Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Куниця А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
| | | | |
1. |
Куниця А. В. Розвиток теорії функціонування зубчастих планетарних інерційно-імпульсних механічних систем : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.02.02 / А. В. Куниця; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 36 c. - укp.З використанням єдиних науково-методичних принципів системного підходу створено аналітичні та розрахункові методи аналізу параметрів функціонування інерційно-імпульсної механічної системи з урахуванням зміни зв'язку між її ланками та взаємодії з джерелом і приймачем енергії у складі машинного агрегату у вигляді динамічної системи (джерело енергії - інерційно-імпульсні механічні системи - приймач енергії). Розв'язано задачу динамічного аналізу, що дозволило вирішити комплекс проблем щодо проектування нових технологічних процесів і машин, які адаптивно пристосовуються до параметрів транспортних і технологічних процесів. Уперше на основі зворотної задачі механіки машин і закону збереження енергії створено метод аналізу математичних моделей механічного руху в інерційно-імпульсній механічний системі та одержано вираження канонічних характеристик інерційно-імпульсних механізмів. Встановлено нову закономірність нелінійних взаємодій інерційно-імпульсної задачі механічної системи з джерелом і приймачем енергії та розроблено заходи щодо сумісного параметричного й енергетичного усунення імовірності виникнення нелінійних ефектів, які зменшують працездатність і довговічність машин. Вперше розроблено методику узгодження параметрів функціонування інерційно-імпульсної механічної системи й обгрунтовано вимоги стосовно відповідності її параметрів та канонічної характеристики щодо визначальних особливостей джерела та приймача енергії. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: К412.555.8 + К445.58-02
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА334725 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Куниця А. В. Алгоритм моделювання процесу перевезень з урахуванням його багатофакторного дослідження / А. В. Куниця, Д. М. Самісько // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розроблено алгоритм моделювання процесу перевезень з метою визначення максимально можливої продуктивності роботи кар'єрних автомобілів-самоскидів з урахуванням системного факторного зв'язку між вантажопідйомністю автомобіля-самоскида, часом його простою під навантаженням, часом простою під розвантаженням та швидкістю руху окремими ділянками маршруту. Даний алгоритм є першим кроком на шляху розробки комп'ютерної програми, що моделює процес перевезення вантажів автомобілями-самоскидами з урахуванням системної взаємодії таких факторів, як вантажопідйомність автомобіля-самоскида, час його простою під навантаженням, час простою під розвантаженням та швидкістю руху окремими ділянками маршруту. Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Куниця А. О. Визначення дійсної транспортної затримки на нерегульованих перехрестях в одному рівні / А. О. Куниця, О. О. Закаблук // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2009. - № 2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто складові транспортної затримки на прикладі Х-подібного перехрестя з однією смугою руху в кожному напрямку. Проаналізовано фактори, що впливають на значення цих складових. Наведено формули для визначення дійсної сумарної транспортної затримки, затримки черги з n-ої кількості автомобілів на перехресті. Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Куниця А. В. Використання закону збереження кінетичної енергії при проведенні експертизи дорожньо-транспортної пригоди / А. В. Куниця, О. Г. Федорченко // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 2. - С. 105-109. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Виконано аналіз транспортно-трасологічної і інженерно-міцнісної методик експертиз ДТП. Запропоновано нову методику експертизи ДТП, яка грунтується на використанні закону збереження енергії. Енергія АТЗ до початку ДТП встановлюється шляхом визначення сумарної енергії, яка складається з енергій гальмування автомобіля, деформації і руйнування його конструктивних частин та його відкидання у різних площинах під час ДТП. На підставі закону збереження енергії розроблено системну методику виконання експертизи ДТП. Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)413.91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Куниця А. О. Математичний апарат роботи автоматизованої системи з визначення транспортної затримки / А. О. Куниця, О. О. Закаблук // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто складові транспортної затримки на прикладі Х-подібного перехрестя з однією смугою руху в кожному напрямку. Наведено математичні залежності визначення сумарної транспортної затримки на нерегульованому пересіченні в одному рівні в режимі реального масштабу часу. Розроблено алгоритм для визначення сумарної транспортної затримки у режимі реального масштабу часу за допомогою автоматизованої системи. Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Куниця А. В. Методика використання економіко-математичних методів в плануванні вантажних перевезень з урахуванням параметрів дорожніх умов і руху / А. В. Куниця, Ю. О. Жук // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2008. - № 2. - С. 51-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.На підставі відомих економіко-математичних методів планування вантажних перевезень і з метою подальшого їх удосконалення шляхом урахування реальних параметрів дорожніх умов і руху створено методику, яка дозволяє більш грунтовно визначати маршрути та поліпшити показники організації вантажних перевезень. Індекс рубрикатора НБУВ: О384.032
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Куниця А. В. Технічне забезпечення системного функціонування складових частин кар'єрного транспортного комплексу / А. В. Куниця, О. А. Куниця, Д. М. Самісько // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2008. - № 1. - С. 111-120. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано продуктивність кар'єрного транспортного комплексу з урахуванням зв'язку між вантажопідйомністю автосамоскиду та часом його навантаження. Факторний аналіз продуктивності кар'єрного транспортного комплексу здійснено з урахуванням безпосередньо процесу навантаження автосамоскиду екскаватором і застосуванням: аналітичної геометрії, дрібно-лінійної функції, а також цієї функції, але з урахуванням повного процесу обслуговування автосамоскиду. Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Куниця А. В. Формалізація схеми взаємозв'язку між складовими операціями процесу доставки вантажів / А. В. Куниця, В. Г. Обіщенко // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.Формалізація схеми взаємозв'язку параметрів реалізації процесу доставки вантажів та похідних від них між всіма його складовими операціями, з використанням її проекцій на площинах декартової системи координат, дозволила відобразити здійснення в часі окремих операцій, взаємозв'язок між ними у процесі доставки вантажів та встановити залежності для визначення необхідних для цього витрат. Залежності, що одержані на підставі формалізації, дозволяють розпочати розробку відповідної економіко-математичної моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: О384
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Куниця А. В. Проблеми оптимізації маршрутної мережі міського пасажирського транспорту у великих та середніх містах України / А. В. Куниця, О. В. Толок, Н. О. Селезньова, С. О. Волошин // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2011. - № 2. - С. 5-14. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.На прикладі міста Горлівка показано проблеми оптимізації маршрутної мережі міського пасажирського транспорту. Сформульовано реально досяжні цілі оптимізації маршрутної мережі міського пасажирського транспорту в великих та середніх містах України. Запропоновано характеристики для оцінки якості транспортного обслуговування населення великого міста маршрутами міського пасажирського транспорту. Наведено результати оптимізації маршрутної мережі міських автобусних маршрутів в м. Горлівка. Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 + О385.061
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Куниця А. В. Схема взаємозв'язку між складовими операціями процесу доставки вантажів у декартовій системі координат (на прикладі доставки автотранспортом тарно-штучних вантажів від виробництва до розподільного складу) / А. В. Куниця, В. Г. Обіщенко // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2010. - № 2. - С. 19-25. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.На підставі використання декартової системи координат, осі якої мають розмірності продуктивності (т/год), питомих витрат (грн/т), часу (год), розроблено схему взаємозв'язку між складовими операціями процесу доставки вантажів (на прикладі доставки автотранспортом тарно-штучних вантажів від виробництва до розподільного складу). Індекс рубрикатора НБУВ: О384.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|