Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковпак І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ковпак І. О. 
Проектування міждисциплінарної технології навчання викладачів педагогіки [Електронний ресурс] / І. О. Ковпак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/719/531

На основі узагальненої моделі міждисциплінарної технології навчання здійснена відповідна інтерпретація методичної системи та охарактеризовано етапи побудови графів зв'язків її ієрархічних компонентів. Показано, що організація навчання майбутніх педагогів, які займатимуться науковою та викладацькою діяльністю, буде ефективнішою за умови організації навчання з використанням методичних систем, створених із урахуванням взаємодоповнюваності знань з різних навчальних дисциплін. Висловлено припущення, що використання описаного алгоритму буде ефективним для побудови коректної онтології, спільної для кількох навчальних дисциплін. Подано стислий опис прикладу проектування організації методичної системи, в якій реалізована міждисциплінарна технологія навчання магістрів.

На основе обобщенной модели междисциплинарной технологии обучения осуществлена соответствующая интерпретация методической системы и охарактеризованы этапы построения графов связей ее иерархических компонентов. Показано, что организация обучения будущих педагогов, которые будут заниматься научной и преподавательской деятельностью, будет эффективной при условии организации обучения с использованием методических систем, созданных с учетом взаимодополняемости знаний различных учебных дисциплин. Высказано предположение, что использование описанного алгоритма будет эффективным для построения корректной онтологии, общей для нескольких учебных дисциплин. Также кратко описан пример проектирования организации методической системы, в которой реализована междисциплинарная технология обучения магистров.

Based on a generalized model of interdisciplinary learning technologies appropriate interpretation of methodical system is realized, the stages of building the graph of components connections are characterized. It is shown that the organization of thetraining of future teachers, who will be engaged in research and teaching can be effective provided, taking into account that organization of training will use methodical system built with the complementary knowledge of the various disciplines. Suppositions that the using of this algorithm will be effective for building the correct ontology, common to several disciplines are expressed. Example of the methodical system, which employs an interdisciplinary technology of education of masters, is briefly described too.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковпак І. О. 
Педагогічні засади проектування міждисциплінарної технології навчання у підготовці викладачів педагогіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ковпак; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено використання міждисциплінарної технології навчання у підготовці викладачів педагогіки. Виявлено, що використання міждисциплінарних підходів може бути ефективним для побудови системи підготовки викладачів педагогіки ВНЗ. Виокремлено педагогічні засади створення й застосування міждисциплінарної технології навчання у підготовці викладачів педагогіки: використання міждисциплінарної технології як основи середовища навчання і об'єкта вивчення, цілеспрямоване формування, гармонізація педагогічних впливів різних дисциплін за змістом навчання; виокремлення змістових ліній навчання, спільних для кількох навчальних дисциплін та створення умов для сприйняття їх спільності суб'єктами навчання тощо. Спроектовано міждисциплінарну технологію навчання. Доведено, що міждисциплінарність є ефективним засобом покращання результатів підготовки викладача педагогіки ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гейко Ю. 
Концептуально-методологічні основи проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у вищих навчальних закладах : монографія / Ю. Гейко, М. Євтух, С. Калашнікова, Л. Карташова, І. Ковпак; ред.: В. І. Луговий, О. Г. Ярошенко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ : Пед. думка, 2014. - 232 c. - укp.

Вивчено теоретико-методологічні засади залежності методів і засобів оцінювання від змісту компетентностей. Проаналізовано засади емпіричної та теоретичної ідентифікації та діагностики загальних компетентностей випускників вищої школи в контексті процесно-результативних парадигмальних змін у освіті. Розглянуто особливості контексту сучасної університетської освіти найвищої досконалості. Обгрунтовано концепцію проектування методів і засобів діагностики освітніх результатів у ВНЗ. Змодельовано методичну систему діагностики освітніх результатів у ВНЗ. Розкрито інструментарій діагностики компетентностей студентів ВНЗ, сформованих у процесі фахової підготовки. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності методичної системи діагностики освітніх результатів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787268 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського