Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Захожа Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Захожа Н. Я. 
Легка атлетика у фізичному вихованні студентів : навч.-метод. посіб. / Н. Я. Захожа, О. П. Митчик, В. В. Пантік; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2010. - 192 c. - (Посіб. та підруч. ВНУ ім. Лесі Українки). - Бібліогр.: 70 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку легкої атлетики (ЛА), визначено її місце в системі фізичного виховання студентів, еволюції техніки, методики навчання легкоатлетичних вправ та тренування. Увагу приділено спортивній ходьбі, бігу на короткі, середні та довгі дистанції, стрибкам в довжину та висоту, рухливим іграм в ЛА.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.11я73

Шифр НБУВ: ВА734580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Захожа Н. Я. 
Пропаганда і реклама фізкультурно-оздоровчих занять серед студентської молоді / Н. Я. Захожа, О. М. Самчук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 113-116. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено сукупність відомостей про послуги оздоровчого характеру, які здатні зацікавити студентів і задовольнити їх попит. За допомогою методу анкетування виявлено засоби залучення студентської молоді до фізкультурно-оздоровчих занять, їх мотивацію та задоволеність ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Митчик О. П. 
Рівень інтересу до фізичного виховання та спорту в жінок зрілого віку, які відвідують спортивно-оздоровчі клуби / О. П. Митчик, Н. Я. Захожа // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2009. - № 3. - С. 79-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто рівень інтересу жінок зрілого віку до фізичної культури та спорту, а також їх ставлення до свого здоров'я та інші аспекти діяльності цього контингенту населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.146 + Ч514(4УКР)77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самчук О. М. 
Фізична активність як одна з умов формування здорового способу життя студентської молоді / О. М. Самчук, Н. Я. Захожа // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 225-227. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання формування у студентів свідомого ставлення до власного здоров'я. У ході дослідження виявлено низький рівень фізичної активності студентів як важливої умови здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Захожий В. В. 
Психолого-педагогічна характеристика готовності старшокласників до занять фізичними вправами / В. В. Захожий, Н. Я. Захожа, В. М. Войтович // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 148-152. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що готовність школяра до діяльності характеризується досить складним змістом та структурою й уключає психологічну, науково-теоретичну, практичну, психофізичну та фізичну готовність. Готовність до занять фізичними вправами - це інтегральна характеристика особистості, яка включає позитивну мотивацію до діяльності, систему знань, умінь і навичок, належну фізичну та функціональну підготовленість, особистісні якості. Дослідження готовності учнів до занять фізичними вправами ведуться за такими напрямами: історичні й загальнопедагогічні аспекти, формування готовності школярів до різних сторін діяльності, формування окремих компонентів готовності учнів до занять фізичними вправами. Єдність психологічної, педагогічної та медико-біологічної підготовки може реалізовуватися в процесі тісних взаємозв'язків загальнодидактичних й окремих методик, в основі яких повинні лежати знання зі спеціальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Захожа Н. 
Фізична підготовленість студенток вищих навчальних закладів / Н. Захожа, В. Захожий, О. Малімон, О. Іщук, А. Гаврилюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 1. - С. 47-50. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що для підтримання оптимальних фізичних і психічних якостей студентів є необхідною постійна рухова активність, що, насамперед, впливає на обмінні процеси в організмі. Фізичне виховання (ФВ) сприяє збереженню здоров'я, підвищує стійкість організму до несприятливих факторів навколишнього середовища, збільшує резервні сили організму, що надає змогу легше виконувати значні фізичні та психічні навантаження. Усе це в підсумку сприяє хорошому фізичному стану, продовженню життя. Підвищення вимог до рівня фізичної підготовленості студентів змушує педагогів до пошуку шляхів удосконалення навчального процесу з ФВ. Досліджено рівень розвитку основних фізичних якостей студенток; визначено зміст ФВ із використанням різноманітних фізичних вправ для покращання їх фізичної підготовленості; рекомендовано самостійні заняття, які ефективно вдосконалюють швидкісні здібності, силову підготовку, гнучкість, загальну витривалість, координаційну здібність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.146

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Малімон О. О. 
Основи гри в шахи : навч. посіб. / О. О. Малімон, Н. Я. Захожа, А. Я. Вольчинський; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 167 c. - Бібліогр.: с. 140-142 - укp.

Подано інформацію про історію розвитку шахів, їх виникнення. Висвітлено найважливіші етапи розвитку шахіста. Викладено основні положення та правила гри. Наведено доповнення до турнірних правил ФІДЕ. Розроблено практичні заняття з шахів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Васкан І. Г. 
Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності / І. Г. Васкан, В. В. Захожий, Н. Я. Захожа, Н. М. Мацкевич // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2016. - № 1. - С. 40-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Захожа Н. 
Фактори патології органів зору в студентів та їх профілактика / Н. Захожа, О. Касарда, В. Захожий, О. Усова, А. Гаврилюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2018. - № 2. - С. 111-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуальність статті зумовлена значною кількістю студентської молоді з порушенням зору, що викликає тривогу як у медиків, так і в педагогів, адже зір - один із найголовніших аналізаторів організму, який забезпечує отримання повної динамічної інформації про колір, форму, віддаль, навколишній світ тощо. Мета роботи - узагальнення причин патології органів зору та способи його збереження. Методологія дослідження - аналіз науково-методичної літератури, опитування студентів щодо користування комп'ютерними й мобільними пристроями. Узагальнено фактори патології зору, які можуть бути спадковими, вродженими та набутими. Спадкові передаються від батьків або через покоління. До вродженої патології можуть призвести негативні впливи на плід у період вагітності. Причиною набутих є захворювання внутрішніх систем й органів, передусім хвороби ЛОР-органів та серцево-судинні патології, шкідливі звички, нераціональне харчування, екологічні умови, а також робота з дисплеями. Багатогодинне читання з монітора провокує зоровий синдром і загалом погіршує зір. Студентська молодь надто захоплюється комп'ютерними й мобільними технологіями, незважаючи на їх негативний вплив. Тому науковці наголошують на необхідності дотримання правил користування комп'ютерами й мобільними пристроями, наводять спеціальні вправи для профілактики та корекції зору, завдяки яким підвищуються рівень й інтенсивність обмінних процесів в організмі, посилюється кровообіг. Регулярне їх виконання позитивно впливає як на роботу м'язів ока, так і на гостроту зору. Висновки: керуючись як загальними, так і спеціальними рекомендаціями, такими як належна організація роботи з дисплеями, регулярні перерви, використання вправ для розслаблення та лікувальної гімнастики, можна запобігти патології зору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)028.6 + Р67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Савчук С. 
Спеціальна фізична підготовка спортсменок закладів вищої освіти з бігу на короткі дистанції / С. Савчук, Н. Захожа, В. Захожий, Н. Мацкевич, В. Добринський // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2020. - № 4. - С. 60-66. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Біг є одним із найпопулярніших занять у світі. Заняття цим видом спорту - важливий засіб фізичного виховання, а тому займають одне з перших місць за своїм характером рухових дій. Біг на короткі дистанції - найдавніший вид легкоатлетичних вправ, що входить у сучасну легку атлетику. Він характеризується максимальною інтенсивністю пробігання всієї дистанції в анаеробному режимі. Фізична підготовка бігуна на короткі дистанції поділяється на загальну та спеціальну. Спеціальна фізична підготовка спортсменок-спринтерок, які навчаються в закладах вищої освіти - процес багаторічний і багатогранний. Він включає фізичну, тактичну, технічну та психологічну підготовку. Зростання спортивних результатів є можливим лише за умови гармонійного співвідношення всіх сторін підготовленості. Методика інтенсифікації спеціальної підготовки спринтерів буде ефективною та педагогічно доцільною в тому випадку, якщо вона базується на достовірних знаннях про структурні компоненти підготовленості спортсменів з урахуванням індивідуальних показників реалізації рухових можливостей. Мета роботи - обгрунтування впливу тренувальних навантажень на спеціальну фізичну підготовку студенток, які спеціалізуються з бігу на 100 і 200 м. Завдання дослідження - вивчення та аналіз досліджуваної проблеми у вітчизняних і зарубіжних джерелах; визначення впливу тренувальних навантажень на спеціальну фізичну підготовку студенток на заняттях із підвищення спортивної майстерності. Методи - аналіз і синтез наукових літературних джерел, бесіди, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Успішність підготовки спортсменок-спринтерок залежить від ефективності методів, організації та управління тренувальним процесом. Використання в тренувальному процесі значної кількості спеціальних засобів фізичної та функціональної підготовки ефективно вплинуло на фізичну підготовленість студенток основної групи. Встановлено вірогідний приріст результатів із бігу на 100 і 200 м, що свідчить про розвиток анаеробних можливостей у дівчат, які спеціалізуються з бігу на короткі дистанції. За показниками бігу на 30 м із ходу, 100, 200 м і човникового бігу також виявлено приріст результатів у студенток основної групи. Простежено незначний приріст швидкісних, координаційних й анаеробно-аеробних можливостей студенток контрольної групи. Такі зрушення зумовлені використанням більших обсягів анаеробних режимів тренування. Зроблено висновки, що у навчально-тренувальному процесі студенток потрібно застосовувати значну кількість загальних і спеціальних засобів для формування фізичної та функціональної підготовленості. Зокрема, у підготовці студенток із бігу на короткі дистанції доцільно збільшити обсяг тренувань в анаеробному та анаеробно-аеробному режимах, що сприятиме розвитку швидкості, швидкісної витривалості та покращить функціональні можливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.551.5

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ващук Л. 
Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування / Л. Ващук, Н. Деделюк, Н. Захожа, С. Савчук, О. Іщук, В. Захожий // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 62-68. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17 + Ч516.522.152.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Захожа Н. 
Психологічний компонент готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до професійної діяльності / Н. Захожа, С. Савчук, В. Захожий, Н. Мацкевич, О. Усова, О. Дем'янчук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З огляду на те, що сутність професійної готовності до педагогічної діяльності трактується дослідниками як цілісний прояв особистості, комплексна здібність до роботи певного типу, результат професійної освіти та виховання, зрілості особистості, значний інтерес викликає дослідження психологічного компонента підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання. Мета роботи - висвітлити мотиваційний та емоційний компоненти психологічної готовності як складової частини професійної готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання; виявити їх рівень. Методи - аналіз спеціальної науково-методичної літератури, анкетування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Окреслено, що професійна готовність є інтегральним особистісним утворенням, яке включає психологічну установку на досягнення поставленої мети, оптимальну суму знань, необхідну систему вмінь, навичок, мотиви, потреби, здібності, особистісні якості. Визначено рівень психологічної готовності студентів третього та четвертого курсів факультету фізичної культури, спорту та здоров'я. Основними мотивами обраної професії респонденти назвали любов до дітей і соціальну значущість професії. Зроблено висновки, що професійна діяльність учителя фізичної культури висуває високі вимоги як до фахового рівня, так і до його особистісних якостей, зокрема вміння володіти собою, не порушуючи внутрішнього спокою дитини, особливої атмосфери, вселяти довіру до себе, а також ураховувати побажання батьків. Загалом за всіма показниками рівень мотиваційного та емоційного компонентів психологічної готовності майбутніх учителів фізичного виховання до роботи з дітьми можна констатувати вищим від середнього. Дані експерименту свідчать, що майбутні вчителі фізичного виховання роблять свідомий вибір на користь формування позитивного ставлення до фізичної культури, зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського