Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (40)Книжкові видання та компакт-диски (209)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 243
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Городиський М. І. 
Правова освіта майбутнього вчителя / М. І. Городиський; ред.: М. К. Подберезський; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : Легас, 2001. - 128 c. - Бібліогр.: 222 назв. - укp.

Висвітлено сучасні психолого-педагогічні проблеми формування правової культури студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Правову освіту розглянуто як складову формування правової культури. Обгрунтовано сутність поняття правової культури, форми та функції правосвідомості, систему правового виховання. Наведено результати дослідження з процесу засвоєння змісту правової освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26 + Х.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Захарченко Р. О. 
Теоретичні засади виховання національної самосвідомості : Навч. посіб. / Р. О. Захарченко, В. П. Москалець, Ю. Д. Руденко, І. В. Огородник, В. К. Сидоренко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 150 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглядаються філософські, психологічні й методичні основи виховання національної самосвідомості у майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бородій Д.  
Духовність педагога - майбутнє України / Д. Бородій, О. Білоус, Т. Галюк, І. Демчук, Л. Дзюбинська, З. Заячківська, І. Каспрук, Н. Кондзьолка, М. Корвацька, О. Кушніренко; Пед. коледж Львів. нац. ун-ту ім. І.Франка. - Л. : Ліга Прес, 2005. - 297 c. - укp.

Проаналізовано досвід виховної діяльності викладачів Педагогічного коледжу Львівського національного університету ім. І.Франка. Представлено сценарії патріотичного, морально-етичного та культурологічного виховання, зокрема, концерти-лекції, літературно-музичні композиції за творами видатних діячів української культури та зарубіжних країн, презентації навчальних та художніх видань.

Проанализирован опыт воспитательной деятельности преподавателей Педагогического колледжа Львовского национального университета им. И.Франко. Представлены сценарии патриотического, морально-этического и культурологического воспитания, в частности, концерты-лекции, литературно-музыкальные композиции по произведениям выдающихся деятелей украинской культуры и зарубежных стран, презентации учебных и художественных изданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч421.385.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безугла Л. І. 
Формування духовних та моральних якостей майбутніх вчителів / Л. І. Безугла // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 3-6. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування духовних та моральних якостей майбутніх викладачів, психолого-педагогічні питання взаємодії з студентами на основі урахування вікових, біологічних, психологічних, соціально-педагогічних, соціально-економічних та морально-етичних факторів, які впливають на їх поведінку та здоров'я.

Рассмотрена проблема формирования духовных и моральних качеств будущих преподавателей, психолого-педагогические вопросы взаимодействия со студентами, учитываются возрастные, биологические, психологические, социально-педагогические, социально-економические и морально-этические факторы, которые влияют на поведение и здоровье.

In work the problem of forming of spiritual rises and moralnih qualities of future teachers. Are examined, the psychologically-pedagogical questions of cooperation with students, ages are taken into account, are biological, psychological, social-pedagogical, socioeconomic and mental and ethical factors which affect the conduct and health.


Ключ. слова: духовна культура, духовне здоров'я, моральні якості особистості, само діяльність по формуванню культури здоров'я
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рашковська В. І. 
Православна образотворча спадщина в розвитку духовності майбутнього вчителя : Моногр. / В. І. Рашковська; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Полтава : АСМІ, 2002. - 372 c. - Бібліогр.: с. 332-370. - укp.

Висвітлено проблеми становлення та розвитку духовності майбутнього вчителя. Розглянуто педагогічний потенціал аксіології православної образотворчої спадщини. Висвітлено педагогічні аспекти пізнавальної та містичної компоненти символізму православного мистецтва.

Освещены проблемы становления и развития духовности будущего учителя. Рассмотрен педагогический потенциал аксиологии православного изобразительного наследия. Освещены педагогические аспекты познавательной и мистической компоненты символизма православного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Э372-124:Ч30/49 + Э372-103

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Феуерман В. В. 
Формирование нравственности у студентов педагогических вузов специальности "физическое воспитание": проблемы и пути их решения / В. В. Феуерман // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 12. - С. 96-102. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Розглянуто найактуальнішу з проблем сучасної педагогіки - формування моральності у підростаючого покоління, особливе місце у цьому процесі приділено студентам факультетів фізичного виховання.

В статье рассматривается актуальнейшая из проблем современной педагогики - формирование нравственности у подрастающего поколения, особое место в данном процессе отводится студентам факультетов физического воспитания.

It is a formation of teenager's morality, a special attention is this process is paid to the students of physical training department.


Ключ. слова: интериоризация, нравственно-волевые устремления, здоровый образ жизни, генетический закон культурного развития, гуманное общество
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Плахтєєва В. І. 
Морально-вольові якості майбутнього вчителя - основа громадянської свідомості / В. І. Плахтєєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 162-168. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено критерії сформованості морально-вольових якостей у майбутніх учителів у контексті розвитку громадянської свідомості. У більшості студентів було зафіксовано прагнення змінити себе, ставити мету і управляти своїми формами активності: спілкуванням, поведінкою, діяльністю і почуттями. Майбутні викладачі розуміли, що самовиховання, самоуправління процес творчий, пов'язаний з незвичайною ситуацією або протиріччям, необхідністю постановки нових цілей, пошуком нових рішень і засобами їх досягнення. У цих випускників спостерігалося також і прагнення змінити деякі стереотипи, закріпити набуте.

Представлено сформированность морально-волевых качеств у будущих учителей в контексте развития гражданского сознания. У большинства студентов были зафиксированы стремления изменить себя, ставить цель и управлять своими формами активности: общением, поведением, деятельностью и чувствами. Будущие преподаватели понимали, что самовоспитание, самоуправление процесс творческий, связанный с необыкновенной ситуацией или противоречием, необходимостью постановки новых целей, поиском новых решений и средствами достижения их. У этих выпускников наблюдалось также и стремление изменить некоторые стереотипы, закрепить то, что приобретено.

At the majority of students have been fixed aspirations to change themselves, to put the purpose and operate the forms of activity. The future teachers understood self-education and self-management as creative process. It connected to unusual situation or the contradiction, necessity of statement of the new purposes, search of new decisions and means of achievement of them. At these graduates it was observed as well aspiration to change some stereotypes.


Ключ. слова: якості особистості майбутній вчитель, громадянська свідомість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352 + Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Совгіра С. В. 
Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах : монографія / С. В. Совгіра; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2008. - 346 c. - Бібліогр.: с. 302-346. - укp.

Науково обгрунтовано концептуальні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Запропоновано науково-методичну систему, що базується на поєднанні традиційного й інноваційного навчання на підставі вдосконалення навчально-виховного процесу з екології за допомогою введення у навчальний процес активних методів і позааудиторних форм навчання.

Научно обоснованы концептуальные основы формирования экологического мировоззрения будущих учителей. Предложена научно-методическая система, базирующаяся на соединении традиционного и инновационного обучения на основе усовершенствования учебно-воспитательного процесса по экологии при помощи введения в учебный процесс активных методов и внеаудиторных форм обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-3,021 + Ч489.511.352.27 + Ю6*63*622.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Якса Н. В. 
Теоретичні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону : Моногр. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 431 c. - Бібліогр.: с. 383-431. - укp.

Викладено методологічні засади полікультурної підготовки майбутніх педагогів за умов Кримського регіону. Розкрито категоріальну структуру поняття "культура", визначено її функції та види. Наведено характеристику вчителя як суб'єкта полікультурного соціуму. Розглянуто питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в контексті ідеї полікультурності. Проаналізовано зарубіжний досвід полікультурної освіти.

Изложены методологические основы поликультурной подготовки будущих педагогов в условиях Крымского региона. Раскрыта категориальная структура понятия "культура", определены ее функции и виды. Приведена характеристика учителя как субъекта поликультурного социума. Рассмотрены вопросы профессионально-педагогической подготовки будущих учителей к взаимодействию субъектов образовательного процесса в контексте идеи поликультурности. Проанализирован зарубежный опыт поликультурного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бойчук Ю. Д. 
Формування еколого-валеологічної культури студентів педагогічного університету в контексті переходу до ноосфери / Ю. Д. Бойчук, С. К. Зіоменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання залежності здоров'я людини від екологічних факторів та формування, у зв'язку з цим, еколого-валеологічної культури майбутніх учителів в контексті переходу біосфери до ноосферного стану.

Рассмотрены вопросы зависимости здоровья человека от экологических факторов среды и формирования, в связи с этим, эколого-валеологической культуры будущих учителей в контексте перехода биосферы в ноосферное состояние.

Some aspects of the human beingins health on ecological factors as well as the development of ecological valeological culture of perspective teachers in the context of biosphere's transfer to noosphere are discussed.


Ключ. слова: еколого-валеологічна культура, ноосфера
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27/354

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гуренко О. І. 
Формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів в умовах поліетнічного середовища : навч. посіб. / О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, ЛТД", 2007. - 168 c. - Бібліогр.: с. 131-134. - укp.

Висвітлено теоретичні засади етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету, наведено її модель і технологію формування, запропоновано методику визначення рівня сформованості даної компетентності у майбутніх педагогів. Охарактеризовано етнокультурні особливості національних меншин українського Північного Приазов'я, наведено історичні документи, народні казки, прислів'я та приказки народностей цього регіону.

Освещены теоретические основы этнокультурной компетентности студентов педагогического университета, приведены ее модель и технология формирования, предложена методика определения уровня сформированности данной компетенции у будущих педагогов. Охарактеризованы этнокультурные особенности национальных меньшинств украинского Северного Приазовья, приведены исторические документы, народные сказки, пословицы и поговорки народностей этого региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13я73 + Ч111.153я73

Шифр НБУВ: ВА689496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кузьменко В. В. 
Формування полікультурної компетентності вчителів загальноосвітньої школи : Навч. посіб. / В. В. Кузьменко, Л. А. Гончаренко. - Херсон : РІПО, 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 83-86. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми полікультурності. Наведено трактування понять: "культура", "полікультурність", "полікультурна освіта", "культурні цінності", "духовна, матеріальна культури", "наукова картина світу". Висвітлено сучасний стан полікультурної освіти та її історію. Розглянуто форми та методи підготовки вчителів трудового навчання до полікультурної освіти та виховання підростаючого покоління.

Обоснована актуальность проблемы поликультурности. Приведено трактование понятий: "культура", "поликультурность", "поликультурное образование", "культурные ценности", "духовная, материальная культуры", "научная картина мира". Освещены современное состояние поликультурного образования и его история. Рассмотрены формы и методы подготовки учителей трудового образования к поликультурному образованию и воспитанию подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13я73 + Ж6р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: ВА683401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Москальова Л. Ю. 
Виховання у майбутніх учителів морально-етичної культури: теоретичний та методичний аспекти : монографія / Л. Ю. Москальова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - Мелітополь : ТОВ "Вид. будинок ММД", 2009. - 464 c. - Бібліогр.: с. 431-463. - укp.

Розкрито теоретичний і методичний аспекти виховання морально-етичної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки у педагогічних ВНЗ України. Проаналізовано концептуальні підходи щодо організації й управління процесом виховання морально-етичної культури студентів, описано сучасні засоби психолого-педагогічної діагностики рівнів сформованості даної якості. Розглянуто питання методичного забезпечення підвищення рівня вихованості студентської молоді у педагогічних ВНЗ. Розроблено модель формування морально-етичної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки, на базі якої створено технологію розробки спеціальних навчально-методичних комплексів. Обгрунтовано рекомендації щодо впровадження розробленої системи виховання морально-етичної культури майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ України.

Раскрыты теоретический и методический аспекты воспитания морально-этической культуры будущих учителей в процессе профессиональной подготовки в педагогических ВУЗ Украины. Проанализированы концептуальные подходы к организации и управлению процессом воспитания морально-этической культуры студентов, описаны современные средства психолого-педагогической диагностики уровней сформированности данного качества. Рассмотрены вопросы методического обеспечения повышения уровня воспитанности студенческой молодежи в педагогических ВУЗ. Разработана модель формирования морально-этической культуры будущих учителей в процессе профессиональной подготовки, на базе которой создана технология разработки специальных учебно-методических комплексов. Обоснованы рекомендации по внедению разработанной системы воспитания морально-этической культуры будущих учителей в педагогических ВУЗ Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мацько Д. С. 
Гуманістичні цінності майбутніх учителів зарубіжної літератури: проблеми та шляхи формування : навч.-метод. посіб. / Д. С. Мацько; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 171 c. - Бібліогр.: с. 100-125. - укp.

Описано особливості підготовки гуманістично зорієнтованої особистості майбутнього учителя (МУ) зарубіжної літератури (ЗЛ). Визначено педагогічні умови формування гуманістичних цінностей студента-словесника, проаналізовано шляхи реалізації педагогічних умов у процесі фахової підготовки. Розглянуто ЗЛ як засіб формування гуманістичних цінностей МУ, творчу діяльність студентів як засіб формування гуманістичних цінностей МУ ЗЛ. Увагу приділено етапам формування гуманістичних цінностей МУ.

Описаны особенности подготовки гуманистически ориентированной личности будущего учителя (БУ) зарубежной литературы (ЗЛ). Определены педагогические условия формирования гуманистических ценностей студента-словесника, проанализированы пути реализации педагогических условий при их специальной подготовке. Рассмотрены ЗЛ как способ формирования гуманистических ценностей БУ, творческая деятельность студентов как способ формирования гуманистических ценностей БУ ЗЛ. Внимание уделено этапам формирования гуманистических ценностей БУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р30 + Ч489.511.352.16 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуренко О. І. 
Етнокультурна компетентність та її формування у студентів педагогічного університету: технологічний аспект : монографія / О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 239 c. - Бібліогр.: с. 221-239. - укp.

Висвітлено теоретичні засади підготовки педагогів до роботи в поліетнічному середовищі. Наведено психолого-педагогічну характеристику етнокультурної компетентності майбутнього педагога. Розкрито сутність і структуру, описано модель і визначено рівні розвитку даної якості у студентів педагогічних ВНЗ, запропоновано технологію її формування. Розроблено програму спецкурсу "Етнокультура національних меншин українського Північного Приазов'я", сформульовано методичні рекомендації щодо проведення лекційних і семінарсько-практичних занять. Проаналізовано особливості реалізації запропонованої технології формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів за умов педагогічного університету, визначено її ефективність.

Освещены теоретические основы подготовки педагогов к работе в полиэтнической среде. Дана психолого-педагогическая характеристика этнокультурной компетентности будущего педагога. Раскрыты сущность и структура, описана модель и определены уровни развития данного качества у студентов педагогических ВУЗ, разработана технология его формирования. Изложена программа спецкурса "Этнокультура национальных меньшинств Северного Приазовья", сформулированы методические рекомендации по проведению лекционных и семинарско-практических занятий. Проанализированы особенности реализации разработанной технологии формирования этнокультурной компетентности будущих педагогов в условиях педагогического университета и определена ее эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Донцов А. В. 
Моральна культура вчителя : [монографія] / А. В. Донцов; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 240 c. - Бібліогр.: с. 227-237. - укp.

Проаналізовано особливості формування моральної культури майбутніх учителів на основі аналізу опосередкованих педагогічних умов і механізмів морального розвитку особистості. Висвітлено морально-етичні засади професійної підготовки вчителя. Наведено характеристику моральної культури як елемента креативності педагога, визначено роль духовного чинника у її формуванні. Описано когнітивно-пізнавальний, соціально-орієнтаційний, морально-нормативний механізми моральної культури вчителя. Описано морально-регулятивний механізм поведінки педагога. Розглянуто морально-етичні засади гармонізації особистості вчителя з довкіллям та його підготовки до управлінської діяльності. Проаналізовано вплив духовності на моральну саморегуляцію поведінки вчителя. Розглянуто питання формування морально-психологічного здоров'я й екологічної культури вчителя.

Проанализированы особенности формирования моральной культуры будущих учителей на основе анализа опосредованных педагогических условий и механизмов морального развития личности. Освещены морально-этические основы профессиональной подготовки учителя. Дана характеристика моральной культуры как элемента креативности педагога, определена роль духовного фактора в ее формировании. Описаны когнитивно-познавательный, социально-ориентационный, морально-нормативный механизмы моральной культуры учителя. Рассмотрены морально-регулятивный механизм поведения педагога. Раскрыты морально-этические основы гармонизации личности учителя с окружающей средой и его подготовки к управленческой деятельности. Проанализировано влияние духовности на моральную саморегуляцию поведения учителя. Рассмотрены вопросы формирования морально-психологического здоровья и экологической культуры учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ю752.1:430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рашковська В. І. 
Образотворча православна спадщина: педагогічний аспект духовного розвитку майбутнього вчителя : монографія / В. І. Рашковська; Крим. екон. ін-т ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Сімф. : Фєнікс, 2008. - 402 c. - Бібліогр.: с. 332-364. - укp.

Висвітлено проблему становлення та духовного розвитку майбутнього вчителя. Охарактеризовано педагогічний потенціал аксіології, гносеології, онтології, етики, естетики, визначено духовні компоненти символізму православного мистецтва. Зазначено, що у мистецько-духовному полі православної спадщини переплітаються філософсько-естетична думка та художньо-духовна практика, які є основою духовного розвитку особистості. Розглянуто педагогічну технологію духовного розвитку особистості майбутнього вчителя засобами образотворчого православного мистецтва як спільну дію взаємопов'язаних етапів: історико-етнічного, морально-ціннісного та духовно-естетичного.

Освещена проблема становления и духовного развития будущего учителя. Охарактеризован педагогический потенциал аксиологии, гносеологии, онтологии, этики и эстетики, определены духовные компоненты символизма православного искусства. Указано, что в искусственно-духовном поле православного наследия переплетаются философско-эстетическая мысль и художественно-духовная практика, которые являются основой духовного развития личности. Рассмотрена педагогическая технология духовного развития личности будущего учителя средствами изобразительного православного искусства как взаимодействие взаимосвязанных этапов: историко-этнического, морально-ценностного и духовно-эстетического.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч489.511.355.22 + Щ103(0)-38 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Якса Н. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону : наук. вид. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 568 c. - Бібліогр.: с. 522-567. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади, концептуальні положення та перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано сучасний стан підготовки, розроблено систему критеріїв, показників, рівнів готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, розглянуто науково-методичне забезпечення даного процесу. Описано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього простору. Проаналізовано динаміку сформованості показників готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії за умов Кримського регіону.

Освещены теоретико-методологические основы, концептуальные положения и перспективы развития системы профессиональной подготовки будущих учителей к взаимодействию субъектов образовательного процесса в условиях поликультурности Крымского региона. Охарактеризовано современное состояние подготовки, разработана система критериев, показателей, уровней готовности и компетентности будущих учителей к межкультурному взаимодействию, рассмотрено научно-методическое обеспечение данного процесса. Описана педагогическая технология организации продуктивного межкультурного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Проанализирована динамика сформированности показателей готовности и компетентности будущих учителей к межкультурному взаимодействию в условиях Крымского региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Панасюк О. П. 
Формування моральних цінностей у студентів: виховний аспект : монографія / О. П. Панасюк; Ін-т пед. технологій. - Луцьк : Твердиня, 2008. - 164 c. - Бібліогр.: с. 149-163. - укp.

Розглянуто нові підходи до розвитку особистості майбутнього вчителя фізичної культури в процесі професійної підготовки з урахуванням впливу модульно-кредитної системи та її реального застосування у навчально-пізнавальній діяльності. Обгрунтовано важливі аспекти модульно-технологічного підходу до формування моральних цінностей у студентської молоді. Акцентовано увагу на дидактичних особливостях технології розвиткового спрямування та професійної освіти. Висвітлено соціально-філософські ідеї моральних цінностей і їх позитивний вплив на розвиток морального мислення студентів сучасного ВНЗ.

Рассмотрены новые подходы к развитию личности будущего учителя физической культуры в процессе профессиональной подготовки с учетом влияния модульно-кредитной системы и ее реального применения в учебно-познавательной деятельности. Обоснованы важные аспекты модульно-технологического подхода к формированию моральных ценностей у студенческой молодежи. Акцентировано внимание на дидактических особенностях технологии развивающей направленности и профессионального образования. Освещены социально-философские идеи моральных ценностей и их позитивное влияние на развитие морального мышления студентов совренного ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Долженко В. О. 
Виховання духовних цінностей у студентської молоді в полікультурному просторі : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. О. Долженко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання духовних цінностей у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у полікультурному просторі. Розкрито сутність та наведено якісну характеристику категорій "цінність", "духовні цінності", "загальнолюдські та національні цінності", "взаємодія загальнолюдських і національних цінностей як відбиття взаємодії культур". Охарактеризовано культурологічні засади педагогічного знання. Визначено зміст та технології виховання духовних цінностей у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено спецкурс "Загальнолюдські й національні цінності в підготовці майбутнього вчителя", а також науково-методичне забезпечення процесу виховання духовних цінностей у майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345344 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського