Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Капченко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Капченко Л. М. 
Моделювання організаційно-педагогічної діяльності в системі управління професійно-технічними навчальними закладами : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Капченко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Досліджено стан теоретичного обгрунтування моделювання організаційно-педагогічної діяльності в системі управління професійно-технічними навчальними закладами (ПТНЗ). На підставі теорій висвітлено моделювання і його складову - планування роботи в системі управління ПТНЗ. Визначено і обгрунтовано принципи планування роботи навчального закладу за сучасних умов. Описано комплексну модель планування організаційно-педагогічної діяльності в ПТНЗ. Наведено методичні рекомендації щодо планування роботи керівників ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми професійного навчання безробітних : зб. пр. наук.-практ. семінару 19 трав. 2010 р., Київ / уклад.: Л. М. Капченко, Є. Б. Бондаренко, М. І. Десненко, Н. В. Коляденко, М. М. Поліщук, Н. В. Савченко; Ін-т підгот. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2010. - 152 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні й організаційно-методичні аспекти професійного навчання безробітного населення України. Висвітлено перспективи впровадження дуальної системи навчання безробітних за робітничими професіями. Розкрито особливості розробки робочих навчальних планів і програм професійного навчання безробітних. Розглянуто питання стажування безробітних за робітничими професіями на підприємствах, в організаціях та установах. Проаналізовано актуальні проблеми й обгрунтовано шляхи удосконалення професійного навчання безробітних на регіональному рівні (на прикладі Житомирського, Миколаївського та Запорізького обласних центрів зайнятості). Розкрито особливості проведення контролю за професійним навчанням безробітних на виробництві. Показано ефективність організації професійного навчання безробітних за індивідуальною формою. Розглянуто досвід Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів, наведено результати постійних моніторингів вступників, слухачів і випускників з питань професійної орієнтації, реабілітації та зайнятості. Визначено стратегічні напрями розвитку та запропоновано шляхи удосконалення системи професійного навчання безробітних в Україні.

Рассмотрены теоретико-методологические и организационно-методические аспекты профессионального обучения безработного населения Украины. Освещены перспективы внедрения дуальной системы обучения безработных рабочим профессиям. Раскрыты особенности разработки рабочих учебных планов и программ профессионального обучения безработных. Рассмотрены вопросы стажировки безработных по рабочим профессиям на предприятиях, в организациях и учреждениях. Проанализированы актуальные проблемы и обоснованы пути усовершенствования профессионального обучения безработных на региональном уровне (на примере Житомирского, Николаевского и Запорожского областных центров занятости). Раскрыты особенности проведения контроля за профессиональным обучением безработных на производстве. Показана эффективность организации профессионального обучения безработных по индивидуальной форме. Рассмотрен опыт Всеукраинского центра профессиональной реабилитации инвалидов, изложены результаты постоянных мониторингов поступающих, слушателей и выпускнков по вопросам профессиональной ориентации, реабилитации и занятости. Определены стратегические направления развития и предложены пути усовершенствования системы профессионального обучения безработных в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми професійного навчання дорослих : зб. наук. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. "Стан професійного навчання дорослого населення в Україні" (9 черв. 2011 р., Київ), "Актуальні проблеми професійного навчання безробітних" (27 квіт. 2011 р., Київ) / уклад.: Л. М. Капченко, М. І. Десненко, Н. В. Коляденко; Держ. служба зайнятості України, Ін-т підготов. кадрів. - К., 2011. - 167 c. - укp. - рус.

Розглянуто професійне навчання (ПН) безробітних як чинник підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці за умов глобалізації. Висвітлено стан і тенденції розвитку професійно-технічної освіти, етапи стратегічного планування розвитку системи ПН. Проаналізовано особливості ПН безробітних у навчальних закладах державної служби зайнятості. Визначено перспективи впровадження національної системи кваліфікацій в ПН незайнятого населення. Вивчено досвід Кримського республіканського центру зайнятості щодо ПН безробітних за індивідуальною формою. Розкрито значення ПН в процесі комплексної медико-соціальної та професійно-трудової реабілітації інвалідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (24 листоп. 2011 р., м. Київ) : [у 2 ч.]. Ч. 1 / уклад.: Л. М. Капченко, Л. Г. Авдєєв; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2011. - 323 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та організаційно-методичні аспекти професійної орієнтації та професійного навчання населення, а також шляхи їх вдосконалення за умов сучасного ринку праці. Висвітлено науково-методичні засади професійної орієнтації безробітних, їх готовність до працевлаштування, особливості профконсультаційної психодіагностики даної категорії населення. Значну увагу приділено сучасним проблемам професійного самовизначення учнівської молоді, мотиваціям старшокласників до вибору професії. Проведено аналіз професійних орієнтирів студентів-першокурсників, розкрито основні причини виникнення ситуації безробіття, в яку потрапляють випукники ВНЗ та питання проведення профорієнтаційної роботи з ними. Акцентовано увагу на завданнях профорієнтації в системі соціальної реабілітації осіб з інвалідністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353555/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (24 листоп. 2011 р., м. Київ) : у 2 ч. Ч. 2 / уклад.: Л. М. Капченко, Л. Г. Авдєєв; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2011. - 295 c. - укp.

Охарактеризовано методологічні засади сучасної державної політики в галузі професійного навчання населення. Розглянуто питання створення системи електронного документообігу для ефективного супроводження навчального процесу, стан і перспективи електронного навчання в Республіці Білорусь. Окреслено шляхи підвищеня ефективності професійного навчання безробітних в Україні. Висвітлено основні напрями державної політики США щодо забезпечення зайнятості та освітньої підтримки безробітних. Значну увагу приділено організаційно-методичним і психологічним засадам надання соціальних послуг населенню. Описано досвід роботи Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів щодо науково-методичної та інноваційної діяльності у професійній реабілітації інвалідів. Акцентовано на діяльності центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості як об'єкта управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353555/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання незайнятого населення в умовах фінансово-економічної кризи : зб. наук. пр. за матеріалами ІV Всеукр. наук.-практ. конф., 30 жовт. 2009 р., Київ / уклад.: Л. М. Капченко; Інститут підготов. кадрів держ. служби зайнятості. - К., 2009. - 448 c. - укp.

Проаналізовано перспективи розвитку вітчизняної професійної підготовки кадрів. Висвітлено методологічні аспекти індивідуалізації соціальних послуг. Розкрито теоретико-прикладні засади профорієнтаційної роботи на сучасному етапі, соціально-психологічний аспект феномену довготривалого безробіття, теоретичний аспект проблеми дослідження внутрішньоособистісних конфліктів у безробітних. Визначено вплив психофізіологічних властивостей фахівця на професійну діяльність, інноваційні напрямки профорієнтаційної роботи з випускниками шкіл у базових центрах зайнятості, роль психолога у профорієнтаційній роботі з молоддю. Розглянуто питання застосування методики виявлення комунікативних установок особистості під час підбору претендентів на вакантні посади державної служби зайнятості. Описано психологічну модель розвитку фахової інноваційної культури особистості. Наведено інноваційні підходи до профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх закладах, інтеграційно-діяльнісний підхід до проблеми структури професійного самовизначення студента. Визначено шляхи підвищення ефективності професійного навчання безробітних.

Проанализированы перспективы развития отечественной профессиональной подготовки кадров. Освещены методологические аспекты индивидуализации социальных услуг. Раскрыты теоретико-прикладные основы профориентационной работы на современном этапе, социально-психологический аспект феномена продолжительной безработицы, теоретический аспект проблемы исследования внутриличностных конфликтов у безработных. Определены влияние психофизиологических свойств специалиста на профессиональную деятельность, инновационные направления профориентационной работы с выпускниками школ в базовых центрах занятости, роль психолога в профориентационной работе с молодежью. Рассмотрены вопросы применения методики проявления коммуникативных установок личности при отборе претендентов на вакантные должности государственной службы занятости. Описана психологическая модель развития профессиональной инновационной культуры личности. Приведены инновационные подходы к профориентационной работе в общеобразовательных заведениях, интеграционно-деятельностный подход к проблеме структуры профессионального самоопределения студента. Определены пути повышения эффективности профессионального обучения безработных.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01я431 + Ч421.351.6я431 + Ю941.19я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Капченко Л. М. 
Моделювання організаційно-педагогічної діяльності в системі управління професійно-технічними навчальними закладами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л. М. Капченко; Ун-т менедж. освіти АПН України. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано принципи планування роботи навчального закладу за сучасних умов. Розроблено комплексну модель планування організаційно-педагогічної діяльності в професійно-технічному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Капченко Л. М. 
Стажування безробітних на підприємствах, в організаціях і установах України (організаційно-методичний аспект) : монографія / Л. М. Капченко, М. І. Десненко, Р. Л. Капченко, Н. В. Коляденко, Н. В. Савченко, М. М. Поліщук; Держ. служба зайнятості України. - К. : ІПК ДСЗУ, 2010. - 134 c. - укp.

Розкрито сучасні підходи до організаційно-методичного забезпечення стажування безробітних на підприємствах, в організаціях та установах України. Розкрито питання організації підвищення кваліфікації осіб з інвалідністю шляхом стажування. Надано методику впровадження передвипускної виробничої практики у навчально-виробничий процес професійного навчання безробітних.

Раскрыты современные подходы к организационно-методическому обеспечению стажирования безработных на предприятиях, в организациях и учреждениях Украины. Рассмотрены вопросы организации повышения квалификации лиц с инвалидностью путем стажировки. Приведена методика внедрения передвыпускной производственной практики в учебно-производственный процесс профессионального обучения безработных.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01 + С5*422.111.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Десненко М. І. 
Андрагогічні засади професійного навчання безробітних : [колект. моногр.] / М. І. Десненко, Л. М. Капченко, Р. Л. Капченко, Л. Й. Літвінчук, Ю. М. Маршавін; ред.: Л. М. Капченко; Ін-т підготов. кадрів Держ. служба зайнятості України. - К. : ІПК ДСЗУ, 2013. - 123 c. - Бібліогр.: с. 118-123 - укp.

Теоретично обгрунтувано андрагогічні засади професійного навчання безробітних громадян і запропоновано науково-практичні рекомендації з питань застосування андрагогічного підходу в даній сфері. Визначено сутність понять, які поглиблюють розуміння організаційно-методологічного забезпечення реалізації андрагогічного підходу в професійному навчанні безробітних як наукової проблеми. Розкрито особливості застосування активних методів у навчанні безробітних. Розроблено й емпірично обгрунтовано складові програм підвищення кваліфікації фахівців центрів зайнятості у частині розвитку андрагогічної компетентності. Вдосконалено існуючі підходи до розробки навчальних планів і програм для професійного навчання безробітних відповідно до вимог роботодавців та особистих потреб слухачів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422.111.1 + Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Капченко Л. М. 
Формування системи професійного навчання безробітних - веління часу / Л. М. Капченко // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання модернізації професійно-технічної освіти та впровадження нових механізмів її взаємодії зі світом праці, залучення соціальних партнерів до процесу формування та реалізації політики в галузі освіти та професійного навчання безробітних зокрема. Проаналізовано нормативно-правові документи та спеціальну літературу з питань професійно-технічної освіти та професійного навчання безробітних. Узагальнено наукові погляди дослідників цієї проблеми, які стверджують, що реалізація програм професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації безробітних надає змогу не лише збалансувати інтереси роботодавців і шукачів роботи, а й зберегти наявні трудові ресурси на основі підвищення їхньої професійної і соціальної мобільності. Висвітлено діяльність Центрів професійного навчання Державної служби зайнятості з організації навчання безробітних, визначено основні завдання розвитку мережі означених закладів. Обгрунтовано необхідність формування системи професійного навчання безробітних державної служби зайнятості. Запропоновано розробити концепцію розвитку професійного навчання безробітних, провідними принципами якого мають бути: принцип науковості, цілісності, свободи вибору, практичного спрямування навчання та мотивації. Наголошено на важливості створення в структурі Державного центру зайнятості підрозділу, який би забезпечував дієве функціонування Центрів, та науково-методичної служби з питань професійного навчання дорослого населення.

Рассмотрены вопросы модернизации профессионально-технического образования и внедрения новых механизмов ее взаимодействия с миром труда, привлечения социальных партнеров к процессу формирования и реализации политики в области образования и профессионального обучения безработных в частности. Проанализированы нормативно-правовые документы и специальная литература по вопросам профессионально-технического образования и профессионального обучения безработных. Обобщены научные взгляды исследователей этой проблемы, которые утверждают, что реализация программ профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации безработных позволяет не только сбалансировать интересы работодателей и искателей работы, но и сохранить имеющиеся трудовые ресурсы на основе повышения их профессиональной и социальной мобильности. Освещена деятельность Центров профессионального обучения Государственной службы занятости по организации обучения безработных, определены основные задачи развития сети указанных учреждений. Обоснована необходимость формирования системы профессионального обучения безработных государственной службы занятости. Предложено разработать концепцию развития профессионального обучения безработных, ведущими принципами которой должны быть: принцип научности, целостности, свободы выбора, практического направления обучения и мотивации. Подчеркнута важность создания в структуре Государственного центра занятости подразделения, которое бы обеспечивало действенное функционирование Центров, и научно-методической службы по вопросам профессионального обучения взрослого населения.

On the base of normative legal documents and special literature analysis on questions of technical professional education and vocational training of unemployed and generalizations of scientific views the necessity of the professional training of the unemployed was grounded


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Капченко Л. М. 
Перспективне та оперативне планування діяльності професійно-технічних навчальних закладів / Л. М. Капченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 15-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано та запропоновано для практичного застосування структури моделей перспективного й оперативного планування діяльності професійно-технічних навчальних закладів.

Теоретически обоснованы и предложены для практического использования структуры моделей перспективного та оперативного планирования деятельности профессионально-технических учебных заведений.

The model structures of the perspective and operations planning of vocational-technical educational establishments’ activities are suggested and substantiated in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення в умовах соціально-економічної нестабільності : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., 28 жовт. 2014 р., Київ : [в 2 ч.]. Ч. 1 / уклад.: Л. М. Капченко, С. О. Тарасюк, Л. Г. Авдєєв; Ін-т підгот. кадрів держ. служби зайнятості України. - Київ, 2014. - 218 c. - укp.

Розкрито особливості суб'єктивного ставлення безробітних до ситуації вимушеної незайнятості. Проаналізовано форми та методи підвищення конкурентоспроможності та професійної успішності людини на ринку праці. Охарактеризовано сучасні підходи до професійної орієнтації слухачів центрів професійної реабілітації інвалідів на підприємницьку діяльність. Викладено аспекти діяльності ресурсного центру професійної орієнтації за умов освітнього округу. Висвітлено проблеми професійного самовизначення молоді за умов соціально-економічної нестабільності в контексті профорієнтаційної роботи служби зайнятості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:У я431 + У9(4УКР)240.01 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355437/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення в умовах соціально-економічної нестабільності : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., 28 жовт. 2014 р., Київ : [в 2 ч.]. Ч. 2 / уклад.: Л. М. Капченко, С. О. Тарасюк, Л. Г. Авдєєв; Ін-т підгот. кадрів держ. служби зайнятості України. - Київ, 2014. - 242 c. - укp. - рус.

Розкрито концептуальні засади формування законодавства у галузі освіти дорослих. Вивчено міжнародний досвід використання маркетингових інструментів у регулюванні ринку праці в аспекті професійних компонентів. Проаналізовано форми та методи підвищення конкурентоздатності та професійної успішності людини на ринку праці (на прикладі Полтавської обласної служби зайнятості). Охарактеризовано сучасні форми та методи професійної реабілітації інвалідів. Охарактеризовано стан і проблеми запровадження системи визнання результатів неформального професійного навчання в Україні. Досліджено взаємодії галузі штучного інтелекту з розвитком комп'ютерних технологій. Розглянуто складові дистанційного навчання безробітних в системі центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Розкрито особливості взаємодії ринку праці і ринку освітніх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:У я431 + У9(4УКР)240.01 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355437/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Капченко Л. М. 
Планування як вид управлінської діяльності керівника професійно технічного навчального закладу / Л. М. Капченко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 55. - С. 67-70. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано шляхи формування нових моделей управління та запровадження їх у практичну діяльність професійно-технічних навчальних закладів. Представлено структуру та форми методичної роботи в професійно-технічних навчальних закладах. Встановлено алгоритм процесу моделювання управлінських планів у структурі методичної роботи в таких закладах.

Теоретически обоснованы пути формирования новых моделей управления и их внедрение в профессионально-технические учебные заведения. Представлены структура и формы методической работы в профессионально-технических учебных заведениях. Установлен алгоритм процесса моделирования управленческих планов в структуре методической работы в данных заведениях.

The article justifies theoretically the ways of forming new management models and their implementation into the vocational schools. The structure and forms of the methodical work in the vocational schools are presented. The algorithm of modelling management plans in the methodical work structure in the vocational schools is established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.410

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення у контексті подолання кризи ринку праці : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 1 груд. 2015 р., Київ / уклад.: Л. М. Капченко, О. В. Грамма, Л. Й. Літвінчук; Держ. служба зайнятості України, Ін-т підгот. кадрів державної служби зайнятості України. - Київ : ІПК ДСЗУ, 2015. - 355 c. - укp.

Проаналізовано компетентнісний підхід у професійній орієнтації. Розкрито особливості розробки та реалізації стандартів професійної підготовки на основі компетентнісного підходу. Розглянуто організаційно-педагогічні умови підвищення кваліфікації педагогічного персоналу навчальних закладів та підприємств. Викладено деякі аспекти вдосконалення надання профорієнтаційних послуг безробітним особам віком старше 45 років, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштування за умов реформування служби зайнятості. Досліджено вплив політехнічного складання предметної компетентності з фізики на професійне самовизначення підлітка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я431 + Ч311.351.6 я431 + У9(4УКР)240.01 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент : [колект. монографія] / Н. Г. Ничкало, А. О. Молчанова, Н. І. Клокар, М. О. Кириченко, В. В. Олійник, О. М. Отич, А. В. Василюк, А. М. Зубко, М. О. Дей, Т. М. Сорочан, В. В. Сидоренко, В. І. Бондар, В. І. Ковальчук, Л. М. Оліфіра, М. І. Скрипник, І. Л. Сіданіч, П. В. Лушин, О. І. Бондарчук, Л. М. Карамушка, О. В. Брюховецька, М. В. Братко, О. Л. Ануфрієва, О. С. Снісаренко, Т. С. Кравчинська, Л. М. Капченко, Р. М. Капченко, О. М. Самойленко, О. О. Самойленко, О. В. Котенко, С. П. Касьян, Л. Л. Ляхоцька, С. В. Антощук, Л. М. Сергеєва, З. В. Рябова, І. І. Драч, Г. М. Тимошко, І. М. Андрощук; ред.: М. О. Кириченко, Л. М. Сергеєва; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Київ : Вид-во Ін-ту обдар. дитини НАПН України, 2018. - 440 c. - Бібліогр.: с. 398-437 - укp.

Розкрито сучасні наукові підходи, тенденції, напрями, умови та технології поширення принципів відкритої освіти (ВО). Увагу приділено розкриттю всіх сторін освітнього процесу, об'єктивності якості освіти для суспільства, роботодавців, здобувачів освіти, оскільки сучасність потребує об'єднання фахівців різних галузей знань задля здійснення значних змін у русі ВО. Розглянуто методологічні основи формування ідеології інформаційного суспільства XXI ст. Окреслено перспективи розвитку освіти в Україні у контексті глобальних викликів інформаційного суспільства. Висвітлено питання міжнародно-правового регулювання ВО. Подано інформацію про диверсифікацію неперервного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників в умовах післядипломної ВО. Описано технологію формування психологічної компетентності суб'єктів освітнього процесу в умовах післядипломної ВО. Висвітлено особливості реалізації принципів педагогіки партнерства в умовах упровадження концепції "Нова українська школа". Розкрито технології та інструменти розвитку електронної кафедри. Визначено вектори розвитку організаційної культури керівника в умовах ВО. Розглянуто специфіку самоменеджменту професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту університетів Республіки Польща.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828403 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського