Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Калачова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Калачова Л. 
Основні складові професійної компетентності викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Калачова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зміст поняття "компетенція", компетентність у вузькому сенсі визначено як наявність у людини компетенції. Відображено функції андрагога, виконання яких викладачем свідчитиме про наявність у нього андрагогічної компетентності. У структурі андрагогічної компетентності виділено такі складові, як спеціальна, соціальна та особистісна компетентність. Основні складові професійної компетентності викладача андрагога систематизовано та подано у вигляді таблиці, у якій кожна з трьох груп компетентностей (діяльнісні, комунікативні та особистісні) виступає як поєднання ключових (базових) та фахових (спеціальних) компонентів. Визначено поняття "компетенції" та виділено основні складові професійної компетентності викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Содержание понятия "компетенция", компетентность в узком смысле определена как наличие у человека компетенции. Отражены функции андрагога, выполнение которых преподавателем будет свидетельствовать о наличии у него андрагогический компетентности. В структуре андрагогический компетентности выделены такие составляющие, как специальная, социальная и личностная компетентность. Основные составляющие профессиональной компетентности преподавателя андрагога систематизированы и представлены в виде таблицы, в которой каждая из трех групп компетенций (деятельностные, коммуникативные и личностные) выступает как сочетание ключевых (базовых) и профессиональных (специальных) компонентов.

The concept of "competence" was considered, competence in the narrow sense was defined as the presence of competence. The andragogist's functions, the implementation of which by the teacher will indicate the presence of his andragogical competence, were reflected. In the structure of andragogical competence the components were allocated, such as special, social and personal competence. The main components of the professional competence of the teacher andragogist systematized and presented in a table in which each of the three groups of competencies (activity, communication and personal) acts as a combination of key (basic) and professional (special) components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калачова Л. В. 
Ефективні шляхи підвищення кваліфікації викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Калачова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 170-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/934/712

Наведено результати порівняльного аналізу підвищення кваліфікації викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти за різними формами навчання: очною, очно-дистанційною та дистанційною за авторською програмою «Підготовка викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання». Порівняння проводилось за такими показниками, як кількість учасників, які завершили навчання, темпи навчання, якість тестового контролю засвоєння матеріалу курсу, якісні й кількісні показники виконання індивідуальних практичних завдань. Визначено основні переваги та недоліки кожної з форм навчання й визначено найбільш ефективну форму підвищення кваліфікації без відриву від навчального навантаження.

Приведены результаты сравнительного анализа повышения квалификации преподавателей институтов последипломного педагогического образования по разным формам обучения: очной, очно-дистанционной и дистанционной по авторской программе «Подготовка преподавателей институтов последипломного педагогического образования к применению аудиовизуальных средств обучения». Сравнение проводилось по таким показателям, как количество участников, которые завершили обучение, темпы обучения, качество тестового контроля усвоения материала курса, качественные и количественные показатели выполнения индивидуальных практических заданий. Определены основные преимущества и недостатки каждой из форм обучения и рекомендована наиболее эффективная форма повышения квалификации без отрыва от учебной нагрузки.

The article presents the results of comparative analysis of training for teachers of postgraduate pedagogical education institutes for various forms of training: full-time, full-time- distance and distance after the author's program "Teacher training of postgraduate pedagogical education institutes for use of audiovisual teaching aids." The comparison was done on such indicators as the number of participants who completed the training, the pace of learning, quality control test mastery of the material of the course, the qualitative and quantitative performance indicators of individual case studies. As a result, the article identifies the main advantages and disadvantages of each form of education and recommended the most effective form of in-servicetraining of the teaching load.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калачова Л. В. 
Підготовка викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Калачова; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання у педагогічній теорії. Досліджено сучасний стан застосування викладачами таких інститутів аудіовізуальних засобів навчання у практиці професійної діяльності. Обгрунтовано структуру готовності викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний компоненти), критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний) та рівні (низький, середній високий) її сформованості. Здійснено проектування педагогічної технології підготовки зазначених викладачів до застосування аудіовізуальних засобів навчання та поетапно описано методику розроблення дидактичного матеріалу із застосуванням аудіовізуальних засобів навчання. Проаналізовано результати експериментальної роботи та впроваджено їх у освітній процес системи післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418481 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського