Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Кнодель Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Кнодель Л. В. 
Психологічні і педагогічні аспекти у навчанні іноземним мовам / Л. В. Кнодель // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кнодель Л. В. 
Система підготовки кадрів сфери туризму у Німеччині : моногр. / Л. В. Кнодель; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. - К., 2007. - 183 c. - Бібліогр.: с. 150-160. - укp.

Висвітлено історико-педагогічний, економічний і законодавчий аспекти системи підготовки професійних кадрів сфери туризму в Німеччині. Проаналізовано зміст, методи, головні принципи, форми організації їх загальноосвітньої та професійної підготовки. Зауважено, що пріоритетність цього напряму професійної освіти в Німеччині визначається державою шляхом інвестицій і правового захисту. Доведено доцільність застосування методики інтенсивного навчання іноземних мов майбутніх фахівців сфери туризму.

Освещены историко-педагогический, экономический и законодательный аспекты системы подготовки профессиональных кадров в сфере туризма в Германии. Проанализированы содержание, методы, главные принципы, формы организации их общеобразовательной и профессиональной подготовки. Отмечено, что приоритетность этого направления профессионального образования в Германии определяется государством путем инвестиционной и правовой защиты. Доказана целесообразность применения методики интенсивного обучения иностранным языкам будущих специалистов в сфере туризма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4НІМ)п

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кнодель Л. В. 
Теорія і практика підготовки фахівців сфери туризму в країнах-членах Всесвітньої туристської організації : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. В. Кнодель; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні проблеми підготовки фахівців сфери туризму в країнах-членах Всесвітньої туристської організації (ВТО). Проаналізовано дидактичні системи підготовки фахівців сфери туризму в різних країнах, виявлено оптимальні параметри навчання за сучасних умов. Охарактеризовано генезис дидактичних систем у структурному й історичному аспектах, визначено тенденції їх розвитку в 15-ти країнах. Досліджено основні чинники, що формують структуру, зміст, принципи та методологічні підходи в концепції туристської освіти. Розкрито зміст базових понять педагогічного аналізу дидактичних систем підготовки фахівців сфери туризму. Розглянуто концепцію й основні форми професійної освіти у сфері туризму, обгрунтовано теоретичні засади підвищення кваліфікації фахівців у даній галузі. Проаналізовано політику та реформування професійної освіти у країнах-членах ВТО. Досліджено методологію визначення якості підготовки фахівців, встановлено її загальні закономірності та особливості. Розроблено концепцію туристської освіти як форми існування дидактичної системи, розглянуто її складові та визначено характеристики на сучасному етапі розвитку суспільства й педагогіки. Розкрито основні тенденції розвитку дидактичних систем підготовки фахівців сфери туризму у країнах-членах ВТО. Проаналізовано чинні моделі цих систем у різних регіонах світу, виділено їх особливості та перспективи розвитку в контексті сформульованої концепції туристської освіти. Визначено основні характеристики моделі структурних компонентів професійної компетентності фахівців сфери туризму, виявлено її специфічні особливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8 р + У9(4УКР)441.358 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кнодель Л. В. 
Педагогіка вищої школи : посіб. для магістрів / Л. В. Кнодель. - К. : Вид. Паливода А.В., 2008. - 134 c. - (Б-чка студ.). - укp.

Проаналізовано сучасний стан розвитку системи вищої освіти у світі та в Україні, розглянуто питання її фундаменталізації, гуманізації та гуманітаризації. Наведено характеристику педагогіки як науки, висвітлено теоретичні засади дидактики вищої школи та комунікативної культури педагога. Описано структуру педагогічної діяльності, розглянуто форми організації навчального процесу у ВНЗ, запропоновано критерії оцінювання лекції, практичних і семінарських занять, наведено рекомендації щодо проведення тестування. Розкрито принципи педагогічного проектування, визначено ефективність застосування евристичних методів, а також проблемного, активного й розвивального навчання. Наведено інформацію про технології дистанційної освіти.

Проанализировано современное состояние развития высшего образования в мире и в Украине, рассмотрены вопросы ее фундаментализации, гуманизации и гуманитаризации. Дана характеристика педагогики как науки, освещены теоретические основы дидактики высшей школы и комуникативной культуры педагога. Описана структура педагогической деятельности, рассмотрены формы организации учебного процесса в ВУЗ, предложены критерии оценивания лекции, практических и семинарских занятий, даны рекомендации по проведению тестирования. Раскрыты принципы педагогического проектирования, определена эффективность применения эвристических методов, а также проблемного, активного и развивающего обучения. Дана информация о технологиях дистанционного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кнодель Л. В. 
Психолого-педагогические аспекты обучения иностранным языкам : монография / Л. В. Кнодель. - К. : Изд. Паливода А.В., 2009. - 256 c. - рус.

На основе обобщения более 400-х зарубежных англоязычных источников рассмотрены современные подходы ученых - педагогов, психологов, филологов - к обучению иностранным языкам в ряде стран. Проанализированы положительные аспекты интенсивного обучения иностранным языкам взрослых и детей. Внимание уделено гуманистическим подходам Э. Эриксона, А. Масслоу, К. Роджерса, а также образованию и его задачам, вкладу педагога в процесс обучения, индивидуальному вкладу студента в учебный процесс. Охарактеризованы представители социального интеракционизма - Л. Выготский, Р. Фоерштайн.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 + Ю984.030.221.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кнодель Л. В. 
Система освіти у сфері туризму в Іспанії / Л. В. Кнодель // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 2. - С. 181-189. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито загальні аспекти системи освіти в сфері туризму в Іспанії: виділено цикли університетської освіти, охарактеризовано особливості роботи та структуру провідних ВУЗів країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4ІСП) р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кнодель Л. В. 
Туризм та туристська освіта в Туреччині / Л. В. Кнодель // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 2. - С. 209-219. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми становлення та розвитку туризму в Туреччині. Надано історичний екскурс становлення країни, її економіки та туристичної сфери. Зазначено щодо величезного стрибка у розвитку цієї сфери за останні 50 років, розкрито плани турецької влади відносно поліпшення інфраструктури та збільшення в'їзних туристських потоків. Проаналізовано розвиток готельної мережі з початку XXI ст. по сьогоднішній день. Виділено та охарактеризовано найбільш популярні види туризму на території Туреччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(5ТУЕ) + Ч518.14(5ТУЕ) р30 + У9(5ТУЕ)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кнодель Л. В. 
Национальная политика Израиля в сфере образования взрослых / Л. В. Кнодель // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 199-211. - Бібліогр.: 7 назв - рус.

Отмечено, что в Израиле существуют различные системы образования для взрослых. Обучение на протяжении всей жизни существовало в этой стране задолго до того, как сам термин был введен в глобальный образовательный лексикон. Традиции народа обеспечивают поддержку культуре образования взрослых. В Израиле ведется активная деятельность в сфере образования взрослого населения. Государственная политика в сфере образования взрослого населения формируется отделом образования взрослых Министерства образования, которое издает учебные материалы для программ образования взрослых. Около 25 % объемов местных бюджетов направляется на деятельность, осуществляемую совместно с Министерством образования.

Зазначено, що в Ізраїлі існують різні системи освіти для дорослих. Навчання протягом усього життя існувало в цій країні задовго до того, як сам термін був уведений в глобальну освітню лексику. Традиції народу забезпечують підтримку культури освіти дорослих. В Ізраїлі ведеться активна діяльність у сфері освіти дорослого населення. Державна політика у сфері освіти дорослого населення формується відділом освіти дорослих Міністерства освіти, яке видає навчальні матеріали для програм освіти дорослих. Близько 25 % обсягів місцевих бюджетів спрямовується на діяльність, що здійснюється спільно з Міністерством освіти.

Adult education is a human right that must be guaranteed for all. The need to ensure worldwide adult education is determined by the same factors as the need for lifelong learning: education is a prerequisite for the creation of and keeping personal, social and economic welfare.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(5ІЗР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кнодель Л. В. 
Взаємодія ринку праці та системи освіти у Німеччині / Л. В. Кнодель // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 10. - С. 69-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

The article deals with the problems of interaction between labour market and education system in Germany. In Germany, there is a very original model of the interaction of the labour market and the education system. In Germany there are several ways to solve this problem. A significant difference between the German systems of vocational training is the concentration and integration of educational resources, high organization and the discipline of educational process. Labour migration is strongly encouraged, because in such a simple way to solve the problem of the state of post-war shortage of personnel. A large number of foreign workers increased competition in the labor market. In the last decade in Germany kept fairly high level of unemployment, which, according to official data, more than 10 % today. In Germany the unemployment rate for specialists with higher education is only 3,5 %. In general, in Germany there are nearly four million unemployed, equal to 10 % of theworking population. Germany desperately short of engineers and computer geeks. Now the scarce specialties were added and teachers and doctors. In such circumstances, the problem of vocational education in Germany is social. In Germany, there are several ways to solve this problem. Education in Germany is the world's classic study. The education system in Germany was an example building training for the world. Today, higher education in Germany, like other European countries in crisis. German universities are among the national leaders in research.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4НІМ)240.523.3 + Ч34(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського