Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Заполовський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Кравець В. О. 
Проектування та використання програм діагностики мереж : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. О. Кравець, Є. І. Сокол, М. Й. Заполовський, І. Ф. Домнін, Ю. М. Колибін; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 360 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Наведено основні відомості про локальні мережі. Розглянуто питання організації та функціонування інформаційно-пошукових систем у мережах, а також діагностики Novell Netware та Windows-мереж. Подано тексти робочих програм тестування мереж.

Даны основные сведения о локальных сетях. Рассмотрены вопросы организации и функционирования информационно-поисковых систем в сетях, а также диагностики Novell Netware и Windows-сетей. Представлены тексты рабочих программ тестирования сетей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-0 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кравець В. О. 
Розробка діагностичних програм комп`ютерних мереж : навч. посіб. / В. О. Кравець, Ю. М. Колибін, О. А. Серков, М. Й. Заполовський, С. Ю. Гавриленко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 192 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено етапи підготовки програм діагностування комп'ютерних мереж від постановки завдання до їх виконання. Розглянуто питання організації мереж та засоби їх тестової діагностики, проектування програм тестування мереж з протоколами TCP та IP, а також ICMP та UDP. Описано сучасні засоби тестування комп'ютерних мереж, особливості проектування програми типу TRACERT.

Освещены этапы подготовки программ диагностирования компьютерных сетей от постановки задач к их выполнению. Рассмотрены вопросы организации сетей и средства их тестовой диагностики, проектирования программ тестирования сетей с протоколами TCP и IP, а также ICMP и UDP. Описаны современные средства тестирования компьютерных сетей, особенности проектирования программы типа TRACERT.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-07-5-05я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семенов С. Г. 
Комплекс методів адаптивного управління безпекою комп'ютеризованих інформаційно-вимірювальних управляючих систем критичного застосування / С. Г. Семенов, М. Й. Заполовський, О. І. Баленко // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2013. - № 1. - С. 126-131. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено модель адаптивного управління безпекою комп'ютеризованих інформаційно-вимірювальних управляючих систем критичного застосування (КІВУСКЗ). Проведено дослідження та розроблено алгоритм виконання процедур управління безпекою КІВУСКЗ. На основі результатів дослідження запропоновано комплекс методів адаптивного управління безпекою КІВУСКЗ, що включає до себе адаптивний метод виявлення зловмисних зовнішніх впливів на КІВУСКЗ на основі нейронних мереж та метод синтезу нейронних мереж для виявлення шкідливого програмного забезпечення. Проведено дослідження та одержано результати тестування системи за умов зловмисних впливів комп'ютерних атак.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заполовський М. В. 
Параболізми в сучасній німецькій мові: структура, семантика та функціонування : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / М. В. Заполовський; Міжнар. гуманіт. ун-т. - Одеса, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено реалізовані у німецькій мові параболи, їх текстові модифікації та лексико-синтаксичні варіації, марковані біблійним контекстом, репрезентовані у німецькомовних лексикографічних джерелах і публіцистиці. Предметом аналізу стали структурні, семантичні та функціональні характеристики цих одиниць у сучасній німецькій мові. Висвітлено структурно-композиційні особливості параболізмів, їх лексико-граматичні, лексико-фразеологічні та лексико-семантичні характеристики в мові та мовленні. Встановлено парадигматичні відношення у складі виокремлених лексичних груп, а також синтагматичні й епідигматичні зв'язки в смисловій структурі цих одиниць. Охарактеризовано інтертекстуальні властивості параболізмів у сучасній німецькомовній публіцистиці, описано функції цих одиниць у релігійних і суспільно-політичних газетно-журнальних текстах, розкрито виражений ними смисл у біблійному тексті та сучасній німецькій мові, представлено моделювання параболізмами біблійної картини світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-316

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Заполовський М. Й. 
Синтез управлінь для оптимізації динамічних процесів електроприводу змінного струму / М. Й. Заполовський, В. В. Скородєлов, М. В. Мезенцев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та дослідження моделей для синтезу систем керування електроприводом змінного струму дизель-поїзду. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто як стандартні системи керування так і сучасні варіанти з використанням алгоритмів векторного управління. Побудовано математичні моделі та структурні схеми досліджуваних об'єктів, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані певного критерію якості. Синтезовано закони управління, які забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда як в статичних так і в динамічних режимах в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта управління в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Заполовський М. Й. 
Дослідження системи керування електропередачі дизель-поїзда та уточнення її структури / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев, В. В. Скородєлов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 1. - С. 55-59. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та дослідження моделей систем керування електропередачею дизель-поїзда з електроприводом змінного струму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто як стандартні алгоритми керування окремих контурів системи керуваннятак і варіанти з використанням корегуючих ланок. Побудовані математичні моделі, структурні схеми моделей контурів САР електропередачі дизель-поїзда, запропоновані структури та корегуючі ланки для окремих контурів керування, проведене моделювання їх функціонування. Запропоновані рекомендації, які можуть бути використані для розробки структури САР електропередачі дизель-поїзда і знаходженняїї параметрів при забезпечені певного критерію якості. Визначено параметри системи автоматичного керування канала формування струму тягового електродвигуна, які забезпечують задану якість керування (час перехідного процесу, величину перерегулювання, число перерегулювання, швидкодію), допустимих меж зміни параметрів САР. Запропоновано структури регуляторів задовольняють вимогам щодо працездатності в робочому проміжку швидкостей та можливих навантаженнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мезенцев М. В. 
Розроблення та дослідження системи керування електропередачі дизель-поїзда на основі методів цифрового управління / М. В. Мезенцев, М. Й. Заполовський, М. В. Ліпчанський // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та дослідження моделей систем автоматичного керування (САК) електропередачею дизель-поїзда з електроприводом змінного струму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання. Розглянуто як стандартні алгоритми керування окремих контурів системи управління, так і варіанти з використанням методів цифрового управління. Побудовані математичні моделі, структурні схеми моделей контурів САК електропередачі, запропоновані рекурентні співвідношення для окремих контурів управління, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САК електропередачі дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при забезпечені певного критерію якості. Визначено параметри САК вихідної напруги інверторів (каналу формування струму) асинхронного електродвигуна, які забезпечують задану якість керування та допустимі межі зміни параметрів САК.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Заполовський М. Й. 
Математична модель для синтезу управлінь електроприводом змінного струму / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев, В. В. Скородєлов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та дослідження моделей для синтезу систем керування електроприводом змінного струму дизель-поїзду. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто системи керування з використанням алгоритмів векторного управління. Побудовано математичні моделі досліджуваних об'єктів, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані певного критерію якості з урахуванням певного його завантаження. Синтезовано закони управління, які забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта управління в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Заполовський М. Й. 
Математична модель для синтезу управлінь електроприводом змінного струму / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев, В. В. Скородєлов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та дослідження моделей для синтезу систем керування електроприводом змінного струму дизель-поїзду. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання найпоширеніших задач у даній галузі. Розглянуто системи керування з використанням алгоритмів векторного управління. Побудовано математичні моделі досліджуваних об'єктів, проведене моделювання їх функціонування. Одержані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані певного критерію якості з урахуванням певного його завантаження. Синтезовано закони управління, які забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта управління в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заполовський М. Й. 
Синтез керувань дизель-поїзда з електроприводом змінного струму / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 3. - С. 57-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Завдання синтезу системи керування тяговим електроприводом змінного струму є складовою частиною загального завдання створення оптимальної системи керування транспортними засобами, що забезпечує виконання графіка руху у відповідності заданому критерію якості. Мета роботи - розроблення математичних моделей для синтезу системи керування електроприводу змінного струму з використанням алгоритму векторного управління, синтез управлінь та проведення досліджень їх моделей, отримання якісних характеристик роботи системи керування в процесі моделювання з використанням пакету МАТLAB. Розглянуті питання синтезу систем керування тяговим електроприводом змінного струму дизель-поїзда та їх дослідження за допомогою математичних моделей, які реалізовані в пакеті МАТLAB. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання задач синтезу систем керування у даній галузі, зокрема систем керування з використанням алгоритмів векторного управління. Виконано синтез управлінь, побудовані математичні моделі досліджуваних об'єктів керування, проведене моделювання їх функціонування. Отримані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САР електроприводу дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при задані критерію якості з урахуванням певного завантаження дизель-поїзда. Синтезовані закони управління забезпечують стійкий розгін дизель-поїзда в різних точках тягової характеристики і при цьому виконуються вимоги щодо точності приведення об'єкта керування в задану точку фазового простору і якості перехідних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заполовський М. Й. 
Цифрова модель системи керування електроприводу дизель-поїзда / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2021. - Вип. 2. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та дослідження моделей систем автоматичного керування (САК) електропередачі дизель-поїзда з електроприводом змінного струму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання. Розглянуті як стандартні алгоритми керування окремих контурів системи управління, так і варіанти з використанням методів цифрового управління. Побудовані математичні моделі, структурні схеми моделей контурів САК електропередачі, запропоновані рекурентні співвідношення для окремих контурів управління, проведене моделювання їхнього функціонування. Отримані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САК електропередачі дизель-поїзда і розрахунку її параметрів при забезпечені певного критерію якості. Визначені параметри САК вихідної напруги інверторів (каналу формування струму) асинхронного електродвигуна, які забезпечують задану якість керування та допустимі межі зміни параметрів САК.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заполовський М. Й. 
Оптимізаційна модель електропотяга з електроприводом постійного струму / М. Й. Заполовський, І. С. Зиков, М. В. Мезенцев, В. І. Носков // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2022. - Вип. 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуті питання розроблення оптимізаційної математичної моделі електропотяга з е лектроприводом постійного струму з послідовним збудженням та її реалізації в пакеті МАТLAB з метою побудови системи керування на основі методу принципу максимуму. Проведено огляд літературних джерел на задану тематику та аналіз існуючих підходів до розв'язання задач моделювання складних електромеханічних систем та синтезу систем керування у даній галузі, зокрема систем керування, які забезпечують мінімізацію енергетичних затрат. Побудовані математичні моделі досліджуваних об'єктів керування, проведене моделювання їх функціонування в залежності від рівня завантаженності. Отримані аналітичні співвідношення, які можуть бути використані для розробки структури САК електроприводу електропотягу і розрахунку його параметрів при заданому критерію якості. Проведені дослідження оптимізаційної моделі підтверджують її працездатність та її ефективність для розробки систем керування при заданому критерії якості і ступені завантаженості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Заполовський М. Й. 
Оптимізаційна модель для синтезу системи керування електроприводу змінного струму на основі використання алгоритму векторного управління / М. Й. Заполовський, М. В. Мезенцев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2022. - Вип. 4. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуті питання розроблення оптимізаційної моделі для синтезу системи керування тяговим електроприводом змінного струму дизель-поїзда та її дослідження, з використанням сучасних методів оптимізації на основі математичних моделей і алгоритмів векторного способу управління. В процесі рішення: розроблено математичні моделі елементів систем тягового електроприводу дизель-поїзда з урахуванням протікання в них електромагнітних процесів; проведено аналіз і вибір методів оптимізації та критеріїв якості, характерних для даного типу об'єктів керування, які можливо використовувати для синтезу системи управління електроприводу дизель-поїзда з урахуванням математичної моделі, яка описує динамічні процеси; проведено розроблення оптимізаційних моделей системи керування електроприводу електропередачі дизель-поїзда з використанням характерних для даного типу електропередачі критеріїв якості; виконані дослідження та уточнення на оптимізаційних моделях структур і параметрів системи керування як з відомими законами управління, так і із запропонованими в процесі синтезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського