Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Захарчук М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Горіцький О. В. 
Система заходів по зниженню колективної дози опромінення населення м. Києва / О. В. Горіцький, М. І. Захарчук, В. П. Сабалдир; Акад. буд-ва України. - К., 1997. - 27 c. - укp. - рус.

Розглядається Система радіаційного захисту, яка дозволить максимально знизити потенційну колективну дозу опромінення населення міста і, як наслідок, зменшити ризик захворювань, ініційованих радіацією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р126.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
2.

Лівінський О. М. 
Український тлумачний словник будівельних термінів (книга знання) / О. М. Лівінський, М. О. Лівінський, О. А. Васильковський, А. О. Васильковський, Д. Ф. Гончаренко, М. І. Захарчук; Укр. акад. наук, від-ня "Архіт. і будів. наук", НДІ українознав. МОН України. - 1-ше вид. - К., 2006. - 528 c. - Бібліогр.: с. 521-526. - укp.

Розкрито зміст близько 10 000 українських термінів і понять з питань архітектури та будівництва, що широко вживаються у писемній та усній мові, спеціальних фахових журналах і наукових збірниках, пресі, а також які увійшли у підручники вищих і середніх освітніх закладів, довідники.

Раскрыто содержание около 10 000 украинских терминов и понятий по вопросам архитектуры и строительства, которые широко употребляются в письменной и устной речи, специальных журналах и научных сборниках, прессе, а также которые вошли в учебники высших и средних образовательных заведений, справочники.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.я21 + Щ11 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захарчук М. М. 
Потенціометричний метод для визначення марганцевої домішки до палив / М. М. Захарчук, Н. О. Сидоренко, В. М. Ледовських // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2008. - № 4. - С. 137-139. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано експериментальні результати досліджень з використання методу окисно-відновного потенціометричного титрування для визначення в бензинах марганцевих домішок, які додані для підвищення октанового числа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л543.072

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Захарчук М. М. 
Катодне відновлення продуктів окиснення олив / М. М. Захарчук, В. М. Ледовських // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2009. - № 1. - С. 146-149. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто електрохімічне відновлення карбонільних сполук - одних із основних продуктів окиснення вуглеводнів олив. На основі експериментальних досліджень доведено принципову можливість відновлення кетонів до відповідних спиртів. Розроблено методику кількісного контролю за ходом процесу катодного відновлення, використовуючи метод окисно-відновного потенціометричного титрування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л543-106.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Захарчук М. Є. 
Новітні освітні технології у процесі навчання молоді з функціональними обмеженнями / М. Є. Захарчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 58-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зосереджено увагу на застосуванні новітніх методів, підходів та технологій у навчанні молоді з функціональними обмеженнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч430.24/29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Захарчук М. Є. 
Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. Є. Захарчук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2013. - 17 c. - укp.

Досліджено проблеми становлення та розвитку інклюзивної освіти у США. Виявлено особливості генезису інклюзивної освіти у США (нормативно-правове забезпечення, співіснування моделей навчання, організація диференційованого підходу). Висвітлено дослідницькі підходи вітчизняних і американських учених до зазначеної проблеми. З'ясовано сутність ключових понять інклюзивної освіти та виокремлено основні етапи її розвитку (сегрегація, нормалізація, освітній мейнстримінг, інклюзивне навчання, змішана система навчання). Визначено особливості змісту й організації діяльності американських шкіл з інклюзивною формою навчання та охарактеризовано форми й методи професійної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами. Сформульовано рекомендації щодо оптимізації процесу запровадження інклюзивної освіти в освітньому просторі України на основі адаптації прогресивних ідей та досвіду США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч430.4(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Захарчук М. Є. 
Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США : монографія / М. Є. Захарчук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. - 195 c. - Бібліогр.: с. 164-191 - укp.

Подано історико-педагогічне узагальнення науково-теоретичних підходів до процесу залучення осіб з особливими потребами до загальноосвітнього середовища США. На основі аналізу генезису інклюзивної освіти у США виявлено особливості її розвитку. З'ясовано сутність ключових понять, виокремлено основні етапи становлення інклюзивної освіти у США. Проаналізовано міжнародне й американське законодавство щодо навчання осіб з особливими потребами. З'ясовано особливості змісту й організації діяльності американських шкіл з інклюзивною формою навчання. Охарактеризовано форми та методи професійної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами, наведено теоретико-експериментальну модель інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч430.4(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Захарчук М. 
Зміна освітньої парадигми у шкільній системі навчання дітей у США / М. Захарчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 5. - С. 209-223. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

З метою використання досвіду реформування сфери освіти проаналізовано процес зміни освітньої парадигми (об'єднання спеціальної та загальноосвітньої систем освіти) у шкільній системі навчання дітей у США протягом 1986 - 2004 рр., що обумовлено необхідністю розвитку суспільства й особистості. Виокремлено три основних напрямки її реформування: перший - глобальні функції освіти як соціального інституту; другий - формування особистості конкретного учня в єдності його інтелектуальних, фізичних, психічних та емоційно-вольових якостей; третій - нова роль учителя як центральної діючої особи навчального процесу. У контексті адаптації загальної освіти до навчання дітей з особливими потребами розглянуто принципи інклюзивної освіти та наведено в таблиці порівняння подвійної й інклюзивної (унітарної) освітніх систем. Підсумовано, що зміна освітньої парадигми розглядається як стратегія розвитку американського освітнього простору в 1986 - 2004 рр., яка віддзеркалює тактику реалізації освітніх технологій; технології особистісно орієнтованого навчання співвідносяться з іншими технологіями навчання як процесуальна частина дидактичної системи і є інноваційним видом діяльності. Сутність модернізації системи освіти полягає в переході до інклюзивної системі освіти, що є сукупністю принципів, ціннісних установок і способів організації освітньої діяльності, яка адекватна антропологічним і соціокультурним запитам суспільства.

С целью использования опыта реформирования сферы образования проанализирован процесс изменения образовательной парадигмы (объединение специальной и общеобразовательной систем образования) в школьной системе обучения детей в США в течение 1986 - 2004 гг., обусловленного необходимостью развития общества и личности. Выделены три основных направления ее реформирования: первое - глобальные функции образования как социального института; второе - формирование личности конкретного ученика в единстве его интеллектуальных, физических, психических и эмоционально-волевых качеств; третье - новая роль учителя как центрального действующего лица учебного процесса. В контексте адаптации общего образования к обучению детей с особыми потребностями рассмотрены принципы инклюзивного образования и приведено в таблице сравнение двойной и инклюзивной (унитарной) образовательных систем. Подытожено, что изменение образовательной парадигмы рассматривается как стратегия развития американского образовательного пространства в 1986 - 2004 гг., отражающая тактику реализации образовательных технологий; технологии личностно ориентированного обучения соотносятся с другими технологиями обучения как процессуальная часть дидактической системы и является инновационным видом деятельности. Сущность модернизации системы образования заключается в переходе к инклюзивной системе образования, представляющей собой совокупность принципов, ценностных установок и способов организации образовательной деятельности, адекватной антропологическим и социокультурным запросам общества.

The article analyzes the process of change of educational paradigm in the system of school education of the U. S. during 1986 - 2004. The author considers the system of education in U. S. as a whole continuous process of socialization of a personality. Therefore, three main directions of its reforming are: the first group of the reforms concerns global functions of education as a social institution; the second group of reforms concerns the formation of personality of each individual student minding his/her intellectual, physical, mental, emotional and volitional qualities; third pays special attention to the new role of the teacher, who is the central figure of the educational process. The study made it possible to determine that change of the educational paradigm is regarded as a strategy of development of American educational space in 1986 - 2004 reflecting tactics of educational technologies realization. The technology of personality-oriented learning is combined with other training technologies as procedural part of didactic system in the educational process and belongs to innovative kinds of activity. The essence of the modernization of the educational system consists in moving to a new inclusive system of education mat is understood as a set of principles, values and ways of organizing educational activities that define the angle of view on the education: its purpose, model and ideal of education, adequate to anthropological and socio-cultural needs of the society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Захарчук М. 
Комп'ютерне тестування як інноваційний засіб вимірювання знань англійської мови / М. Захарчук, Р. Васьків // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 831. - С. 90-98. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності вимірювання знань англійської мови у слухачів мовних курсів за допомогою залучення комп'ютерного тестування. Досліджено теоретичні та методичні аспекти комп'ютерного тестування. Обгрунтовано зміст і форму комп'ютерного вимірювання знань та описано алгоритм його застосування. Описано аналітичне дослідження щодо кількості осіб, які пройшли тест та були зараховані на навчання, та проаналізовано точність тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-915.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Захарчук О. В. 
Поліпшення показників колісного трактора під час роботи двигуна на стиснутому природному газі / О. В. Захарчук, М. І. Захарчук // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 40. - С. 69-74. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено результати теоретичних досліджень показників колісного трактора із двигуном, який працює на стиснутому природному газі, в режимах транспортного процесу. Обрано раціональні параметри керування трансмісією та двигуном під час розгону трактора і швидкості сталого руху в експлуатаційних умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2 + О355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Захарчук М. 
Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті / М. Захарчук, Р. Васьків // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 879. - С. 49-57. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної платформи для слухачів серед колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи створеної для слухачів проекту "Україна - Норвегія" в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Захарчук М. 
Проєктування та імплементація інформаційної системи надання рекомендацій людям з психічними відхиленнями / М. Захарчук, Т. Басюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Інформ. системи та мережі. - 2021. - Вип. 9. - С. 44-52. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розроблено методологічне підгрунтя, здійснено проєктування та імплементацію інформаційної системи (ІС) надання рекомендацій людям із психічними відхиленнями. Проаналізовано основні способи використання інформаційних технологій у галузі психічного здоров'я. У результаті виявлено, що мобільні пристрої, за використання на них певного програмного забезпечення, здатні істотно зменшити кількість візитів до кваліфікованих спеціалістів, що надає змогу зробити терапію психічних захворювань значно доступнішою для людей з обмеженими часовими чи матеріальними ресурсами. Спроєктовано інформаційну систему з використанням структурного підходу та моделі проєктування Data Flow Diagrams (DFD): розроблено контекстну діаграму ІС і виконано декомпозицію її головного процесу, з метою наочної демонстрації способів перетворення вхідної інформації на вихідну. Описано особливості методу прийняття рішень - дерева рішень, що використовується в ІС. Наведено функціональне призначення та відображено алгоритм роботи, наданий у вигляді мережі Петрі, а також таблиці позицій і переходів цієї мережі, необхідні для кращого розуміння принципів роботи системи. Проаналізовано програмні засоби, що надають змогу досягти цілей, поставлених під час конструювання системи. Здійснено верифікацію роботи, наведено скріншоти програмних вікон системи та описано наповнення основних сторінок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-82 р2:3 + Р64 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:ІСМ Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського