2. |
Котун К. В. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в університетах Фінляндії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. В. Котун; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2015. - 22 c. - укp.Проаналізовано наукову зарубіжну та вітчизняну літературу з проблем дослідження. Здійснено теоретико-методологічний аналіз становлення, розвитку та реформування педагогічної освіти Фінляндії в умовах європейської інтеграції. Виявлено характерні особливості сучасного стану фінської системи освіти на міжнародній арені, надано загальну характеристику системи освіти Фінляндії. Охарактеризовано систему професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Фінляндії та викладено особливості професійної підготовки вчителів початкової школи. Увагу приділено куррікулуму професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи та аналізу педагогічної практики у підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Виокремлено прогресивні ідеї фінського досвіду у модернізації професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в Україні та проаналізовано інноваційні підходи у вивченні фінського досвіду. Досліджено подібне та відмінне у професійній підготовці вчителів початкової школи у Фінляндії та Україні. Обгрунтовано перспективи використання ідей фінського досвіду у підготовці майбутнього вчителя початкової школи в системі педагогічної освіти України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФІН) + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА413427 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Котун К. Значення педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії / К. Котун // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 133-138. - Бібліогр.: с.138 (6 назв) - укp.Визначено основні етапи педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії та принципи її реалізації. Виділено предмет практики у змісті курикулуму фінської педагогічної освіти. Зазначено, що практичне навчання у процесі педагогічної підготовки студентів значно підвищує компетентність майбутнього вчителя у професійній діяльності. Определены основные этапы педагогической практики в процессе подготовки будущего учителя начальной школы в Финляндии и принципы ее реализации. Выделен предмет практики в содержании куррикулума финского педагогического образования. Отмечено, что практическое обучение в процессе педагогической подготовки студентов значительно повышает компетентность будущего учителя в профессиональной деятельности. Analyzed the value of teaching practice in the preparation of future elementary school teachers in Finland. The basic stages of teaching practice and the principles of its implementation. Highlighted item in the sense of practice Finnish teacher education curriculum. Noted that the practical training in the process of teacher training students significantly improves the competence of future teachers in the future professional activities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФІН) + Ч489.511.266.69
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Компетентнісні індикатори стратегії "Європа 2020": здобутки і перспективи педагогічної освіти = Competence indicators of "The Europe 2020" strategy: achievements and prospects of pedagogical education : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Б. Ришард, Н. Ю. Брижак, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. М. Дяченко, К. В. Котун, С. С. Ксенофонтов, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Н. С. Ліба, О. М. Ліба, Л. Б. Лук'янова, О. О. Мішкулинець, Т. І. Молнар, Н. Г. Ничкало, А. Петрасова, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, М. Ретті, О. В. Тринус, О. С. Турок, Л. М. Фенчак, А. Химинець; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2020. - 333 c. - Бібліогр.: с. 315-330 - укp.Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо змістових і процесуальних аспектів компетентнісного підходу як напряму модернізації сучасної освіти й обґрунтування механізмів формування компетентностей різних рівнів. Зазначено, що основними складовими загального інтеграційного процесу розвитку сучасного світу, який відображає об'єктивні тенденції його глобалізації, є процеси інтеграції: знань про людину, суспільство і природу; технологій діяльності людини, технічних і людино-технічних засобів діяльності, а також процеси інтеграції соціально-економічних і науково-технічних систем - політичних, нормативно-законодавчих, екологічних, промислового виробництва, сільського господарства, будівництва й архітектури, транспорту, торгівлі, енергетичного та матеріально-технічного ресурсного забезпечення і збереження тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489
Шифр НБУВ: ВА858258 Пошук видання у каталогах НБУВ
|