Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Каретін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Каретін В. М. 
Векторний спосіб визначення кінематичних параметрів ідеального інерційного модуля у стоповому режимі / В. М. Каретін, А. М. Курко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2020. - № 4. - С. 105-112. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наявність узагальненої схеми імпульсного механізму, створеної А. І. Леоновим, не має універсального математичного опису параметрів неперервними аналітичними функціями, тому кожна конструктивна розробка описується, здебільшого, складними системами диференціальних рівнянь, але відсутність наочності у представленні результатів ускладнює інтуїтивне розуміння динамічних процесів. Вивчено кінематичні параметри дебалансу ідеального інерційного модуля у стоповому режимі для прогнозування динамічних показників як неперервних у часі функцій. В основу методу дослідження покладено векторне моделювання параметрів сферичного руху. Для цього введено нерухому систему декартових координат так, що з горизонтальною площиною суміщена площина кола основи початкового конуса реактивного конічного колеса, а вісь привода сателіта (геометрична вісь водила) суміщена з віссю аплікат. Центральна вісь механізму, що проходить через діаметр реактивного колеса, суміщена з віссю абсцис, на додатній вітці якої в початковий момент знаходиться центр ваги дебалансу. У стоповому режимі абсолютний рух точки визначається результатом його обертань навколо осі сателіта зі швидкістю, яка лежить в площині основи початкового конуса сателіта і навколо осі привода зі швидкістю, яка паралельна до площини основи початкового конуса реактивного колеса. Проекції векторів абсолютної швидкості і абсолютного прискорення точки дебалансу на осі координат, в свою чергу, визначають проекції складових вектора швидкості та прискорення на площини координат нерухомої декартової системи. Визначення плечей цих складових у площинах проекцій відносно центру осі надає можливість в подальшому прогнозувати динамічні параметри в будь-яких точках траєкторії (в будь-який момент часу). Аналітичні розрахунки модульних значень лінійних і кутових швидкостей та прискорень, а також побудову відповідних діаграм виконано за допомогою операторів програми MathCAD.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Каретін В. М. 
Порівняльні експериментальні дослідження процесу роботи інерційного планетарного механізму гвинтових конвеєрів / В. М. Каретін, П. Д. Стухляк // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2020. - № 2. - С. 71-80. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Наведено результати експериментальних досліджень технологічного процесу роботи інерційної запобіжної муфти для двох варіантів і двох випадків визначення гальмівного крутного моменту вихідного вала: комбінації з реверсом і паразитною шестернею; комбінації без реверсу із паразитною шестернею; комбінації з реверсом і без паразитної шестерні; комбінації без реверсу і без паразитної шестерні. Досліджено функціональний характер зміни гальмівного крутного моменту вихідного вала. Вибрано план факторного експерименту, встановлено граничні інтервали або граничні рівні варіювання (початкову, або верхню та кінцеву, або нижню межу зміни) кожного окремого вхідного фактора: частота обертання вхідного вала інерційної запобіжної муфти та передаточне відношення. Побудовано гістограму неапроксимованих експериментальних даних гальмівного крутного моменту вихідного вала інерційної запобіжної муфти. За результатом порівнянь та аналізу графічних побудов діаграми зміни гальмівного крутного моменту вихідного вала інерційної запобіжної муфти для різних варіантів комбінацій можна констатувати, що: процес роботи інерційної запобіжної муфти з застосування реверсу та з паразитною шестернею забезпечує незначне збільшення гальмівного крутного моменту вихідного вала інерційної запобіжної муфти в середньому на 3 %; процес роботи інерційної запобіжної муфти без застосування реверсу та з паразитною шестернею практично не забезпечує збільшення гальмівного крутного моменту вихідного вала інерційної запобіжної муфти. На основі порівняльного аналізу обгрунтовано раціональні параметри інерційної запобіжної муфти, за яких досягається її "стоповий" режим роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О931.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Каретін В. М. 
Обгрунтування параметрів інерційного планетарного запобіжного механізму гвинтових конвеєрів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.05 / В. М. Каретін; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2021. - 24 c. - укp.

Вирішено нове актуальне завдання підвищення технологічної ефективності процесу роботи гвинтових транспортних механізмів шляхом удосконалення конструкції та обґрунтування параметрів інерційної планетарної запобіжної муфти, яку виконано на основі біпланетарного інерційного механізму з рухомою реактивною ланкою. На основі проведених теоретично-експериментальних досліджень розроблено: аналітичні залежності, які дозволяють аналізувати переміщення точки дебалансу та механізму загалом; аналітичні залежності для визначення кінематичних і динамічних параметрів стопового режиму роботи гвинтового конвеєра з інерційною планетарною запобіжною муфтою; емпіричні рівняння, які характеризують зміну гальмівного обертового моменту стопового режиму роботи та коефіцієнта корисної дії передачі обертового моменту. Обґрунтовано основні раціональні параметри інерційної планетарної запобіжної муфти гвинтового конвеєра. Максимальний обертовий момент вихідного вала інерційної планетарної запобіжної муфти гвинтового конвеєра у столовому режимі формується шляхом зростання енергії дебаланса за рахунок збільшення швидкостей обертання дебаланса навколо своєї осі та осі привода імпульсного модуля та змінюється в діапазоні 19,6 ... 29,4 Н-м за відповідного передаточного відношення приводу дебаланса, що дорівнює 2,2. Раціональне функціонування процесу роботи гвинтового конвеєра з метою забезпечення максимального гальмівного обертового моменту вихідного вала при виникненні перевантаження його робочих органів у межах від 20 Н-м до 42 Н-м, або початку стопового режиму роботи гвинтового конвеєра досягнуто за наступних параметрів: частота обертання вхідного вала ІПЗМ від 262,5 об/хв до 437,5 об/хв; передаточне відношення приводу верхнього дебалансу від 2,0 до 3,2; передаточне відношення приводу нижнього дебалансу рівне 1,0.


Індекс рубрикатора НБУВ: О931.21-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449057 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського