Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучай О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Кучай О. В. 
Інформаційні технології в освіті: становлення та перспективи розвитку : навч. посіб. / О. В. Кучай. - Черкаси : ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2009. - 74 c. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Висвітлено історію інформаційних технологій та комп'ютерних засобів у навчанні, роль комп'ютерів в оцінюванні навчання учнів і розвитку їх творчого мислення. Проаналізовано особливості комп'ютерних технологій у розвитку творчих здібностей учителів, педагогічного проектування дидактичних засобів дистанційного навчання у ВНЗ. Визначено інформаційну компетентність вчителів інформатики. Розглянуто питання застосування авторських комп'ютерних програм студентами ВНЗ у школах.

Освещены история информационных технологий и компьютерных средств в обучении, роль компьютеров в оценке обучения учеников и развития их творческого мышления. Проанализированы особенности компьютерных технологий в развитии творческих способностей учителей, педагогического проектирования дидактических средств дистанционного обучения в ВУЗ. Определена информационная компетентность учителей информатики. Рассмотрены вопросы применения авторских компьютерных программ студентами ВУЗ в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253я73 + Ч481.253я73 + З970.4я73

Шифр НБУВ: ВА707205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кучай О. В. 
Роль ТПП в сприянні зовнішній торгівлі в інституційній системі регулювання відкритої економіки : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / О. В. Кучай; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено роль і особливості діяльності торговельно-промислових палат (ТТП) на сучасному етапі. Розроблено рекомендації щодо підвищення її ефективності у контексті завдань підвищення міжнародної конкурентоспроможності національної економіки України. Досліджено теоретико-методологічні питання функціонування та розвитку систем інституційного регулювання за умов глобалізації, роль інститутів сприяння комерційній діяльності за умов інформатизації системи міжнародних економічних відносин. Вивчено світовий досвід організації роботи ТПП як елементів інституційної системи сприяння міжнародній торгівлі за умов сучасних відкритих економік. Сформульовано відповідні регулятивні пріоритети. Розглянуто класифікаційні підходи до вивчення проблематики ТПП. Наведено результати відповідного оцінювання та висвітлено тенденції. Визначено пріоритети інституційного регулювання міжнародної торгівлі в Україні. Обгрунтовано концептуальні засади підвищення ефективності діяльності ТПП України, зокрема регіональних ТПП, на сучасному етапі інтернаціоналізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803-212.181 + У9(4УКР)843-803-212.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучай О. В. 
Формування професійної компетенції вчителів інформатики у вищих навчальних закладах Польщі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблеми формування професійної компетенції вчителів інформатики у ВНЗ Польщі. Розкрито зміст понять "компетентність", "компетенція", "професійна компетенція", "професійна компетенція вчителя інформатики". Проаналізовано польську модель формування професійної компетенції вчителів інформатики, становлення та розвиток інформатичної освіти в Польщі, виявлено основні її тенденції. З'ясовано особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики в Україні. Проведено порівняльний аналіз інформатичної системи педагогічної освіти в Польщі й Україні. Визначено можливість творчого використання в системі педагогічної освіти України продуктивних ідей польського досвіду підготовки майбутніх вчителів інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 + Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучай О. В. 
Обгрунтування основних понять категорії "професійна компетенція вчителя інформатики" / О. В. Кучай // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 78-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано основні поняття категорії "професійна компетенція вчителя інформатики".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + З970 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кучай О. 
Компетенція і компетентність - відображення цілісності та інтеграційної суті результату освіти / О. Кучай // Рідна шк.. - 2009. - № 11. - С. 44-47. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто сутність компетентнісного підходу через визначення понять "компетенція" і "компетентність". З'ясовано їх роль у розвитку особистості майбутнього фахівця. Акцентовано на важливості введення в обіг поняття "освітні компетенції" як складних узагальнених способів діяльності, що їх опановує учень під час навчання. Наведено приклади трьох варіантів співвідношення компетентності та компетенції, а саме: компетентність нижча від компетенції; компетентність відповідає компетенції; компетентність перевищує компетенцію. Виділено основні ознаки життєвих (ключових) компетенцій: поліфункціональність, надпредметність і міждисциплінарність, багатомірність і ті, що забезпечують широку сферу розвитку особистості. З огляду на аналіз різних підходів до окреслення понять "компетентність" і "компетенція", зазначено, що хоча ці поняття й розмежовані у визначенні, однак сукупно вони відображають цілісність і збірну, інтеграційну суть як результату освіти, так і результату діяльності людини. Констатовано, що в науці не склалося єдиної думки щодо розуміння сутності досліджуваних понять, і головна проблема полягає у відсутності загальноприйнятих дефініцій компетентності та компетенції.

Рассмотрены сущность компетентностного подхода через определение понятий "компетенция" и "компетентность". Выяснена их роль в развитии личности будущего специалиста. Отмечена важность введения в обращение понятие "образовательные компетенции" как сложных обобщенных способов деятельности, которые осваивает ученик во время учебы. Приведены примеры трех вариантов соотношения компетентности и компетенции, а именно: компетентность ниже компетенции; компетентность соответствует компетенции; компетентность превышает компетенцию. Выделены основные признаки жизненных (ключевых) компетенций: полифункциональность, надпредметность и междисциплинарность, многомерность и те, которые обеспечивают широкую сферу развития личности. Учитывая анализ различных подходов к разработке понятий "компетентность" и "компетенция", указано, что хотя эти понятия и разграничены в определении, однако в совокупности они отражают целостность и сборную, интеграционную сущность как результата образования, так и результата деятельности человека. Констатировано, что в науке не сложилось единого мнения относительно понимания сущности исследуемых понятий, и главная проблема заключается в отсутствии общепринятых дефиниций компетентности и компетенции.

Considered the essence of Competence approach through the definition of "competence" and "competence". Ascertain their role in the development of the personality of the future specialist. Highlighted the introduction of the concept of "educational authority" as a complex of generalized methods of activity that develops the student during their studies. Examples of the three variants of the ratio of competence and competence, namely: competence below competence; competence of the relevant jurisdiction; competence than competence. The following major signs of life (key) competences: polyfunctionality, overobject and interdisciplinarity, multidimensionality and those that provide a broad scope of personal development. Given the analysis of different approaches to developing the concepts of "competence" and "competence", pointed out that although these concepts delineated in the definition, but together they reflect the integrity and the national team, integrative essence as the result of education andhuman activities. Observing that science lacks a consensus on the understanding of the concepts studied, and the main problem is the lack of common definitions of competence and competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кучай О. 
Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні: порівняльний аналіз / О. Кучай // Рідна шк.. - 2011. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано головні тенденції зміни системи педагогічної освіти Польщі та України. Розглянуто їх загальні риси й охарактеризовано відмінності. Визначено сутність поняття компетенції. Обгрунтовано типи компетенцій, які потрібно сформувати у вчителя для досягнення поставлених цілей. Зазначено, що професійна компетентність предбачає постійне підвищення кваліфікації, пошук можливостей для найбільш повного розкриття себе в професії, самостійність, відповідальність, здатність до інноваційної діяльності.

Определены изменения системы педагогического образования Польши и Украины. Рассмотрены их общие черты и охарактеризованы различия. Определена сущность понятия компетенции. Обоснованы типы компетенций, которые необходимо сформировать в учителя для достижения поставленных целей. Указано, что профессиональная компетентность определяет постоянное повышение квалификации, поиск возможностей для наиболее полного раскрытия себя в профессии, самостоятельность, ответственность, способность к инновационной деятельности.

Determined to change the system of teacher education in Poland and Ukraine. Discussed their similarities and differences described. The essence of the concept of competence. Substantiated types of competencies that are necessary to form the teacher toachieve goals. Indicated that professional competence predate ongoing training, explore opportunities for the fullest disclosure of himself in the profession, independence, responsibility, ability to innovate.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4ПОЛ) + З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кучай О. В. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих навчальних закладах Польщі засобами мультимедійних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кучай; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2016. - 40 c. - укp.

Вперше здійснено цілісний аналіз теоретичних і методичних засад підготовки майбутніх учителів початкових класів (ПК) засобами мультимедійних технологій (ММТ) у ВНЗ Польщі. Вперше розкрито концептуальні засади підготовки такого вчителя ПШ засобами ММТ у Польщі та можливості їх використання у підготовці українських учителів ПК. Вперше здійснено порівняльний аналіз підготовки вчителів ПК засобами ММТ у ВНЗ Польщі й України. Вперше досліджено методичну систему підготовки майбутніх учителів ПК засобами ММТ у Польщі. Вперше окреслено основні тенденції становлення та розвитку теоретичних і методичних засад підготовки цих учителів ПК засобами ММТ у ВНЗ Польщі. Вперше охарактеризовано сучасну структуру системи освіти, а також систему навчання учнів ПК. Вперше розкрито особливості теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів ПК засобами ММТ у ВНЗ Польщі. Вперше виявлено прогресивні ідеї польського досвіду в підготовці вчителів ПК засобами ММТ і проаналізовано можливості їх використання в системі освіти України. Удосконалено положення щодо здійснення випереджувального підходу у професійній підготовці вчителів ПК в Україні засобами ММТ за умов глобалізаційних процесів. Подальшого розвитку та конкретизації набули положення щодо творчого використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителів ПК засобами ММТ в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти Японії та країн Європейського Союзу (на прикладі Польщі) : монографія / О. А. Біда, О. В. Кучай, Т. П. Кучай, Н. М. Бідюк. - Черкаси : Бідюк Є. І., 2021. - 293 c. - Бібліогр.: с. 256-292 - укp.

Вивчено досвід прогресивних ідей, а саме: підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти Японії та країн Європейського Союзу (на прикладі Польщі), для переосмислення та ефективної організації процесу освіти України засобами новітніх технологій. Спрямовано на успішне вирішення комплексу теоретичних і практичних питань педагогіки вищої освіти. Результатами та висновками дослідження доцільно послуговуватися для обґрунтування концепцій, нормативних документів, подальшого розвитку стратегій модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3(5ЯПО) + Ч489.518.3(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851692 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського