Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Крет Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Байкіна Н. Г. 
Методика викладання фізичної культури та спорту інвалідів : Навч. посіб. для студ. ф-ту фіз. виховання і вчителів-дефектологів, тренерів з інвалід. спорту / Н. Г. Байкіна, Я. В. Крет, Д. О. Силантьєв; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2002. - 86 c. - укp.

Розглянуто особливості використання різних засобів і методів фізичної культури, компонентів здорового способу життя для комплексної реабілітації інвалідів та їх спеціальної інтеграції. Наведено основні напрями адаптивного спорту, зокрема, Параолімпійський, Спеціальний Олімпійський рух, Всесвітні ігри глухих. Висвітлено проблеми корекційної педагогіки, а також особливості організації фахової допомоги особам з дефектами розвитку в Україні. Подано програми всіх основних видів адаптивної фізичної культури та спорту, фізичного виховання, адаптивної фізичної рекреації та реабілітації. Наведено навчальні плани з корекційної педагогіки та інвалідного спорту, а також з параолімпійського спорту та різних нозологічних груп, у яких розкрито унікальність об'єкта педагогічних впливів, різноманіття нозологічних груп, складність структури дефекту.

Рассмотрены особенности использования различных средств и методов физической культуры, компонентов здорового способа жизни для комплексной реабилитации инвалидов и их специальной интеграции. Перечислены основные направления адаптивного спорта, в частности, Параолимпийское, Специальное Олимпийское движение, Всемирные игры глухих. Освещены проблемы коррекционной педагогики, а также особенности организации профессиональной помощи лицам с дефектами развития на Украине. Приведены программы всех основных видов адаптивной физической культуры и спорта, а также физического воспитания, адаптивной физической рекреации и реабилитации. Рассмотрены учебные планы по коррекционной педагогике и инвалидному спорту, а также параолимпийскому спорту и различных нозологических групп, в которых раскрыты уникальность объекта педагогических влияний, разнообразие нозологических групп, сложность структуры дефекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147ря7-1

Шифр НБУВ: ВА632672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крет Я. В. 
Діагностика й корекція психомоторного розвитку осіб з порушенням зору : Навч. посіб. / Я. В. Крет, Н. Г. Байкіна; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2005. - 395 c. - (Физ. культура и спорт инвалидов и лиц с отклонениями в состоянии здоровья). - Бібліогр.: с. 265-288. - укp.

Розглянуто особливості психофізичного розвитку та функціонального стану організму сліпих і слабозорих, наведено методи їх корекції, адаптації, реабілітації та інтеграції особистості з порушеним зором у суспільство. Висвітлено особливості ігрової діяльності у даній категорії дітей, запропоновано унікальну методику корекції психомоторного розвитку за допомогою національних ігор на воді та суші, артикуляційної та пальчикової гімнастики, нетрадиційних методів народної медицини.

Рассмотрены особенности психофизического развития и функционального состояния организма слепых и людей с ослабленным зрением, приведены методы коррекции, адаптации, реабилитации и интеграции личности с нарушениями органов зрения в общество. Освещены особенности игровой деятельности у данной категории детей, предложена уникальная методика коррекции их психомоторного развития с помощью национальных игр на воде и суше, артикуляционной и пальчиковой гимнастики, нетрадиционных методов народной медицины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2-5 я73 + Ч433 я7 + Ч511.147 я7-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Байкина Н.  
Коррекция психомоторного развития у детей с детским церебральным параличом нетрадиционными формами занятий / Н. Байкина, Я. Крет, И. Городецкая // Наука в олимп. спорте. - 2006. - № 1. - С. 61-64. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рекомендовано для корекції психомоторного розвитку в дітей з церебральним паралічем нетрадиційні форми занять (фітбол, фітбол-гімнастику). Ці форми занять фітболом активізують регенеративні процеси, сприяють кращому кровообігу і лімфовідтоку, збільшують скоротливу здатність м'язів. Заняття фітболом знижують терміни корекції психомоторики у дітей з ЦП і сприяють інтенсивнішому нівелюванню відмінностей.

Рекомендованы детям с церебральным параличом нетрадиционные формы занятий (фитбол, фитбол-гимнастика). Эти формы занятий фитболом активизируют регенеративные процессы, содействие улучшают кровообращение и лимфоотток, увеличивают сократительную способность мышц. Занятия фитболом сокращают сроки коррекции психомоторики у детей с ЦП и оказывают способствуют более интенсивному нивелированию отличий.

Children who suffer from cerebral paralysis are to be recommended the unconventional forms of training (fitball, fitball-gymnastics). These kinds of training with fitball stir the regenerative processes up. They provide good circulation of the blood and lymph stream, increase contractile ability of muscles. Training with fitball reduces the period of correction of psychomotorics among the children with cerebral paralysis and contribute to leveling differences.


Ключ. слова: коррекция, психомоторное, развитие, ДЦП
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крет Я.  
Навчання глобальному читанню дітей з діагнозом Каннера (раннім дитячим аутизмом) і затримкою мовного розвитку / Я. Крет, Н. Байкіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано експериментальний матеріал з методики навчання глобальному читанню, який використовувався в школах Північної Ірландії в інтегрованих групах для дітей із синдромом Каннера (аутизмом).

Предложен экспериментальный материал по методике обучения глобальному чтению, который использовался в школах Северной Ирландии в интегрированных группах для детей с синдромом Каннера (аутизмом).

The article offers the experimental material on the global reading teaching method, used at the schools of Nothern Ireland in the integrated groups for the children with Cunner's Syndrom (autism).


Ключ. слова: читання, енграма, іграшки, картинки, склади, дитина, аутизм
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крет Я. В. 
Рання діагностика і корекція психомоторики дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу (ДЦП) та їх інтеграція в сучасне суспільство / Я. В. Крет, Н. Г. Байкіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 171-175. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сучасні методики ранньої діагностики психомоторики у дітей з ДЦП. Розкрито сутність методики корекції психомоторики нетрадиційними формами занять з дітьми з ДЦП. Встановлено, що використання нетрадиційних форм занять з дітьми із ДЦП дозволяє інтенсифікувати процес корекції психомоторики та сприяє нівелюванню розходжень у більш короткий термін у порівнянні із традиційними.

Рассмотрены современные методики ранней диагностики психомоторики у детей с ДЦП. Раскрыта сущность методики коррекции психомоторики нетрадиционными формами занятий с детьми с ДЦП. Установлено, что использование нетрадиционных форм занятий с детьми позволяет интенсифицировать процесс коррекции психомоторики и оказывает содействие нивелированию расхождений в более короткий срок по сравнению с традиционными.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.29 + Р733.627.709.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Крет Я. В. 
Рання корекція психомоторики екскурсійно-туристичною діяльністю і дельфінотерапією у дітей з особливими потребами / Я. В. Крет // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 169-171. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Показано специфіку корекції психомоторики за допомогою туристичної діяльності у дітей з особливими потребами. Вперше апробовано унікальну методику корекції психомоторики дельфінотерапією. Доведено позитивний вплив психокорекційних занять на розвиток у дітей психомоторних функцій. Виявлено, що діти почали вільно виконувати рухи, пов'язані з ізольованими рухами пальців рук, процес маніпулювання відбувається у більш розкутій формі, встановлено покращання координації рухів та усунення напруги м'язів рук.

Показана специфика коррекции психомоторики с помощью туристической деятельности у детей с особенными потребностями. Впервые апробирована уникальная методика коррекции психомоторики дельфинотерапией. Доказано позитивное влияние психокоррекционных занятий на развитие у детей психомоторных функций. Выявлено, что дети начали свободно выполнять движения, связанные с изолированными движениями пальцев рук, процесс манипуляции происходит в более раскованной форме, установлено улучшение координации движений и снятие напряжения мышц рук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Р733.64-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крет Я. В. 
Рання діагностика та корекція психомоторики дітей з аутизмом : монографія / Я. В. Крет; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя, 2007. - 608 c. - Бібліогр.: с. 228-268. - укp.

Розглянуто організаційні психолого-педагогічні і дидактичні особливості ранньої діагностики та корекції психомоторики дітей із вадами аутизму в теорії та практиці спеціальної психології та корекційній педагогіці. Показано вплив сім'ї та її чинників на формування психомоторних навичок дитини, що має відхилення у психофізичному розвитку. Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо визначення сутності поняття аутизму. Розкрито особливості афективного розвитку аутичних дітей, досліджено порушення зі специфічними синдромами аутистичного спектру. Узагальнено зарубіжний досвід вивчення психомоторики та здатності до реагування у дітей-аутистів (на прикладі Північної Ірландії). Запропоновано методики ранньої діагностики дитячого аутизму у дитини перших років життя. Наведено методи визначення рівня затримки психічного та мовного розвитку у дітей з аутичним синдромом, розглянуто засоби їх корекції у процесі навчання. Висвітлено питання ранньої діагностики мови та корекційної допомоги дітям з аутизмом.

Рассмотрены организационные психолого-педагогические и дидактические особенности ранней диагностики и коррекции психомоторики детей, больных аутизмом, в теории и практике специальной психологии и коррекционной педагогики. Показано влияние семьи и ее факторов на формирование психомоторных навыков ребенка, имеющего отклонения в психофизическом развитии. Проанализированы современные научные подходы к определению сущности понятия аутизма. Раскрыты особенности эффективного развития аутичных детей, исследованы нарушения со специфическими синдромами аутистического спектра. Обобщен зарубежный опыт изучения психомоторики и способности к реагированию детей-аутистов (на примере Северной Ирландии). Даны методики ранней диагностики детского аутизма у ребенка первых лет жизни. Приведены методы определения уровня задержки психического и языкового развития детей с аутическим синдромом, рассмотрены средства их коррекции в процессе обучения. Освещены вопросы ранней диагностики языка и коррекционной помощи детям с аутизмом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.511.302 с + Ю948.29 + Ч439.5 + Р733.64-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крет Я. В. 
Корекція психофізичного розвитку глухих дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08 / Я. В. Крет; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Узагальнено теоретичні положення з проблем діагностики та корекції психофізичного розвитку глухих дітей старшого шкільного віку. Встановлено особливості та потенційні можливості фізичного розвитку, психомоторних функцій й пізнавальної діяльності глухих дітей та дітей із нормальним слухом старшого шкільного віку. Розроблено методику корекції психофізичного розвитку глухих дошкільників засобами артикуляційної та пальцевої гімнастики у поєднанні з мовленнєвими та рухливими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.91 + Р733.683.024.2-57 + Ю948.22-734-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310425 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського