Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кирилаш А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кирилаш А. Р. 
Преемственность и последовательность усвоения студентами учебного курса "Безопасность жизнедеятельности" / А. Р. Кирилаш, Т. И. Глухова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 31-34. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто особливості викладання БЖД у ДДІЗФВіС. Проведено для прикладу тему курсу БЖД "Організаційно-методичні основи викладання предмета "Основи безпеки життєдіяльності" у загальноосвітніх навчальних закладах", у якій розглянуто місце предмета ОБЖ у системі загальної середньої освіти, його мету, зміст і структуру програми, особливості вивчення навчального курсу ОБЖ. Зроблено висновок про наступність і послідовність викладання БЖД у загальноосвітньому навчальному закладі і ВНЗ.

Рассмотрены особенности преподавания БЖД в ДГИЗФВиС. Для примера приведена тема курса БЖД "Организационно-методические основы преподавания предмета "Основы безопасности жизнедеятельности" в общеобразовательных учебных заведениях", в которой рассмотрены место и роль предмета "ОБЖ" в системе общего среднего образования, его цель, содержание и структура программы, особенности изучения учебного курса ОБЖ, сделан вывод о преемственности и последовательности преподавания БЖД в общеобразовательном учебном заведении и ВНЗ.

Studyning of "Safety of activity" is realized in all educational establishments. In the article the peculiarities of teaching "Safety of activity" in DSIHPES are examined. The theme "The basic method of organizing" of teaching "Safety of activity" in comprehensive establishment is exampled, in which the place of subject "Safety of activity" is determined in the system of comperehensive schools, its aims, content and structure of course, peculiarities of teaching of the course "Safety of activity". The conclusion about successiveness and consecutivness of teaching "Safety of activity" in comprehensive and higher education establishments is done.


Ключ. слова: цель, содержание, структура предмета, особенности изучения
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.1 + Ц99р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зубченко Л. В. 
Психолого-педагогическая характеристика процесса становления преподавателя физического воспитания и спорта / Л. В. Зубченко, А. Р. Кирилаш // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 33-35. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

In this article the process of psychology-pedagogical analysis is presented. This process shows the foundation of young professor of High School.


Ключ. слова: адаптация, процесс, мастерство, факторы, этапы
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)п91 + Ю943.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кирилаш А. Р. 
Роль семьи в формировании духовной социализированной личности / А. Р. Кирилаш, Т. И. Глухова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 276-283. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Розглянуто проблеми родини та шлюбу, проаналізовано основні функції родини, підкреслено роль сімейної соціалізації у вихованні духовно розвиненої гармонійної особистості за умов ринкових відносин. Визначено аспекти в розвитку дитини як духовної особистості.

Рассмотрены проблемы семьи и брака, проанализированы основные функции семьи, подчеркнута роль семейной социализации в воспитании духовно развитой гармонической личности в условиях рыночных отношений, выделены определяющие аспекты в развитии ребенка, как духовной личности.

In the article problems of family and a marriage are considered, the basic functions of family are analyzed, the role of family socialization in on education of spiritually advanced harmonious person in conditions of market relations is emphasized, determining aspects in development of the child, as spiritual person.


Ключ. слова: духовность, воспитание, семья, социализация, личность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Глухова Т. И. 
Введение элементов модульного обучения в преподавание дисциплин психолого-педагогического содержания / Т. И. Глухова, А. Р. Кирилаш, А. Т. Малый // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 51-58. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Розглянуто використання елементів модульного навчання у процесі викладання дисциплін психолого-педагогічного циклу. Представлено зразки контрольних завдань, розрахованих на об'єм навчального часу, рівень розвитку та ступінь підготовки студентів.

Рассмотрено использование элементов модульного обучения в процессе преподавания дисциплин психолого-педагогического цикла. Представлены образцы контрольных заданий, рассчитанные на объем учебного времени в зависимости от уровня развития и степени подготовленности студентов.

The contest of usage of the elements of module teaching in process of teaching branches of psycho-pedagogical cycle is disclosed. The model of tests counted on different volum of education time depending on the level of development and level of preparation of the students are shown.


Ключ. слова: психология, обучение, модуль, студент, тест, контроль
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кирилаш А. Р. 
Дидактика эпохи средневековья / А. Р. Кирилаш // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 161-166. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто розвиток та класовий характер фізичної культури періоду середньовіччя. Відзначено різноаспектність використання засобів фізичної підготовки у суспільстві. Висвітлено розвиток ігрових форм фізичного виховання. Зазначено, що з виникненням вчення гуманістів все більш уваги приділяється інтересам людини у галузі фізичного виховання.

Рассмотрено развитие и классовый характер физической культуры. Отмечена разноаспектность использования средств физической подготовки в обществе. Указано, что с появлением учения гуманистов больше внимания уделяется интересам человека в области физкультуры и спорта.

In article the development of physical training in Middle Ages which had class character is considered(examined), ruling classes solved problems(tasks) of military preparation, people used it for preparation for work, game forms of physical training are developed. With appearance of the doctrine of humanists more and more attention is given to the interests of the person in the field of physical training.


Ключ. слова: аскетизм, рыцарство, игры, труд, гуманисты
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(0)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Глухова Т. И. 
Потенциально-динамические характеристики педагога как целостной творческой личности / Т. И. Глухова, А. Р. Кирилаш, Л. В. Зубченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 23-26. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто особливості творчої діяльності щодо будови структурно-рівневої організації психологічного механізму творчості, а також стосовно диференційованих підходів до вирішення цієї проблеми. Особливу увагу приділено питаннями становлення педагога як цілісної творчої особистості.

Рассмотрены особенности творческой деятельности применительно не только к строению структурно-уровневой организации психологического механизма творчества, но и к дифференцированным подходам в решении этой проблемы. Особое внимание уделено вопросам становления педагога как целостной творческой личности.

In the present article we can consider the peculiarities of creative activity in conformity with differential ways in solution of organization of psychological mechanism. Special attention is devoted to the questions of teacher's formation as integrated creative person.


Ключ. слова: творчество, личность, самосознание, самопознание, саморегулирование, самовоспитание, творческие способности, творческое мышление
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Глухова Т. И. 
Психолого-педагогические аспекты и направления личности специалиста / Т. И. Глухова, А. Т. Малый, А. Р. Кирилаш // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 3-5. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены психологические аспекты и направления становления и развития личности специалиста, которые являются стимулирующими факторами самосовершенствования, а также самообразующими регуляторами профессионального роста и творческой активности человека. Личностное совершенствование, его успешность и продуктивность является одновременно предпосылкой и условием эффективного профессионального самосовершенствания.

Розглянуто психологічні аспекти та напрями становлення і розвитку особистості фахівця, які є стимулювальними факторами самовдосконалення, а також самотвірними регуляторами професійного росту та творчої активності людини. Особистісне вдосконалення, його успішність і продуктивність є передумовою та умовою ефективного професійного самовдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кирилаш А. В. 
Развитие личности в процессе самообразования / А. В. Кирилаш, И. А. Лукашова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 16-19. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрен процесс самообразования личности (учащегося, студента, специалиста) в современных социально-экономических условиях. Проведен психолого-педагогический анализ данного процесса. Предложены некоторые научные рекомендации относительно его актуализации в соответствии с запросами общества.

Розглянуто процес самоосвіти особистості (учня, студента, фахівця) за сучасних соціально-економічних умов. Проведено психолого-педагогічний аналіз. Запропоновано наукові рекомендації щодо актуалізації даного процесу відповідно до запитів суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.69 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сичікова Я. А. 
Методика отримання та дослідження морфології поруватих шарів IBрD-InP та IBрD-GaAs / Я. А. Сичікова, В. В. Кідалов, Г. А. Сукач, А. І. Кирилаш // Электроника и связь. - 2010. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З843.33 + В379.247 + В371.236

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кирилаш А. Р. 
Системный подход к организации самообразования и самосовершенствования педагога / А. Р. Кирилаш // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 44-54. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Дано определение самообразования педагога, короткая историческая справка, актуальность темы. Обосновываясь на системном подходе к проблеме самообразования, определены цель, задачи, принципы, содержание, методы и формы, условия, мотивы и стимулы, формы контроля по самообразованию учителя в современной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського