 - 1970 рр. районного, обласного, регіонального та республіканського значення, в яких надруковано 266 статей В.О. Сухомлинського. Визначено головні аспекти систематизації матеріалів, що дозволило виявити кількісний склад публікацій вченого, найактивніші роки його публіцистичної діяльності, перелік газет і рубрик у них, де найчастіше друкувався В.О. Сухомлинський, а також основні теми, які педагог вважав найактуальнішими для оприлюднення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 + Ч33(4УКР)6д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Заліток Л. 
Інформаційний ресурс читального залу Фонду В.О. Сухомлинського як осередок вивчення та популяризації ідей Василя Сухомлинського / Л. Заліток // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 75-77. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито мету створення і основні завдання діяльності читального залу Фонду В.О. Сухомлинського ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинcького. Зосереджено увагу на видах і типах документів, що складають колекцію, а також проблемах комплектування фонду в сучасний період. Розглянуто питання налагодження зв'язків з установами й організаціями, що носять ім'я видатного українського педагога. Висвітлено один із вагомих напрямів роботи читального залу - культурно-просвітницьку роботу у різних її видах і формах, зокрема, екскурсійне обслуговування з використанням тематичних лекцій про життя та діяльність Вчителя, розроблених у межах наукового проекту бібліотеки "Створення, становлення і розвиток мережі освітянських бібліотек України (X - XX ст.)". Наведено записи з книги відгуків про позитивне оцінювання роботи читального залу Фонду В.О. Сухомлинського аспірантів України та Російської Федерації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.434

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Виговська О. 
"Інформаційна підтримка школи". Новий проект ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського та нашого журналу / О. Виговська, П. Рогова, Л. Заліток // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 101-110. - укp.

Висвітлено початок реалізації спільного проекту "Інформаційна підтримка школи" Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського та науково-практичного журналу "Директор школи, ліцею, гімназії", який пройшов у формі зустрічі за круглим столом членів редакційної ради журналу, директорів провідних київських шкіл та співробітників бібліотеки. Визначено мету проекту як об’єднання зусиль вищезазначеної бібліотеки, преси та навчальних закладів України для інформаційного забезпечення навчально-виховного процесу та дозвіллєвої діяльності в закладах освіти. Виокремлено шляхи розвитку співпраці між школами й бібліотекою, подано проект "Угоди про співпрацю". Зосереджено увагу на виступі директора бібліотеки, кандидата історичних наук, Заслуженого працівника культури України П. І. Рогової, яка відзначила вагомість ресурсу бібліотеки з питань педагогіки й освіти у традиційній та електронній формі, її багатогранній інформаційній діяльності, інформаційно-телекомунікаційних технологіях, що сприяють модерній роботі книгозбірні як всеукраїнського галузевого інформаційного центру, змістовному порталі бібліотеки (dnpb.gov.ua). Розкрито історію створення ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського та основні напрями її діяльності. Виокремлено питання роботи з рідкісними та цінними виданнями, діяльності читальних залів Фонду В. О. Сухомлинського та документів іноземними мовами, змістового наповнення порталу бібліотеки. Розглянуто широку культурно-просвітницьку діяльність книгозбірні.

Освещено начало реализации совместного проекта "Информационная поддержка школы" Государственной научно-педагогической библиотеки Украины им. В. А. Сухомлинского и научно-практического журнала "Директор школы, лицея, гимназии", который прошел в форме встречи за круглым столом членов редакционного совета журнала, директоров ведущих киевских школ, и сотрудников библиотеки. Определена цель проекта как объединение усилий вышеназванной библиотеки, прессы и учебных заведений Украины для информационного обеспечения учебно-воспитательного процесса и досуговой деятельности в учреждениях образования. Выделены пути развития сотрудничества между школами и библиотекой, представлен проект "Соглашения о сотрудничестве". Сосредоточено внимание на выступлении директора библиотеки, кандидата исторических наук, Заслуженного работника культуры Украины П. И. Роговой, которая отметила значимость ресурса библиотеки по вопросам педагогики и образования в традиционной и электронной форме, ее многогранной информационной деятельности, информационно-телекоммуникационных технологиях, способствующих модернистской работе библиотеки как всеукраинского отраслевого информационного центра, содержательном портале библиотеки (dnpb.gov.ua). Раскрыты история создания ГНПБ Украины им. В. А. Сухомлинского и основные направления ее деятельности. Выделены вопросы работы с редкими и ценными изданиями, деятельность читальных залов Фонда В. А. Сухомлинского и документов на иностранных языках, содержательного наполнения портала библиотеки. Рассмотрена широкая культурно-просветительская деятельность библиотеки.

Illuminated by the launch of the joint project "Information Support Schools" State Scientific Pedagogical Library of Ukraine V. Sukhomlinsky scientific and practical journal "The school, lyceum, gymnasium", which was held in the form of the Round Table members of the Editorial Board, Directors of leading Kiev schools and library staff. Objective of the project is defined as the united above the specified library, media and educational institutions of Ukraine for providing information for the educational process and leisure activities in the educational institutions. Highlighted the development of cooperation between the schools and library, a draft of the "Agreement of Cooperation". Focused attention on the speech library director, candidate of historical sciences, Honored Worker of Culture of Ukraine P. Rogova, who noted the importance of the resource library on pedagogy and education in traditional and electronic form, and its multi-faceted outreach activities, information and telecommunications technologies to facilitate the work of the modernist Ukrainian branch of the library as an information center, a content library portal (dnpb.gov.ua). Discloses the history of Ukraine GNPB them. V. A. Sukhomlinsky and main directions of its activity. Highlights areas with rare and valuable editions, activity reading rooms Fund V. A. Sukhomlinsky and documents in foreign languages, content portal content library. Address a broad cultural and educational activity of the library.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.03 + Ч612.4(4УКР)723.2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заліток Л. М. 
З історії становлення й розвитку бібліотек навчальних закладів у Східній Україні (1920 - 1930 рр.) / Л. М. Заліток // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 4. - С. 93-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Используя материалы регионального журнала "Радянська школа", раскрыто развитие вузовских и школьных библиотек в Восточном регионе Украины в 1920 - 1930 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР5)757.1г + Ч739.4(4УКР5)757.14г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заліток Л. 
Читальний зал Фонду В.О.Сухомлинського в умовах розвитку електронного середовища ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського / Л. Заліток // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2008. - Вип. 22. - С. 103-107. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.434(4УКР)589:Ч30с51

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Заліток Л. М. 
Біобібліографія В. О. Сухомлинського — джерельна база вітчизняної біографістики / Л. М. Заліток // Укр. біографістика. - 2010. - Вип. 6. - С. 252-261. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69079 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Заліток Л. М. 
Українські педагоги про виховну роль книжки у спадщині В. О. Сухомлинського (із фондів ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського) / Л. М. Заліток // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 31-37. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Проаналізовано праці українських педагогів, науковців, присвячених поглядам В. О. Сухомлинського на книжку як засіб виховання.

Проанализированы труды украинских педагогов, научных работников, посвященных взглядам В.О. Сухомлинского на книжку как средство воспитания.

The works of Ukrainian teachers, scientists, dedicated to V. Sukhomlynskyi’s views to the book as the mean of education were analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч730.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Заліток Л. М.  
В. О. Сухомлинський про роль сім’ї у залученні дитини до читання / Л. М. Заліток // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 63. - С. 64-68. - Бібліогр.: 10 назв - укp.

Висвітлено значення сім’ї у науково-педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. З’ясовано роль сімейного виховання у залученні дитини до читання. Розкрито погляди педагога на місце сімейної бібліотеки у вихованні особистості.

Отражено значение семьи в научно-педагогическом наследии В. А. Сухомлинского. Выяснена роль семейного воспитания в привлечении ребенка к чтению. Раскрыты взгляды педагога на место семейной библиотеки в воспитании личности.

The importance of the family in Vasyl Sukhomlynskyi’s pedagogical heritage has been highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лініна Павлівна Одинока - бібліотекознавець, педагог (до 50-річчя науково-педагогічної діяльності) : біобібліогр. покажч. / ред.: П. І. Рогова, Л. М. Заліток; упоряд.: Н. А. Стельмах; НАПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О. Сухомлинського. - Київ : Нілан, 2014. - 115, [3] c. - (Майстри бібл. справи України; вип. 3). - укp.

Висвітлено життя та науково-педагогічну діяльність Л. П. Одинокої - українського бібліотекознавця, педагога, кандидата педагогічних наук, доцента, одного з фундаторів і ветеранів Київського державного інституту культури (нині - Київський національний університет культури і мистецтв) та Українського науково-дослідного інституту архівної справи та документознавства, організатора системи науково-технічної інформації в архівних установах України. Подано бібліографію праць ученого за 50 років наукової діяльності (1964 - 2014 рр.), а саме: навчально-методичні посібники та нормативні документи, програми, статті в продовжуваних і періодичних виданнях, матеріали конференцій, довідкові видання, а також публікації про науково-педагогічну діяльність Л. П. Одинокої.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч733(4УКР)6-8 Одинока, Л.П. я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Заліток Л. 
Досвід В. О. Сухомлинського з індивідуалізації та диференціації шкільного навчального процесу / Л. Заліток // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 92–97. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто принцип індивідуалізації та диференціації шкільного навчального процесу у Павлиській середній школі. Проаналізовано погляди В. О. Сухомлинського на учня як об’єкт виховання. Доведено, що саме індивідуалізація та диференціалізація були пріоритетною домінантою та органічною складовою навчально-виховного процесу у школі Сухомлинського, що сприяло цілеспрямованому, всебічному та гармонійному розвитку учнів. З’ясовано конкретні рекомендації педагога щодо визначення відмінностей учнів у процесі навчання та виховання. Констатовано, що у практиці роботи Павлиської середньої школи відбувалося активне накопичення досвіду здійснення індивідуалізації та диференціації шкільного навчально-виховного процесу. Розглянуто теоретичні узагальнення В. Сухомлинського в контексті впровадження принципів особистісно-орієнтованого підходу до навчання й виховання.

Рассмотрены принципы индивидуализации и дифференциации дошкольного учебного процесса в Павлышской средней школе. Проанализированы взгляды Сухомлинского на ученика как объект воспитания. Доказано, что именно индивидуализация и диференциализация были приоритетной доминантой и органической составляющей учебно-воспитательного процесса в школе Сухомлинского, что способствовало целенаправленному, всестороннему и гармоничному развитию учащихся. Выяснені конкретные рекомендации педагога по определению различий учащихся в процессе обучения и воспитания. Констатировано, что в практике работы Павлышской средней школы шло активное накопление опыта осуществления индивидуализации и дифференциации школьного учебно-воспитательного процесса. Рассмотрены теоретические обобщения В. Сухомлинского в контексте внедрения принципов личностно-ориентированного подхода к обучению и воспитанию.

The paper reviewed the principle of individualization and differentiation school educational process at Pavlysk secondary school. It was analysed views of V.Sukhomlynsky at a pupil as an object of education; it was proved that individualization and differentiation were dominant priority and organic component of educational process at Sukhomlynsky’s school, it helped the purposeful and comprehensive and harmonious pupils’ development. It was found the specific recommendations of a pedagogist as for determining differences of pupils in the teaching process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Сухомлинський В.О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Заліток Л. 
Колекція "Фонд В. О. Сухомлинського" – складник національного науково-інформаційного простору / Л. Заліток // Бібл. вісн.. - 2016. - № 3. - С. 29-33. - укp.

Стаття присвячена організації та функціонуванню колекції «Фонд В. О. Сухомлинського» Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського. Визначено основні функції бібліотечно-інформаційного комплексу, що характеризують його теоретичне й практичне значення для процесу формування національного науково-інформаційного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Інтернаціоналізація вищої освіти України: концептуальні засади, здобутки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 груд. 2017 р., Вінниця / ред.: Г. І. Калінічева, О. С. Покусова, Л. М. Заліток; ПВНЗ ''Міжнар. наук.-техн. ун-т ім. Ю. Бугая''. - Вінниця : Нілан, 2018. - 320 c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто теоретичні та практичні питання, що стосуються проблеми входження вищої освіти України до європейського освітнього та наукового простору. Висвітлено питання теоретико- методологічних засад інтеграційних процесів у галузі вищої освіти, зміни освітніх парадигм у контексті викликів глобалізації, а також принципи, тенденції та форми інтернаціоналізації вищої освіти. Розглянуто різні аспекти професійної підготовки студентів за економічними, технічними, медичними, психолого-педагогічними спеціальностями у ВНЗ за умов інтернаціоналізації. Особливу увагу приділено питанням гуманітаризації освітнього процесу, інноваціям в університетській освіті й обговоренню нормативно-правових, організаційних і психолого-педагогічних проблем, які постають перед недержавними ВНЗ у процесі інтернаціоналізації вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ч484(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА825206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нариси з історії розвитку диференційованого підходу до організації навчання в українській школі (кінець 30-х - 80-ті рр. ХХ ст.) : посібник / О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська, Н. М. Гупан, Л. В. Пироженко, Н. Б. Антонець, Л. С. Бондар, С. М. Шевченко, О. П. Міхно, Т. І. Куліш, Л. М. Заліток; ред.: Н. П. Дічек; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2017. - 537 c. - укp.

Висвітлено особливості розвитку процесів диференціації в організації шкільної освіти України в період - кінець 30-х - 80-ті рр. XX ст. Із сучасних методологічних позицій висвітлено освітню політику держави щодо зовнішньої та внутрішньошкільної диференціації в галузі середньої освіти та її ідеологічне підгрунтя. Розкрито внесок українських психологів у вивчення та поглиблення індивідуалізації шкільного навчального процесу. Висвітлено питання відображення дифереційованого підходу в трансформації змісту початкової та середньої освіти. Розглянуто ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до дитини в процесі її навчання та виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 г(4УКР)6 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Університет у сучасному суспільстві: місія, проблеми, виклики : колект. монографія / Г. І. Калінічева, В. Ю. Худолей, М. Ю. Чікарькова, Т. А. Васильєва, О. В. Винославська, Н. В. Глушко, З. І. Зайцева, Л. Г. Кириченко, Т. А. Майборода, О. М. Радченко, А. В. Фастівець, А. С. Воронцова, О. Б. Давліканова, Ю. В. Демченко, Л. М. Заліток, Е. М. Кісілюк, О. Й. Комариця, С. І. Лавриненко, Т. М. Макаренко, І. В. Перевозова, П. В. Сацький, Л. М. Стрільчук, А. Л. Філіпюк; ред.: Г. І. Калінічева; Приват. ВНЗ ''Міжнар. наук.-техн. ун-т ім. акад. Ю. Бугая''. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - 251 c. - укp.

Проаналізовано філософські, історичні, політологічні, правові та психолого-педагогічні проблеми функціонування університету як важливого соціального інституту, що формує інтелектуальну еліту нації. Висвітлено роль та суспільну місію університету в історії європейської цивілізації, вказано на напрями та тенденції розвитку університетської освіти в ХХ - ХХІ ст. Визначено складові модернізаційної стратегії розвитку системи вищої освіти України. Акцентовано увагу на європейських стандартах сучасної університетської освіти, соціальній відповідальності суб'єктів освітнього процесу за якість вищої освіти, специфіці фахової підготовки студентів у закладах вищої освіти України та впровадженні інноваційних технологій навчання в освітній процес з метою забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці. Важливе місце приділено проблемі збереження національної ідентичності університетської освіти України в контексті інтернаціоналізації освітнього простору, національно-культурній ідентичності студентів в полікультурному соціальному просторі сучасного університету та важливості національно-патріотичного виховання студентської молоді в умовах глобалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833470 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського