Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)
Пошуковий запит: (<.>A=Зосименко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Зосименко О. В. 
Організація проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Зосименко; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2010. - 20 c. - укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні засади проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Проаналізовано й уточнено базові поняття дослідження. Запропоновано періодизацію її становлення в педагогічній теорії та практиці. З'ясовано педагогічні можливості проектної діяльності у контексті педагогічної підготовки. Охарактеризовано її вплив на формування готовності майбутнього педагога щодо педагогічної діяльності. Розроблено модель організації проектної діяльності майбутніх педагогів під час вивчення педагогічних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Розкрито структуру проектної діяльності студентів у процесі створення навчальних проектів. Виявлено комплекс критеріїв і рівнів сформованості готовності майбутніх педагогів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2014 р. : у 4 ч. Ч. 1 / ред.: С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко, О. І. Іваницький та ін.; КЗ Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти (Київ), Ін-т пед. освіти і освіти дорослих (Київ), Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - Суми : ВВП "Мрія", 2014. - 255 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Викладено теоретичні та практичні основи розвитку інноваційних процесів в освіті. Розглянуто інтернаціоналізацію як інновацію освіти в умовах глобалізаційно-інституційних трансформацій. Акцентовано на посиленні наукової складової навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі. Охарактеризовано інклюзивну освіту як інноваціну соціальну технологію розвитку суспільства. Висвітлено академічну мобільність учителів іноземних мов європейських країн як складову їх професійного розвитку. Увагу приділено становленню та розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у Великій Британії, окреслено основні тенденції підвищення якості освітніх послуг педагогічної освіти у країні. Наголошено на вихованні цінностей у студентів як пріоритеті реформ вищої освіти у Польщі. Порушено питання про курикулум педагогічної освіти у контексті європейського освітнього простору. Розкрито соціально-педагогічні аспекти формування здоров'ятворчої компетентності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355538/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2014 р. : у 4 ч. Ч. 2 / ред.: С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко, О. І. Іваницький та ін.; КЗ Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти (Київ), Ін-т пед. освіти і освіти дорослих (Київ), Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - Суми : ВВП "Мрія", 2014. - 170 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Увагу зосереджено на технології та методиці інновацій в освітньому процесі. Розглянуто інноваційні технології, метод проектів і використання ІКТ в освітньому процесі. Висвітлено досвід впровадження особистісно орієнтованого навчання у сучасній школі. Описано метод ситуаційного навчання (case-study) у підготовці майбутніх учителів української мови та літератури. Кейс-метод розглянуто також як засіб активізації процесу навчання у вищій школі. Охарактеризовано коучинг як особистісно-орієнтовану технологію забезпечення компетентнісного підходу на курсах підвищення кваліфікації. Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в інклюзивному класі. Презентовано досвід формування пізнавальної самостійності старшокласників демонстраційними засобами навчання як інноваційний напрямок у школах Канади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355538/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2014 р. : у 4 ч. Ч. 3 / ред.: С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко, О. І. Іваницький та ін.; КЗ Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти (Київ), Ін-т пед. освіти і освіти дорослих (Київ), Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - Суми : ВВП "Мрія", 2014. - 252 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті. Розглянуто питання стандартизації ІКТ-компетентності педагогічних працівників в системі неперервної педагогічної освіти. Розкрито соціально-педагогічні передумови формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів іноземних мов в умовах інтеграції освіти в єдиний європейський простір. На основі фінського досвіду показано значення ІКТ у формуванні готовності майбутнього учителя до інноваційної діяльності. Описано використання інформаційної технології Moodle в навчальному процесі ВНЗ. Акцентовано на використанні ІКТ в організації роботи студентського самоврядування. Увагу приділено питанням використання ІКТ в початковій школі, зокрема на уроках інформатики; надано перелік українських електронних періодичних видань для дітей, які доцільно використовувати у навчальному процесі. Обговорено розвиток соціально-психологічного потенціалу особистості за умов інноваційних змін в освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355538/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 3 груд. 2014 р. : у 4 ч. Ч. 4 / ред.: С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко, О. І. Іваницький та ін.; КЗ Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти (Київ), Ін-т пед. освіти і освіти дорослих (Київ), Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Класич. приват. ун-т (Запоріжжя). - Суми : ВВП "Мрія", 2014. - 199 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - пол. - англ.

Презентовано ретроспективний погляд на інновації в навчально-виховному процесі та управлінні. Розкрито погляди педагогів, наукових діячів другої половини ХІХ ст. на інновації в жіночій освіті України. Висвітлено боротьбу за освітні та політичні реформи вчительських союзів в Україні в роки першої російської революції. Проаналізовано інноваційну освітню спадщину України 1920-х рр. Наведено ознаки інноваційності в європейських "нових школах" першої третини ХХ ст. Окреслено тенденції розвитку вищої університетської освіти Італії. Розглянуто функціонування тюремних шкіл у зарубіжних країнах у ХІХ - на початку ХХ ст. Акцентовано на культурологічних, етнологічних та філософських засадах освітніх інновацій. Увагу приділено питанням управління освітою в сучасному світі за умов інноваційного розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355538/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 8 груд. 2016 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред.: Б. А. Бойченко, С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко. - Суми, 2016. - 233 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Розкрито особливості вдосконалення позакласної роботи початкової ланки освіти. Розглянуто сучасні виховні технології в контексті соціалізаційних викликів та шляхи їх реалізації. Охарактеризовано сучасні педагогічні технології та їх впровадження у навчально-виховному процесі. Висвітлено роль діалектної лексики у формуванні національної мовної картини світу учнів. Обгрунтовано змістову структуру моральних цінностей особистості у дитинстві. Розглянуто організаційно-педагогічні умови перетворення інтернаціоналізації університету на чинник його інноваційного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356524/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 8 груд. 2016 р. : у 3 ч. Ч. 2 / Б. А. Бойченко, С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко. - Суми, 2016. - 324 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено актуальні проблеми формування соціальної компетентності у фахівця фізичного виховання та спорту та підходи до їх вирішення. Увагу приділено підготовці майбутнього вчителя початкової школи до виховної діяльності. Розглянуто педагогічні умови формування соціально-особистісних компетенцій у майбутніх соціальних працівників на засадах співтворчоті викладача та студента. Визначено пріоритети модернізації та оновлення професійної підготовки майбутніх фахівців землевпорядкування (на прикладі досвід Республіки Польща). Розкрито теоретико-методологічні аспекти розвитку освіти дорослих у грецькому науковому дискурсі. Запропоновано модель інтегрованого навчання природничих дисциплін на допрофесійному етапі підготовки іноземних студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356524/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 8 груд. 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред.: Б. А. Бойченко, С. І. Дегтярьов, О. В. Зосименко. - Суми, 2016. - 246 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - рус.

Висвітлено ретроспективний погляд на розвиток авіаційної галузі у США. Окреслено напрями міжнародного співробітництва хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України в історичному аспекті. Розкрито інноваційні підходи до організації управління діяльністю освіти національних меншин в УСРР у 1920-х рр. Розглянуто упровадження педагогічних інновацій у практику викладання англійської мови у ВНЗ України як історико-педагогічний феномен. Розкрито особливості організації виховання дітей у вітчизняному освітньому просторі (1920-ті рр.). Увагу приділено формуванню управлінської культури чинних керівників дошкільної освіти. Розглянуто особливості використання інноваційних технологій у формуванні управлінської компетентності майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356524/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : зб. наук. ст. : у 2 ч. Ч. 2 / ред.: М. А. Бойченко, С. М. Грицай, О. В. Зосименко, І. Л. Кєжковска, С. М. Коваленко, Д. В. Кудінов, А. К. Минбаєва, Г. Л. Єфремова, О. І. Огієнко, А. А. Сбруєва, Л. О. Сущенко; "Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка", міжнар. наук.-прак. конф. - Суми, 2018. - 324 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - пол. - англ.

Розкрито теоретичні та практичні питання основ розвитку інноваційних процесів, досліджено особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Проаналізовано розвиток соціально-психологічного потенціалу особистості за умов інноваційних змін в освіті. Наведено ретроспективний погляд на інновації в навчально-виховному процесі та управлінні, культурологічні, етнологічні та філософські засади освітніх інновацій. Охарактеризовано розвиток особистісно-професійної компетентності за умови післядипломної освіти та вплив інноваційних процесів на управління освітою в сучасному світі та розвиток суспільства. Сформовано основи виховної діяльності майбутніх учителів початкової школи. Досліджено національне виховання як засіб формування духовного світу студента. Розглянуто особистісно-орієнтоване навчання як методичну основу реалізації принципу гуманізму нової української школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357591/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського