Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Зозуляк-Случик Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Зозуляк-Случик Р. В. 
Етика соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. / Р. В. Зозуляк-Случик, Б. І. Ковбас; МОНМС України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2011. - 212 c. - Бібліогр.: 136 назв - укp.

Висвітлено сучасні проблеми соціально-педагогічної етики й деонтології. Розкрито сутність таких категорій, як добро, зло, совість, моральний вибір, ціннісні орієнтації, етична свідомість. Увагу приділено моральним нормам соціально-педагогічної роботи й етичним принципам діяльності соціального педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю752.1:Ч30 я73 + Ч312 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зозуляк-Случик Р. В. 
Формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах : монографія / Р. В. Зозуляк-Случик; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Івано-Франківськ : НАІР, 2019. - 460 c. - Бібліогр.: с. 371-438 - укp.

Подано теоретичне обгрунтування системи формування професійної етики майбутніх фахівців соціальної роботи в університетах. Виокремлено конкретні особливості змісту, структури, принципів професійної етики, яка вивчає суть моралі, моральних потреб, переконань, дій, взаємин, особистісних професійно важливих рис майбутніх соціальних працівників. Окреслено педагогічні умови, концепцію, педагогічну систему формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах. Розкрито й обгрунтовано форми, методи та технології, що забезпечують сформованість професійної етики майбутніх соціальних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30-203 + С40 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зозуляк-Случик Р. 
Педагогічна система формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах / Р. Зозуляк-Случик // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Наведено ключові компоненти педагогічної системи професійно-етичної підготовки майбутніх соціальних працівників, що сприяють підвищенню рівня сформованості професійної етики в майбутніх фахівців. Визначено суть педагогічної системи як єдності процесів формування, розвитку, виховання і навчання з усіма формами, методами й умовами їх протікання. Охарактеризовано педагогічну систему формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах, яку розглядаємо як множинність взаємопов'язаних компонентів, потрібних для впорядкованого та цілеспрямованого професійно-педагогічного впливу на розвиток морально-етичних якостей особистості майбутніх фахівців. Виокремлено завдання педагогічної системи формування професійної етики майбутніх соціальних працівників, до яких відносять: професійно-світоглядні (сприяють формуванню моральної свідомості студентів, активізації їх діяльності у професійно-етичній підготовці); поведінково-деонтологічні (направлені на оволодіння процедурою прийняття рішень відповідно до вимог професійної етики, навичками етичного моделювання і прогнозування виробничих ситуацій, дотримання морально-етичних норм); особистісно-значущі (відповідають за поглиблення таких особистісних якостей, як: гуманізм, етична зрілість, відповідальність, почуття справедливості, гідності та поваги до іншої людини, терпимість, ввічливість, порядність, емпатійність, уважність, старанність, щирість, комунікабельність, соціальна адаптованість). Окреслено умовні етапи формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах: мотиваційно-цільовий (зумовлює усвідомлення цілей професійної підготовки студентами, що активізують їх мотивацію до формування професійної етики); процесуальний (за допомогою змісту, форм, методів і технологій сприяє формуванню відповідних знань, умінь, навичок, особистісно та професійно важливих рис); оцінно-діагностичний (перевіряє ефективність упровадження педагогічної системи та реалізується у компонентах - мотиваційно-ціннісному, когнітивно-світоглядному, діяльнісно-поведінковому, особистісно-позиційному, рефлексивно-творчому).


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч481.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зозуляк-Случик Р. В. 
Етика соціальної роботи : навч. посіб. / Р. В. Зозуляк-Случик; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : НАІР, 2019. - 203 c. - Бібліогр.: с. 143-152 - укp.

Висвітлено сучасні погляди на проблеми етики соціальної роботи. Розглянуто питання професійної моралі як основи фахової етики, особистості соціального працівника, етики стосунків фахівця і клієнта.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 в2:Ю7 я73-1 + Ю703 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського