Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Земцов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Земцов І. 
Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 21-24. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто аспекти розвитку критичного мислення майбутніх учителів історії під час їх фахової підготовки, що дозволяє поєднати індивідуальну самореалізацію студента та його ефективне професійне становлення. Розкрито поняття про критичне мислення, його основні ознаки та важливі якості. Висвітлено функції мислення. Визначено головні ознаки критичного мислення через такі вміння: робити логічні висновки; приймати обгрунтовані рішення; надавати оцінку отриманій інформації і розумовому процесу; бути спрямованим на результат. Виявлено різницю між мисленням і іншими психічними процесами. Виокремлено педагогічні умови і підходи до розвитку критичного мислення у майбутніх вчителів історії. Проаналізовано специфіку навчальної технології розвитку критичного мислення.

Рассмотрены аспекты развития критического мышления будущих учителей истории во время их профессиональной подготовки, позволяющий соединить индивидуальную самореализацию студента и его эффективное профессиональное становление. Раскрыты понятия о критическое мышление, его основные признаки и важные качества. Очерчены функции мышления. Определены главные признаки критического мышления через такие умения: делать логические выводы; принимать обоснованные решения; давать оценку полученной информации и умственному процессу; быть направленным на результат. Выявлены различия между мышлением и другими психическими процессами. Выделены педагогические условия и подходы к развитию критического мышления у будущих учителей истории. Проанализирована специфика учебной технологии развития критического мышления.

The aspects of development of critical thought of the future teacher of history during professional preparation are considered in the article, that allows to accumulate in itself the association of individual self-realization of student and his effective professional becoming.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-4 + Т. р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Земцов І. 
Роль релігійної педагогіки в навчанні студентів-гуманітаріїв / І. Земцов, Т. Скрябіна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 104-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано сучасні підходи до визначення поняття «релігійна педагогіка», проаналізовано роль релігійної педагогіки в навчанні студентів-гуманітаріїв, у зв’язку з чим розглянуто наступні питання: трактування духовності, можливість світської освіти сформувати духовність студента та роль релігійної педагогіки в цьому процесі, активність студента в освітньому процесі та вплив на нього викладача.

Обобщены современные подходы к определению понятия «религиозная педагогика», проанализирована роль религиозной педагогики в обучении студентов-гуманитариев, в связи с чем рассмотрены следующие вопросы: трактовка духовности, возможность светского образования сформировать духовность студента и роль религиозной педагогики в этом процессе, активность студента в образовательном процессе и влияние на него преподавателя.

The article summarizes the current approaches to the definition of religious teaching, explored the role of religious pedagogy in teaching students in the humanities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4 + Э267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Земцов І. 
Сучасні підходи до контролю якості освіти в Україні / І. Земцов, Т. Скрябіна // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 64-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто інноваційні підходи щодо контролю якості навчання в Україні. Подано визначення якості навчання, визначено критерії умов якості навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського