Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Курята Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Курята Ю. В. 
Креативне мислення як чинник соціалізації дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Курята; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему впливу креативного мислення на процес соціалізації дітей молодшого шкільного віку. Розкрито сутність поняття "соціалізація", розглянуто структуру даного феномену, здійснено багаторівневий аналіз його чинників, уточнено критерії гармонійності. Експериментально визначено основні негативні показники проходження даного процесу молодшими школярами на сучасному етапі. Обгрунтовано шляхи та засоби розвитку креативного мислення учнів початкової школи, запропоновано методику педагогічного управління даним процесом у школі. Розроблено спеціальну систему завдань, спрямованих на розвиток креативного мислення молодших школярів засобами освіти, зроблено її апробацію на заняттях з іноземної мови. Експериментально доведено, що креативне мислення є сприятливим інтегруючим чинником соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.402.1 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Курята Ю. 
Школа як чинник та інституція соціалізації в історіогенезі та онтогенезі людини / Ю. Курята // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 76-78. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено особливості функціонування школи в історіогенезі людини в контексті процесів входження дитини у світ дорослих і гармонізуючий потенціал цього чинника й інституції соціалізації в онтогенезі підростаючої особистості. У контексті онтогенетичного дослідження соціалізації окремого індивіда (представника конкретного соціуму) в школі цей процес визначено як оволодіння соціальним досвідом шляхом засвоєння певної системи соціальних норм і ролей, перетворення людини наактивного учасника суспільного і культурного життя, що проходить безперервно протягом її онтогенезу, забезпечуючи спадкоємність історичного розвитку. Підкреслено, що змістом соціалізації, що реалізується школою, є передача вже сформованих еталонів соціального досвіду в умовах мінливого соціального буття людей. Узагальнено, що аналіз особливостей школи як чинника та інституції соціалізації дітей, здійснений в історіогенетичному та онтогенетичному руслі, свідчить, що цей феномен набуває якісно нових рис під час розвитку людства, віддзеркалюючи специфіку розуміння кожним конкретним суспільством суті дитинства, власне природи дитини.

Проанализированы особенности функционирования школы в историогенезе человека в контексте процессов вхождения ребенка в мир взрослых, а также гармонизирующий потенциал этого фактора и институции социализации в онтогенезе подрастающей личности.

Features of functioning of school are analyzed in an historical genesis in the context of processes of including of child in the world of adults, harmonizing potential of this factor and institution of socialization in ontogenesis of growing up personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського