1. |
Кондрицька О. І. Формування у студентів педагогічних університетів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. І. Кондрицька; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 24 c. - укp.З'ясовано та науково обгрунтовано пріоритетні цінності особистісно орієнтованої моделі виховання. Розкрито педагогічну суть понять "особистісно орієнтоване виховання", "цінність", "артпедагогіка". Установлено залежність ступеня сформованості цінностей дослідженої моделі від якості готовності до її реалізації. Визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, креативно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний), їх показники, рівні (адаптивний, репродуктивний, пошуковий, продуктивно-перетворювальний) готовності до запровадження особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки. Відзначено, що показником усвідомленості цінностей цієї моделі є рівень готовності мотиваційного критерію. Сформульовано та теоретично обгрунтовано педагогічні умови результативного формування зазначених цінностей, а саме: усвідомлення студентами гуманістичного сенсу особистісно орієнтованого виховання; засвоєння теоретичних засад організації особистісно орієнтованої виховної взаємодії, особистісно-розвивального потенціалу артпедагогіки; організацію суб'єкт-суб'єктного стилю взаємодії; включення майбутнього вчителя у професійно значущу діяльність артпедагогічного змісту, пріоритетом якої є дитиноцентризм. Розроблено й апробовано технологію реалізації зазначених умов, яка передбачає етапи її реалізації: актуалізувальний, моделювальний, продуктивний. Експериментально доведено об'єктивність виокремлених умов і ефективність розробленої технології. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16 + Ч314 + Ю945.403-99
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА362853 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Кондрицька О. І. Аксіологічні орієнтири особистісно орієнтованої моделі виховання студентської молоді / О. І. Кондрицька // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 159-163. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто основні підходи до визначення поняття "цінності" з точки зору різних наук. Визначено пріоритетні характеристики особистісно орієнтованої моделі виховання. Досліджено рівень сформованості зазначених цінностей у сучасних студентів педагогічних університетів. Рассмотрены основные подходы к определению понятия "ценности" с точки зрения различных наук. Обозначены приоритетные характеристики личностно ориентированной модели воспитания. Изучен уровень сформированности обозначенных ценностей у современных студентов педагогических университетов. It is suggested some main approaches to defining the concept of value by different sciences. It is ascertained some priority features of personality oriented model of education. It is analysed the level of formation of the values of modern students of pedagogical universities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ю937.232
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|