Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Корнещук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Корнещук В. В. 
Професійна надійність діяльності сучасного спеціаліста : навч. посіб. / В. В. Корнещук; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : Вид. СВД М.П.Черкасов, 2008. - 132 c. - (Упр. навч. закл.). - Бібліогр.: с. 125-131. - укp.

Розглянуто сутність професійної надійності, її структуру та фактори, що впливають на рівень надійності спеціаліста за типових і нетипових умов здійснення професійної діяльності. Наведено математичну модель надійності професійної діяльності спеціаліста соціономічної сфери. Увагу приділено проблемам управління вітчизняною системою вищої освіти.

Рассмотрены сущность профессиональной надежности, ее структура и факторы, влияющие на уровень надежности специалиста в типичных и нетипичных условиях осуществления профессиональной деятельности. Приведена математическая модель надежности профессиональной деятельности специалиста социономической сферы. Уделено внимание проблемам управления отечественной системой высшего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я73 + Ю941.2-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корнещук В. В. 
Формування професійної надійності сучасних фахівців соціономічної сфери діяльності : навч. посіб. / В. В. Корнещук; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 110 c. - Бібліогр.: с. 108-109. - укp.

Розглянуто проблеми опанування навичок самореалізації в спілкуванні, управління психічними станами, конструктивного спілкування, управління шляхом спілкування.

Рассмотрены проблемы освоения навыков самореализации в общении, управления психическими состояниями, конструктивного общения, управления через общение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я7 + Ю952.2 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Корнещук В. В. 
Методика викладання математики у вищій школі : навч. посіб. / В. В. Корнещук, О. Я. Кучерук. - Хмельницький, 2011. - 192 c. - Бібліогр.: с. 170-190. - укp.

Висвітлено теоретичні засади методики викладання математики у ВШ як науки та навчальної дисципліни. Розкрито її завдання, обгрунтовано необхідність розвитку як окремої наукової галузі знань. Наведено професійні вимоги до викладача математичних дисциплін, який повинен не тільки досконало знати математику, але й мати широкі інтереси поза її межами, володіти відповідними професійно-педагогічними навичками, педагогічними тактом та технікою, постійно навчатися далі, набуваючи нових досягнень у напрямку підвищення викладацького професіоналізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корнещук В. В. 
Теорія і практика формування професійної надійності майбутніх спеціалістів соціономічної сфери діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В. В. Корнещук; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2010. - 44 c. - укp.

Науково обгрунтовано концепцію професійної надійності спеціалістів (ПНС) соціономічної сфери діяльності, побудовану на засадах системного, синергетичного й особистісно-діяльнісного підходів. Виявлено фактори, що впливають на ПНС даної сфери за типових і нетипових ситуацій здійснення діяльності, а також фактори, що визначають вияв ПНС у системі "людина - людина". Охарактеризовано структуру та визначено три блоки ПНС даної сфери: предметно-діяльністний, суб'єктивно-забезпечувальний і оцінно-регулятивний. Побудовано математичну модель ПНС системи "людина - людина", за допомогою якої виявлено ієрархію зазначених складових, розроблено методику діагностування вияву ПНС. З'ясовано, що залежно від міри актуалізованості показників професійної надійності фахівців-соціономістів її вияв відбувається активно, потенційно та пасивно. Визначено критерії ПНС соціономічної сфери діяльності. Розроблено педагогічну технологію формування ПНС, спрямовану на поетапне самовизначення, саморозвиток і самоактуалізацію студентів у межах обраної соціономічної професії та реалізовану за допомогою спеціально дібраних тренувальних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 15 січ. 2013 р. / ред.: В. В. Корнещук, Д. О. Виставкіна, В. І. Волович; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2013. - 246 c. - укp. - рус.

Вміщено праці українських і зарубіжних вчених з питань соціальної роботи, кадрового менеджменту та підготовки фахівців соціономічних професій. Зокрема, досліджено актуальні питання соціальної політики в контексті прав людини, освіти дорослих як ключового ресурсу соціальної політики України, проблеми соціальної адаптації молодих іноземних мігрантів. Розглянуто управління персоналом за умов подолання кризи. Увагу приділено визначенню поняття корпоративної культури. Досліджено якість соціальної роботи з людьми похилого віку, питання соціальної допомоги жертвам домашнього насильства. Увагу приділено формуванню науково-педагогічних кадрів у системі ВНЗ та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф., 15 жовт. 2013 р., Одеса / ред.: В. В. Корнещук, Д. О. Виставкіна, В. І. Волович; Одес. нац. політехн. ун-т, Соціол. асоц. України, Адиг. держ. ун-т, Одес. облдержадмін. - О. : Букаєв В.В., 2013. - 299 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено правові основи соціальної роботи центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Розглянуто особливості профілактики протидії торгівлі людьми у контексті інформаційно-просвітницьких кампаній. Проведено аналіз форм і методів соціальної роботи з жінками, постраждалими від насильства в сім'ї. Викладено особливості реалізації державної політики з питань прав людини в Україні. Наведено деякі аспекти трансформації вікової структури населення України. Розкрито особливості індивідуального консультування в діяльності соціального педагога. Проаналізовано актуальність соціально-педагогічної роботи з людьми похилого віку за умов сьогодення. Розглянуто професійне самовизначення як важливу складову соціокультурного розвитку суспільства. Охарактеризовано вплив особистісно-орієнтованої взаємодії викладача зі студентами на психологічний клімат у колективі. Висвітлено соціально-психологічні особливості підлітків з девіантною поведінкою. Досліджено проблеми формування професійно важливих якостей сучасного працівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4/8) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Корнещук В. В. 
Експериментальне дослідження факторів професійної надійності спеціалістів / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 87-91. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати якісного аналізу факторів, що впливають на рівень професійної надійності спеціаліста у типових та нетипових ситуаціях.

Проанализированы результаты количественного анализа факторов, влияющих на уровень профессиональной надежности специалиста в типичных и нетипичных ситуациях профессиональной деятельности.

It is presented the results of quantity analysis of factors influencing the level of professional reliability of specialists in typical and untypical situation of professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корнещук В. В. 
Індивідуальність людини як передумова її професійної надійності / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 104-107. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто проблему людини й її індивідуальності. Наведено визначення термінів "суб'єкт" та "особистість". Акцентовано увагу на необхідності обліку індивідуальних здібностей людини в процесі підготовки професійно надійного спеціаліста.

Рассмотрена проблема человека и его индивидуальности. Проанализировано соответствующую научную литературу по этой проблематики. Приведено определения к терминам "субъект" и "личность". Акцентировано внимание на необходимости учета индивидуальных способностей человека в процессе подготовки профессионально надежного специалиста.

The deals with the problem of the person and his individuality. It is analysed the corresponding scientific literature from this problematics. It is resulted definitions in terms "subject" and "person". The attention to necessities of the account of individual abilities of the person is stressed during preparation of professionally reliable expert.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корнещук В. В. 
Сутність професійної надійності спеціаліста: методологічний аспект / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 87-90. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної надійності спеціаліста. Наведено філософські тлумачення поняття "надійність". Розглянуто філософські закони єдності якості та кількості. Конкретизовано особливості професійної надійності спеціаліста. Констатовано, що джерелом розвитку даної якості є протиріччя між здібностями, уподобаннями, цінностями особистості та соціальними обставинами, що визначають вимоги до цієї діяльності.

Освещена проблема профессиональной надежности специалиста. Приведены философские толкования к термину "надежность". Рассмотрены философские законы объединения качества и количества. Констатирован факт, что источником развития данного качества являются противоречия между способностями, пристрастиями, ценностями личности и социальными обстоятельствами, которые определяют требования к этой деятельности.

The article deals with the the problem of professional reliability of the expert. Philosophical interpretation are resulted in the term "reliability". Philosophical laws of association of quality and quantity are considered. The fact is ascertained, that a source of development of the given quality are contradictions between abilities, predilections, values of the person and social circumstances which define requirements to this activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Ю212.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корнещук В. В. 
Сучасна професійна освіта в Україні і надійність спеціалістів / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 147-150. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості сучасної вищої освіти в Україні, наголошено на необхідності цілеспрямованого формування в процесі підготовки спеціалістів їх професійної надійності.

Рассмотрены особенности современного высшего образования на Украине, подчеркнута необходимость целенаправленного формирования в процессе подготовки специалистов их профессиональной надежности.

The article presents some peculiarities of modern higher education in Ukraine. It emphasizes necessity of purposeful forming in the process of specialists training and developing their professional reliability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Корнещук В. В. 
Вплив сучасної системи підготовки фахівців на формування їхньої професійної надійності / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 164-168. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано порівняльний аналіз результатів педагогічного експерименту з формування професійної надійності фахівців соціономічної сфери діяльності.

Предложен сравнительный анализ результатов педагогического эксперимента по формированию профессиональной надежности специалистов социономической сферы деятельности.

It is suggested a comparative analysis of some results of pedagogical experiment on forming professional reliability of specialists in socionomic sphere.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Корнещук В. В. 
Викладання математики у вищій школі: методичний аспект / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 167-171. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено специфічні особливості викладання математики у вищій школі, розкрито недоліки сучасної математичної підготовки студентів у ВНЗ, запропоновано напрями вдосконалення методики викладання математики у вищій школі.

Освещены специфические особенности преподавания математики в высшей школе, раскрыты недостатки современной математической подготовки студентов в ВУЗ, предложены направления совершенствования методики преподавания математики в высшей школе.

Highlight specific features of teaching mathematics in high school, disclosed deficiencies of modern mathematical training of students at the university, suggested ways of improving methods of teaching mathematics in high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корнещук В. В. 
Компетентнісний підхід до математичної підготовки студентів / В. В. Корнещук, Л. В. Шинкаренко // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 85-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено особливості математичної підготовки студентів у вищій школі. Розкрито недоліки сучасної математичної підготовки. Обгрунтовано необхідність застосування компетентнісного підходу для підвищення її ефективності. Визначено види знань, умінь і навичок, що формуються в процесі математичної підготовки студентів та складають основу їх математичної компетентності. Зазначено, що саме математичні знання, уміння, навички розв'язування математичних задач, необхідні для цього якості математичного мислення студентів сприяють формуванню й розвитку такої нової якісної визначеності, якою є математична компетентність.

Освещены особенности математической подготовки студентов в высшей школе. Раскрыты недостатки современной математической подготовки. Обоснована необходимость применения компетентностного подхода для повышения ее эффективности. Определены виды знаний, умений и навыков, которые формируются в процессе математической подготовки студентов и составляют основу их математической компетентности. Указано, что именно математические знания, умения, навыки решения математических задач, необходимые для этого качества математического мышления студентов способствуют формированию и развитию такого нового качества, которой является математическая компетентность.

Features of mathematical training of students in higher education. Disclosed shortcomings of modern mathematical training. Necessity of application of competence-based approach to improve its efficiency. The kinds of knowledge and skills, which are formed in the process of mathematical training of students and form the basis of their mathematical competence. Indicated that it is mathematical knowledge, skills, mathematical problem-solving required for this quality of mathematical thinking of studentscontribute to the formation and development of this new quality of certainty, which is a mathematical competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Корнещук В. В. 
Математичний апарат дослідження професійної надійності фахівців соціономічної сфери / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 162-166. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано концепцію побудови математичної моделі для визначення професійної надійності спеціалістів соціономічної сфери діяльності. Охарактеризовано класифікацію математичних моделей діяльності людини за функціональним призначенням та за принципом побудови. Описано методологію створення математичної моделі професійної надійності спеціалістів соціономічної сфери. Проаналізовано параметри розробленої математичної моделі та їх вплив на прояв надійності професійної діяльності спеціалістів соціономічної сфери.

Предложена концепция построения математической модели для определения профессиональной надежности специалистов социономической сферы деятельности. Охарактеризована классификация математических моделей деятельности человека по функциональному назначению и по принципу построения. Описана методология создания математической модели профессиональной надежности специалистов социономической сферы. Проанализированы параметры разработанной математической модели и их влияние на проявление надежности профессиональной деятельности специалистов социономической сферы.

The article presents the concept of building the mathematic model of professional reliability of specialists in socionomic sphere; analyzes parameters of the model and their influence on reliability


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 с8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Корнещук В. В. 
Математичні методи в педагогічних дослідженнях / В. В. Корнещук // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 162-166. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано математичні методи та приклади щодо їх застосування в педагогічному дослідженні професійної надійності фахівців-соціономістів з використанням математичних методів, зумовлених метою кожного з етапів експерименту. Серед них: математичне моделювання, регресійний, факторний і кореляційний аналіз та інші методи. Висвітлено етапи створення математичної моделі на основі обробки емпіричних даних: стандартизація інструменту вимірювання, визначення кількісних меж зон вияву показників професійної надійності, обчислення емпіричних значень професійної надійності спеціалістів соціономічної сфери діяльності, побудова рівняння лінійної множинної регресії як математичної моделі професійної надійності, обчислення теоретичних значень професійної надійності й оцінка одержаного рівняння лінійної регресії, оцінка параметрів математичної моделі професійної надійності та її спрощення, виявлення кількісних меж зон вияву професійної надійності фахівців-соціономістів, ранжування факторних ознак і якісний аналіз моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Корнещук В. В. 
Надійнісний підхід до добору персоналу освітніх закладів / В. В. Корнещук, О. М. Ліневич // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 78-80. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість і доцільність добору персоналу освітніх закладів на засадах професійної надійності. Зауважено, що професійна надійність спеціаліста соціономічної сфери є інтегрованою якістю, виокремлено та охарактеризовано особистісні риси цього феномена: пізнавальні психічні процеси, типологічні особливості спеціаліста, мотивація та психічні стани. За результатами діагностування за кожною із запропонованих методик для діагностування показників професійної надійності визначено зону її вияву (пасивну, потенційну, активну) в кожного із кандидатів на посаду. Описано етапи цієї процедури діагностування претендентів на посади в освітньому закладі.

Обоснована возможность и целесообразность подбора персонала образовательных учреждений на основе профессиональной надежности. Подчеркнут интегративный характер феномена "профессиональная надежность специалиста социономической сферы"; выделены и охарактеризованы личностные черты этого феномена: познавательные психические процессы, типологические особенности специалиста, мотивация и психические состояния. По результатам диагностирования по каждой из предложенных методик диагностики показателей профессиональной надежности определенa зона ее проявления (пассивная, потенциальная, активная) у каждого из кандидатов на должность. Описаны этапы процедуры диагностирования претендентов на должности в образовательном учреждении.

The article substantiates the opportunity and expediency of selecting personnel of educational institutions on the basis of professional reliability of candidates.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Корнещук В. В. 
Управління закладом освіти та шляхи його вдосконалення / В. В. Корнещук, К. В. Полянцева // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 27-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність покращання системи управління дошкільними навчальними закладами (ДНЗ) та запропоновано шляхи її вдосконалення на всіх взаємопов'язаних ієрархічних рівнях функціонування дошкільної освіти: на рівні держави, регіону та окремих ДНЗ. Зроблено висновок, що управління як окремими ДНЗ, так і системою дошкільної освіти в цілому буде нарощувати свою ефективність лише за умов дотримання запропонованих рекомендацій у сукупності та на кожному рівні функціонування дошкільної освіти як системи.

Обоснована необходимость улучшения системы управления дошкольными учебными заведениями (ДУЗ) и предложены пути ее усовершенствования на всех взаимосвязанных иерархических уровнях функционирования дошкольного образования: на уровне государства, региона и отдельных ДУЗ. Сделан вывод, что управление как отдельными ДУЗ, так и системой дошкольного образования в целом будет наращивать свою эффективность только при соблюдении предложенных рекомендаций в совокупности и на каждом уровне функционирования дошкольного образования как системы.

The article substantiates necessity and offers some ways of improving the system of preschool education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Корнещук В. В. 
Тренінг у системі професійної підготовки менеджерів освіти / В. В. Корнещук, А. О. Кабешева // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 52-55. - Бібліогр.: 15 назв. - укp. - рус.

Теоретично обгрунтовано роль тренінгу як засобу професійної підготовки менеджерів освіти. Наведено ефективність тренінгу. Представлено результати експертного оцінювання, спрямованого на встановлення ступеня ефективності тренінгів різних видів. Розкрито сутність поняття «тренінг» та визначено різновиди тренінгів. Виявлено найбільш ефективний у системі професійної підготовки менеджерів освіти тренінг. Зазначено, що широке застосування управлінських тренінгів у системі підготовки менеджерів освіти дозволить підвищити якість їхньої професійної підготовки, а набутий у процесі навчання досвід стане в нагоді для здійснення подальшої управлінської діяльності в галузі освіти.

Теоретически обоснована роль тренинга как средства профессиональной подготовки менеджеров образования. Доказано эффективность тренинга. Представлены результаты экспертного оценивания, направленного на установление степени эффективности тренингов разных видов. Раскрыта сущность понятия «тренинг» и определены виды тренингов. Выявлен наиболее эффективный в системе профессиональной подготовки менеджеров образования тренинг. Отмечено, что широкое применение управленческих тренингов в системе подготовки менеджеров образования позволит повысить качество их профессиональной подготовки, а приобретенный в процессе обучения опыт пригодится для осуществления дальнейшей управленческой деятельности в области образования.

Theoretically substantiated the role of training as a means of training education managers. The efficiency of the training. The results of expert evaluation, aimed at establishing the effectiveness of different types of training. The essence of the concept of "training" and identify the types of training. Identify the most effective training system management education training. It is noted that the widespread use of management training in the training of education managers will improve the quality of their training, and acquired in the learning experience will be useful for the further implementation of management activities in the field of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Корнещук В. 
Моделювання в системі підготовки професійно надійного спеціаліста: теоретичний аспект / В. Корнещук // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 113-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади процесу моделювання, його методи. Підкреслено значення моделювання у формуванні професійної надійності майбутніх спеціалістів.

Рассмотрены теоретические основы процесса моделирования, его методы. Подчёркнуто значение моделирования в формировании профессиональной надёжности будущих специалистов.

In the article is discern the theoretical basis of the process modeling and their methods. It is accentuation significance of the modeling forming of the professional reliability of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корнещук В. В. 
Застосування професійно орієнтованих імовірнісних задач у підготовці студентів економічних спеціальностей / В. В. Корнещук, В. М. Шинкаренко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34. - С. 53-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність прикладних і професійно орієнтованих задач з курсу "Теорія імовірностей і математична статистика", обгрунтовано необхідність їх застосування для підвищення якості підготовки фахівців економічних спеціальностей. Запропоновано низку професійно орієнтованих задач з окремих тем курсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В17 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського