Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Коновальчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Пополитов Р. А. 
Иппотерапия как метод реабилитации при детских церебральных параличах : учеб. пособие для специалистов / Р. А. Пополитов, К. А. Россинский, Ю. С. Ченчик, В. Н. Коновальчук, И. С. Покровская; ред.: Р. А. Пополитов; Тавр. нац. ун-т им. В.И. Вернадского. - Симф. : АРИАЛ, 2012. - 148, [8] c. - Библиогр.: с. 144-148 - рус.

Дана общая характеристика ДЦП. Освещена история развития иппотерапии, изложено патофизиологическое обоснование ее применения. Приведены сведения об анатомическом строении лошади. Рассмотрен процесс отбора и методика тестирования иппотерапевтической лошади. Освещена методология иппотерапии. Показаны особенности методики занятий с детьми со спастическими, гиперкинетической и атонически-астатической формами ДЦП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коновальчук В. І. 
Роль захисних механізмів психіки у регулюванні психологічного здоров'я людини / В. І. Коновальчук // Пед. вісн.. - 2010. - № 4. - С. 17-19. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено проблему психологічного здоров'я як одну з актуальних проблем сьогодення. На основі аналізу концепції гуманістичного психоаналізу визначено суб'єктивні чинники кризових явищ, результатом яких є травматизм, детермінованість людської поведінки та її результатів свідомою та м'язовою готовністю до певного їх виконання. Встановлено залежність ймовірності успіху особи в подальшому аналогічному акті від успішності попереднього результату, тенденцію "вічного повторення одного й того ж" з інстинктивною активністю людини. Досліджено дію механізмів психологічного захисту суб'єкта, що можна представити як актуалізацію тривоги - витіснення конфліктогенного змісту зі свідомості в несвідому сферу, які, в той же час, є засобами реалізації заміщення. Описано способи психічного захисту. Окреслено напрями подальшого дослідження проблеми адекватності функцій механізмів психічних захистів, результатом яких є адаптація та виявлення умов, за яких функції психічних захистів набувають деструктивного характеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коновальчук В. І 
Психологічні аспекти креативної раелізації учителя у педагогічній діяльності / В. І Коновальчук // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 26-29. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито психологічну сутність та значення цілеспрямованої психологічної підготовки учителя у напрямку розкриття його творчого потенціалу для вирішення проблеми творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розроблено форми та методи залучення майбутніх вчителів до творчої навчальної діяльності. Відображено структуру змісту вищої професійної освіти щодо розвитку професійної творчості та творчої самостійності. Охарактеризовано дослідницький підхід як шлях знайомства учнів з методами наукового пізнання, як важливий засіб формування у них наукового світогляду, розвитку мислення та пізнавальної самостійності. Стверджено, що підготовка учителів має ґрунтуватись на глибинній діагностико-корекційній роботі в напрямку пізнання власних внутрішніх неусвідомлюваних стабілізованих суперечностей, які інтегруються системою психічних захистів.

Раскрыты психологическая сущность и значение целенаправленной психологической подготовки учителя в направлении раскрытия его творческого потенциала для решения проблемы творческого развития детей младшего школьного возраста. Разработаны формы и методы привлечения будущих учителей к творческой учебной деятельности. Отражена структура содержания высшего профессионального образования по развитию профессионального творчества и творческой самостоятельности. Охарактеризован исследовательский подход как путь знакомства учащихся с методами научного познания, как важное средство формирования у них научного мировоззрения, развития мышления и познавательной самостоятельности. Утверждается, что подготовка учителей должна основываться на глубинной диагностико-коррекционной работе в направлении познания собственных внутренних неосознаваемых стабилизированных противоречий, которые интегрируются системой психических защит.

Revealed the psychological essence and value of the whole direction of the psychological preparation of the teacher in the opening direction of its creative potential to solve the problem of the creative development of children of primary school age. Developed are forms and methods of attracting future teachers for creative learning activities. Reflected is the structure of the content of higher education in the development of professional creativity and creative independence. Characterized is research approach as a way of dating students with the methods of scientific knowledge as an important means of shaping their scientific world, the development of thinking and cognitive independence. Approved is that the training of teachers should be based on the depth diagnostic and remedial work in the direction of unconscious knowledge of their own internal contradictions stable, integrated system of mental defenses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коновальчук В. І 
Використання казки у виховній роботі з дітьми молодшого шкільного віку / В. І Коновальчук, Н. Л. Шкрабай // Пед. вісн.. - 2013. - № 4. - С. 49-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

У контексті пошуку методів оптимізації психологічних показників учнів з метою поліпшення результатів навчальної діяльності розглянуто впливову роль методу казкотерапії у навчально-виховній роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Своєрідність дитячого світорозуміння охарактеризовано як дитячий міфологізм, що зближує дітей з первісною людиною й художниками. За підсумками аналізу казок, представлених на основі розповідей учнів 1-го класу, зроблено висновок, що казки є відображенням психічних процесів особистості дитини і дають можливість проектувати у сферу свідомості дитячі уявлення, переживання, бажання. Констатовано, що завдяки казкам можна побачити прихований матеріал несвідомого, який є діагностично цінним у виховній роботі з дитячою особистістю.

В контексте поиска методов оптимизации психологических показателей учащихся с целью улучшения результатов их учебной деятельности рассмотрена влиятельная роль метода сказкотерапии в учебно-воспитательной работе с детьми младшего школьного возраста. Своеобразие детского миропонимания охарактеризовано как детский мифологизм, который сближает детей с первобытным человеком и художниками. По итогам анализа сказок, представленных на основе рассказов учащихся 1-го класса, сделан вывод, что сказки являются отражением психических процессов личности ребенка и дают возможность проектировать в сферу сознания детские представления, переживания, желания. Констатировано, что благодаря сказкам можно увидеть скрытый материал бессознательного, который является диагностически ценным в воспитательной работе с детской личностью.

In the context of search optimization techniques of psychological indicators of students in order to improve learning outcomes is considered an influential role in the method tale therapy educational work with children of primary school age. Children's understanding of the world is characterized by originality as child mifologizm that brings children with primitive man and artists. Tales from the analysis presented on the basis of students' stories 1st grade, it is concluded that fairy tales are a reflection of the mental processes the child's personality and allow the scope to design children's consciousness the ideas, experience and desires. Stated that due to the tales you can see hidden unconscious material, which is diagnostically valuable for educational work with children's personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.541.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Антонів С. Ф. 
Шляхи підвищення насіннєвої продуктивності конюшини лучної в умовах Лісостепу і Полісся / С. Ф. Антонів, С. І. Колісник, В. Ф. Когут, В. В. Коновальчук // Вісн. аграр. науки. - 2003. - № 3 (спец. вип.). - С. 43-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено дані багаторічних досліджень з формування високих урожаїв насіння конюшини лучної за різних агроекологічних умов України. Встановлено, що врожайність насіння значною мірою залежить від норм висіву, способів посіву, строків осіннього підкошування, скошування першого укосу, формування густоти рослин, системи удобрення в ланці сівозміни та інших технологічних чинників.

Освещены данные многолетних исследований по формированию высоких урожаев семян клевера лугового в различных агроэкологических условиях Украины. Установлено, что урожайность семян в значительной степени зависит от норм высева, способов посева, сроков скашивания первого укоса, формирования густоты растений системы удобрения в звене севооборота и других технологических факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: П223.19-47

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коновальчук В. І. 
Сутність та значення довіри у просторі освіти / В. І. Коновальчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філософія. - 2015. - № 31. - С. 42-49. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що результат пізнавальних відносин, у які вступає людина, значною мірою визначається відкритістю її когнітивного простору. Тому із сукупності актуальних наукових проблем філософії освіти виокремлюється аспект чинників відкритості особистості до когнітивної взаємодії. У якості визначального механізму розвитку особистості у просторі освіти розглядається довіра. Мета роботи - виявлення сутності феномену довіри та визначення її значення для повноцінного розвитку особистості у системі освіти. Освіта передбачає діяльність, пріоритетним спрямуванням якої є сама особистість. Освіту слід розглядати як "макрокосм", що визначається різноманітністю інформаційно-пізнавальних потоків, які наділені силою розвивального впливу на особистість. Довіра є складним феноменом, який опосередковує всі впливи, що проходять через ментальний і практично-діяльнісний аспекти життя особистості. Формуючись на рівні почуттів і емоцій, довіра визначає спосіб практичних взаємин індивіда і навколишнього світу. Відсутність довіри спотворює сприйняття інформації, ускладнює контакти. Розвиток і відновлення довіри на початкових етапах соціалізації та освіти індивіда виявляється найважливішим способом підготовки дитини до повноцінного пізнання і розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коновальчук В. І. 
Розвиток творчого потенціалу особистості в просторі освіти : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / В. І. Коновальчук; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2017. - 36 c. - укp.

Здійснено філософське обгрунтування концепції розвитку творчого потенціалу особистості у просторі освіти в умовах трансформації смислів і викликів сучасного світу та глобальної орієнтації на сталий розвиток. На засадах міждисциплінарного підходу обгрунтовано зміст творчого потенціалу особистості, необхідність його розвитку та здійснення на основі особистісної відповідальності. Запропоновано покрокову модель і обгрунтовано потенційні властивості рефлексивного дискурсу як засобу розвитку творчого потенціалу особистості у просторі освіти. Експліковано ресурс розвитку простору освіти на основі його сумірності творчому потенціалу особистості. Фундаментальними засадами розвитку творчого потенціалу особистості визначено принципи відповідальності, довіри, гідності рефлексії, динамічної цілісності, кордомедійності. Зазначено, що їх інтеграція у систему дієвих принципів сучасної освіти сприятиме продуктивному розвитку творчого потенціалу особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кормові ресурси польових агроекосистем : монографія / В. Ф. Петриченко, О. В. Корнійчук, Ю. А. Векленко, В. Д. Бугайов, С. І. Колісник, С. Ф. Антонів, В. С. Задорожний, І. С. Воронецька, І. С. Задорожна, О. А. Петриченко, Н. Я. Гетман, К. П. Ковтун, В. В. Бугайов, В. М. Горенський, О. А. Запрута, Т. П. Захлєбна, О. І. Земляний, Н. П. Юрчук, О. О. Корнійчук, О. О. Чернелівська, В. В. Коновальчук, Т. В. Лілик, В. Д. Тромсюк, Т. С. Аралова, О. М. Козленко, А. В. Задорожний, М. А. Сокульський; ред.: В. Ф. Петриченко, О. В. Корнійчук. - Київ : Аграрна наука, 2023. - 543 c. - укp.

Узагальнено науково-практичні засади формування кормовиробництва в Україні. Висвітлено науково-методичні засади ефективного управління генетичними та сортовими ресурсами в селекції кормових ресурсів. Окреслено концептуальні підходи та принципи реалізації генетичного потенціалу сучасних сортів за стійкого виробництва високоякісного насіння кормових культур. Обгрунтовано еколого-біологічні принципи реалізації продуктивного потенціалу багаторічних бобових трав у виробництві високоякісних кормів із підвищеним вмістом кормового білка. Розглянуто відновлення біорізноманіття у контексті глобальних змін клімату як стратегічний пріоритет для стійкості кормових екосистем на перспективу. Охарактеризовано грунтово-кліматичні умови кормовиробництва в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: П223(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71182 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського