Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кононец Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Кононец Н. В. 
Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Кононец; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 22 c. - укp.

Розкрито поняття "електронного підручника", його змісту, структури, вимог до змісту та структури електронного підручника, індивідуалізації навчання засобом електронного підручника. Визначено та науково обгрунтовано дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів: дидактичні вимоги до електронного підручника як часткового випадку електронного засобу навчання, необхідність підготовки викладачів до створення електронного підручника й її спрямованість, розробка електронного підручника у програмному додатку (у даному випадку - Microsoft FrontPage), застосовування електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів. Охарактеризовано критерії та рівні індивідуалізації навчання засобом електронного підручника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П. р(4УКР)2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кононец Н. В. 
Проблемні аспекти підготовки викладачів аграрних коледжів до процесу розробки та створення електронних підручників / Н. В. Кононец // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 55-61. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто актуальну на сьогоднішній день проблему теоретичної, практичної та методичної підготовки викладачів аграрних коледжів до процесу розробки та створення електронних підручників як засобу індивідуалізації навчання студентів. Наведено примірні тематичні плани семінарів для викладачів аграрних коледжів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П.р(4УКР)2-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кононец Н. 
Упровадження ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрних коледжах / Н. Кононец // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 16. - С. 81-86. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Зосереджено увагу на питанні упровадження ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрному коледжі. Апробовано підхід до створення електронних навчальних ресурсів засобами безкоштовних хостингів та подальше їх використання у навчальному процесі. Відзначено, що використання Інтернет-технологій уможливлює створення інформаційно-освітнього середовища аграрного коледжу саме завдяки розробці та розміщенню електронних навчальних ресурсів у всесвітній павутині, оскільки мережа Інтернет постійно розширює свої можливості, сервіси, розміщену з їх допомогою інформацію, яка є значущою з точки зору освіти.

Рассмотрен вопрос внедрения ресурсно-ориентированного обучения дисциплин компьютерного цикла в аграрном колледже. Апробирован подход к созданию электронных учебных ресурсов посредством бесплатных хостингов и дальнейшее их использование в учебном процессе. Отмечено, что использование Интернет-технологий делает возможным создание информационно-образовательной среды аграрного колледжа именно благодаря разработке и размещению электронных учебных ресурсов во всемирной паутине, поскольку Интернет постоянно расширяет свои возможности, сервисы, размещенную с их помощью информацию, являющуюся значимой с точки зрения образования.

The article focused on the issue of implementation of resource-based learning courses in the agricultural cycle computer college. Tested approach to creating e-learning resources through free hosting and their further use in the classroom. It is mentioned that the use of the Internet technology makes it possible to create educational environment of agrarian college through the development and placing electronic educational resources on the Web, because the Internet is constantly expanding its capabilities, services, hosted with their help information that is relevant in terms of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кононец Н. В. 
Основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу (з досвіду аграрних коледжів) : монографія / Н. В. Кононец; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2016. - 505, [1] c. - Бібліогр.: с. 445-500 - укp.

Запропоновано концепцію ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу студентів аграрних коледжів. Розглянуто засоби, методи, форми зазначеного навчання. Наведено методичні та практичні рекомендаці щодо організації навчально-методичної роботи в коледжі та створення електронних освітніх ресурсів. Увагу приділено проблемам підготовки викладачів і бібліотекарів аграрних коледжів до ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Окрушко Е. Н. 
Низкотемпературная спектроскопия оптических центров в церий-иттриевых (CeVB1-xDYVBxDOVB2-x/2D) и церий-циркониевых (CeVB1-xDZrVBxDOVB2D) оксидах / Е. Н. Окрушко, В. В. Семинько, П. О. Максимчук, И. И. Беспалова, Н. В. Кононец, О. Г. Вягин, Ю. В. Малюкин // Физика низ. температур. - 2017. - 43, № 5 (спец. вып.). - С. 795-801. - Библиогр.: 26 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В371.21 + В368.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Кононец Н. В. 
Дидактичні основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу студентів аграрних коледжів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Кононец; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2017. - 40 c. - укp.

Ресурсно-орієнтоване навчання дисциплін комп'ютерного циклу студентів аграрних коледжів розглянуто як цілісний динамічний процес організації і стимулювання самостійної пізнавальної діяльності студентів з оволодіння навичками активного перетворення інформаційного середовища, засвоєння студентами знань з галузі інформатики й інформаційно-комунікаційних технологій, який передбачає оптимальне використання тандемом "студент - викладач" інформаційних ресурсів. Розроблено функціональну дидактичну модель ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу студентів аграрних коледжів, визначено дидактичні умови, критерії (когнітивний, діяльнісно-результативний та саморегуляційний) та рівні ефективності ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу, впроваджено дослідницький освітній проект "Ресурсно-оріентоване навчання дисциплін комп'ютерного циклу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нестуля О. О. 
Дидактика лідерства. Сучасні погляди на формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти : монографія / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля, Н. В. Кононец; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2021. - 590, [1] c. - Бібліогр.: с. 456-513 - укp.

Розглянуто дидактичні аспекти формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти. Запропоновано концепцію й дидактичні системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів і викладачів закладів вищої освіти в освітньому середовищі університету. Подано практичні рекомендації щодо реалізації дидактичних систем і педагогічних технологій найбільш сприятливих для успішного формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти. Висвітлено теоретичні основи лідерства та поняття структури лідерської компетентності. Наведено модель дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету, охарактеризовано організаційно-педагогічні умови реалізації дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики = Development of social and labor relations: problems of science and practice : монографія / С. І. Бандур, Т. А. Костишина, О. О. Нестуля, А. М. Колот, О. О. Герасименко, І. А. Брижань, Ю. М. Маршавін, О. В. Шевчук, С. В. Тютюнникова, В. В. Броницька, Г. В. Назарова, С. Ю. Гончарова, О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, С. О. Цимбалюк, Т. І. Лепейко, Г. С. Черноіванова, О. В. Бервено, А. О. Москвіна, В. В. Близнюк, Д. Г. Шушпанов, В. М. Островерхов, O. V. Cherniavska, О. В. Боровиков, О. Атаманюк, Г. Лопушняк, Г. Кузьменко, С. Н. Лебедева, А. З. Коробкин, Н. А. Сныткова, М. В. Тимошенко, Т. В. Гасанова, Л. В. Мисникова, L. Lamara Qogiauri, Gechbaia, Badri, Nino Qogiauri, N. Tsiklashvili, T. Turmanidze, T. Beridze, Т. Колесникова, С. О. Абдуллаєв, J. Dehtjare, V. Riashchenko, A. Djakona, V. Djakona, В. Андрашене, С. І. Нестуля, Н. В. Кононец, Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна, О. А. Гарват, І. М. Кравець, Л. В. Рудич, В. О. Шаповалов, О. А. Канова, М. Ю. Барна, Ю. А. Дайновський, Н. І. Кирніс, Л. В. Дробиш, Ю. В. Карпенко, І. Р. Прокопенко, N. V. Rogova, O. V. Volod’ko, В. В. Стеценко, О. М. Зотова, Ю. В. Перегуда, А. І. Костишина, В. О. Вітюнін, В. О. Студенець; ред.: Т. А. Костишина; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2020. - 694, [1] c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти соціально-трудових відносин у сучасних умовах. Розроблено концептуальні основи активної зайнятості, сформовано соціально-трудові імперативи економічного розвитку, запропоновано методичні рекомендації щодо забезпечення гідної оплати праці. Представлено зарубіжний досвід і запропоновано напрями впровадження корпоративної культури, нових технологій навчання та активної кадрової політики з метою вдосконалення соціально-трудових відносин на сучасних підприємствах. Зазначено, що трансформаційні процеси, що відбуваються в епоху глобалізації та євроінтеграції, висувають нові вимоги до формування та розвитку соціально-трудових відносин. Розглянуто становлення державності, демократизацію суспільного життя, створення нового правового та мотиваційного поля, формування політики та стратегії забезпечення продуктивної зайнятості населення, гідної оплати праці, усі соціально-політичні й економічні явища, що впливають на стан соціально-трудових відносин в Україні. Досліджено забезпечення конкурентоспроможності національної економіки в контексті конкурентоспроможності підприємств на ринку товарів і послуг, підвищення ефективності їх діяльності, формування ефективних соціально-трудових відносин, застосування традиційних і прогресивних методів та інструментів навчання, розвитку й управління персоналом. Зазначено, що проведене дослідження ґрунтувалося на наукових працях класиків економічного напряму, вітчизняних і зарубіжних учених (Республіки Білорусь, Молдови, Грузії, Азербайджану, Литви, Латвії), спілкуванні з учасниками міжнародних науково-практичних конференцій, інформаційних матеріалах мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + У524.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70087 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського