Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Киливник А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Киливник А. М. 
Агрокліматичний потенціал центральної частини Вінницького Прибужжя / А. М. Киливник // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту. - Вінниця, 2000. - Вип. 7. - С. 190-193. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Встановлено, що агрокліматичний потенціал центральної частини Вінницького Побужжя сприяє вирощуванню багатьох основних видів кормових культур: кукурудзи, озимих, суданської трави і ряду інших тонкостеблових злакових, топінамбура, а також амаранту.


Індекс рубрикатора НБУВ: П22-280.2(4УКр-4В),025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Киливник А. 
Дослідження соціально-психологічних показників самоорганізації майбутніх учителів початкових класів / А. Киливник // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 122-128. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано й емпірично досліджено соціально-психологічні індикатори самоорганізації майбутніх вчителів початкових класів. Розглянуто різні визначення сутності поняття "самоорганізація" та порівняно сутність понять "самоорганізація" та "організованість". За результатами дослідження соціально-психологічних показників організованості особистості визначено вплив на самоорганізацію майбутніх учителів таких професійно важливих якостей як професійно-ділові; моральні; емпатичні, комунікативні, вольові; інтелектуальні; організаторські й емоційні. Зроблено висновок, що організованість як складова самоорганізації особистості майбутнього вчителя має виразну структурованість, у якій особливе місце належить емпатичним, моральним, комунікативним, інтелектуальним та організаторським якостям, що розвиток цих якостей і корекція тих, які бажано виховувати в собі для більш якісного професійного становлення, підвищує ефективність діяльності не тільки окремого педагога, а й школи та освітянської сфери загалом.

Теоретически обоснованы и эмпирически исследованы социально-психологические индикаторы самоорганизации будущих учителей начальных классов. Рассмотрены различные определения сущности понятия "самоорганизация" и сравнены сущности понятий "самоорганизация" и "организованность". По результатам исследования социально-психологических показателей организованности личности определено влияние на самоорганизацию будущих учителей таких профессионально важных качеств, как профессионально-деловые; моральные; эмпатические, коммуникативные, волевые; интеллектуальные; организаторские и эмоциональные. Подытожено, что организованность как составляющая самоорганизации личности будущего учителя имеет выраженную структурированность, где особое место принадлежит эмпатическим, нравственным, коммуникативным, интеллектуальным и организаторским качествам; что развитие этих качеств и коррекция тех, которые желательно воспитывать в себе для качественного профессионального становления, повышает эффективность деятельности не только педагога, но школы и всей образовательной сферы.

The article depicts the problem of the influence of professionally important qualities such as: professional-business, moral, communicative, conative, intellectual, organizational and emotional ones on the self-organization of future primary school teachers. The purpose of this work is to ground theoretically and research empirically the social-psychological indicators of the self-organization of future teachers of primary school. The author defines basic types of professional qualities that characterize a future teacher and grounds the expedience of more structural development of dominant qualities and correction of those ones that have to be educated by a personality for more qualitative professional becoming.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч481.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Киливник А. М. 
Формування культури самоорганізації майбутнього вчителя / А. М. Киливник // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 57. - С. 127-130. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено структуру сформованості культури самоорганізації майбутнього вчителя, запропоновано етапи, методи й технології її формування у процесі його професійної підготовки. На підставі науково-коректних критеріїв об+рунтовано рівні розвитку культури самоорганізації майбутнього вчителя.

Определена структура сформированности культуры самоорганизации будущего учителя, предложены этапы, методы и технологии ее формирования в процессе его профессиональной подготовки. На основе научно-корректных критериев обоснованы уровни развития культуры самоорганизации будущего учителя.

The article determines the structure of future teacher's formed culture self-organization, offers the stages, methods and technologies of its formation in the process of the professional preparation. On the grounds of the scientific well-formed criteria the culture development levels of future teachers' self-organization are grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського