Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Крижановська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Крижановська Т. І. 
Духовна музика в загальноосвітній школі: історія, традиції, новації : Навч.-метод. посіб. / Т. І. Крижановська, І. Ф. Пелячик; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. Ін-т мистец. - Рівне : ВАТ "Рівнен. друк.", 2004. - 121 c. - Бібліогр.: с. 109-112. - укp.

Розкрито історичні, музикознавчі, педагогічні аспекти духовного музичного мистецтва. Розглянуто музичну освіту як вагомий чинник української духовної культури. Визначено жанри церковної музичної творчості. Наведено рекомендації щодо використання колиcкового жанру на уроках духовної музики.

Раскрыты исторические, музыковедческие, педагогические аспекты духовного музыкального искусства. Рассмотрено музыкальное образование как весомый фактор украинской духовной культуры. Определены жанры церковного музыкального творчества. Приведены рекомендации по применению колыбельного жанра на уроках духовной музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ318.9р(4УКР)31-3

Шифр НБУВ: ВА657666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крижановська Т. В. 
Організація медико-соціальної допомоги дітям з вадами зору в Україні : Моногр. / Т. В. Крижановська, С. О. Риков. - К. : ТОВ "Вид. комп. "КИТ", 2003. - 175 c. - Бібліогр.: 114 назв. - укp.

Розглянуто питання інвалідності внаслідок патології очей у дітей, описано сучасні можливості їх реабілітації - медичні та професійні. Висвітлено питання складання індивідуальної програми реабілітації, визначення реабілітаційного потенціалу та прогнозу у дітей з різною інвалідизуючою патологією очей, стандарти обстеження та лікування, нові технології у дитячій офтальмології. Наведено оцінку професійних можливостей та вибору професії для дітей з вадами зору, перелік професій та учбових закладів для працевлаштування осіб з патологією очей. Представлено інтегративно-диференційовану модель організації офтальмологічної допомоги в Україні, висвітлено комплексні заходи з удосконалення медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкою патологією очей.

Рассмотрены вопросы инвалидности вследствие патологии глаз у детей, описаны современные возможности их реабилитации - медицинские и профессиональные. Освещены вопросы составления индивидуальной программы реабилитации, определения реабилитационного потенциала и прогноза у детей с разной инвалидизирующей патологией глаз, стандарты обследования и лечения, новые технологии в детской офтальмологии. Приведена оценка профессиональных возможностей и выбора профессии для детей с проблемами зрения, перечень профессий и учебных заведений для трудоустройства лиц с патологией зрения. Представлена интегративно-дифференцированная модель организации офтальмологической помощи в Украине, освещены комплексные мероприятия по усовершенствованию медико-социальной реабилитации детей с тяжелой патологией глаз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)442.867 + Р733.67-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крижановська Т. О. 
Самоідентифікація особистості в інституційному просторі суспільства : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Т. О. Крижановська; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О., 2010. - 20 c. - укp.

Доведено важливість морально-етичного контексту розуміння інституційної дійсності, що надає важливого значення практикам здійснення свободи особистості, необхідності її самовизначення як дійсно вільної істоти. Проаналізовано, що використання інтерсуб'єктивного підходу дозволило представити суспільні інститути у вигляді певних комплексів, у яких поєднується вся різноманітність інституційних елементів суспільства. Процес самоідентифікації особистості розуміється як постійне знаходження себе в комунікації та взаємодії з іншими.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333 + С5*5*332.111.3-231.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крижановська Т. 
Сприймання музики в шкільному курсі "Художня культура" / Т. Крижановська // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 136-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито окремі методичні аспекти подання дидактичної інформації в процесі сприймання музики в шкільному курсі "Художня культура" (IX - XI кл). Висвітлено досвід роботи автора та майбутніх вчителів художньої культури з розкриття окремих тем курсу. Зазначено, що слухання музики на уроках художньої культури має супроводжуватися підготовчою інформацією, необхідною для розуміння та творчого сприйняття музичного твору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю8,1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крижановська Т. 
Деякі особливості підготовки майбутніх вчителів художньої культури загальноосвітніх шкіл / Т. Крижановська // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 127-130. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Як методичну особливість підготовки майбутніх учителів художньої культури (ХК) розглянуто їх готовність до організації процесу системного засвоєння учнями дидактичної інформації, одержаної у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу. Визначено різнорівневі завдання, які сприяють систематизованому засвоєнню змісту дисципліни "Всесвітня історія художньої культури". Запропоновано розроблення дидактичних таблиць для ЗНЗ як індивідуальні навчально-дослідні завдання професійно зорієнтованого типу (таблиць, схем), результатом чого є осмисленість, практична зорієнтованість, самостійність навчальної діяльності суб'єкта навчання. Наведено приклади таблиць "Історичні типи культури", "Провідні особливості українського барокового мистецтва", "Світоглядні основи українського та європейського бароко". Підсумовано, що в процесі такої роботи відбувається інтенсивна мисленнєва діяльність, результатом якої є систематизовані знання, вміння та навички, в контексті їх практичного використання в майбутній професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1 р(4УКР)3 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пелячик І. 
Уроки духовності в школі (окремі аспекти практичної підготовки вчителя музики) / І. Пелячик, Т. Крижановська // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 106-109. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито деякі аспекти викладання історії вітчизняної музики майбутнім вчителям музики як носіям духовності. Уточнено зміст поняття "духовна музика", яке виражає глибокоморальний зміст. Відзначено, що український народ в усі моменти свого існування був і залишається народом високодуховним. Запропоновано методику викладання історії музики (теми "Хоровий концерт та його творці", "Музичне мистецтво Західної України другої половини ХІХ ст."). Презентовано авторське практичне заняття комплексного типу з теми "Музична екскурсія християнським храмом", в основі якого закладено міжпредметну інтеграцію. Стверджується, що потужний морально-етичний потенціал робить зразки духовної музики необхідними у процесі виховання молодого покоління, що аналіз навчально-виховного потенціалу зразків класичного музичного мистецтва є складовою роботи не лише з методики музичного виховання, але цілого курсу історії музики.

Раскрыты некоторые аспекты преподавания истории отечественной музыки будущим учителям музыки как носителям духовности. Уточнено содержание понятия "духовная музыка", которое выражает глубокоморальное содержание. Отмечено, что украинский народ во все моменты своего существования был и остается народом высокодуховным. Предложена методика преподавания истории музыки по отдельным темам. Презентовано авторское практическое занятие комплексного типа по теме "Музыкальная экскурсия по христианскому храму", в основе которого заложена межпредметная интеграция. Утверждается, что мощный морально-нравственный потенциал делает образцы духовной музыки необходимыми в процессе воспитания молодого поколения, что анализ учебно-воспитательного потенциала образцов классического музыкального искусства является составляющей работы не только по методике музыкального воспитания, но всего курса истории музыки.

In this article some methodical approaches of using sacred music was considered. The integration of subjects is the leading approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34 + Щ318.9 р(4УКР)31-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крижановська Т. 
Напрями активізації навчальної діяльності студентів - майбутніх учителів художньої культури / Т. Крижановська // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 173-176. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто шляхи вдосконалення підготовки майбутніх учителів художньої культури: охарактеризовано особливості змісту та структури курсу "Історія світової художньої культури", виявлено недоліки та лакуни у процесі засвоєння студентами змісту цієї дисципліни. На основі практичного досвіду автора запропоновано певні методичні прийоми для активізації самостійної діяльності студентів і оптимізації навчального процесу, розроблено такі завдання для самостійної та індивідуальної роботи студентів: подання інформації з окремих тем змістового модуля в табличній формі, укладання довідників на основі тем змістового модуля, реферативна робота із запропонованих тем, укладання бібліографії, підбір інформативного матеріалу, пошук, створення та систематизація дидактичної наочності, схематизація дидактичних матеріалів, розроблення тестів, підбір та оформлення матеріалів до інтелектуального лото, робота над доповіддю з обраної теми.

Рассмотрены пути совершенствования подготовки будущих учителей художественной культуры: охарактеризованы особенности содержания и структуры курса "История мировой художественной культуры", выявлены недостатки и пробелы в процессе усвоения студентами содержания данной дисциплины. Разработаны следующие задания для активизации самостоятельной деятельности студентов: представление информации по отдельным темам содержательного модуля в табличной форме; подготовка справочников по теме содержательного модуля; реферативная работа по предложенным темам; подготовка библиографии; подбор информативного материала; поиск, создание и систематизация дидактической наглядности; схематизация дидактических материалов; разработка тестов; подбор и оформление материалов кинтеллектуальному лото; работа над докладом по избранной теме.

In this article the author examines ways to improve the training of future teachers of the artistic culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крижановська Т. В. 
Б. Я. Букреєв (1859 - 1962) - науковець, педагог та організатор математичної науки : монографія / Т. В. Крижановська, О. В. Мірошниченко; ред.: О. Я. Пилипчук; Держ. ун-т інфраструктури та технологій. - Київ : Талком, 2018. - 200, [11] c. - (Історія освіти, науки і техніки: в шк., напрямах, іменах; кн. 20). - Бібліогр.: с. 162-200 - укp.

Досліджено життя та наукову діяльність видатного українського вченого - математика, педагога й організатора математичної науки Б. Я. Букреєва. Систематизовано джерельний матеріал, відображено основні етапи життя, наукової, педагогічної та громадської діяльності вченого в контексті становлення та розвитку вищої математичної освіти на території України в II половині XIX - I половині XX ст. З'ясовано роль професора Б. Я. Букреєва як популяризатора математичної науки, зокрема його особистої участі в наукових з'їздах, семінарах, засіданнях фізико-математичних товариств, кафедр та у формуванні математичних кабінетів, бібліотек. Здійснено періодизацію творчого шляху вченого, виявлено основні етапи формування його наукового світогляду. Досліджено багатогранну громадську й організаційну діяльність Б. Я. Букреєва, а також його активну діяльність за одержання знань жінками.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 д(4УКР) Букреєв, Б.Я.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА826376 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського