Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Кочубей Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Злобін Ю. А. 
Загальна екологія : Навч. посіб. / Ю. А. Злобін, Н. В. Кочубей. - 2-е вид. - Суми : Унів. кн., 2005. - 416 c. - Бібліогр.: с. 413-414. - укp.

Розглянуто питання загальної екології, а також будову й особливості функціонування біосфери за сучасних умов. Розкрито причини антропологічної деградації природного середовища, а також трансформації екології від суто біологічної науки в соціально високозначущу сферу людських знань і дій. Показано шляхи розвитку екологічного знання, проаналізовано основні етапи побудови екологічних математичних моделей.

Рассмотрены вопросы общей экологии, а также строение и особенности функционирования биосферы в современных условиях. Раскрыты причины антропологической деградации природный среды, а также трансформации экологии от биологической науки в социально высокозначимую сферу человеческих знаний и действий. Показаны пути развития экологического знания, проанализированы основные этапы построения экологических математических моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я73 + Б2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Добронравова І.  
Українське синергетичне товариство: два роки плідної роботи / І. Добронравова, Н. Кочубей // Філософ. думка. - 2005. - № 2. - С. 157-160. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0е(4УКР)л5 + А4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61798 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Кочубей Н.  
Філософські проблеми синергетики: постнекласична трансформація наукового знання / Н. Кочубей, Ю. Тарєлкін // Філософ. думка. - 2004. - № 5. - С. 156-158. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.1я431(4УКР) + А4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61798 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Злобін Ю. А. 
Загальна екологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. А. Злобін, Н. В. Кочубей. - Суми : Унів. кн., 2003. - 416 c. - укp.

Викладено основні положення і концепції сучасної загальної екології, розглянуто будову і функціонування біосфери нашої планети за сучасних умов. Досліджено шляхи впливу людини на природне середовище і її компоненти, способи екологізації господарської діяльності людини, як і екологізації менталітету людства в цілому. Розглянуто перспективи екологічної конверсії промислового та сільськогосподарського виробництв, принципи раціонального природокористування та охорони природи, особливості моделювання та прогнозування в екології.

Изложены основные положения и концепции современной общей экологии, рассмотрены строение и функционирование биосферы нашей планеты в современных условиях. Исследованы пути влияния человека на природную среду и её компоненты, способы экологизации хозяйственной деятельности человека, как и экологизации менталитета человечества в целом. Рассмотрены перспективы экологической конверсии промышленного и сельскохозяйственного производств, принципы рационального природопользования и охраны природы, особенности моделирования и прогнозирования в экологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Цикін В. О. 
Синергетичне світобачення: наукові і педагогічні аспекти : Моногр. / В. О. Цикін, Н. В. Кочубей, О. А. Наумкіна, І. О. Снегірьов, С. М. Цимбал. - Суми : ВТД "Унів. кн.", 2005. - 177 c. - укp.

Розглянуто питання презентації синергетичного світобачення, передумови виникнення синергетичного світорозуміння. Проаналізовано синергетику як нелінійну діалектику, світоглядне та методологічне значення концепту "нелінійність", взаємодію людини та природи як предмет вивчення біоетики. Висвітлено парадигми філософського осмислення сутності соціального розвитку в контексті класики, неокласики, постнекласики, проблеми становлення соціальної синергетики, її методологічний потенціал в дослідженні соціуму, описано синергетичну модель освіти.

Рассмотрены вопросы презентации синергетического мировидения, предпосылки возникновения синергетического миропонимания. Проанализированы синергетика как нелинейная динамика, мировоззренческое и методологическое значение концепта "нелинейность", взаимодействие человека и природы как предмет изучения биоэтики. Освещены парадигмы философского осмысления сущности социального развития в контексте классики, неоклассики, постнеклассики, проблемы становления социальной синергетики, её методологический потенциал в исследовании социума, представлена синергетическая модель образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: А4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Предборська І.  
Філософські абриси сучасної освіти : Моногр. / І. Предборська, Г. Вишинська, В. Гайденко, Г. Гамрецька, Н. Кочубей. - Суми : Унів. кн., 2006. - 225 c. - укp.

Розкрито філософські засади освітнього дискурсу, обгрунтовано можливості застосування посткласичної методології (нелінійного, гендерного, ціннісно-смислового, діалогічного підходів). Висвітлено філософські проблеми інформатизації й управління сучасною освітою. Показано місце педагогічної комунікації в літературно-освітній сфері. Розглянуто освіту як важливу соціокультурну детермінанту становлення особистості.

Раскрыты философские основы образовательного дискурса, обоснованы возможности применения постклассической методологии (нелинейного, гендерного, ценностно-смыслового, диалогового подходов). Освещены философские проблемы информатизации и управления современным образованием. Показано место педагогической коммуникации в литературно-образовательной сфере. Рассмотрено образование как важная социокультурная детерминанта становления личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кочубей Н. В. 
Синергетические концепты и нелинейные контексты : монография / Н. В. Кочубей. - Сумы : Унив. кн., 2009. - 236 c. - Библиогр.: 241 назв. - рус.

Проанализированы синергетические концепты (СК), изменение их смысла и значения в развитии современной науки. Особое внимание уделено теоретической реконструкции и презентации концептов нелинейности, неустойчивости, неравновесности, нестабильности, открытости, сложности. Определен эвристический потенциал СК в сетевом, социально-экономическом и образовательном контекстах.


Індекс рубрикатора НБУВ: А4 + Ю212.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кочубей Н. В. 
Синергетичні концепти в нелінійних соціально-культурних контекстах : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.09 / Н. В. Кочубей; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Проведено теоретичну реконструкцію та презентацію таких концептів, як нелінійність, нестійкість, нерівноважність, нестабільність, відкритість, складність. Досліджено евристичний потенціал синергетичних концептів у мережевому, соціально-економічному, освітньому контекстах. Визначено складнісний нелінійний характер мереж як об'єктів сучасного наукового пізнання, доведено обмеженість системного та переваги синергетичного підходів до пізнання мереж. Визначено у соціально-економічному середовищі можливі атрактори - інноваційно-підприємницький і кримінально-тіньовий, проаналізовано середовищетвірну роль держави. Конституйовано освіту як середовище особистісного самовибудовування, проаналізовано трансформації в основі як перехід до нелінійного складнісного мислення, здійснення практики свободи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.23 + Ч311,01 + А4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Цикін В. О. 
Управління інноваційним розвитком освіти в суспільстві ризику : монографія / В. О. Цикін, О. А. Наумкіна, О. В. Листопад, А. А. Сбруєва, Н. В. Кочубей; ред.: А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2012. - 457 c. - укp.

Розглянуто філософсько-методологічні організаційно-педагогічні аспекти управління інноваційним розвитком освіти за умов суспільства ризику. Досліджено інтердисциплінарний характер, у якому проблеми управління інноваційним розвитком освіти представлено з позицій постнекласичної методології філософського аналізу освітніх змін, сучасної методології порівняльно-педагогічних досліджень, а також методології менеджменту освіти. Запропоновано принципи управління інноваційними процесами, виходячи із знання механізмів самоорганізації та синергетичних правил управління складними системами, де суб'єкт управління має визначити, яке майбутне є прийнятним і бажаним для певної установи чи організації і, одночасно, можливим зі спектру атракторів відповідної системи тощо. Виокремлено та систематизовано складники громадянської вихованості студентів, а саме: інтелектуальний, емоційно-ціннісний, дієво-практичний. Здійснено визначення і обгрунтування критеріїв, показників і параметрів зазначеної інтегративної якості особистості. Результати наукового пошуку показали, що подальшого дослідження заслуговують такі аспекти менеджменту інноваційних процесів в освіті, як забезпечення випереджувального характеру освіти, управління розвитком культури якості навчального закладу, конкурентоспроможністю навчального закладу і науковою роботою ВНЗ тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056 + Ч481,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кочубей Н. 
Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. Кочубей // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 103-108. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто етапи навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів з позицій інтерактивного навчання. Охарактеризовано етапи інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. Розглянуто критерії відбору інтерактивних методів та засобів навчання для формування умінь та навичок в англійському діалогічному мовленні відповідно до етапів навчання. Запропоновано систему інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів.

Рассмотрены этапы обучения английской диалогической речи младших школьников с позиций интерактивного обучения. Охарактеризованы этапы обучением английской диалогической речи учащихся начальной школы. Рассмотрены критерии отбора интерактивных методов и средств обучения для формирования умений и навыков в английской диалогической речи в соответствии с этапами обучения. Предложена система интерактивного обучения английской диалогической речи младших школьников.

The stages of learning English dialogue speech younger students in terms of interactive learning. We characterize the stages of learning English dialogue speech of primary school students. The criteria of selection of interactive learning tools and techniques for the formation of skills in the English dialogue speech in accordance with the stages of learning. The system of interactive learning English dialogue speech younger students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кочубей Н. 
Всеукраїнська науково-практична конференція "Ідеї, реалії та перспективи освітніх інновацій: філософія, психологія, методика" (20 - 21 квітня 2006 р., м. Суми) / Н. Кочубей // Філос. освіти. - 2006. - № 2. - С. 309-311. - укp.

Подано стислий огляд роботи конференції. Проаналізовано доповіді науковців з питань глобальних зрушень в освіті, проблеми підготовки майбутніх педагогів, інновацій в освітній технології тощо.

Сделан сжатый обзор работы конференции. Проанализированы научные доклады по вопросам глобальных сдвигов в образовании, проблемы подготовки будущих педагогов, инновации в образовательной технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(0)

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тарасов Л. 
Инновационный образовательный проект "Екология и развитие" как открытая саморазвивающаяся система / Л. Тарасов, Т. Тарасова, Н. Кочубей // Філос. освіти. - 2006. - № 1. - С. 227-236. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено інноваційну освітню технологію "Екологія і розвиток", її концепцію, принципи і навчальний план, реалізований на практиці в межах однойменного освітнього проекту, що передбачає видання відповідної навчальної та методичної літератури і проведення педагогічного експерименту в низці загальноосвітніх шкіл України. Показано, чому викладений освітній проект може бути розглянутий як відкрита система, здатна саморозвиватися, що становить запоруку її життєздатності. Наведено деякі результати психологічного моніторингу даного експерименту.

Освещена инновационная образовательная технология "Экология и развитие", ее концепция, принципы и учебный план, реализованный на практике в рамках одноименного образовательного проекта, предполагающего издание соответствующей учебной и методической литературы и проведение педагогического эксперимента в ряде общеобразовательных школ Украины. Показано, почему представляемый образовательный проект может рассматриваться как открытая саморазвивающаяся система, что является залогом ее жизнеспособности. Приведены некоторые результаты психологического мониторинга данного эксперимента.

Educational technology "Ecology and Development", the concept, principles and curriculum of which presented by L. Tarasov, T. Tarasova in the paper "Dialectic Character of the Innovative Educational Technology "Ecology and I Development" ("Philosophy of Education ", Num. 2, 2005) are practically realized in the framework of the same name project. The aim of the project is w publish textbooks and methodical literature, to conduct pedagogical experiment in some general secondary schools over Ukraine. The reason why this educational project could be seen as an open self-developed system and what could be the pledge of its vitality are shown in the article. The results of psychological monitoring of this experiment are also presented in the paper


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Б1р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Горбунова Л. 
Мультикультуралізм як теоретична та практична проблема: орієнтири для освіти / Л. Горбунова, І. Предборська, К. К Джилл, М. Степко, О. О Гомілко, О. Шевченко, Н. Кочубей, А. Корецька, О. Ляхвацька, М. Бойченко, О. Грива, T. Грищенко, О. Садикова // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2. - С. 184-225. - укp.

Сформульовано філософсько-методологічні підходи до дослідження мультикультурної освіти в Україні та актуалізовано проблематику, пов'язану з реалізацією мультикультурних політичних проектів. Звернено увагу на багаторівневе змістове наповнення категорій "мультикультуралізм", "трансгресія" як вихід за межі культурної традиції та подолання етнокультурних і конфесійних меж, творення конструктивно-комунікативного простору створення майбутнього. Проаналізовано досвід американської системи мультикультурної освіти, відзначено українські особливості міжкультурних стосунків, а саме: взаємовідносини мов і культур, представники яких живуть в Криму; проблема якості освіти, плагіату, складності існуючих європейських політичних практик, досвід реалізації мультикультурної політики на прикладі швейцарської моделі. Осмислено практичні проблеми мультикультурного розвитку.

Сформулированы философско-методологические подходы к исследованию мультикультурного образования в Украине и актуализирована проблематика, связанная с реализацией мультикультурных политических проектов. Обращено внимание на многоуровневое смысловое наполнение категорий "мультикультурализм", "трансгрессия" как выход за пределы культурной традиции и преодоление этнокультурных и конфессиональных границ, создание конструктивно-коммуникативного пространства созидания будущего. Проанализирован опыт американской системы мультикультурного образования. Отмечены украинские особенности междукультурных отношений, а именно: взаимоотношения языков и культур, представители которых живут в Крыму, проблема качества образования, проблема плагиата, сложности существующих европейских политических практик; опыт реализации мультикультурной политики на примере швейцарской модели. Осмысленны практические проблемы мультикультурного развития.

The theoretical and methodological problems of multiculturalism, the realization of multicultural political projects which generate the realization of multicultural political projects which generate the global context for making of the contemporary educational strategies were examined during discussion. The participants of the round table have paid special attention to analysis of experience of American multicultural education's system, Ukrainian peculiarities of cross-cultural relations, complexities, and diversities of European political practices. The search of philosophical bases for comprehension of arising practical problems of the multicultural development was a subject of debate as well.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.153 + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кочубей Н. 
Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Н. Кочубей // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто дитинство як надскладний феномен, що потребує відповідної методології дослідження. Проаналізовано основні ілюзії та хибні судження щодо феномену дитинства та труднощів його пізнання, коли наявний досвід дорослих не встигає за змінами, які відбуваються з дитиною. Відзначено, що дитина складніша за дорослу людину, оскільки її розумовий та соціальний розвиток відбувається прискореними темпами у порівнянні з дорослими. Запропоновано послугуватися принципами постнекласичних практик та інактивованого пізнання у взаємодії з дитиною.

Рассмотрено детство как сверхсложный феномен, который требует соответствующей методологии исследования. Проанализированы основные иллюзии и ложные суждения относительно феномена детства и трудностей его познания, когда имеющийся опыт взрослых не успевает за изменениямикоторые происходят с ребенком. Отмечено, что ребенок сложнее взрослого человека, поскольку его умственное и социальное развитие происходит ускоренными темпами по сравнению со взрослыми. Предложено пользоваться принципами постнеклассических практик и инактивированного познания взаимодействия с ребенком.

is considered as a highly complex phenomenon of childhood, which requires an appropriate research methodology. Analyzed the basic illusions and false judgments about the phenomenon of childhood and the difficulty of knowing when the existing experience of adults do not keep up with changes that occur with the child. It is noted that the child is more difficult to adult, as mental and social development of children occurs at an accelerated pace when compared with adults. Proposed use of the principlesand practices postnonclassical inactivated knowledge of the interaction with the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кочубей Н. П. 
Методика інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. П. Кочубей; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2014. - 24 c. - укp.

Обгрунтовано методику інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення (ДМ) молодших школярів. Уточнено компоненти змісту навчання іншомовного ДМ учнів початкової школи. Проаналізовано особистість і діяльність молодших школярів у контексті використання особистісно-діяльнісного підходу за умов інтерактивного навчання іншомовного ДМ. Розглянуто особливості та компоненти інтерактивного навчання молодших школярів. Визначено етапи інтерактивного навчання англійського ДМ молодших школярів, описано особливості використання інтерактивного навчання на кожному етапі. Запропоновано підсистему вправ і модель організації інтерактивного навчання англійського ДМ молодших школярів. Доведено ефективність розробленої методики. Наведено методичні рекомендації щодо інтерактивного навчання англійського ДМ молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кочубей Н. 
Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Н. Кочубей // Філос. освіти. - 2011. - № 1/2. - С. 231-243. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Констатовано, що сучасне розуміння світу як складного та постійно змінюваного вимагає відповідного мислення; доведено, що фундаментальні засади мислення людини закладаються саме у процесі освіти та навчання. Репрезентовано чинники, що впливають на феномен складності, зокрема: учасники освітньої комунікації, способи пізнавально-освітніх комунікацій, ускладнення змісту освіти, методи його викладання та роботи вчителя. Відзначено, що мережні технології на сьогодні є також одним із дієвих чинників створення умов для становлення сучасного критичного нелінійного мислення учнів і вчителів. Охарактеризовано сучасне мислення як мислення інноваційне, багатоваріантне, можливісне (посибілістське) і складнісне. Аргументовано відповідність нелінійного складнісного мислення, що розкриває і розвиває особистість як учня, так і вчителя, сучасному етапу розвитку науки, а також інноваційному характеру розвитку суспільства в цілому; відзначено, що інноваційний характер розвитку суспільства не вичерпується лише досягненнями у сфері науки і техніки. Обгрунтовано чинники, що впливають на цей процес: створення соціального середовища широких можливостей для реалізації потенціалу кожної особистості; її постійний розвиток і самовдосконалення; потенціал економічних суб’єктів. Зазначено, що без такого соціального середовища держава може бути технічно і науково розвиненою, але не інноваційною.

Констатировано, что современное понимание мира как сложного и постоянно меняющегося требует соответствующего мышления; доказано, что фундаментальные основы мышления человека закладываются именно в процессе образования и обучения. Представлены факторы,влияющие на феномен сложности, в частности: участники образовательной коммуникации, способы познавательно-образовательных коммуникаций, усложнение содержания образования, методы его преподавания и работы учителя. Отмечено, что сетевые технологии на сегодня являются также одним из действенных факторов создания условий для становления современного критического нелинейного мышления учеников и учителей. Охарактеризовано современное мышление как мышление инновационное, многовариантное, вероятностное и сложное. Аргументировано соответствие нелинейного сложного мышления, раскрывающего и развивающего личность как ученика, так и учителя, современному этапу развития науки, а также инновационному характеру развития общества в целом. Отмечено, что инновационный характер развития общества не исчерпывается только достижениями в области науки и техники. Обоснованы факторы, влияющие на этот процесс: создание социальной среды широких возможностей для реализации потенциала каждой личности, ее постоянное развитие и самосовершенствование; потенциал экономических субъектов. Указано, что без такой социальной среды государство может быть технически и научно развитым, но не инновационным.

The modern understanding of the complex and always changing world needs the appropriate way of thinking. The fundamental principles of the human thought are laid exactly in the process of education and studying. It requires the constant work on the education content, knowledge translation methods, and ways of constructing the educational communications.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коваль Т. І. 
Навчання іноземної мови в умовах інформатизації шкільної освіти : колект. монографія / Т. І. Коваль, П. Г. Асоянц, Л. В. Городнича, Н. П. Кочубей, О. М. Кужель; ред.: Т. І. Коваль; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ : Вид. центр КНЛУ, 2014. - 284 c. - укp.

Визначено особливості навчання іноземної мови за умов інформатизації освіти. Детально описано зміст навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів початкової школи. У контексті особистісно-діяльнісного підходу до учня початкової школи розглянуто молодшого школяра як активного суб'єкта навчальної діяльності, яка спрямована на оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю. Охарактеризовано інтерактивне навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів І - IV класів. З'ясовано етапи інтерактивного навчання такого мовлення зазначених дітей. Розроблено та обгрунтовано підсистему вправ та модель організації інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів І класу. Приділено увагу психолого-педагогічним передумовам диференційованого навчання молодших школярів аудіювання. Досліджено навчання учнів основної школи анголомовного читання з використанням мультимедійних комп'ютерних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.2 + Ш143.21-911.33 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кочубей Н. В. 
Соціокультурна діяльність : навч. посіб. / Н. В. Кочубей; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Суми : Унів. кн., 2015. - 121 c. - Бібліогр.: с. 110-115 - укp.

Викладено теоретичні засади соціокультурної діяльності. Охарактеризовано соціокультурну сферу суспільства. Розглянуто взаємозв'язок зазначеної діяльності та суспільства. Показано роль гри в соціокультурній діяльності. Висвітлено педагогічні аспекти організації дозвілля. Обгрунтовано принципи дозвіллєвої діяльності. Подано інформацію про види спеціальних подій та суспільних заходів. Приділено увагу сучасним інформаційним технологіям у такій діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.244.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кочубей Н. П. 
Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення / Н. П. Кочубей // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 3. - С. 134-143. - Бібліогр.: с. 142-143 - укp.

Розглянуто поняття інтерактивних методів(ІМ) навчання. Запропоновано класифікацію, виділено ІМ навчання англійського діалогічного мовлення та охарактеризовано специфіку поєднання ІМ із засобами навчання. Досліджено особливості побудови процесу інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення, аргументовано, що це посилює мотивацію та інтерес до навчання. На конкретних прикладах доведено доцільність використання у моделюючій грі засобів навчання, а для етапу практики – саме роздавального матеріалу, який може включати структурно-мовленнєві схеми, схеми-опори, навчальні картки, таблиці, ілюстрації.

Рассмотрено понятие интерактивных методов (ИМ) обучения. Предложена классификация, выделены ИМ для обучения английской диалогической речи и охарактеризована специфика сочетания ИМ со средствами обучения. Исследованы особенности построения процесса интерактивного обучения английской диалогической речи, аргументировано что это позволило сделать процесс обучения более эффективным и продуктивным, а использование ИМ и средств в таком сочетании повышает мотивацию и интерес к учебе. На конкретных примерах доказана целесообразность использования в моделирующей игре средств обучения, а для этапа практики - именно раздаточного материала, который может включать структурно-речевые схемы, схемы-опоры, учебные карты, таблицы, иллюстрации.

The article deals with the notion of interactive methods. The classifi cation is suggested; the interactive methods of teaching English dialogical speech are distinguished; the specifi c combination of interactive methods with teaching means is characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.322.74

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Книш І. В. 
Еволюція кібернетики у сучасному науковому дискурсі / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 192-198. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто еволюцію кібернетики на сучасному етапі її розвитку. Зазначено, що кібернетика першого порядку вивчала системи, за якими можна спостерігати, другого - мала справу зі спостережними системами, а третього - досліджувала процеси, що відбуваються в суб'єкт-полісуб'єктному середовищі - кіберпросторі. Обгрунтовано доречність уживання поняття "гіфпростір" (hyphspace) як метафоричної абстракції на означення віртуальної реальності (складової Ноосфери), яка існує в комп'ютерних мережах (суб'єкт-полісуб'єктному середовищі). Доведено, що гіфпростір на сучасному етапі розвитку кібернетики є основою для її подальшого (проте не остаточного) апгрейду до кібернетики четвертого порядку. Констатовано, що кібернетика як наука рухається від пізнання людино-машинних систем до утворень, де зростає людиновимірність, про що свідчить неухильне збільшення присутності користувачів-номад (суб'єктів пізнання), які постійно спостерігають у мережі за собою й іншими.


Індекс рубрикатора НБУВ: З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського