Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Косарєв О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Косарєв О. Й. 
Інформаційні системи на транспорті : Конспект лекцій / О. Й. Косарєв, А. М. Мержвинська; Нац. авіац. ун-т. - К., 2001. - 111 c. - Бібліогр.: с. 107-109. - укp.

Висвітлено роль інформаційних систем в організації оперативного керування. Викладено основні поняття, наведено складові елементи, обгрунтовано принципи побудови інформаційних систем. Описано їх види: управлінські, бухгалтерські, експертні, матеріально-технічного забезпечення. Розглянуто автоматизовану систему продажу квитків і бронювання місць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-210.302я73-2 + О17я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Косарєв О. Й. 
Концепція узгодження економічних інтересів під час технічного переоснащення суб'єктів авіаційної галузі / О. Й. Косарєв, О. М. Рибак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 435-441. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми цивільної авіації сьогодні та доведено необхідність додаткових досліджень із узгодження економічних інтересів авіапідприємств України під час їх технічного переоснащення. Наведено аналіз сукупності інтересів суб'єктів галузі та закордонного досвіду роботи підприємств. Побудовано модель узгодження економічних інтересів суб'єктів авіаційного ринку. Запропонована модель передбачає налагодження структурних зв'язків між державою, авіакомпаніями, авіаремонтними заводами, авіаційно-конструкторськими бюро, аеропортовою мережею, системою обслуговування повітряного руху, фінансово-кредитними установами, лізинговими та страховими компаніями. Її основою є орієнтація на кінцевого споживача послуг перевезення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-571.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Григорак М. Ю. 
Логістичний інжиніринг : навч. посіб. для студ. ВНЗ, які навчаються за напрямами підготов. "Менеджмент" та "Транспортні технології" / М. Ю. Григорак, В. Є. Марчук, О. Й. Косарєв, Ю. С. Ремига, В. І. Калініченко; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2011. - 322 c. - Бібліогр.: с. 303-322 - укp.

Викладено концептуальні засади логістичного інжинірінгу, закономірності формування та здійснення інтегрованої логістичної підтримки життєвого циклу наукоємних виробів, особливості та завдання логістичного інжинірінгу на етапах проектування, виробництва, післяпродажного обслуговування і рециклінгу продукції, а також управління процесами матеріально-технічного забезпечення, сертифікації та стандартизації виробів, документального супроводу в інтегрованих логістичних системах. Констатовано, що економічна система країни за умов глобалізації, інтернаціоналізації та інформатизації світової економіки дедалі більшою мірою потребує системних змін і структурних перетворень, орієнтованих на логістику. Доведено, що перспективи нової економіки характеризуються ефектом інтеграції, викликаним істотним зниженням витрат і якістю обслуговування споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73 + У9(4УКР)40 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Косарєв О. Й. 
Джерела фінансування технічного переоснащення авіапідприємств України / О. Й. Косарєв, О. М. Рибак // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 12. - С. 31-38. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблему фінансування технічного переоснащення авіапідприємств України. Визначено джерела фінансування та запропоновано механізм їх ефективного використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.51-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Косарєв О. Й. 
Людський капітал як ключовий чинник забезпечення економічної безпеки підприємства / О. Й. Косарєв, О. І. Захаров, О. М. Рибак // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 9. - С. 104-113. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми та механізм використання потенціалу людського капіталу з метою забезпечення економічної безпеки діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кулик В. А. 
Економічна концепція концесії аеропорту / В. А. Кулик, О. Й. Косарєв, Н. О. Полянська // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 3. - С. 96-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто можливість та економічну доцільність використання сучасної форми державно-приватного партнерства - концесій у сфері авіатранспортної діяльності за умов лібералізації та глобалізації авіаційного ринку перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Косарєв О. Й. 
Формування амортизаційної стратегії авіакомпанії з урахуванням життєвого циклу обладнання / О. Й. Косарєв, О. М. Рибак // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 6. - С. 105-114. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання формування амортизаційної політики авіапідприємства. Запропоновано в межах стимулювання технічного переоснащення змінити метод нарахування амортизації з урахуванням стадії життєвого циклу авіаційного обладнання. Здійснено оцінку якості запропонованої методики, яка засвідчила збільшення чистого потоку грошових коштів авіакомпанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Косарєв О. Й. 
Шляхи і проблеми розвитку та інтеграції української авіатранспортної системи до європейської / О. Й. Косарєв, Ю. С. Герасимчук // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 8. - С. 5-11. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено основні тенденції та перспективи розвитку повітряного транспорту Євросоюзу, визначено проблемні моменти та їх вплив на перебіг інтеграції української авіатранспортної системи до європейської.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)375 + У9(4УКР)837.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Макогон О. А. 
Синтез алгоритму керування тиском повітря в шинах з урахуванням параметрів динамічної системи підресорювання корпусу колісних транспортних засобів підвищеної прохідності / О. А. Макогон, І. А. Черепньов, О. П. Клімов, О. В. Косарєв, О. П. Пономаренко, О. О. Кумпан, Є. М. Шпінда // Інженерія природокористування. - 2019. - № 1. - С. 14-23. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Предмет вивчення - процеси зміни тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу в залежності від мікропрофілю дорожнього покриття. Мета дослідження - аналіз основних систем керування тиском в шинах та їх складу; вибір варіантів оптимального закону зміни тиску в шинах за умов покращення параметрів динамічної системи підресорювання корпусу КТЗ експлуатації машини в реальних умовах. Задачі: провести аналіз особливостей застосування колісного транспортного засобу у різноманітних дорожніх умовах; зробити огляд систем керування тиском повітря в шинах та їх розвиток; оцінити зв'язок параметрів динамічної системи підресорювання корпусу та тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу; розробити алгоритм регулювання швидкості зміни тиску в автоматизованій системі керування. Методологічною основою дослідження стали загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання. А саме: теоретичні положення аналітичної механіки - рівняння Лагранжа в узагальнених координатах - були використані для опису збуреного руху підресореної частини корпуса КТЗ та створення математичної моделі; порівняльний аналіз існуючих систем керування тиском повітря в шинах та аналіз їх розвитку був покладений в основу синтезу алгоритму керування тиском повітря в шинах КТЗ підвищеної прохідності. Отримані такі результати. Отримана аналітична залежність величини динамічного ходу амортизатора від швидкості зміни тиску в повітряній системі, яка покладена в основу алгоритму регулювання тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу, дозволяє максимально враховувати швидкісні реакції підвіски на зміну мікропрофілю рельєфу місцевості. Висновки: визначення аналітичних залежностей параметрів динамічної системи підресорювання корпусу та тиску повітря в шинах дає можливість розробки ефективного алгоритму регулювання швидкості зміни тиску. Відпрацювання алгоритму зміни тиску повітря в шинах у автоматизованій системі керування надасть можливість водієві і його пасажирам більш комфортно пересуватися на транспортному засобі незалежно від стану доріг або їх відсутності; подовжить пробіг шин до руйнування, скоротить час роботи компресора під навантаженням; знизить потужність, що витрачається двигуном на привод допоміжного обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-34 + О342.2-042.656

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Макогон О. А. 
Синтез алгоритму керування тиском повітря в шинах з урахуванням параметрів динамічної системи підресорювання корпусу колісних транспортних засобів підвищеної прохідності / О. А. Макогон, І. А. Черепньов, О. П. Клімов, О. В. Косарєв, О. П. Пономаренко, О. О. Кумпан, Є. М. Шпінда // Інженерія природокористування. - 2019. - № 1. - С. 14-23. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Предмет вивчення - процеси зміни тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу в залежності від мікропрофілю дорожнього покриття. Мета дослідження - аналіз основних систем керування тиском в шинах та їх складу; вибір варіантів оптимального закону зміни тиску в шинах за умов покращення параметрів динамічної системи підресорювання корпусу КТЗ експлуатації машини в реальних умовах. Задачі: провести аналіз особливостей застосування колісного транспортного засобу у різноманітних дорожніх умовах; зробити огляд систем керування тиском повітря в шинах та їх розвиток; оцінити зв'язок параметрів динамічної системи підресорювання корпусу та тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу; розробити алгоритм регулювання швидкості зміни тиску в автоматизованій системі керування. Методологічною основою дослідження стали загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання. А саме: теоретичні положення аналітичної механіки - рівняння Лагранжа в узагальнених координатах - були використані для опису збуреного руху підресореної частини корпуса КТЗ та створення математичної моделі; порівняльний аналіз існуючих систем керування тиском повітря в шинах та аналіз їх розвитку був покладений в основу синтезу алгоритму керування тиском повітря в шинах КТЗ підвищеної прохідності. Отримані такі результати. Отримана аналітична залежність величини динамічного ходу амортизатора від швидкості зміни тиску в повітряній системі, яка покладена в основу алгоритму регулювання тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу, дозволяє максимально враховувати швидкісні реакції підвіски на зміну мікропрофілю рельєфу місцевості. Висновки: визначення аналітичних залежностей параметрів динамічної системи підресорювання корпусу та тиску повітря в шинах дає можливість розробки ефективного алгоритму регулювання швидкості зміни тиску. Відпрацювання алгоритму зміни тиску повітря в шинах у автоматизованій системі керування надасть можливість водієві і його пасажирам більш комфортно пересуватися на транспортному засобі незалежно від стану доріг або їх відсутності; подовжить пробіг шин до руйнування, скоротить час роботи компресора під навантаженням; знизить потужність, що витрачається двигуном на привод допоміжного обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-34 + О342.2-042.656

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського