Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Колупаєва Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Лозовська Ю. В. 
Електрокінетичні властивості ядер букального епітелію пацієнток зі злоякісними і доброякісними неоплазіями молочної залози / Ю. В. Лозовська, Л. А. Налєскіна, Л. З. Поліщук, Ю. Г. Шкорбатов, Т. В. Колупаєва, В. Ф. Чехун // Онкология. - 2008. - 10, № 2. - С. 264-268. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано зв'язок між електрокінетичними властивостями і структурою хроматину інтерфазних ядер клітин букального епітелію у жінок зі злоякісними та доброякісними неоплазіями молочної залози з урахуванням віку пацієнток, ступеня злоякісності та розповсюдженості пухлинного процесу. У хворих на рак молочної залози (РМЗ) у порівнянні із доброякісними неоплазіями органа встановлено перерозподіл ядер букального епітелію за електрокінетичними властивостями: зниження кількості електронегативних ядер (ЕнЯ) з одночасним зростанням в них кількості гетерохроматинових гранул та збільшення кількості електропозитивних ядер (ЕпЯ). Зазначені зміни найбільш характерні для хворих на РМЗ III ступеня злоякісності з метастазами у лімфатичні вузли. У букальному епітелії хворих на інфільтруючий протоковий РМЗ виявлено ЕпЯ, які відсутні у хворих з доброякісними процесами молочної залози. У хворих на дольково-протоковий фіброаденоматоз кількість ЕнЯ у букальному епітелії достовірно зменшується у випадках з наявністю проліферації епітелію протоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.133.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Колупаєва Т. 
Соціальне коріння негативних явищ у освіті / Т. Колупаєва // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто соціальні причини таких негативних явищ, як корупція і хабарництво в освіті. Розкрито суть поняття "корупція" та особливості його прояву в освіті на різних етапах розвитку суспільства. На основі соціологічних досліджень в країнах Європи та США висвітлено досвід боротьби з цим соціальним явищем та втілення інновацій на експериментальній базі в системах освіти європейських країн. За результатами опитування серед учнів 11-х класів виявлено динаміку та ставлення школярів України до проблеми корупції, її проявів, а також шляхи її подолання. Акцентовано увагу на тісному зв'язку корумпованості в освіті з суспільними інститутами, де тісно поєднані такі чинники як родинні, особисті, соціальні. Розкрито механізм тіньових операцій в системі освіти України. Перспективним напрямом в контексті вирішення даної проблеми є запровадження зовнішнього незалежного оцінювання знань.

Рассмотрены социальные причины таких негативных явлений, как коррупция и взяточничество в образовании. Раскрыта суть понятия "коррупция" и особенности его проявления в образовании на разных этапах развития общества. На основе социологических исследований в странах Европы и США освещены опыт борьбы с этим социальным явлением и воплощение инноваций на экспериментальной базе в системах образования европейских стран. По результатам опроса среди учащихся 11-х классов выявлено динамику и отношение школьников Украины к проблеме коррупции, ее проявлениям, а также пути ее преодоления. Акцентировано внимание на тесной связи коррумпированности в образовании с социальными институтами общества, где тесно соединены такие факторы, как семейные, личные, социальные. Раскрыт механизм теневых операций в системе образования Украины. Перспективным направлением в контексте решения данной проблемы является внедрение внешнего независимого оценивания знаний.

The social causes of such negative phenomena as corruption and bribery in education. The essence of the concept of "corruption" and especially its manifestation in education at different stages of development of society. On the basis of sociological research in Europe and the U.S. highlights the experience to combat this social phenomenon, and the embodiment of innovation on a pilot basis in the education systems of European countries. According to a survey among students in 11 classes revealed the dynamics and the ratio of pupils of Ukraine to the issue of corruption, its manifestations, as well as ways to overcome it. The attention to the close link of corruption in education with the social institutions of society, which is closely connected to factors such as family, personal, social, revealed the mechanism of shady operations in the education system of Ukraine. Рromising direction in addressing this problem is the introduction of external, independent evaluation of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + С5*674*141.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського