Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Запорожська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Запорожська С. М. 
Вивчення біологічної і токсикологічної дії вітамінного перорального гелю для дітей / С. М. Запорожська, Л. М. Малоштан, І. М. Грубник // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 2. - С. 69-71. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Разработаны методики изучения иммунопротекторного действия при влиянии витаминного геля на проницаемость капилляров и состояние клеточных мембран на модели спонтанного гемолиза эритроцитов, а также методика определения острой токсичности при внутрижелудочном введении, что позволяет контролировать их качество в разработанном препарате и использовать для лечения и профилактики гиповитаминозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.771-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Запорожська С. М. 
Використання методу рідинної хроматографії для визначення вмісту вітамінів у пероральному гелі для дітей / С. М. Запорожська, С. М. Губар, І. М. Грубнік // Фармац. журн. - 2009. - № 3. - С. 74-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Разработаны методики количественного определения активных компонентов геля (витаминов) методом высокоэффективной жидкостной хроматографии с предварительной пробоподготовкой, что дает возможность контролировать их качество в разработанной гелеобразной лекарственной форме и использовать для лечения и профилактики гиповитаминозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.771 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Запорожська С. М. 
Розробка складу і технології вітамінного препарату для дітей у формі гелю : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / С. М. Запорожська; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2010. - 23 c. - укp.

Розроблено гель, для дітей віком від двох років. Надано наукове обгрунтування складу та технології вітамінного гелю на базі пектину яблучного з ефективним комплексом вітамінів. Досліджено фізико-хімічні, структурно-механічні та технологічні властивості гелю та доведено його стабільність у процесі зберігання протягом двох років. Визначено кінетичні параметри лікарського препарату. Показано, що вивільнення відбувається за рівнянням першого порядку. Доведено специфічну активність і нешкідливість вітамінного гелю. Зазначено, що методики якісного та кількісного аналізу діючих речовин гелю увійшли до проекту АНД. Технологію гелю апробовано за промислових умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.771 + Л662.95

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Баранова І. І. 
Вивчення фізико-хімічних та технологічних властивостей порошку бодяги / І. І. Баранова, Т. В. Мартинюк, Ю. В. Ковтун, С. М. Запорожська // Фітотерапія. - 2011. - № 4. - С. 79-81. - укp.

Вивчено фармакотехнологічні, мікроскопічні та фізико-хімічні властивості порошку бодяги українського та китайського походження, що дозволило визначити їх оптимальні технологічні параметри для подальшої розробки м'яких засобів з даною речовиною. Методом оптичної мікроскопії встановлено, що розмір часток голок бодяги залежить від ступеня подрібнення сировини та становить від 50 мкм до 350 мкм. Наявність голчастої структури передбачає основну біологічну дію: під час розтирання на шкірі порошку бодяги голки кремнезему активно проникають у верхній шар епідермісу, миттєво викликаючи подразнення покриву та розширення капілярів. Встановлено, що обидва види бодяги взаємозамінні.

Изучены фармакотехнологические, микроскопические и физико-химические свойства порошка бодяги украинского и китайского происхождения, что позволило определить их оптимальные технологические параметры для дальнейшей разработки мягких средств с данным веществом. Методом оптической микроскопии установлено, что размер частиц игл бодяги зависит от степени измельчения сырья и составляет от 50 мкм до 350 мкм. Наличие игольчатой структуры предполагает основное биологическое действие: при растирании на коже порошка бодяги иглы кремнезема активно проникают в верхний слой эпидермиса, мгновенно вызывая раздражение покрова и расширение капилляров. Установлено, что оба вида бодяги взаимозаменяемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.12 + Р281.7/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Баранова І. І. 
Розробка складу і технології гелю-маски з порошком бодяги / І. І. Баранова, Ю. В. Ковтун, Т. М. Ковальова, Т. В. Мартинюк, С. М. Запорожська // Фітотерапія. - 2012. - № 1. - С. 78-82. - укp.

За результатами фізико-хімічних та біофармацевтичних досліджень доведено необхідність уведення до складу гель-маски для обличчя на основі бодяги гідрофільних неводних розчинників - гліцерин : пропіленгліколь (7,5 : 7,5 %). З метою покращення запаху розробленого засобу до його складу введена ефірна олія розмарину у концентрації 0,5 % за допомогою солюбілізатору (ПЕГ-40 гідрогенізована рицинова олія). Розроблено раціональну технологію гель-маски з бодягою, на підставі чого складено технологічні інструкції на виробництво даного засобу. Технологію апробовано за умов промислового виробництва.

По результатам физико-химических и биофармацевтических исследований доказана необходимость введения в состав гель-маски для лица на основе бодяги гидрофильных неводных растворителей - глицерин : пропиленгликоль (7,5: 7,5 %). С целью улучшения запаха разработанного средства в его состав введено эфирное масло розмарина в концентрации 0,5 % с помощью солюбилизатора (ПЭГ-40 гидрогенизированное касторовое масло). Разработана рациональная технология гель-маски с бодягой, на основании чего составлены технологические инструкции на производство данного средства. Технология апробирована в условиях промышленного производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9 + Л663.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваленко С. М. 
Особливості викладання товарознавства в системі дистанційного навчання / С. М. Коваленко, С. В. Бреусова, І. І. Баранова, Т. В. Дядюн, С. М. Запорожська // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2020. - 6, № 2. - С. 3-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз особливостей викладання дисципліни "Медичне та фармацевтичне товарознавство" кафедри товарознавства Національного фармацевтичного університету (НФаУ) за допомогою дистанційних технологій. Під час проведення дослідження було проведено на основі наукових публікацій з використанням системного, логічного, аналітичного, ретроспективного методів. Розглянуто актуальність та проблеми дистанційної освіти, а також проаналізовано основні чинники, які сприяють ефективному дистанційному навчанню в Україні, зокрема на кафедрі товарознавства НФаУ. Висвітлено особливості використання дистанційного навчання із застосуванням системи Moodle у процесі викладання дисципліни "Медичне та фармацевтичне товарознавство" на кафедрі товарознавства НФаУ (м. Харків). Висновки: на підставі проведеного аналізу встановлено, що особливостями дистанційного курсу "Медичне та фармацевтичне товарознавство" кафедри товарознавства є якнайбільша візуалізація (за допомогою рисунків, фотографій товарів) асортименту, зовнішнього вигляду, первинного і вторинного паковання та маркування товарів аптечного асортименту, що необхідно для формування теоретичних знань і практичних навичок у здобувачів вищої освіти з метою проведення товарознавчого аналізу цих товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р.с03 + Р11(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Запорожська С. М. 
Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку / С. М. Запорожська, Г. Л. Панфілова, І. О. Криклива, Л. Г. Шостак // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2020. - 6, № 2. - С. 61-68. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета дослідження - проведення маркетингового аналізу лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку. Дослідження базується на даних аналітичної системи "PharmXplorer"/"Фармстандарт" компанії "Proxima Research", а також внутрішньогосподарського обліку реалізації косметичних засобів в аптеках Харківської, Київської, Одеської, Тернопільської областей; порівняльний, графічний, логічний, математико-статистичний і методи маркетингового аналізу ринку. Установлено, що сегмент ринку лікувальних бальзамів для губ є імпортозалежним (72,22 %) та сегментованим за різними компаніями. Спостерігається домінування (55,56 %) продукції європейських компаній-виробників лікувальних косметичних засобів. Переважна більшість (94,44 %) засобів відрізнялись комплексною лікувальною дією, описаною в інструкції, і мали у складі від 2-х і більше біологічно активних речовин. Найбільша кількість асортиментних позицій припадала на такі фірми, як "Uriage", "La Roche", "Belweder" (Франція). Вітчизняний асортимент засобів був представлений усього трьома фірмами: "Біокон" (3 асортиментних позиції), "Irene Bukur" та "Siela Cosmetic" (по одній асортиментній позиції відповідно). Установлено, що більше половини (66,67 %) асортиментних позицій є малодоступними для населення країни, оскільки належать до групи "високовартісних" (середньозважена роздрібна ціна становить від 100,0 грн і вище). Висновок: враховуючи підвищення рівня вимог споживачів до якості життя та низький рівень платоспроможності населення країни, розробка, й упровадження лікувальних бальзамів, що містять біологічно активні речовини природного походження, мають лікувально-косметичні властивості та є відносно доступними за ціною, є актуальним та перспективним завданням для вітчизняного фармацевтичного ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.416.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коваленко С. М. 
Особливості викладання товарознавства в системі дистанційного навчання / С. М. Коваленко, С. В. Бреусова, І. І. Баранова, Т. В. Дядюн, С. М. Запорожська // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2020. - 6, № 2. - С. 3-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз особливостей викладання дисципліни "Медичне та фармацевтичне товарознавство" кафедри товарознавства Національного фармацевтичного університету (НФаУ) за допомогою дистанційних технологій. Під час проведення дослідження було проведено на основі наукових публікацій з використанням системного, логічного, аналітичного, ретроспективного методів. Розглянуто актуальність та проблеми дистанційної освіти, а також проаналізовано основні чинники, які сприяють ефективному дистанційному навчанню в Україні, зокрема на кафедрі товарознавства НФаУ. Висвітлено особливості використання дистанційного навчання із застосуванням системи Moodle у процесі викладання дисципліни "Медичне та фармацевтичне товарознавство" на кафедрі товарознавства НФаУ (м. Харків). Висновки: на підставі проведеного аналізу встановлено, що особливостями дистанційного курсу "Медичне та фармацевтичне товарознавство" кафедри товарознавства є якнайбільша візуалізація (за допомогою рисунків, фотографій товарів) асортименту, зовнішнього вигляду, первинного і вторинного паковання та маркування товарів аптечного асортименту, що необхідно для формування теоретичних знань і практичних навичок у здобувачів вищої освіти з метою проведення товарознавчого аналізу цих товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р.с03 + Р11(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Запорожська С. М. 
Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку / С. М. Запорожська, Г. Л. Панфілова, І. О. Криклива, Л. Г. Шостак // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2020. - 6, № 2. - С. 61-68. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета дослідження - проведення маркетингового аналізу лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку. Дослідження базується на даних аналітичної системи "PharmXplorer"/"Фармстандарт" компанії "Proxima Research", а також внутрішньогосподарського обліку реалізації косметичних засобів в аптеках Харківської, Київської, Одеської, Тернопільської областей; порівняльний, графічний, логічний, математико-статистичний і методи маркетингового аналізу ринку. Установлено, що сегмент ринку лікувальних бальзамів для губ є імпортозалежним (72,22 %) та сегментованим за різними компаніями. Спостерігається домінування (55,56 %) продукції європейських компаній-виробників лікувальних косметичних засобів. Переважна більшість (94,44 %) засобів відрізнялись комплексною лікувальною дією, описаною в інструкції, і мали у складі від 2-х і більше біологічно активних речовин. Найбільша кількість асортиментних позицій припадала на такі фірми, як "Uriage", "La Roche", "Belweder" (Франція). Вітчизняний асортимент засобів був представлений усього трьома фірмами: "Біокон" (3 асортиментних позиції), "Irene Bukur" та "Siela Cosmetic" (по одній асортиментній позиції відповідно). Установлено, що більше половини (66,67 %) асортиментних позицій є малодоступними для населення країни, оскільки належать до групи "високовартісних" (середньозважена роздрібна ціна становить від 100,0 грн і вище). Висновок: враховуючи підвищення рівня вимог споживачів до якості життя та низький рівень платоспроможності населення країни, розробка, й упровадження лікувальних бальзамів, що містять біологічно активні речовини природного походження, мають лікувально-косметичні властивості та є відносно доступними за ціною, є актуальним та перспективним завданням для вітчизняного фармацевтичного ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.416.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського