Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (280)Книжкові видання та компакт-диски (2261)Журнали та продовжувані видання (69)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2172
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Безперервна педагогічна практика студентів як первинна форма їх професійної практичної підготовки : Зб. доп. Всеукр. наук.-метод. конф., м.Вінниця, 14 - 16 груд. 1999 р. / ред.: Н. М. Шунда; Наук.-метод. центр вищої освіти. - Вінниця : "УНІВЕРСУМ-Вінниця", 1999. - 290 c. - укp.

Розглянуто сучасні теоретико-методологічні, практичні та психолого-педагогічні проблеми формування змісту та удосконалення форм проведення безперервної педагогічної практики студентів вищих педагогічних закладів освіти як первинної форми їх професійної практичної підготовки. Висвітлено проблеми педагогічної практики з фахових дисциплін за умов ступеневої освіти, досліджено роль педагогічної практики в процесі становлення вчителя початкових класів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.26 я431

Шифр НБУВ: ВА594857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фещенко І. М. 
Використання педагогічних задач у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутнього управлінця / І. М. Фещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний аспект підготовки управлінських кадрів у вищих закладах освіти. Обгрунтовано необхідність формування в майбутніх менеджерів інтегративного педагогічного вміння розв'язувати педагогічні задачі, які постійно виникають в управлінській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бойко А. М. 
Григорій Ващенко: альтернатива поглядів і оцінок : Навч. посіб. / А. М. Бойко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 235 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp. - рус.

На підставі історико-логічного аналізу 14 праць Г.Г.Ващенка, широкої архівної бази та сучасних публікацій вітчизняних і зарубіжних авторів подано життєвий і творчий шлях педагога. Вперше зроблена спроба актуалізації та інтерпретації з позицій сучасної педагогічної науки і шкільної практики найважливіших теоретико-педагогічних ідей вченого. Висвітлюються наукові пошуки і результати науково-дослідної роботи Г.Г.Ващенка з педагогіки, розкривається процес становлення Полтавського Інституту Народної Освіти, узагальнюється досвід, а також аналізуються проблеми, які, з точки зору вченого, характерні для всіх педвузів того часу (20-60-ті рр. ХХ ст.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч33(4Укр)6-8 Ващенко Г.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грицюк Б. А. 
Гуманітаризація і гуманізація педагогічного процесу в школі : Посіб. / Б. А. Грицюк. - Снятин : Прут Принт, 1998. - 94 c. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Висвітлені теоретико-методичні основи гуманітаризації і гуманізації педагогічного процесу в школі, здійснений аналіз типових труднощів у розв'язанні цієї проблеми та визначені шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ярмолович О. І. 
Деякі аспекти формування педагогічного мислення в практиці підготовки майбутнього вчителя / О. І. Ярмолович // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 95-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Савченко О. Я. 
Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 1999. - 366 c. - укp.

Розглянуто предмет і завдання дидактики, зміст початкової освіти, а також сутність, принципи, правила та етапи навчального процесу. Визначено взаємозв'язок навчання та розвитку учнів, викладено методи та форми організації навчального процесу. Особливу увагу приділено особливостям побудови уроків і варіантам їх структури у малокомплектній школі. Наведено зарубіжний досвід початкової освіти, зокрема, висвітлено актуальні проблеми розвитку шкільної освіти, особливості режиму початкового навчання у країнах Європейської співдружності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Харченко С. Я. 
Дидактические основы подготовки студентов к социально-педагогической деятельности / С. Я. Харченко; Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко. - Луганск : Альма матер, 1999. - 138 c. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

С позиций современной вузовской дидактики предложена педагогическая система обучения студентов, основанная на формировании у будущих специалистов направленности и установки на сотрудничество, приобретении необходимых социально-педагогических знаний и умений, формировании профессионально важных качеств. Особое внимание уделено разработке педагогической технологии на основе концепции "блочного обучения" студентов, дана ее детальная дидактическая характеристика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пономаренко О. В. 
Експериментальні технології формування професійно-етичної культури соціального педагога / О. В. Пономаренко // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 133-141. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати аналізу експериментальної роботи щодо визначення рівня професійно-етичної культури спеціалістів, зайнятих у соціально-педагогічній сфері. За отриманими даними розроблено експериментальну програму курсу "Професійно-етична культура соціального педагога".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: В. І. Євдокимов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1998. - 143 с. - рус.

Висвітлено проблеми організації навчальної та науково-дослідної роботи викладачів, докторантів, аспірантів і студентів у педагогічному вузі. Розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами образотворчого мистецтва, формування художньої культури студентів творами живопису, управління учбовою діяльністю з використанням нових педагогічних технологій. Проаналізовано дидактичні та ергономічні функції засобів навчання, методи забезпечення наступності у навчально-виховному процесі школи та дошкільного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Культура і спільнота у становленні педагога / ред.: К. Кларк, Т. С. Кошманова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Вид-во ЛНУ ім.І.Франка, 2000. - 408 c. - укp.

Розглянуто сутність і тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні та США з позицій педагогічної антропології. На підставі використання контрастів викладання у двох досить різних культурних спільнотах висвітлено вплив культури і спільноти на підготовку вчителів в Україні та США. Проаналізовано особливості оволодіння професією педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лекції з педагогіки : Навч. посіб. / упоряд.: І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1999. - 191 c. - укp.

Наведені загальні основи педагогіки, розкриваються її предмет та завдання, головні категорії, методи педагогічних досліджень, основні закономірності, вікові та індивідуальні особливості розвитку дитини. Розглядається особистість учителя сучасної школи, система освіти в Україні, закон про освіту, концепція педагогічного виховання, педагогічний процес як система і педагогічні технології виховання та навчання. Висвітлюються загальні положення теорії навчання: дидактичні основи процесу навчання, закономірності, принципи, методи і засоби навчання, види і форми організації навчання. Містяться основні положення сутності процесу виховання, принципи виховання згідно з концепцією національного виховання, його головні методи та види. Багато уваги приділяється моральному вихованню та самовихованню, патріотичному вихованню та формуванню культури міжнаціональних відносин, роботі з обдарованими дітьми, а також особливостям виховання "трудних підлітків". Розглянуті основні напрямки роботи класного керівника, його провідна роль у розвитку дитячого самоврядування. Пропонуються нариси з історії педагогіки, які характеризують питання педагогічної культури стародавньої Греції та Риму, освіти та виховання у епоху середньовіччя та Відродження, педагогічних поглядів просвітян Нового часу. Велика увага приділяється розвитку української педагогічної думки з часів Київської Русі і до кінця ХІХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Безлюдний О. І. 
Магістерська робота у педагогічному вузі : Посіб. для студ.-магістрантів / О. І. Безлюдний, Л. Є. Ковальов, Ю. М. Краснобокий. - К. : Наук. світ, 2000. - 117 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто процес підготовки магістерської кваліфікаційної роботи у системі педагогічної освіти. Розглянуто питання стосовно логіки, методології та організації наукового дослідження, написання та оформлення наукової праці, а також її захисту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Коць М. О. 
Майбутній учитель: готовність до професійного спілкування : Навч. посіб. для студ. пед., психол. спец. вищ. закл. освіти / М. О. Коць. - Луцьк : Ред.-вид. від. "Вежа", 1999. - 164 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 212 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні й експериментальні аспекти готовності майбутніх вчителів до професійного спілкування зі школярами, професійні комунікативні зв'язки у педагогічній діяльності, зокрема, питання цілеспрямованого педагогічного спілкування як фактора ефективності організації навчально-виховного процесу, соціально-психологічної взаємодії і перцепції у комунікативній підготовці майбутнього вчителя. Особливу увагу приділено проблемі застосування майбутніми вчителями інтеракційних методик у навчально-виховному процесі як засобу підвищення рівня комунікативної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дем'янюк Т. Д. 
Методика виховання в сучасній школі : Навч.посіб. / Т. Д. Дем'янюк; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр серед. освіти. - К., 2000. - 286 c. - укp.

На підставі педагогічних досліджень розкрито методику та майстерність педагога-вихователя в організації виховного процесу в сучасній школі. Особливу увагу приділено організації самостійної роботи студентів. Висвітлено навчально-дослідні завдання, педагогічні ситуації та задачі. Рекомендовано тематику курсових робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.3-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Донцов А. В. 
Методологія та методика соціально-педагогічних досліджень : Метод. рек. і прогр. курсу / А. В. Донцов. - Х. : Ксилон, 2001. - 31 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні основи, принципи, методи та процедуру педагогічних досліджень. Особливу увагу приділено аналізу ролі та місця педагогіки у системі наук про людину і суспільство. На основі теоретико-методологічного підходу визначено стратегічні, пріоритетні напрямки та функції системи освіти, її найбільш оптимальний зміст, особливості планування та координації зусиль усіх соціальних інститутів виховання підростаючої особистості за конкретних сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мороз О. Г. 
Навчальний процес у вищій педагогічній школі : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, В. О. Сластьонін, Н. І. Філіпенко, П. М. Гусак, В. І. Юрченко, О. С. Падалка, М. М. Фоменко, М. В. Молочко, С. М. Яшанов; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 338 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Проаналізовано особливості навчального процесу у вищій педагогічній школі: вимоги до сучасного вчителя - спеціаліста нового типу, зміст і структуру вищої педагогічної освіти, закономірності навчального процесу в педагогічному вузі. Охарактеризовано пізнавальну діяльність студентів як основу їх розумового розвитку. Розглянуто питання дидактичної підготовки майбутнього вчителя. Висвітлено форми організації навчання у вищій школі: лекцію як найважливішу форму навчання та виховання студентів у вузі, практичні, семінарські, лабораторні заняття, консультації, їх функції, види, форми проведення. Наведено основні елементи сучасних педагогічних уявлень про комунікативну культуру вчителя, стилі професійно-педагогічного спілкування, виховання та самовиховання комунікативних здібностей педагога. Вивчено психологічні питання навчального процесу у вищій педагогічній школі. Накреслено шляхи педагогічного управління навчальним процесом у педагогічному вузі. Запропоновано питання для самоперевірки та завдання для подальшого опрацювання викладеного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Слєпкань З.  
Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : Для студ.- магістрів / З. Слєпкань; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 210 c. - укp.

Висвітлено методологічні засади педагогічного процесу у вищій школі. Розкрито організаційні основи системи вищої освіти в Україні. Викладено психологічні аспекти навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти. Охарактеризовано дидактичні основи педагогічного процесу та розглянуто особливості педагогічного контролю у вищій школі. Проаналізовано науково-дослідну роботу у вищій школі. Досліджено наукові питання виховного процесу у вузах. Описано систему післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кічук Н. В. 
Освіта у сучасному світі (порівняльний контекст) : Навч. посіб. / Н. В. Кічук; Ізмаїл. держ. пед. ін-т. - Ізмаїл, 2001. - 88 c. - (Порівняльна педагогіка). - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто провідні проблеми порівняльної педагогіки як інструмента міжнародного співробітництва, висвітлено структурну своєрідність певних освітніх систем у контексті ідей створення єдиного світового освітнього простору. Висвітлено зарубіжний досвід з метою конструктивного втілення загальнолюдських і національних пріоритетів у вітчизняну освіту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рудницька О. П. 
Основи педагогічних досліджень : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. П. Рудницька, А. Г. Болгарський, Т. Ю. Свистєльнікова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 143 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкривається логіка, методологія та організація педагогічного дослідження. Висвітлено основні етапи наукового пошуку, вимоги до вибору теми і розробки концептуального апарату дослідження. Основну увагу приділено загальній характеристиці наукової роботи студентів (у тому числі дипломній), вмінню працювати з літературою, визначенню наукового апарату, підготовці до захисту. Два останніх розділи посібника присвячені особливостям написання дипломних робіт з історичної тематики, а також теоретичним та практичним аспектам дослідження проблеми методики музичного виховання і мистецької освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Онишків З. М. 
Основи школознавства : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / З. М. Онишків. - 2-е вид. - Т. : Навч. книга - Богдан, 1999. - 96 c. - укp.

Розглядаються основні питання управління загальноосвітнім навчально-виховним закладом: принципи та облік роботи, зміст, види і методи внутрішньошкільного контролю, система державного контролю за діяльністю закладу освіти, а також питання організації методичної роботи з педагогічними працівниками, вивчення та впровадження в практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки організації методичної роботи, керівництва навчально-виховним процесом в умовах малокомплектної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.4/5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588310 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського