Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч439.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тарасун В. В. 
Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Наук. світ, 2004. - 98 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Висвітлено природу дитячого аутизму, зміст його теоретичних концептуальних моделей. Описано особливості прояву клінічної картини та психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку дітей, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції дизонтогенезу. Викладено підхід до вирішення проблем навчання, розвитку та соціалізації дітей з аутизмом, розкрито теоретико-методологічні (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) засади та соціально-економічні передумови вирішення проблеми. Описано комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.

Освещена природа детского аутизма, раскрыто содержание его теоретических концептуальных моделей. Описаны особенности проявления клинической картины и психологической структуры асинхронного типа задержки развития детей, проанализированы отечественный и зарубежный опыт психолого-педагогической коррекции дизонтогенеза. Изложен подход к решению проблем обучения, развития и социализации детей с аутизмом, раскрыты теоретико-методологические (правовые, философские, социокультурные, нейропсихологические) основы и социально-экономические предпосылки решения проблемы. Описана комплексная психолого-педагогическая модель помощи детям с аутизмом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5я73-1

Шифр НБУВ: ВА653038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипник Т. В. 
Моделювання шкільної ситуації як засіб підготовки до навчання дітей з аутизмом : наук.-метод. посіб. / Т. В. Скрипник; Ін-т спец. педагогіки АПН України, Лаб. діагностики і псих. розв. - К. : Пед. думка, 2008. - 104 c. - Бібліогр.: с. 99-103. - укp.

Розглянуто нормативно-правові засади навчання дітей з особливими потребами. Наведено характеристику аутизму як самостійного виду дизонтогенезу, визначено його місце серед інших порушень розвитку. Розглянуто критерії готовності дитини до шкільного навчання, проаналізовано труднощі у навчанні аутистів. Визначено психологічні та нейропсихологічні умови підготовки до шкільного навчання дошкільників з аутизмом. Запропоновано методику системної діагностики стану розвитку дитини та спеціальний підхід до корекційно-розвивальних занять. Проведено моделювання морфофункціональної готовності дітей з порушеннями аутичного спектра до шкільного навчання. Розроблено рекомендації щодо проведення навчально-виховної роботи з такими дітьми та їх сім'ями.

Рассмотрены нормативно-правовые основы обучения детей с особенными образовательными потребностями. Приведена характеристика аутизма ка самостоятельного вида дизонтогенеза, определено его место среди других нарушений развития. Рассмотрены критерии готовности ребенка к школьному обучению, проанализированы трудности в обучении аутистов. Определены психологические и нейропсихологические условия подготовки к школьному обучению дошкольником с аутизмом. Приведена методика системной диагностики состояния развития ребенка, разработан специальный подход к организации коррекционно-развивающих занятий. Проведено моделирование морфофункциональной готовности детей с нарушениями аутического спектра к школьному обучению. Разработаны рекомендации по организации учебно-воспитательной работы с такими детьми и их семьями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крет Я. В. 
Рання діагностика та корекція психомоторики дітей з аутизмом : монографія / Я. В. Крет; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя, 2007. - 608 c. - Бібліогр.: с. 228-268. - укp.

Розглянуто організаційні психолого-педагогічні і дидактичні особливості ранньої діагностики та корекції психомоторики дітей із вадами аутизму в теорії та практиці спеціальної психології та корекційній педагогіці. Показано вплив сім'ї та її чинників на формування психомоторних навичок дитини, що має відхилення у психофізичному розвитку. Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо визначення сутності поняття аутизму. Розкрито особливості афективного розвитку аутичних дітей, досліджено порушення зі специфічними синдромами аутистичного спектру. Узагальнено зарубіжний досвід вивчення психомоторики та здатності до реагування у дітей-аутистів (на прикладі Північної Ірландії). Запропоновано методики ранньої діагностики дитячого аутизму у дитини перших років життя. Наведено методи визначення рівня затримки психічного та мовного розвитку у дітей з аутичним синдромом, розглянуто засоби їх корекції у процесі навчання. Висвітлено питання ранньої діагностики мови та корекційної допомоги дітям з аутизмом.

Рассмотрены организационные психолого-педагогические и дидактические особенности ранней диагностики и коррекции психомоторики детей, больных аутизмом, в теории и практике специальной психологии и коррекционной педагогики. Показано влияние семьи и ее факторов на формирование психомоторных навыков ребенка, имеющего отклонения в психофизическом развитии. Проанализированы современные научные подходы к определению сущности понятия аутизма. Раскрыты особенности эффективного развития аутичных детей, исследованы нарушения со специфическими синдромами аутистического спектра. Обобщен зарубежный опыт изучения психомоторики и способности к реагированию детей-аутистов (на примере Северной Ирландии). Даны методики ранней диагностики детского аутизма у ребенка первых лет жизни. Приведены методы определения уровня задержки психического и языкового развития детей с аутическим синдромом, рассмотрены средства их коррекции в процессе обучения. Освещены вопросы ранней диагностики языка и коррекционной помощи детям с аутизмом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.511.302 с + Ю948.29 + Ч439.5 + Р733.64-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самохвалов В. П. 
Концептуальное воплощение аутизма или жизнь Анатолия Николаевича / В. П. Самохвалов // Тавр. журн. психиатрии. - 2007. - 11, № 3. - С. 16-24. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-3 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16066 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Зінченко С. М. 
Особливості спілкування у дітей з аутистичними розладами / С. М. Зінченко, Ю. В. Романенко, О. Б. Терешина // Соврем. педиатрия. - 2007. - № 4. - С. 145-147. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Вивчено особливості спілкування у дітей з аутистичними розладами. Виявлено спотворення потреб у спілкуванні та всієї структури спілкування: комунікативної, перцептивної та інтерактивної складових.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64-3 + Ч439.5 + Ю948.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стеценко Н. Д. 
Психологічні аспекти розумової працездатності молодших школярів, які навчаються під час лікування у психоневрологічному стаціонарі : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Д. Стеценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних аспектів розумової працездатності хворих на невроз молодших школярів, які навчаються в умовах психоневрологічного стаціонару. Виявлено, що розумова працездатність дітей молодшого шкільного віку, які хворі на невроз, має певні психологічні особливості. Встановлено, що індивідуально дозоване навчальне навантаження, що здійснюється в процесі лікування цих дітей у психоневрологічному стаціонарі є елементом комплексного їх лікування та сприяє відновленню працездатності. Запропоновано спосіб психолого-педагогічної оцінки відновлення працездатності, що базується на зіставленні поточних її показників з нормативними величинами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-355 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хворова Г. М. 
Комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку активності дитини з аутизмом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Г. М. Хворова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 22 c. - укp.

Розроблено складові комплексної технології, зокрема, корекція активності дітей з аутизмом з опорою на рівні побудови рухів М.О. Бернштейна, корекція ігрової активності, корекція активності засобами мистецтва та творчий розвиток, корекція активності засобами музики й інтегративний літній табір. Представлено психолого-педагогічну діагностику, що слугує створенню індивідуальної корекційної програми. Висвітлено шляхи оптимізації взаємодії батьків і дітей з аутизмом. Доведено, що комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку комунікативної активності дитини з аутизмом сприяє підвищенню рівня комунікативної активності за мотиваційним, емоційним і діяльнісним критеріями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Ю948.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Скрипник Т. В. 
Методика дослідження психічних процесів у дошкільників з аутизмом : метод. рек. / Т. В. Скрипник; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 71 c. - укp.

Проаналізовано міжнародний досвід психологічного дослідження дітей з аутичним спектром розладів і наведено комплексну методику їх обстеження у контексті подальшого навчання, розвитку та соціалізації. Розкрито фундаментальні методологічні засади методики, описано систему діагностики, зокрема, спостереження за особливостями функціонування психічних процесів (ПП) у дітей, висвітлено завдання вивчення стану сформованості пізнавальних, емоційних і регулятивних ПП. Наведено рекомендації щодо ефективного навчання дітей з аутичним типом розвитку.

Проанализирован международный опыт психологического исследования детей с аутическим спектром расстройств и изложена комплексная методика их обследования в контексте дальнейшего обучения, развития и социализации. Раскрыты фундаментальные методологические основы методики, описана система диагностики, в частности, наблюдения за особенностями функционирования психических процессов (ПП) у детей, освещены задачи изучения состояния сформированности познавательных, эмоциональных и регулятивных ПП. Даны рекомендации по эффективному обучению детей с аутическим типом развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5р + Ю948.29р + Р733.64-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шульженко Д. І. 
Основи психологічної корекції аутистичних порушень у дітей : монографія / Д. І. Шульженко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 385 c. - укp.

Розкрито сутність таких психологічних категорій, як особистість, діяльність та спілкування в контексті проблем подолання аутистичних порушень у дітей. Простежено логіку утворення психологічних механізмів аутистичних розладів, які негативно впливають на становлення особистості дитини. Описано сучасні психокорекційні методи та технології розвитку дітей з аутистичними порушеннями. Увагу приділено проблемам готовності дефектолога (коррекційного педагога, спеціального психолога) до інноваційної коррекційної діяльності з родиною, яка виховує аутичну дитину.

Рассмотрена сущность таких психологических категорий, как личность, деятельность и общение в контексте проблем преодоления аутистических нарушений у детей. Прослежена логика формирования психологических механизмов аутистических расстройств, которые негативно влияют на становление личности ребенка. Описаны современные психокоррекционные методы и технологии развития детей с аутистическими нарушениями. Уделено внимание проблемам готовности дефектолога (коррекционного педагога, специального психолога) к инновационной коррекционной деятельности с семьей, воспитывающей аутичного ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Ю948.43-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шульженко Д. І. 
Психологічні основи корекційного виховання дітей з аутистичними порушеннями : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / Д. І. Шульженко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 45 c. - укp.

Визначено психологічні основи сучасного корекційно-виховного процесу, який розгортається в усіх типах державних, недержавних, дошкільних, шкільних, інклюзивних, освітньо-реабілітаційних закладах і за умов домашнього виховання дітей з аутистичним спектром порушень. Проаналізовано світові та вітчизняні тенденції терапевтичної та психолого-педагогічної допомоги аутичним дітям і труднощі їх соціальної інтеграції. Встановлено відсутність цілісної системи класифікацій, які б розкривали психологічні особливості аутичних дітей відповідно до комплексного (медико-психолого-педагогічного підходу). Розроблено класифікації, зокрема з урахуванням клінічних показників аутистичного спектру, особистісного спрямування дитини на навколишнє середовище та психолінгвістичних показників розвитку дитини. З'ясовано психологічні механізми запуску аутистичних розладів, особливості інтелектуального розвитку дітей з аутистичним спектром порушень відповідно до класифікацій. Розроблено корекційні прийоми попередження та подолання аутистичних проявів. Проаналізовано рівні професійної готовності студентів-дефектологів до корекційної роботи з аутичними дітьми. Розкрито сутність індивідуальної форми корекційного навчання та виховання. Виявлено закономірності корекційного виховання за умов наступності між спеціалістом і родиною аутичної дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Химко М. Б. 
Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. Б. Химко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАН України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Наведено результати теоретичного й емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Розглянуто ставлення батьків до різних аспектів сімейного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості та соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено й апробовано комплексний психокорекційний підхід, спрямований на зміну стосунків між батьками та дітьми, запобігання та зниження виявів внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитини подолати внутрішньо-особистісні проблеми, оптимізувати ставлення до власної аутистичної дитини, визначити особливості ціннісної сфери батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ч439.5 + Ч491.08 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Скрипник Т. В. 
Феноменологія аутизму : монографія / Т. В. Скрипник; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : Фенікс, 2010. - 368 c. - укp.

Систематизовано світовий досвід вивчення аутизму у теоретичному та в експериментальному аспектах. Подано змістовний виклад дієвих корекційних стратегій, які застосовують у роботі з аутичними дітьми. З'ясування сутності аутизму, відповідно до феноменологічної традиції, здійснено за моделлю ідеального типу. Встановлено зв'язок між діагностичними висновками та корекційними програмами. Визначено критерії та показники динаміки позитивних перетворень у аутичних дітей як наслідок послідовного втілення педагогами та батьками узгоджених корекційних заходів.

Систематизирован мировой опыт изучения аутизма в теоретическом и в экспериментальном аспектах. Дано содержательное изложение действенных корекционных стратегий, которые применяют в работе с аутическими детьми. Выяснение сущности аутизма, в соответствии с феноменологической традицией, осуществлено за моделью идеального типа. Установлена связь между диагностическими выводами и корекционными программами. Определены критерии и показатели динамики позитивных превращений у аутических детей как следствие последовательного воплощения педагогами и родителями согласованных корекцийних мероприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64-32 + Ч439.5 + Ю948.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чернецька О. Б. 
Особливості розвитку рухової сфери аутичних дітей / О. Б. Чернецька // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 3. - С. 166-168. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено індивідуальні особливості розвитку розумової та рухової сфери дітей з аутизмом, що є основою під час створення індивідуальної програми фізичної реабілітації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Р733.64-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тарнавська Ю.  
Принципи психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму / Ю. Тарнавська // Соц. психологія. - 2010. - № 4. - С. 174-183. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Представлено аналіз ключових положень найбільш поширених сучасних програм психолого-педагогічної корекції для дітей із розладами спектра аутизму. Визначено спільні риси, основні напрями та принципи організації навчально-виховної роботи з такими дітьми у поглядах зарубіжних і вітчизняних дослідників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.29 + Ю984.92 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кравчук Л. В. 
Характеристика дітей з нейротичними ускладненнями розвитку / Л. В. Кравчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 74-76. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Надано характеристику дітей із нейротичними ускладненнями розвитку як складну та неоднорідну за їх проявами групу, яку в цілому характеризує певний розлад відносин з оточувальним середовищем - однолітками, однокласниками, друзями, вчителями, батьками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Р733.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вісковатова Т. П. 
Особливості розвитку гри аутичної дитини / Т. П. Вісковатова, А. Л. Душка // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2006. - 11, вип. 11. - С. 18-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено дані про вплив гри на розвиток дитини з раннім дитячим аутизмом, та авторські критерійні показники розвитку дітей від народження до 5 років, які є характерними для раннього дитячого аутизму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.29 + Р731.1 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Душка А. Л. 
Основные подходы к коррекции РДА / А. Л. Душка // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 7. - С. 77-84. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрена системная коррекционная помощь детям с аутизмом, проведен теоретический анализ литературы по данной теме. Рассмотрены этапы коррекционной помощи как попытка расширения сферы положительных эмоций и соответственно - блокада патологически обусловленных отрицательных эмоций. Отмечено, что система коррекционной помощи аутичным детям должна иметь комплексный характер и проводиться группой специалистов различного профиля, включая психологов, педагогов-воспитателей, детских психиатров, невропатологов, логопедов и т. д.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нагорна О. Б. 
Особливості проведення гідротерапії дітям з аутизмом / О. Б. Нагорна, Н. Є. Михайлова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 295-298. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

В осіб з аутизмом спостерігається безліч форм повторюваної або обмеженої поведінки: стереотипи, імпульсивна поведінка, потреба в одноманітності, опір змінам; ритуальна поведінка, обмежена поведінка, аутоагресія. Дослідження цієї проблеми упродовж декількох десятиліть надало змогу визначити характерні закономірності клініко-діагностичної картини цього захворювання. Із клінічного погляду, ранній дитячий аутизм є одним із найбільш важких порушень розвитку. Мета роботи - дослідити ефективність впливу засобів фізичної реабілітації (гідротерапії) на фізичний стан дітей з аутизмом. Методи дослідження - аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури з теми; аналіз карт обстежень дітей із аутизмом; педагогічне спостереження. Дослідження довело, що одним з ефективних засобів корекції розвитку дітей з аутизмом є проведення систематичних занять із гідрокінезотерапії, яка повинна проводиться з урахуванням характерних особливостей захворювання та індивідуальностей дитини. Застосування гідрокінезотерапії дітей з аутизмом покращує комунікативні функції дитини, загальну та дрібну моторику, формує мотивацію до занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Р733.64-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Косарєва Г. М. 
Особливості психічного та мовленнєвого розвитку дітей з аутичними порушеннями / Г. М. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  163-167. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що аутичний розлад, або аутизм, є важливою формою патології розвитку, що характеризується порушенням соціальних, комунікативних і мовленнєвих функцій, а також наявністю нетипових інтересів і форм поведінки. Розкрито особливості психічного та мовленнєвого розвитку дітей з аутичними порушеннями. Окреслено шляхи педагогічної корекції мовленнєвих порушень у дітей з РДА (ранній дитячий аутизм).

Отмечено, что аутическое расстройство, или аутизм, является важной формой патологии развития, характеризующейся нарушением социальных, коммуникативных и речевых функций, а также наличием нетипичных интересов и форм поведения. Раскрыты особенности психического и речевого развития детей с аутическими нарушениями. Определены пути педагогической коррекции речевых нарушений у детей с РДА (ранний детский аутизм).

The article highlights the peculiarities of psychological and speech development of children with autistic disorders, setting basic directions of pedagogical correction of speech violations children with infantile autism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чеховская А. В. 
Современные методы коррекции расстройств аутистического спектра / А. В. Чеховская // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 652-659. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены особенности проявления аутизма в раннем возрасте. Осуществлен обзор современных методов коррекции расстройств аутистического спектра и сделаны выводы на предмет наиболее перспективного метода коррекции и социализации детей для более комфортного их пребывания в общеобразовательных дошкольных и школьных учреждениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-953.6-734 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського