Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Кручек В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кручек В. А. 
Формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. А. Кручек; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано доцільність проведення системної роботи з формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти. Системно проаналізовано основні психолого-педагогічні фактори та умови, що сприяють розвитку даних умінь студентів, оцінено міру їх впливовості. Базуючись на критеріальному підході до визначення рівня сформованості комунікативних умінь, виявлено особливості їх розвитку у студентів-аграрників. Розвинуто положення щодо етапів формування комунікативних умінь, а також розроблено та обгрунтовано теоретичну модель педагогічної технології цього формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито суть понять "спілкування", "комунікативна діяльність", "комунікативні вміння" та їх зв'язок, розширено та поглиблено наукові знання про комплекс комунікативних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.22 + Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кручек В. А. 
Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування : навч. посіб. / В. А. Кручек. - К. : НАКККіМ, 2010. - 188 c. - Бібліогр.: с. 179-187 - укp.

Висвітлено сутність, структуру, види, засоби та закономірності міжособистісного спілкування (МОС). Проаналізовано особливості міжособистісної комунікації, сприймання та розуміння в структурі МОС, міжособистісної взаємодії та відносин, проблемного та ефективного спілкування. Визначено особливості вербальної комунікації в МОС, фактори ефективного слухання, сутність і місце невербальної комунікації в МОС. Розкрито феномен особистого впливу, стратегії та тактики впливу і маніпулювання. Наведено основні характеристики почуттів та емоцій в спілкуванні, види соціальних емоцій, критерії та рівні успішності спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953я73

Шифр НБУВ: ВА735799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кручек В. А. 
Відповідальність у формуванні культури педагогічної взаємодії / В. А. Кручек // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 138-143. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено аналіз наявних підходів до розуміння сутності відповідальності, розкрито її роль у формуванні культури педагогічної взаємодії. Описано педагогічні аспекти розвитку відповідальності учасників навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кручек В. А. 
Теоретичні і методичні основи формування культури педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. А. Кручек; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2013. - 36 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення й запропоновано вирішення актуальної наукової проблеми формування культури педагогічної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу аграрних ВНЗ. Визначено основні дефініції процесу формування культури педагогічної взаємодії, такі як "суб’єкт-об’єктна взаємодія", "педагогічна взаємодія", "культура педагогічної взаємодії". Розкрито зміст і структуру педагогічної взаємодії, обгрунтовано концептуальні основи, розроблено методику формування культури педагогічної взаємодії та перевірено її ефективність в процесі педагогічного експерименту. Розроблено структурно-функціональну модель формування культури педагогічної взаємодії, визначено критерії й охарактеризовано показники та рівні її сформованості. Виявлено та обгрунтовано психолого-педагогічні фактори й умови формування культури педагогічної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу аграрних ВНЗ, розроблено науково-методичне забезпечення цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кручек В. 
Модель особистості сучасного педагога як носія культури педагогічної взаємодії / В. Кручек // Вісн. Кн. палати. - 2009. - № 1. - С. 46-49. - укp.

Висвітлено погляди науковців щодо особистості вчителя. Наведено теоретичну модель його особистості як носія культури педагогічної взаємодії, описано її складові.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кручек В. 
Умови організації педагогічної взаємодії: за матеріалами наукової літератури / В. Кручек // Вісн. Кн. палати. - 2009. - № 3. - С. 45-48. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч311.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Колісник Н. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів агропромислового комплексу в процесі вивчення економічних дисциплін : монографія / Н. В. Колісник, В. А. Кручек; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 224 c. - Бібліогр.: с. 169-192 - укp.

Висвітлено теоретичні засади формування пенсійної компетентності майбутніх менеджерів. Розкрито науково-методичні аспекти формування професійної компетентності менеджерів у процесі вивчення економічних дисциплін. Досліджено стан сформованості професійної компетентності в майбутніх менеджерів агропромислового комплексу. Виконано експериментальну перевірку педагогічних умов формування професійної компетентності зазначених фахівців в процесі вивчення економічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-212.14 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Попович В. І. 
Формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців з туристичного обслуговування у професійній підготовці : монографія / В. І. Попович, В. А. Кручек; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Ужгород : Сабов А.М., 2017. - 253 c. - Бібліогр.: с. 120-136 - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні основи формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців з туристичного обслуговування у професійній підготовці. Огрунтовано структуру, умову та методику формування мовленнєвої культури. Запропоновано теоретичну модель зазначеного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.373

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829910 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Радкевич В. 
Результати дослідження сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти / В. Радкевич, О. Бородієнко, В. Кручек, О. Радкевич // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 69-82. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Актуальність: у системі підготовки педагогів для професійної (професійно-технічної) (ПТО) освіти бракує взаємодії між суб'єктами цього процесу, стейкхолдерами та іншими зацікавленими сторонами, що зумовлює її невідповідність потребам ринку праці, знижує якість освіти. Разом із тим, сформованість професійних компетентностей викладачів визначає не лише якість підготовки здобувачів професійної ПТО, але й усієї системи, що спрямована на забезпечення економіки країни кваліфікованими робітничими кадрами. Механізми управління професійною підготовкою викладачів для закладів ПТО потребують перегляду та вдосконалення. Одним з інструментів розв'язання цієї проблеми є управління на основі партнерства та стандартизації. Тому дослідження сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти заради розроблення нових механізмів управління підготовкою є надзвичайно актуальним. Мета роботи - аналіз сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти. Методи: аналіз наукової літератури, законодавчо-нормативних документів - для вивчення сучасних тенденцій в управлінні професійною підготовкою педагогів; метод опитування (анкетування з використанням вебсервісу GoogleForms), метод експертного оцінювання, порівняльний аналіз - для з'ясування сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти. Наведено результати опитування викладачів закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю "Професійна освіта", здобувачів вищої освіти, педагогів і керівників закладів професійної освіти. Опитування засвідчило факт недосконалості існуючої системи підготовки педагогів професійного навчання, зокрема: несистемної співпраці всіх суб'єктів освітнього процесу та потенційних роботодавців, недостатньої практичної та професійної спрямованості навчання, невідповідності вимогам ринку праці, віддаленості від виробничих умов, затеоретизованості навчання, невикористання всіх потенційних можливостей співпраці з міжнародними організаціями, центрами зайнятості, професійними спілками. Для посилення якості підготовки необхідне впровадження нових механізмів управління цією підготовкою, вдосконалення методики навчання, організації практичного навчання здобувачів освіти та системи підвищення кваліфікації через налагодження тісної співпраці, розширення партнерських відносин між закладами професійної (професійно-технічної), вищої освіти та з іншими зацікавленими сторонами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ч489.5/1.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Радкевич В. 
Зміст і структура веб-платформи "Партнерський простір "015" / В. Радкевич, О. Бородієнко, В. Кручек, О. Радкевич // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 213-224. - Бібліогр.: 223 назв. - укp.

Зазначено, що необхідність розроблення веб-платформи для комунікації учасників освітнього процесу визначається завданнями збалансованого розвитку й удосконалення системи професійної (професійно-техічної) освіти (П(ПТ)О) на основі партнерства та взаємодії. Мета роботи - обгрунтування змісту та структури веб-платформи "Партнерський простір "015". Методи: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення); емпіричні (методи самооцінювання; експертного оцінювання). Виконано відбір змісту та розроблено структуру веб-платформи, що сприятиме наладженню стійких зв'язків усіх суб'єктів освітнього процесу, побудові ефективної комунікації педагогів, які реалізують освітні програми з підготовки викладачів професійної освіти, керівних кадрів і педагогічних працівників закладів П(ПТ)О і здобувачів освіти, підвищенню якості освіти. Встановлено, що розроблена структура веб-платформи "Партнерський простір "015"" надає змогу реалізувати системний підхід до побудови педагогічної взаємодії, задовольнити запити учасників освітнього процесу та інших заінтересованих сторін. Вона сприятиме забезпеченню різновекторної комунікації між студентами, педагогами та стейкхолдерами; реалізації механізмів взаємодії стейкхолдерів у підготовці педагогів закладів П(ПТ)О; створенню умов для професійного розвитку педагогічних працівників та обміну досвідом. Наведена платформа передбачає участь у ній студентів закладів вищої освіти за спеціальністю 015 "Професійна освіта", викладачів закладів вищої, П(ПТ)О та фахової передвищої освіти та роботодавців, представників кадрових служб підприємств, установ, організацій; спеціалістів, які хочуть стати викладачами закладів П(ПТ)О, фахової передвищої освіти; представників органів державної та місцевої влади, громадських організацій; керівників закладів вищої, П(ПТ)О та фахової передвищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського