Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Колосова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Колосова Н. Ф. 
Бібліографічна підготовка фахівців вищої кваліфікації у Харківській державній академії культури / Н. Ф. Колосова, І. С. Трушевська // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2000. - Вип. 3. - С. 180-189. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч75р31(4Укр)11

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ісаак Якович Каганов (1898-1981) : Бібліогр. покажч. / уклад.: Н. Ф. Колосова, Т. П. Самійленко; Харк. держ. акад. культури. Ф-т бібліотекознавства та інф-ки. - Х., 1998. - 28 c. - укp. - рус.

Містяться відомості про науковий доробок відомого книгознавця, літературознавця, дослідника історії української книги І.Я.Каганова (1898-1981). Вміщено опис матеріалів, виданих з 1923 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.63(4УКР)6-8 Каганов І.Я. + Ч733(4УКР)6-8 Каганов

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колосова Н. А. 
Метаморфозы времени. От полифонии А.С.Пушкина до полифонии А.Белого / Н. А. Колосова; Ин-т лит. им. Т.Г.Шевченко НАН Украины. - К., 2006. - 508 c. - Библиогр.: с. 497-507 - рус.

Рассмотрены проблемы развития "полифонии" в литературе XIX в. Освещены особенности отражения культурных эпох в литературных текстах. Пранализировано эволюционирование жанровой формы, созданной определенной культурной эпохой во времени (метаморфозы времени в жанровой форме). Рассмотрена культурная ситуация XIX - нач. XX вв. в многоголосии времени.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-304

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колосова Н. А. 
Благодійна діяльність в культурі України в контексті вітчизняних і європейських традицій (кінець ХХ - початок ХХІ ст.) : Автореф. дис... канд. іст. наук / Н. А. Колосова; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено політико-економічні, соціальні, ідеологічні та правові аспекти благодійних, меценатських, а також спонсорських практик, що реалізуються в культурі України, проаналізовано зміст базових термінів. Висвітлено національні традиції благодійництва та меценатства, їх еволюції, вивчено специфічні форми прояву у вітчизняній культурі, наведено персонологічні характеристики. Проаналізовано сучасні моделі благодійної діяльності перехідного періоду в державі, проаналізовано в широкому історико-культурному контексті традиції національної, західноєвропейської та російської благодійницьких культур. Вивчено роль держави, бізнес-структур, громадських організацій, юридичних і фізичних осіб у формуванні сучасної благодійницької інфраструктури України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Колосова Н. М. 
Характеристика компонентів готовності майбутніх вихователів до реалізації педагогічної підтримки дітей дошкільного віку / Н. М. Колосова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 106-110. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти дослідження проблеми готовності майбутніх вихователів до реалізації педагогічної підтримки дітей дошкільного віку. Виділено компоненти готовності, надано характеристику кожного з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Колосова Н. М. 
Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх вихователів до педагогічної підтримки дітей дошкільного віку / Н. М. Колосова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 245-251. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено характеристику структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх вихователів до педагогічної підтримки дітей дошкільного віку. Розкрито концептуальну й методологічну основи цієї моделі, обґрунтовано її принципи, функції та педагогічніумови; проаналізовано етапи та основні компоненти. Особливий акцент зроблено на описанні науково-методичного супроводу, що дозволяє оптимізувати процес професійної підготовки студентів спеціальності „Дошкільна освіта”.

Представлена характеристика структурно-функциональной модели подготовки будущих воспитателей к педагогической поддержке детей дошкольного возраста. Раскрыта концептуальная и методологическая основы этой модели; обоснованы ее принципы, функции и педагогические условия, проанализированы этапы и основные компоненты. Особый акцент сделан на описании научно-методического сопровождения, позволяющего оптимизировать процесс профессионально-педагогической подготовки студентов специальности „Дошкольное образование”.

The article presents the characteristics of structural-functional model of future educators training to pedagogical support of preschool children. The conceptual and methodological are discovered; justified principles, functions and educational conditions; the stages and the main components are analyzed. The author makes particular emphasis on describing of scientific and methodological support that allows optimizing the process of professional-pedagogical students training of the specialty „Pre-school education”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колосова Н. М. 
Педагогічна підтримка дітей дошкільного віку / Н. М. Колосова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 85-88. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито сутність і концептуальні основи педагогічної підтримки як самоцінної, самостійної діяльності педагога зі створення умов для розвитку особистості дитини. Висвітлено особливості її реалізації в контексті гуманістичної парадигми дошкільної освіти. Проаналізовано основні підходи до індивідуальної педагогічної підтримки дітей дошкільного віку. Особливу увагу приділено проблемі підготовки майбутніх вихователів до здійснення педагогічної підтримки.

Раскрыта сущность и концептуальные основы педагогической поддержки как самоценной, самостоятельной деятельности педагога по созданию условий для развития личности ребенка. Освещены особенности ее реализации в контексте гуманистической парадигмы дошкольного образования. Проанализированы основные подходы к индивидуальной педагогической поддержке детей дошкольного возраста. Особое внимание уделено проблеме подготовки будущих воспитателей к осуществлению педагогической поддержки.

The article discloses the essence, conceptual bases of pedagogical support, peculiarities of its realization in terms of preschool education humanistic paradigm. It analyses the main approaches to pedagogical support of preschoolers, pays particular attention to the problem training future teachers for realization of pedagogical support.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Глузман Н. А. 
Педагогічне моделювання в професійній освіті : колект. монографія / Н. А. Глузман, Л. С. Анісімова, Н. В. Давкуш, Ю. К. Картава, Н. М. Колосова; ред.: Н. А. Глузман; Респ. ВНЗ "Крим. гуманітар. ун-т". - Сімферополь : Аріал, 2014. - 203 c. - укp.

Розкрито сучасні підходи до використання методу моделювання в науковому дослідженні. Окреслено напрями нового бачення проблеми розроблення моделей педагогічних систем. З'ясовано, що в основу будь-якої моделі можуть бути покладені вимоги Державних стандартів з підготовки фахівців певної галузі, соціальне замовлення суспільства й затребуваність конкретних спеціалістів на ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Колосова Н. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної підтримки дітей дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Колосова; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2012. - 20 c. - укp.

Проведено комплексний аналіз проблеми підготовки майбутніх вихователів до педагогічної підтримки дітей дошкільного віку. Уточнено базові поняття "педагогічна підтримка дітей дошкільного віку", "готовність майбутніх вихователів до педагогічної підтримки". Охарактеризовано структурні компоненти готовності до даного виду професійної діяльності (мотиваційний, когнітивний, операційний, рефлексивний), визначено критерії, показники та рівні її сформованості. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено модель і технологію підготовки майбутніх вихователів до педагогічної підтримки дітей дошкільного віку, експериментально доведено їх ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романенкова Ю. В. 
Мотив усікновіння голови у західноєвропейському живопису XV - XVII ст. / Ю. В. Романенкова, Н. А. Колосова // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2008. - № 4. - С. 58-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано окремі іконографічні особливості сюжету "Давид і Голіаф", описано способи його втілення у творах Мікеланджело, Тиціана, Караваджіо, Г. Рені, О. Джентіллескі, Д. Феті, Л. Берніні, Б. Строцці, Б. Манфреді, М. Росселлі, Рембранта. Розглянуто міфологічні, біблійні й історичні сюжети, які не були так широко розповсюжені в мистецтві, як відображення битви Давида та Голіафа: історію Персея та медузи Горгони, суд імператора Оттона, страту Спурія Кассія, знищення гугенотів католиками під час релігійних війн у Франції. Розкрито особливості відображення та трактування даних сюжетів у творах Б. Перуцці, Л. Джордано, Ф. Маффеї, П. Рубенса, Л. Пенні, А. Карона.

Проанализированы отдельные иконографические особенности сюжета "Давид и Голиаф", описаны способы его воплощения в произведениях Микеланджело, Тициана, Караваджио, Г. Рени, О. Джентиллески, Д. Фети, Л. Бернини, Б. Строцции, Б. Манфреди, М. Расселли, Рембранта. Рассмотрены мифологические, библийные и исторические сюжеты, которые не были так широко распространены в искусстве, как изображение битвы Давида и Голиафа: история Персея и медузы Горгоны, суд императора Оттона, казнь Спурия Кассия, уничтожение гугенотов католиками во время религиозных войн во Франции. Раскрыты особенности отображения и трактовки данных сюжетов в произведениях Б. Перуцци, Л. Джордано, Ф. Маффеи, П. Рубенса, Л. Пенни, А. Карона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4)4-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Колосова Н. 
Бібліографознавець Ірина Олександрівна Вовченко / Н. Колосова, Є. Медведєва // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 5. - С. 39-40. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч753(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Колосова Н. 
Ісаак Якович Каганов - книгознавець і педагог / Н. Колосова, Т. Самійленко // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 1. - С. 33-34. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.63(4Укр)6-8 Каганов І. + Ч753(4Укр)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Колосова Н. 
Національна специфіка соціокультурних процесів у перехідний період / Н. Колосова // Вісн. Кн. палати. - 2003. - № 2. - С. 47-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Фундатори харківської бібліотечної науково-освітньої школи (до 90-річчя ХДАК) : колект. монографія / А. А. Соляник, В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко, Ю. М. Столяров, І. О. Давидова, І. В. Зборовець, В. В. Сєдих, Є. М. Тодорова, Є. А. Медведєва, Н. М. Березюк, О. П. Щербініна, Н. Ф. Колосова; ред.: А. А. Соляник; Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2019. - 75 c. - укp.

Зазначено, що монографія є результатом узагальнення та систематизації результатів історіографічних досліджень генези й основних етапів еволюціювання харківської бібліотечної науково-освітньої школи, визначення внеску її фундаторів в розвиток українського книгознавства, бібліотекознавства, бібліографознавства. Охарактеризовано основні періоди розвитку наукової школи, пов'язані з когнітивними й інституціональними трансформаціями випускових кафедр бібліотечного факультету Харківської державної академії культури - фундатора та лідера інформаційно-бібліотечної науки та освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч733(4УКР-4ХАР-2Х)6-8 + Ч753(4УКР-4ХАР-2Х)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36984 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського