Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Коберник Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Коберник Л. О. 
Ціннісні орієнтації як чинник виникнення та подолання конфліктних форм поведінки в юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. О. Коберник; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Уточнено поняття "цінності особистості юнацького віку" та "ціннісні орієнтації особистості юнацького віку". Виявлено механізми формування системи ціннісних орієнтацій у студентів, розкрито зміст категорії "конфліктні форми поведінки". Розглянуто конфліктні форми поведінки, різні підходи до їх класифікації, виокремлено ціннісні причини виникнення та рівні їх прояву в юнацькому віці. Виявлено специфіку взаємозв'язку ціннісних орієнтацій і конфліктних форм поведінки і на цій підставі виділено типи особистостей залежно від переважаючих ціннісних орієнтацій, визначено характерні особливості особистісних профілів студентів у контексті їх конфліктних форм поведінки та ціннісної сфери. Обгрунтовано психологічні чинники та механізми запобігання та подолання конфліктних форм поведінки. Розроблено програму розвивальної психокорекції конфліктних форм поведінки в юнацькому віці шляхом розвитку ціннісної сфери особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю937.42 + Ю936.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коберник Л. О. 
Роль та місце ціннісних орієнтацій у формуванні особистості / Л. О. Коберник // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 28-33. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено багатофункціональну систему ціннісної орієнтації молоді. Окреслено основні механізми становлення ціннісних орієнтацій: соціальні, психологічні та педагогічні. Визначено, що процес формування ціннісних орієнтацій студента в цілому детермінований загальними закономірностями становлення його особистості через пізнання, почуття - до усвідомлення, а потім - до дії.

Исследована многофункциональная система ценностной ориентации молодежи. Определены основные механизмы становления ценностных ориентаций: социальные, психологические и педагогические. Отмечено, что процесс формирования ценностных ориентаций студента в целом детерминированный общими закономерностями становления его личности через познания, чувства - к осознанию, а затем - к действию.

The multifunction system of the valued orientation of young people is investigational. The basic mechanisms of becoming of the valued orientations are certain: social, psychological and pedagogical. It is certain on the basis of analysis of description of essence, that the process of forming of the valued orientations of student is on the whole determined general conformities to the law of becoming of his personality through cognitions, senses - to awareness's, and then - to the action


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коберник Л. О. 
Сучасне студентство: проблеми конфліктних форм поведінки та їх подолання / Л. О. Коберник // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 108-116. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Показано актуальність проблеми конфліктної поведінки серед студентів. Розкрито сутність понять "конфлікт" і "конфліктні форми поведінки". Охарактеризовано види конфліктної поведінки та чотири групи факторів і причин виникнення конфліктів: об'єктивні, управлінські, психологічні, суб'єктивні. З'ясовано, що особистісні причини конфліктів обумовлені індивідуально-психологічними особливостями їх учасників. Наведено методи психокорекції конфліктних форм поведінки: соціально-психологічний тренінг, індивідуально-психологічне консультування, аутогенне тренування, самоаналіз.

Освещена актуальность проблемы конфликтного поведения среди студентов. Раскрыта сущноть понятий "конфликт" и "конфликтные формы поведения". Охарактеризованы виды конфликтного поведения и четыре группы факторов и причин возникновения конфликтов: объективные, управленческие, психологические, субъективные. Сделан вывод, что личностные причины конфликтов обусловлены индивидуально-психологическими особенностями их участникаов. Приведены методы психокоррекции конфликтных форм поведения: социально-психологический тренинг, индивидуально-психологическое консультирование, аутогенная тренировка, самоанализ.

The essence, classification, causes of rise and methods of overcoming of students conflict forms behavior have been discussed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського