![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Костін Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Костін Я. А. Система підготовки вчителів-дослідників до впровадження модульно-розвивального навчання : Наук. вид. / Я. А. Костін. - Т. : Ін-т ЕСО, 2005. - 62 c. - Бібліогр.: с. 52-61. - укp.Наведено теоретико-методологічне обгрунтування моделі підготовки вчителів-дослідників до проектування та впровадження інноваційних програмово-методичних засобів, що використовуються в експериментальній системі модульно-розвивального навчання. Вперше детально проаналізовано 15-річний досвід фундаментального експерименту, що інтегрує здобутки передової психологічної думки та новаторської практики вітакультурної організації шкільної справи. Запропоновано концепцію взаємодоповнення змісту, етапів і форм реалізації інноваційно-освітньої та науково-дослідної діяльності педагогічних колективів експериментальних шкіл модульно-розвивального типу. Розглянуто систему дистанційної підготовки учителя-дослідника до професійного здійснення інноваційної діяльності та психолого-педагогічні умови її реалізації. Представлено теоретико-методологическое обоснование модели подготовки учителей-исследователей к проектированию и внедрению инновационных программно-методических средств, используемых в экспериментальной системе модульно-развивающего обучения. Впервые детально проанализирован 15-летний опыт фундаментального эксперимента, интегрирующего достижения передовой психологической мысли и новаторской практики витакультурной организации школьного дела. Разработана концепция взаимодополнения содержания, этапов и форм реализации инновационно-образовательной и научно-исследовательской деятельности педагогических коллективов экспериментальных школ модульно-развивающего типа. Рассмотрена система дистанционной подготовки учителя-исследователя к профессиональному осуществлению инновационной деятельности и психолого-педагогические условия ее реализации. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА667143 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Костін Я. А. Дидактичні умови взаємодії учителя і учнів засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Я. А. Костін; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.Науково обгрунтовано дидактичну модель розвивальної взаємодії учителя й учнів у класній кімнаті з використанням засобів інноваційного програмово-методичного забезпечення, розроблених педагогами експериментальних шкіл і ліцеїв, які працюють за модульно-розвивальною програмою. Запропоновано теоретико-змістову характеристику інноваційних програмово-методичних засобів навчання, а також адекватну їх комплексному використанню модель дидактичних умов взаємодії учителя й учнів, що передбачає поетапне створення у процесі дидактичного експерименту чотирьох груп умов - розвивально-педагогічних, програмово-методичних, організаційно-психологічних і науково-експертних. За інноваційного навчання дидактичні умови реалізуються через відповідні різновиди змісту цієї взаємодії, а саме: психолого-дидактичний, навчально-предметний, методично-засобовий, управлінсько-технологічний. Доведено ефективність такої навчальної взаємодії за системою науково обгрунтованих параметрів і показників. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361539 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Ковальчук Л. О. Стратегії іншомовної комунікації : колект. моногр. / Л. О. Ковальчук, Я. А. Костін, І. Д. Ярощук, Р. С. Луців, А. В. Грицьків, О. І. Дуда, І. М. Гумовська, С. М. Рибачок, Л. В. Сандій, Н. В. Рибіна, Т. В. Пятничка, Л. В. Собчук, Н. Є. Кошіль, О. Л. Лотоцька, О. Б. Боднар; ред.: А. В. Грицьків. - Т. : ТНЕУ, 2011. - 162 c. - Бібліогр.: с. 145-158. - укp.Досліджено проблеми категоризації комунікативних одиниць, теорії міжкультурної комунікації у царині академічного економічного дискурсу з ідентифікацією її теоретичного значення. Зосереджено увагу на питаннях формування комунікативної компетентності в процесі вивчення фахової іноземної мови та пошуку шляхів його інтенсифікації за умови концентрації на мовно-інтелектуальній діяльності особистості, яка грунтується на поняттях мовної комунікації, функціональних властивостей мови та мовлення в їх нерозривній єдності. Значну увагу приділено дотичним до економічної сфери терміносистемам, а також визначено лінгвістичні умови функціонування фахових термінів у наукоих текстах. Проаналізовано мовні засоби актуалізації навчальних матеріаліыв з іноземної мови, спрямованих на підготовку студента з високим рівнем комунікативної компетенції, де особлива увага приділяється комунікативній наповненості дієслівних граматичних структур. Наголошено на важливості перекладу в міжкультурній комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА750366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|