Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кочубей А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Сясев А. В. 
Напряженно-деформированное состояние растущего составного вязкоупругого тела вращения / А. В. Сясев, А. А. Кочубей, Е. В. Бинкевич // Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Сер. Механіка. - 2000. - 1, Вип. 3. - С. 162-170. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена задача о беспрерывном наращивании вязкоупругого тела вращения. В предположении линейного закона ползучести найдено напряженно-деформированное состояние неоднородного по толщине пустотелого кругового цилиндра при разных значениях времени наращивания, осуществлен анализ влияния этих факторов на распределение напряжений и перемещений по толщине цилиндра.


Ключ. слова: вязкоупругое тело, напряженно-деформированное состояние, время наращивания
Індекс рубрикатора НБУВ: В251.629.6 + В251.320.9-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68774/мех. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кочубей А. В. 
Гуманітаризація підготовки майбутніх інженерів у вищих навчальних закладах засобами народознавства : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. В. Кочубей; Вінниц. держ. пед. ун-т. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективності гуманітаризації підготовки майбутніх інженерів у ВНЗ засобами народознавства, запропоновано модель даної підготовки. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості гуманітарних знань майбутніх інженерів засобами народознавства. Розкрито методичні проблеми підготовки студентів до фахової діяльності. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту, форм організації, методів і засобів підготовки у ВНЗ технічного спрямування на різних етапах підготовки майбутніх інженерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кочубей А. В. 
Гуманітаризація фахової підготовки студентів технічних ВНЗ засобами народознавства : монографія / А. В. Кочубей; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2009. - 179 c. - Бібліогр.: 186 назв. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз гуманітаризації фахової підготовки у ВНЗ у вітчизняній та закордонній педагогічній теорії та практиці. Висвітлено теоретичні та методичні засади гуманітаризації підготовки майбутніх інженерів у технічних ВНЗ. Наведено характеристику методичної підготовки викладачів до гуманітаризації навчально-виховного процесу у технічних ВНЗ засобами народознавства. Обгрунтовано педагогічні функції народознавства й описано його особливості. Розкрито зміст, структуру та педагогічну модель народознавства в технічних ВНЗ.

Проведен ретроспективный анализ гуманитаризации профессиональной подготовки в ВУЗ в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике. Освещены теоретические и методические основы гуманитаризации подготовки будущих инженеров в технических ВУЗ. Дана характеристика методической подготовки преподавателей к гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в технических ВУЗ средствами народоведения. Обоснованы педагогические функции народоведения и описаны его особенности. Раскрыты содержание, структура и педагогическая модель народоведения в технических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)01 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кочубей А. В. 
Психологія : навч. посіб. / А. В. Кочубей, Б. І. Прохоров; МОНМС України, Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2011. - 221 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади психології. Розкрито закономірності психічних процесів і психічної діяльності. Охарактеризовано емоційно-вольову сферу особистості. Увагу приділено питанням психології колективу та спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кочубей А. А. 
Сравнительный анализ численных и аналитических исследований циркуляционных двумерных течений в кавернах / А. А. Кочубей, Е. В. Кравец // Техн. механика. - 2012. - № 1. - С. 38-55. - Библиогр.: 60 назв. - рус.

Проведен анализ аналитических и численных исследований несжимаемых двумерных течений в кавернах различных конфигураций. Рассмотрены схемы течения, основные расчетные алгоритмы, а также вопросы устойчивости численного счета при больших числах Рейнольдса. Приведены результаты расчета методом конечных элементов течения вязкой несжимаемой жидкости в открытой и частично перекрытой каверне без дна над экраном.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.320.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кочубей А. В. 
Особливості застосування етнопедагогічних технологій у професійній технічній освіті / А. В. Кочубей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 129-135. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Продемонстровано головне завдання вітчизняної вищої школи - необхідність підготовки висококваліфікованого, професійно підготовленого, духовно багатого та морально стійкого фахівця, що зумовлено технічним прогресом, впровадженням інноваційних технологій і зростанням конкуренції на ринку праці.

Продемонстрировано основное задание отечественной высшей школы – подготовка высококвалифицированного, профессионально подготовленного, духовно богатого и нравственно устойчивого специалиста, что обусловлено техническим прогрессом, внедрением инновационных технологий и ростом конкуренции на рынке труда.

In the article is described that world of technical progress, and new technologies and increasing competition at the working market a basic task is preparation of highly skilled professional who spiritually rich and morally proofed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кочубей А. 
Народознавство як навчальна дисципліна в сучасних технічних ВНЗ / А. Кочубей // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 96-100. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено доцільність і ефективність застосування в технічних ВНЗ педагогічного аспекту українського народознавства, яке передбачає обгрунтування ефективності впливу народного досвіду, прогресивних традицій для формування особистості майбутніх інженерів відповідно до їх психофізіологічних і етнічних особливостей. Проаналізовано народний досвід з розумового, морального, громадського, правового виховання. Виділено та охарактеризовано функції, які виконує народознавство в технічних ВНЗ: засіб навчання, джерело інформації, засіб оновлення й доповнення навчального матеріалу (запропоновано фрагмент методичних вказівок і орієнтовні змістові матеріали для проведення занять зі спеціальних дисциплін), джерело науково-дослідницької роботи, засіб виховання. Підсумовано, що формування світогляду, інтелігентності майбутнього фахівця в дусі національної ідеї розпочинається із засвоєння духовних надбань народу - невичерпного джерела навчально-виховної мудрості.

Определена целесообразность и эффективность применения в технических вузах педагогического аспекта украинского народоведения, которое предусматривает обоснование эффективности влияния народного опыта, прогрессивных традиций для формирования личности будущих инженеров в соответствии с их психофизиологическими и этническими особенностями. Проанализирован народный опыт умственного, нравственного, гражданского, правового воспитания. Выделены и охарактеризованы функции, которые выполняет народоведение в технических вузах: средство обучения, источник информации, средство обновления и дополнения учебного материала (предложен фрагмент методических указаний и ориентировочные содержательные материалы для проведения занятий по специальным дисциплинам), источник научно-исследовательской работы, средство воспитания. Подытожено, что формирование мировоззрения, интеллигентности будущего специалиста в духе национальной идеи начинается с освоения духовного достояния народа - неиссякаемого источника учебно-воспитательной мудрости.

The presence of necessity of study of discipline is reasonable УEthnologyФ in technical institutes of higher, its object, task and pedagogical functions, is outlined; awareness of students and teachers of the relatively Ukrainian ethnology, capacity for the aesthetic estimation of spiritually-moral values.


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кочубей А. 
Формування творчої компетентності майбутніх інженерів у освітньому просторі ВНЗ / А. Кочубей // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З опорою на розроблені автором методичні рекомендації для занять із дисциплін "Алгебра і геометрія", "Математичний аналіз", з використанням елементів народознавства, зокрема, змісту народознавчого матеріалу до занять (ретроповідомлень про життя й діяльність українських вчених-природодослідників, виступу презентації народних математичних знань, розповідей про символіку чисел, висловлювань відомих вчених про математику) окреслено основні завдання математики в технічному ВНЗ. Підкреслено актуальність гуманітарного потенціалу математики для залучення майбутніх інженерів до національних цінностей в процесі математичної підготовки засобами народознавства.

С опорой на разработанные автором методические рекомендации для занятий по дисциплинам "Алгебра и геометрия", "Математический анализ", с использованием элементов народоведения, представленого материала к занятиям (рассказов о жизни и деятельности украинских ученых-естествоиспытателей, выступления-презентации народных математических знаний, рассказов о символике чисел, высказываний известных ученых о математике) очерчены основные задачи математики в техническом ВУЗ. Подчеркнута актуальность гуманитарного потенциала математики для привлечения будущих инженеров к национальным ценностям в процессе математической подготовки.

In the article the problems of forming of creative


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кочубей А. Н. 
Уравнения одномерной фрактальной диффузии / А. Н. Кочубей, С. Д. Эйдельман // Доп. НАН України. - 2003. - № 12. - С. 11-16. - Библиогр.: 14 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.626.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Антонюк А. В. 
О компактности и равномерной непрерывности разрешающего семейства для уравнения с дробными производными / А. В. Антонюк, А. Н. Кочубей, С. И. Пискарев // Доп. НАН України. - 2014. - № 6. - С. 7-12. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Исследованы компактность и равномерная непрерывность разрешающего семейства операторов уравнений с дробными производными в банаховом пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: В162.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кочубей А. 
Едукація як ефективний засіб цілісності навчально-виховного процесу в технічному ВНЗ / А. Кочубей // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 32-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття едукації як ефективного засобу цілісності підготовки фахівців у ВНЗ. Проаналізовано едукацію за її сутністю з позицій загального психолого-педагогічного підходу до вирішення проблеми інтегральної цілісності навчання, виховання і розвитку в цілому та її забезпечення в процесі підготовки фахівців для освітньої галузі зокрема. Виокремлено методи (організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; стимулювання інтересу до навчання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності; контролю та самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності), засоби та форми едукації. Наведено фрагмент практичного заняття, побудованого у формі ділової навчальної гри, у якому наглядно запропоновано засоби та методи едукації, з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів ІІ курсу спеціальності «Архітектура будівель і споруд» Національного університету водного господарства і природокористування м. Рівне. Едукаційний процес розглянуто як єдність трьох складників – педагога, учнів, предмета навчання-виховання. Узагальнено, що загальні завдання едукації – всебічний розвиток майбутнього фахівця.

Рассмотрено понятие едукации как эффективного средства целостности подготовки специалистов в ВУЗ. Проанализирована едукация по ее сущности с позиций общего психолого-педагогического подхода к решению проблемы интегральной целостности обучения, воспитания и развития в целом и ее обеспечение в процессе подготовки специалистов для образования в частности. Выделены методы (организации и осуществления учебно-познавательной деятельности, стимулирование интереса к обучению и мотивации учебно-познавательной деятельности; контроля и самоконтроля за эффективностью учебно-познавательной деятельности), средства и формы едукации. Приведен фрагмент практического занятия, построенного в форме деловой учебной игры, в котором наглядно предложены средства и методы едукации, по дисциплине «Украинский язык (по профессиональному направлению)» для студентов ІІ курса специальности «Архитектура зданий и сооружений» Национального университета водного хозяйства и природопользования г. Ровно. Эдукационной процесс представлен как единство трех составляющих - педагога, учащихся, предмета обучения-воспитания. Обобщено, что общие задачи едукации - всестороннее развитие будущего специалиста.

Consider the concept edukatsii integrity as an effective means of training in higher educational institutions. Edukation analyzed for its essence from the standpoint of general psycho-pedagogical approach to address the integrity of integrated training and development as a whole and its software in the process of training for education in particular. Allocated methods (organization and implementation of training and learning activities, to stimulate interest in learning and motivation learning and cognitive activity, self- monitoring and the effectiveness of learning and cognitive activity), means and forms edukation. Powered fragment practical lesson, built in the form of business training games, which clearly provides a means and methods edukation, on the subject "Ukrainian language ( for professional purposes)" for students of the 2nd year of a specialty "Architecture of buildings and structures" of the National University of Water Management and nature Rivne. Edukation process is presented as a unity of three components - the teacher, students, subject-learning education. Generally, that the general problem edukation - round development of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кочубей А. 
Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів технічного ВНЗ / А. Кочубей // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 94-97. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано лекційний метод навчання як неімітаційний метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних університетів, проаналізовано психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій у технічному ВНЗ. Вказано на тенденцію до зниження ролі лекції у професійній підготовці студентів, оскільки доступність інформації дозволяє самостійно здобувати знання, і як наслідок – функція викладача як носія інформації поступово втрачає свою актуальність. Підкреслено важливість формування лекторської майстерності, вміння зацікавити студентську аудиторію, вивчивши її “портрет” (соціально-демографічний, соціально-психологічний та індивідуально-особистісний). Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти викладача технічного ВНЗ у ході підготовки до лекції. Наведено нетрадиційні форми лекцій, які варто застосовувати науково-педагогічним працівникам у технічних ВНЗ і які максимально наближені до комплексу інноваційних освітніх технологій. Зазначено, що лише постійний пошук змісту та форми лекції сприятиме формуванню інтелектуального, вихованого, високоосвіченого фахівця.

Охарактеризован лекционный метод обучения как неимитационный метод активизации учебно-познавательной деятельности студентов технических университетов, проанализированы психолого-педагогические требования к проведению лекций в техническом вузе. Указано на тенденцию к снижению роли лекции в профессиональной подготовке студентов, поскольку доступность информации дает возможность самостоятельно приобретать знания, и как следствие – функция преподавателя как носителя информации постепенно теряет свою актуальность. Подчеркнута важность формирования лекторского мастерства, умение заинтересовать студенческую аудиторию, изучив ее “портрет” (социально-демографический, социально-психологический и индивидуально-личностный). Проанализированы психолого-педагогические аспекты преподавателя технического вуза в ходе подготовки к лекции. Приведены нетрадиционные формы лекций, которые следует применять научно-педагогическим работникам в технических вузах и максимально приближенные к комплексу инновационных образовательных технологий. Указано, что только постоянный поиск смысла и формы лекции способствует формированию интеллектуального, воспитанного, высокообразованного специалиста.

Characterized lecture method of teaching as a method of activating not imitation educational-cognitive activity of students of technical universities, analyzed the psychological and pedagogical requirements for conducting lectures in a technical college. Indicated a tendency to reduce the role of the lecture in the training of students, because the availability of information provides an opportunity to acquire knowledge, and as a consequence - the function of the teacher as a carrier of information is gradually losing its relevance. It’s stressed the importance of forming lecturing skills, salesmanship student audience, examining her “portrait” (socio-demographic, socio-psychological and individual personality). Аnalyzed psychological and pedagogical aspects of a technical college instructor in preparation for the lecture. It’s presented with non-traditional forms of lectures, to be applied science teachers in technical colleges and as close to the complex of innovative educational technologies. It’s indicated that only a constant search for the meaning and form of lectures promotes the formation of intelligent, educated, well-trained workforce.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кочубей А. В. 
Інноваційні методи викладання гуманітарних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах / А. В. Кочубей // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 81-84. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Відзначено, що сучасна вища освіта в Україні вимагає від науково-педагогічних працівників опанування і впровадження інноваційних методів викладання. Проаналізовано основні інноваційні методи викладання гуманітарних дисциплін (народознавство, українська мова за професійним спрямуванням та ін.) у технічних ВНЗ. Зазначено, що використання інноваційних методик у навчальному процесі ВНЗ, зокрема, під час вивчення гуманітарних дисциплін, створює умови для ефективної самореалізації особистості майбутнього фахівця технічного профілю.

Отмечено, что современное высшее образование в Украине требует от научно-педагогических работников овладения и внедрения инновационных методов преподавания. Проанализированы основные инновационные методы преподавания гуманитарных дисциплин (народоведение, украинский язык по профессиональному направлению и др.) в технических ВУЗ. Отмечено, что использование инновационных методик в учебном процессе ВУЗ, в частности при изучении гуманитарных дисциплин, создает условия для эффективной самореализации личности будущего специалиста технического профиля.

The paper analyzes the methods of study in the university and technical direction. The main attention is focused on an innovative methods of teaching the humanities, which effectively influence the formation of a new type of specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кочубей А. Н. 
Людина, математик, педагог (до 80-річчя від дня народження члена-кореспондента НАН України М. Л. Горбачука) / А. Н. Кочубей, В. А. Михайлець // Вісн. НАН України. - 2018. - № 3. - С. 92-95. - укp.

8 березня 2018 р. виповнюється 80 років від дня народження видатного українського математика, лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки (1998), премій імені М. М. Крилова (1994) та імені М. Г. Крейна НАН України (2008), президента Українського математичного товариства (2005 - 2012), члена-кореспондента НАН України Мирослава Львовича Горбачука.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 д(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кочубей А. В. 
Педагогіка та методика викладання у вищій школі : навч. посіб. / А. В. Кочубей, С. С. Якубовська; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2017. - 292 c. - Бібліогр.: с. 284-292 - укp.

Розкрито загальні засади педагогіки та методики викладання у вищій школі. Особливу увагу приділено практичним порадам, які сприятимуть формуванню базових і професійних компетенцій як необхідної складової інтегрованої характеристики майбутнього фахівця. Висвітлено інформацію про ефективні форми, методи і засоби навчання у ВНЗ; запропоновано методику застосування сучасних технологій навчання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73-1 + Ч486 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819387 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського