Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Коміссаров В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Коміссаров В. О. Соціально-культурний простір експериментальної школи / В. О. Коміссаров. - Т. : Екон. думка, 2002. - 144 c. - Бібліогр.: 279 назв. - укp.Проаналізовано проблематику наукового осмислення, проектування та експериментального впровадження соціально-культурного простору загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито теоретичні, методологічні та методичні засади функціонування експериментальної школи модульно-розвиваючого типу, яка реалізує соціокультурну модель змістового наповнення, організації та психосоціального характеру ментально зорієнтованого освітнього процесу. Доведено ефективність інноваційної системи навчання, що здійснювалась за програмою дослідно-пошукової роботи "Школа здібностей", за сукупністю параметрів, показників та ознак налагодження безперервної розвивальної взаємодії, а також паритетної освітньої діяльності вчителя і учнів, динаміки розумового та особистісного розвитку школярів. Проанализирована проблематика научного осмысления, проектирования и экспериментального внедрения социально-культурного пространства общеобразовательных учебных заведений. Раскрыты теоретические, методологические и методические основы функционирования экспериментальной школы модульно-развивающего типа, реализующей социокультурную модель содержательного наполнения, организации и психосоциального характера ментально ориентированного образовательного процесса. Доказана эффективность инновационной системы обучения, которая осуществлялась с помощью программы опытно-поисковой работы "Школа способностей", по совокупности параметров, показателей и свойств налаживания беспрерывного развивающего взаимодействия и паритетной образовательной деятельности учителя и учеников, динамики умственного и личностного развития школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч421.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА632158 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Коміссаров В. О. Формування соціально-культурного простору середнього навчально-виховного закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Коміссаров; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 20 c. - укp.Здійснено науково-парадигмальне та методологічне обгрунтування перспектив розвитку соціально-культурних аспектів у сфері національної освіти. Запропоновано програму дослідно-експериментальної роботи "Школа здібностей", охарактеризовано змістові компоненти та відповідні новаційні методичні засоби експериментальної школи. Проаналізовано динаміку зростання загальної культури та психолого-педагогічної грамотності учителів-дослідників, а також розумового та особистісного розвитку учнів. Зазначено, що керування соціально-культурним простором загальноосвітнього навчального закладу полягає у науковому обгрунтуванні, структурованому виділенні та досвідному моделюванні низки системних інноваційних умов, яких поетапно, упродовж шести років наукового пошуку, введено відповідно до мети і завдань програми дослідно-експериментальної роботи. Наведено програмово-методичні засоби (граф-схеми навчальних курсів, культурно-змістові матриці, наукові проекти навчальних модулів, освітні сценарії, міні-підручники, освітні програми самореалізації), які сприяють налагодженню розвивальної взаємодії вчителя та учнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328268 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|