Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Коханова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Коханова О. П. 
Психологія партнерської взаємодії в освіті : навч.-метод. посіб. / О. П. Коханова; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Ін-т психології та соц. педагогіки. - К. : Щербатих О. В., 2011. - 103 c. - Бібліогр.: с. 100-102. - укp.

Запропоновано програму оптимізації партнерської взаємодії студентів як суб'єктів професійного навчання. Розглянуто поняття про взаємодію, характеристику способів взаємодії людей в діяльності та спілкуванні. Розкрито сутність і структуру партнерської взаємодії, її місце в педагогічному просторі. Висвітлено основні стратегії реалізації партнерської моделі відносин в процесі вирішення педагогічних конфліктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 я7 + Ю953 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коханова О. П. 
Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця / О. П. Коханова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2010. - № 2 (14). - С. 81-86. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито місце активних форм і методів навчання, зокрема ділових ігор в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Акцентовано увагу на провідній ролі даної форми активності студентів у формуванні їх особистості, набутті та відпрацюванні професійних умінь, у розвитку партнерських відносин як необхідної передумови для ефективної педагогічної взаємодії. Зазначено, що взаємодія в процесі навчальної гри вимагає налагоджених стосунків партнерства та до того ж, формує останні. Отже, використання спеціально розробленої системи навчальних ділових ігор, особливо під час вивчення предметів психолого-педагогічного циклу, сприяє організації й розвитку на професійному рівні діалогу, набуттю нових знань, уявлень і досвіду, удосконаленню навичок творчого підходу до виконання педагогічних функцій, розвитку здатності до партнерської взаємодії майбутніх фахівців.

Определено место активных форм и методов обучения, в частности: деловых игр в процессе профессиональной подготовки будущих учителей. Акцентировано внимание на ведущей роли данной формы активности студентов в формировании их личности, получении и отшлифовке профессиональных умений, в развитии партнерских отношений как необходимой предпосылки эффективного педагогического взаимодействия.

The place of active forms and teaching methods is certain, in particular: business games are in the professional becoming of future teachers. Attention is accented on a leading role of this form of activity of students in forming of their personality, receipt and polishing of professional abilities and skills, in development of partner relations as necessary precondition of effective pedagogical interaction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коханова О. 
Психологічна культура як передумова професійної компетентності майбутнього вчителя / О. Коханова // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 23-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відзначено пріоритетність професійної підготовки студентів ВНЗ, в основі якої - належний рівень їх психологічної культури. Розкрито сутність поняття "психологічна культура", її структуру, компоненти, рівні та значення для ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності. Зроблено висновок, що сучасний освітній процес, який вимагає введення нових освітніх технологій, неможливо уявити без високого рівня психологічної культури педагогів, формування якої - важлива справа підготовки майбутніх фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коханова О. П. 
Партнерська взаємодія як умова розвитку суб'єктності майбутнього фахівця / О. П. Коханова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 311-316. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито основні особливості партнерської взаємодії за умов вищої школи. Виділено характеристики партнерства як важливого феномену суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Проаналізовано процесуальний аспект партнерської взаємодії. На конкретних прикладах показано зв'язок розвитку суб'єктності студента як необхідної якості майбутнього професіонала та встановлення партнерських взаємовідносин всіх суб'єктів навчальної діяльності. Визначено сприятливі умови для ефективної партнерської взаємодії викладачів і студентів - майбутніх педагогів.

Раскрыты основные особенности партнерского взаимодействия в условиях высшей школы. Выделены характеристики партнерства как важного феномена субъект-субъектного взаимодействия. Проанализирован процессуальный аспект партнерского взаимодействия. На конкретных примерах показана связь развития субъектности студента как необходимого качества будущего профессионала и установления партнерских взаимоотношений всех субъектов учебной деятельности. Определены благоприятные условия для эффективного партнерского взаимодействия преподавателей и студентов - будущих педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коханова О. П. 
Психологічні особливості формування здатності до партнерської взаємодії майбутніх учителів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. П. Коханова; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Доведено актуальність партнерства за умов професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено психологічну сутність поняття "партнерської взаємодії" в контексті педагогічного процесу, основні принципи та структуру партнерської взаємодії. Розкрито зміст "здатності особистості до партнерської взаємодії", що складається з мотиваційного, когнітивного та поведінкового компонентів, визначено їх критерії, показники та рівні розвитку. Розроблено модель цілеспрямованого формування здатності до партнерської взаємодії майбутніх учителів, на основі якої було створено програму оптимізації досліджуваної здатності та перевірено її дієвість. Соціально-психологічний тренінг і розвивальне проектування стали основними формами впровадження вищевказаної програми, ефективність якої було доведено впродовж формувального етапу дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коханова О. О. 
Суспільно-політичне становище жінки в Радянській Україні (20 - 30-ті рр. XX ст.) : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. О. Коханова; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Вперше комплексно досліджено суспільно-політичне становище жінки в радянській Україні в період 1920 - 1930-ті рр. На основі широкого кола джерел розглянуто зміну суспільно-політичного становища жінки в цей період. Показано еволюцію правового становища жінок, що суттєво вплинуло на участь жінки в усіх сферах українського суспільства. Визначено напрями та результати діяльності більшовицької партії та відповідних структур з роботи серед жінок стосовно залучення їх до суспільно-політичного життя. Проаналізовано діяльність громадських організацій та їх роль у вирішенні "жіночого питання" на українсько-радянських теренах. Висвітлено особливості створення образу "нової жінки" в УСРР та вплив на його формування засобів масової інформації, кінематографу та художньої літератури як масового агітаційно-пропагандистського матеріалу більшовицької влади. Доведено, що зміна суспільно-політичного становища жінки була обумовлена необхідністю залучити жіноцтво не лише до участі у політичному житті республіки, а й до виробничої сфери. Формування "нової жінки" - це не просто зміна образу, а створення робітниці чоловічого профілю з такою ж можливістю працювати на державу, займатися громадською та політичною роботою, поєднуючи з домашнім господарством, вихованням дітей та піклуванням щодо "рівноправних" чоловіків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-297

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Історичні джерела в українському інформаційному й освітньому просторі: верифікація та інтерпретація : [колект. монографія] / І. Кривошея, І. Кривошея, Ю. Стецик, О. Лисенко, П. Киридон, О. Удод, А. Киридон, О. Потильчак, Н. Клименко, А. Гедьо, М. Будзар, І. Срібняк, І. Романюк, Т. Герасимов, О. О. Салата, О. Желіба, О. Коханова, С. Баханова, К. О. Баханов; ред.: О. О. Салата; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. - Київ : ТВОРИ, 2018. - 347 c. - укp.

Увагу приділено аналізу наукових підходів до дослідження історичних джерел і їх інтерпретації. Здійснено аналіз традицій вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду дослідження історичних джерел, зокрема дослідження окремих питань історії України, європейської історії, методологічних засад історичного пізнання. Подано інформацію про філателістичні матеріали як історичне джерело, їх інформаційний потенціал, класифікаційні ознаки та критерії систематизації. Висвітлено особливості епістолярію як джерела з історії повсякденності науковців першої третини XX ст. Розглянуто проблему вивчення процесу становлення державних органів України 1917 - 1921 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)0,01 + Т211(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833888 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського