Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковалькова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Помиткіна Л.  
Проблема емоційного вигорання студентів / Л. Помиткіна, Т. Ковалькова // Соц. психологія. - 2008. - № 6. - С. 94-101. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Викладено результати дослідження такої актуальної проблеми як синдром емоційного вигорання студентів. Висвітлено основні причини і симптоми цього явища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковалькова Т.  
Психологічні чинники запобігання емоційному вигоранню вчителів / Т. Ковалькова // Соц. психологія. - 2010. - № 1. - С. 166-177. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що педагог не може виконувати свою роботу без одержання та осмислення великого обсягу нової інформації. Це досить часто викликає певну напругу, а то й перенапругу його емоційної сфери, а відтак спричиняти емоційне вигорання. У зв'язку з цим актуальність вивчення синдрому емоційного вигорання педагогів, особливо старших класів, стає актуальною проблемою психологічних досліджень. Наведено результати дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковалькова Т. О. 
Формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Ковалькова; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі. Обгрунтовано доцільність формування в студентів-психологів такого виду готовності в педагогічному аспекті. Виявлено особливості професійної діяльності майбутніх психологів у галузі цивільної авіації. Досліджено стан підготовки психологів у ВНЗ до професійної діяльності в авіаційній галузі. Введено до дефінітивного обігу поняття ''готовність майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі''. Визначено структуру готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі. Уточнено критерії для діагностики рівнів сформованості компонентів структури й обгрунтовано перелік показників щодо їх вимірювання. Визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі у процесі фахової підготовки. Зауважено, що педагогічний експеримент підтвердив ефективність визначених педагогічних умов формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі та науково обгрунтованої технології формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі у процесі оволодіння фахом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 + Ю941.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
4.

Ковалькова Т. О. 
Дослідження ставлення студентів до гендерних проблем сучасності / Т. О. Ковалькова // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2022. - № 2. - С. 44-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено ставлення студентів та студенток до гендерних проблем сучасності. На основі аналізу наукової літератури узагальнено теоретичні засади проблем гендерної ідентичності, гендерних стереотипів щодо особистісної та професійної сфери. Під час опитування студентам і студенткам було запропоновано висловити свою думку, згоду або незгоду із твердженнями про вплив на формування поглядів та уявлень батьків, друзів, загальноосвітньої школи, університету чи інших осіб та інституцій; щодо необхідності гендерної просвіти; здібностей хлопців та дівчат до вивчення гуманітарних і природничих наук; розвитку у хлопців маскулінності, а у дівчат фемінності в процесі виховання; ставлення до гендерно нейтрального виховання; щодо того, чи сприяє розвитку особистості та чи впливає наякість життя дотримання традиційних гендерних норм; стосовно прояву гендерних стереотипів у вихованні та навчанні за статтю; відмінностей у вимогах вчителів до хлопчиків та дівчаток; впровадження гендерного підходу в діяльність закладів освіти; щодо того, які образи переважають у шкільних підручниках; впливу шкільних підручників на формування та підтримку традиційних ролей чоловіків і жінок; важливості соціальних інститутів у передачі "гендерної інформації" від покоління до покоління; прояву гендерних стереотипів у засобах масової інформації; позиції про основну роль жінки в суспільстві; прояву гендерних змін у масовій культурі тощо. Проаналізовано результати анкетування студентів та студенток щодо їхнього ставлення до гендерних проблем сучасності. Наголошується на необхідності подолання гендерних стереотипів і започаткування нових форм і стандартів поведінки для жінок і чоловіків, виховання гендерної культури нового зразка. Виявлено відмежування студентства від найпоширеніших традиційних гендерних стереотипів стосовно ролей жінок і чоловіків та їхньої позиції у соціумі, що є позитивним чинником розвитку сучасного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського