Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кулачківська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблема розвитку дошкільника в інноваційних системах виховання / ред.: С. Д. Максименко, С. Є. Кулачківська. - К. : Нора-прінт, 2002. - 78 с. - (Зб. наук. ст. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 4, вип. 1). - укp.

Проаналізовано психічний розвиток дошкільника в інноваційних системах виховання, пізнавальний розвиток старшого дошкільника, мовленнєвий розвиток дошкільників, що виховуються в закладах різного типу освіти. Висвітлено психологічні особливості оволодіння дітьми 5 - 6-річного віку писемним мовленням. Визначено психологічні чинники формування усвідомленого диференційованого сприймання та відтворення цифрових знаків у дошкільників. Наведено психолого-педагогічні критерії оцінки інноваційних процесів в освіті.

Проанализированы психическое развитие дошкольника в инновационных системах воспитания, познавательное развитие старшего дошкольника, развитие речи дошкольников, воспитываемых в разных учебных заведениях. Освещены психологические особенности овладения детьми 5 - 6-летнего возраста письменной речью. Определены психологические факторы формирования осознанного дифференциированного восприятия и воспроизведения цифровых знаков у дошкольников. Приведены психолого-педагогические критерии оценки инновационных процессов в образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.501я54(4УКР)2 + Ч411я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського