Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (63)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кучерук О. С. 
Фізіологія людини : Навч. посіб. для студ. пед. ун-тів та ін-тів: [В 3 ч.]. Ч. 1. Нейрогуморальна регуляція функцій організму людини / О. С. Кучерук, П. Д. Плахтій; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2000 . - 215 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Висвітлено основні теоретичні положення сучасної фізіологічної науки про процеси нервової та гормональної регуляції функцій організму людини. Наведено загальну фізіологічну характеристику аналізаторів та окремих залоз внутрішньої секреції. Викладено фізіологічні основи розумової діяльності. Проаналізовано адаптивну роль гормонів. Відображено методи найбільш інформативних досліджень регуляторних та аналізаторних функцій людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*73я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Галицько-Волинська держава XII - XIV ст. : Зб. наук. пр.: У 2 кн. Кн. 1 / ред.: О. С. Кучерук. - Л. : Світ, 2002. - 127 c. - укp.

Наведено перекладений сучасною українською мовою Галицько-Волинський літопис - основне джерело знань про період української історії, коли Галицько-Волинська держава вступила в період своєї могутності. Проаналізовано волинські та галицькі грамоти ХІІІ ст.

Приведена переведенная на современный украинский язык Галицко-Волынская летопись - основной источник знаний о периоде украинской истории, когда Галицко-Волынское государство вступило в период своего могущества. Проанализированы волынские и галицкие грамоты ХІІІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)430.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучерук О. А. 
Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. А. Кучерук; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 200 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Розглянуто програму мовно-естетичного виховання школярів, методи і прийоми, спрямовані на виховання почуття прекрасного засобами предмета. Наведено систему мовно-мовленнєвих вправ для формування естетики мовлення учнів, вироблення навичок ефективного спілкування.

Рассмотрены программа языково-эстетического воспитания школьников, методы и приемы, направленные на воспитание чувств прекрасного средствами предмета. Приведена система языково-речевых упражнений для формирования эстетики речи учеников, выработки навыков эффективного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-923.1 + Ч421.355.21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучерук О. А. 
Перспективні технології навчання в шкільному курсі української мови : навч. посіб. / О. А. Кучерук; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 182 c. - укp.

Висвітлено перспективні технології навчання української мови. Розкрито можливості використання особистісно-орієнтованих, творчо-розвивальних технологій, а також технологій модульного, блочного та інтегрованого навчання на уроках української мови. Наведено інформацію про технології розвитку умінь і навичок ефективного спілкування, інтенсивного навчання правописної грамотності учнів.

Освещены перспективные технологии ибучения украинскому языку. Раскрыты возможности использования личностно-ориентированных, творческо-развивающих технологий, а также технологий модульного, блочного и интегрированного обучения на уроках украинского языка. Приведена информация о технологиях развития умений и навычек эффективного общения, интенсивного обучения грамотному правописанию учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912

Шифр НБУВ: ВА694863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кучерук О. С. 
"Хрест Симона Петлюри" - відзнака державного центру УНР в екзилі / О. С. Кучерук // Укр. іст. журн. - 2009. - № 3. - С. 43-48. - укp.

Висвітлено один із важливих епізодів нагородотворчої практики української діаспори - встановлення відзнаки Державного центру УНР в екзилі - "Хрест Симона Петлюри". Надано його опис, відомості про автора проекту, персоніфіковано процес нагородження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т221(9=УКР)-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кучерук О. А. 
Естетичне виховання на уроках української мови в школі (8 - 9 класи) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. А. Кучерук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено історію та сучасний стан проблеми естетичного виховання учнів 8 - 9 класів засобами рідної мови. Відображено науково-методичні погляди на текст як фактор мовно-естетичного впливу, визначено принципи, форми, методи естетичного виховання на уроках української мови. Розкрито специфіку естетичного виховання засобами синтаксису української мови: на синтаксичному рівні простежуються природно усі виражальні можливості мови, за межами синтаксису естетична функція мови практично неможлива. Запропоновано систему роботи над формуванням мовно-естетичної освіченості учнів, ефективність якої обгрунтовано теоретично і підтверджено шкільною практикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0 + Ч421.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кучерук О. Я. 
Система неперервної підготовки фахівців з прикладної математики у ВНЗ в умовах кредитно-модульної технології навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Я. Кучерук; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено систему неперервної підготовки фахівців з прикладної математики, яка забезпечується цільовим, змістовим, діяльнісним і результативним компонентами. Визначено, що вона складається з трьох підсистем, а саме: допрофесійна підготовка (профільна школа - створення для учнів профільних математичних класів умов для поглибленого вивчення математики, розвитку інтересів, формування позитивного ставлення до майбутньої професії), базова професійна підготовка (освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр" - цілеспрямована професійна підготовка студентів, їх професійне становлення) та професійне вдосконалення (навчання за освітньо-квалійфікаційним рівнем спеціаліста або магістра - удосконалення знань і практичної діяльності, усвідомлення готовності до професійної діяльності, створення умов для формування професійно-творчих здібностей, професійних планів, цілей для продовження неперервного поповнення знань і професійного саморозвитку). Акцентовано увагу на тому, що всі складові системи об'єднані спільним системотвірним фактором - метою. Визначено організаційно-педагогічні засади забезпечення ефективності неперервної підготовки фахівців з прикладної математики, зокрема, профілізація старшої школи, впровадження інноваційних технологій навчання (кредитно-модульні технології), забезпечення відповідних педагогічних умов, забезпечення сформованості компонентів за критеріями та відповідними рівнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + В195р3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андрій Мельник. 1890 - 1964. Спогади. Документи. Листування / ред.: О. Веремійчик; уклад.: О. Кучерук, Ю. Черченко. - К. : Вид-во ім. О. Теліги, 2011. - 568 c. - укp.

Висвітлено діяльність видатного політичного, державного та війського діяча А. Мельника (1890 - 1964 рр.), його роль в боротьбі за незалежність України. Розглянуто соборно-державні традиції армії УНР у контексті націоналістичного руху. Увагу приділено історії ОУН, головним напрямкам її діяльності, зокрема, побудові організаційної мережі на західноукраїнських землях, підготовці до боротьби проти більшовистських окупантів, координації українських політичних сил у закордонних країнах, зовнішньо-політичній пропаганді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-8 Мельник А. + Ф513(4УКР)6-8 Мельник А.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кучерук О. А. 
Методи навчання української мови в загальноосвітній школі : словник-довідник / О. А. Кучерук. - Житомир : Рута, 2010. - 184 c. - Бібліогр.: 135 назв. - укp.

Описано традиційні та сучасні методи навчання (МН) української мови та надано їх характеристику в контексті ефективного розв'язання завдань сучасної мовної освіти та переосмислення традиційного стилю і способів навчання з урахуванням методів мовознавчої науки та психолого-педагогічних інновацій, вироблення чіткого уявлення про змістові, структурні особливості МН та їх функціональне призначення.

Описаны традиционные и современные методы обучения (МО) украинского языка и дана их характеристика в контексте эффективного решения задач современного языкового образования и переосмысления традиционного стиля и способов обучения с учётом методов языковедческой науки и психолого-педагогических инноваций, выработки чёткого представления о содержательных, структурных особенностях МО и их функциональном предназначении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корнещук В. В. 
Методика викладання математики у вищій школі : навч. посіб. / В. В. Корнещук, О. Я. Кучерук. - Хмельницький, 2011. - 192 c. - Бібліогр.: с. 170-190. - укp.

Висвітлено теоретичні засади методики викладання математики у ВШ як науки та навчальної дисципліни. Розкрито її завдання, обгрунтовано необхідність розвитку як окремої наукової галузі знань. Наведено професійні вимоги до викладача математичних дисциплін, який повинен не тільки досконало знати математику, але й мати широкі інтереси поза її межами, володіти відповідними професійно-педагогічними навичками, педагогічними тактом та технікою, постійно навчатися далі, набуваючи нових досягнень у напрямку підвищення викладацького професіоналізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кучерук О. А. 
Система методів навчання української мови в основній школі: теорія і практика : монографія / О. А. Кучерук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 420 c. - Бібліогр.: с. 385-419. - укp.

Теоретично осмислено й узагальнено систему методів навчання української мови в основній школі, спрямованих на досягнення мети формування мовнокомунікативної особистості, що відповідає сучасним тенденціям розвитку стратегій і тактик мовної освіти. Проаналізовано методологічні засади студіювання проблеми системи методів навчання української мови, розглянуто опорні поняття та їх характеристику. Визначено психолого-педагогічні передумови добору й успішної реалізації дидактичних методів, обгрунтовано актуальність переходу від традиційних методів навчання до "збагаченої" системи методів навчання. Встановлено, що дослідження філософських, лінгвістичних, психолого-педагогічних, методично-технологічних аспектів проблеми методів навчання мови є базовою опорою комплексного дослідження "збагаченої" системи методів формування мовної особистості. Поєднання теоретичних ідей і методів філософії, мовознавства, психології, психолінгвістики, дидактики дозволяє розширити та модифікувати методичний інструментарій навчання української мови в ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кучерук О. А. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій у системі методів мотиваційного забезпечення процесу навчання української мови [Електронний ресурс] / О. А. Кучерук. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/626/478

Розглянуто проблему розвитку навчальної мотивації учнів у процесі формування їх як мовних особистостей. Обгрунтовано актуальність і важливість реалізації особистісно-мотиваційного принципу в організації мовної освіти. Визначено умови формування інтересу до учіння й збагачення навчально-пізнавальних мотивів школяра. Окреслено основні напрями мотиваційного забезпечення навчальної діяльності учнів на уроках української мови. Наведено методи формування пізнавального інтересу засобами української мови, стимулювання особистісного успіху в навчанні, розвитку потреб самостійної навчально-пізнавальної діяльності, спонукання до творчого самовираження. З'ясовано роль інформаційно-комп'ютерних технологій у забезпеченні мотиваційної основи навчання української мови в загальноосвітній школі.

Рассмотрена проблема развития учебной мотивации учеников в процессе формирования их как языковых личностей. Обоснованы актуальность и важность реализации личностно-мотивационного принципа в организации языкового образования. Определены условия формирования интереса к учению и обогащению учебно-познавательных мотивов школьника. Намечены основные направления мотивационного обеспечения учебной деятельности учеников на уроках украинского языка. Выделены методы формирования познавательного интереса средствами украинского языка, стимулирования личностного успеха в обучении, развития потребностей самостоятельной учебно-познавательной деятельности, мотивирования к творческому самовыражению. Определена роль информационно-компьютерных технологий в обеспечении мотивационной основы обучения украинскому языку в общеобразовательной школе.

The article deals with the problem of development of pupils' learning motivation in the process of their shaping as language individuals. There are substantiated the urgency and importance of personal-motivational principle in the organization of language education. It is determined the conditions for the formation of interest in learning and enriching pupil's educational and cognitive motives. The article outlines the main areas of pupils' learning motivation in the process at the Ukrainian language lessons. The methods of forming of cognitive interest by tools of Ukrainian language, encouraging of personal success in training as well as the development of needs in self-teaching and learning activities, motivation to creative expression are considered. It is identified the role of information and computer technologies in providing of motivational basis of Ukrainian language learning in secondary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ш141.14-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кучерук О. 
Підготовка фахівців із прикладної математики у Хмельницькому національному університеті / О. Кучерук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 122-128. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Аргументовано необхідність створення в Україні системи неперервної підготовки фахівців за напрямом "прикладна математика" (ПМ). Наведено дані тестування першокурсників у 2006 - 2007 рр. та результатів порівняння рівня знань, виявлених на вступних іспитах у 1994 та 2005 рр. у Хмельницькому національному університеті. Указано на тенденцію зниження рівня мислення абітурієнтів, зокрема математичного мислення, що середня школа перестала давати знання та культуру мислення не вдається. Математична освіта повинна бути цілісною системою формування особистості, та неперервною і забезпечувати наступність у навчанні між різними ланками ступеневої системи освіти, мати на всіх ступенях навчання розвивальний характер і прикладну спрямованість.

Аргументирована необходимость создания в Украине системы непрерывной подготовки специалистов направления "прикладная математика" (ПМ). Приведены данные тестирования первокурсников в 2006 - 2007 г. и результатов сравнения уровня знаний, выявленных на вступительных экзаменах в 1994 и 2005 гг. в Хмельницком национальном университете. Указано на тенденцию снижения уровня мышления абитуриентов, в частности, математического мышления, что средняя школа перестала давать знания и культуру мышления, необходимые для продолжения учебы в вузе, из-за чего в первые семестры учебы в вузе преподаватели пытаются ликвидировать пробелы в школьном образовании, но это, как правило, не удается. Математическое образование должно быть целостной системой формирования личности непрерывной и обеспечивать развивающий характер и прикладную направленность.

Actuality of applied mathematics specialists's training, its state and problems on the example of Khmel'nitsk National University are presented, and the problem of creation of the specialists' continues training system in the field of "Applied mathematics" is analized.


Індекс рубрикатора НБУВ: В195 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кучерук О. Я. 
Адаптація студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ в системі неперервної підготовки фахівців з прикладної математики / О. Я. Кучерук // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 88-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Визначено рівні адаптації та фактори, що впливають на процес адаптації студентів першого курсу. Проаналізовано характер труднощів, які умовно поділяються на групи, а саме: соціально-психологічні, навчальні та професійні. Представлено факторні навантаження найбільш впливових груп. Звернено увагу на організаційно-педагогічні умови, які сприяють оптимізації процесу адаптації студентів першого курсу до умов навчання у ВНЗ.

Рассмотрены вопросы адаптации студентов-первокурсников к условиям обучения в вузе. Определены уровни адаптации и факторы, влияющие на процесс адаптации студентов первого курса. Проанализирован характер трудностей, которые условно делятся на группы, а именно: социально-психологические, учебные и профессиональные. Представлены факторные нагрузки наиболее влиятельных групп. Обращено внимание на организационно-педагогические условия, способствующие оптимизации процесса адаптации студентов первого курса к условиям обучения в ВУЗ.

Questions freshmen adapt to the conditions of academic studies. The levels of adaptation and the factors influencing the adaptation of first-year students. Character analysis of the difficulties which are divided into three groups, namely: socio-psychological, educational and professional. Presents the factor loadings of the most influential groups. Attention is paid to the organizational and pedagogical conditions that contribute to optimize the adaptation of first-year students to the conditions oflearning in higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: В195 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кучерук О. Я. 
Свідомий вибір професії як фактор успішної професійної кар'єри / О. Я. Кучерук // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 61-65. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено важливість проблеми вибору професії, вплив вибору професії на професійну діяльність та побудову успішної кар'єри. Розкрито стадії розвитку професійного життя людини. Показано результати дослідження мотивів вибору майбутньої професії молоддю. Вказано на характерні помилки молоді під час вибору майбутньої професії, надано рекомендації, яким чином їх уникнути. Виокремлено фактори, що впливають на вибір людиною професії. Визначено об'єктивні передумови правильного вибору професії.

Освещена важность проблемы выбора профессии, влияние выбора профессии на профессиональную деятельность и построение успешной карьеры. Раскрыты стадии развития профессиональной жизни человека. Показаны результаты исследования мотивов выбора будущей профессии молодежью. Указаны характерные ошибки молодежи при выборе будущей профессии, даны рекомендации, каким образом их избежать. Выделены факторы, влияющие на выбор человеком профессии. Определены объективные предпосылки правильного выбора профессии.

To the importance of the problem of choice of profession, the influence of the profession on professional practice and to build a successful career. Disclosed to the professional stage of human life. Shows the results of the study motives for choosinga future profession youth. Indicated errors are young people in choosing their future profession, recommendations how to avoid them. The factors influencing the choice of profession a person. Determined by objective conditions right choice of profession.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кучерук О. А. 
Система методів навчання української мови в основній школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. А. Кучерук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 36 c. - укp.

Набули подальшого розвитку ідеї щодо системи методів навчання з позицій взаємозв'язку системно-структурної й антропоцентричної парадигм мовної освіти. Досліджено теоретичні основи напрацювання й обгрунтування системи методів формування мовної особистості підлітка, розглянуто методологічні засади розвитку багаторівневої системи методів навчання української мови, надано характеристику відношень між складниками цієї системи. Теоретично обгрунтовано й розроблено модель системи методів навчання української мови за компетентнісно-цільовим принципом. На основі попереднього проектування розроблено теоретично обгрунтовану та практично виправдану особистісно орієнтовану методику мовно-мовленнєво-комунікативної підготовки учнів з використанням системи традиційних та інноваційних методів навчання української мови. Описано хід і результати проведення педагогічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кучерук О. А. 
Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти / О. А. Кучерук // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 58-62. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З’ясовано необхідність урахування загальноосвітніх тенденцій в процесі побудови методичної системи вивчення української мови та розглянуто чинники, що зумовлюють тенденції в освіті (філософські ідеї, нормативно-правова база, соціально-культурні чинники). Запропоновано дотримання загальноєвропейських тенденцій організації мовної освіти, висвітлених у відповідних рекомендаціях Ради Європи. Простежено тенденцію до зміщення акценту на діяльнісно-функціональний аспект мови та її особистісні вияви. Розглянуто компетентнісний підхід до формування мовної особистості. На підставі аналізу теорії та практики навчання української мови виявлено тенденції україномовної освіти. Рекомендовано реалізацію антропоцентричної моделі організації навчально-виховного процесу та застосування технології розвивального навчання.

Выяснена необходимость учитывать общеобразовательные тенденции в процессе построения методической системы изучения украинского языка и рассмотрены факторы, которые определяют тенденции в образовании (философские идеи, нормативно-правовая база, социально-культурные факторы). Предложено придерживаться общеевропейских тенденций организации языкового образования, освещенных в соответствующих рекомендациях Рады Европы. Прослежена тенденция к смещению акцента на деятельностно-функциональный аспект языка и его личностные проявления. Рассмотрен компетентностный подход к формированию языковой личности. На основании анализа теории и практики обучения украинскому языку определены тенденции украиноязычного образования. Рекомендованы реализация антропоцентрической модели организации учебно-воспитательного процесса и применение технологии развивающего обучения.

It was found the necessity to take into account educational trends in the process of building a methodical system of the Ukrainian language study and examined the factors that determine trends in education (philosophical ideas, the legal framework, socio- cultural factors). Proposed to adhere European tendencies in organization of language education, that are spotlighted in the relevant recommendations of the European Parliament. A tendency to shift the emphasis on action-functional aspect of language and its personal appearance. Considered the competent approach to the formation of linguistic identity. Based on the analysis of the theory and practice the educational trends of Ukrainian language teaching were identified. Recommended the implementation of anthropocentric model of educational process organization and application of the developing training technology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кучерук О. С. 
Професійні вимоги до вчителя загальноосвітнього навчального закладу в умовах інклюзивного навчання / О. С. Кучерук, Ю. Д. Бойчук // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 42-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено сучасні тенденції інклюзивного навчання. Представлено аргументи на користь інклюзії. Підкреслено, що найголовніший результат інклюзії – усунення будь-яких проявів соціальної ізоляції дітей і підлітків, які мають вади у психофізичному розвитку. Зазначено, що в інклюзивних класах наголос робиться у першу чергу на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їх проблемах, пов’язаних зі станом здоров’я. Обгрунтовано основні професійні вимоги до вчителя загальноосвітнього навчального закладу у зв’язку з переходом до інклюзивної моделі освіти. Зроблено висновок, що дотримання даних професійних вимог робить процес інклюзивного навчання продуктивнішим.

Освещены современные тенденции инклюзивного обучения. Представлены аргументы в пользу инклюзии. Подчеркнуто, что главнейший результат инклюзии – устранение любых проявлений социальной изоляции детей и подростков, имеющих отклонения в психофизическом развитии. Отмечено, что в инклюзивных классах акцент делается прежде всего на развитии сильных качеств и талантов детей, а не на их проблемах, связанных с состоянием здоровья. Обоснованы основные профессиональные требования к учителю общеобразовательного учебного заведения в связи с переходом к инклюзивной модели образования. Сделан вывод о том, что соблюдение этих профессиональных требований делает процесс инклюзивного обучения более продуктивным.

When covering the current trends of inclusive education. Presented arguments in favor of inclusion. Emphasized that the main result of inclusion - removing all the social exclusion of children and adolescents, with deviations in the psycho-physical development. It is noted that in inclusive classrooms focuses primarily on the development of strengths and talents of the children, not their problems with health. Substantiated basic professional requirements for teachers of secondary school due to the transition to an inclusive education model. It is concluded that the implementation of these professional requirements makes inclusive education more productive.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кучерук О. Є. 
Травматичні ушкодження променевого нерва на різних рівнях : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.05 / О. Є. Кучерук; НАМН України, Ін-т нейрохірургії ім. А.П. Ромоданова. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Розширено наукові уявлення щодо регенераторних можливостей променевого нерва в порівнянні з серединним нервом, яке показало не кількісне, а лише якісно краще відновлення нервово-м'язового апарату (переважно його функціонального стану). На основі клінічних досліджень підтверджено факт можливої іннервації довгої голівки триголового м'яза плеча за рахунок гілок пахового нерва. Визначено, що найбільш частим ушкодженням променевого нерва є його ураження в середній третині плеча, при цьому у 85 % випадків воно пов'язане з переломами плечової кістки та заходами щодо лікування цих переломів. Запропоновано адаптовану до даного виду патології шкалу оцінки функціонального стану кінцівки - модифіковану шкалу оцінки втрати рухової функції променевого нерва. Доведено неефективність використання методу прямої невротизації у разі ушкоджень променевого нерва. Виявлено, що довготривала електростимуляція за допомогою імплантованих систем є методом вибору в лікуванні застарілих і неефективно відновлюваних ушкоджень променевого нерва. Основним критерієм для постановки такої системи є наявність мінімальної електрофізіологічної активності м'язів. Показано, що частота спонтанного відновлення функції нерва за результатами відновлення функції нервово-м'язового апарату після закритого ушкодження променевого нерва складає більше 80 %. Визначено чинники ризику, які погіршують або унеможливлюють спонтанну регенерацію при закритих ушкодженнях променевого нерва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р638.596-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кучерук О. А. 
Елементи інтеграції мистецтв у процесі вивчення літератури / О. А. Кучерук, Г. В. Вигівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 48-50. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито ефективність технології використання образотворчого мистецтва й аранжування квітів у процесі вивчення літератури як мистецтва слова в школі.

Раскрыта эффективность технологии использования изобразительного искусства и аранжировки цветов в процессе изучения литературы как искусства слова в школе.

The article reveals the effectiveness of using painting techniques and the art of flower arranging in the process of literature studies in school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського