Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кушнірук А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Кушнірук А. С. 
Критеріально-орієнтовані тестові завдання з курсу "Спеціальна методика навчання математики" / А. С. Кушнірук, А. Л. Іщенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 149. - С. 145-149. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано 2 варіанти критеріально-орієнтованих тестів з тем "Методика вивчення алгебри" та "Методика вивчення планіметрії" курсу "Спеціальна методика навчання математики" закритого типу першого рівня складності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кушнірук А. С. 
Шляхи та засоби формування позитивної мотивації студентів / А. С. Кушнірук // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 107-111. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення шляхів і засобів формування позитивної мотивації навчання та майбутньої професійної діяльності студентів фізико-математичного факультету педагогічного ВНЗ. Проаналізовано результати проведеного педагогічного експерименту з метою формування пізнавальних потреб і мотивів навчальної діяльності студентів.

Рассмотрена проблема определения путей и средств формирования положительной мотивации обучения и будущей профессиональной деятельности студентов физико-математического факультета педагогического ВУЗа. Проанализированы результаты проведенного педагогического эксперимента, направленного на формирование познавательных нужд и мотивов учебной деятельности студентов.

The article deals with the problem of definition of ways and means of formation of positive motivation of training and the future professional work of students of physical and mathematical faculty pedagogical еducational institution. Results of the carried out pedagogical experiment directed on formation of cognitive needs and motives of educational activity of students are analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч489.511.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кушнірук А. С. 
Сутність науково-дослідницької роботи майбутніх учителів математики в сучасній педагогіці / А. С. Кушнірук // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 80-83. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз наукових публікацій щодо визначення певних аспектів науково-дослідницької діяльності, зокрема: готовності, спрямованості та активності підготовки до цього виду діяльності. Розглянуто підходи науковців до змістової компонентинауково-дослідницької діяльності з позицій проблемно-розвивального навчання; єдності освіти та наукових досліджень; інтегративний характер науково-дослідницької та навчально-дослідницької діяльності студентів ВНЗ. Виокремлено види науково-дослідної роботи майбутніх вчителів математики. Резюмовано актуальність проведення науково-дослідницької діяльності для ефективної підготовки їх до успішної професійної діяльності.

Сделан теоретический анализ научных публикаций исследования определенных аспектов научно-исследовательской деятельности, в частности готовности, направленности и активности подготовки к этому виду деятельности. Рассмотрены подходы ученых к содержательному компоненту научно-исследовательской деятельности с позиций проблемно-развивающего обучения; единства образования и научных исследований; интегративный характер научно-исследовательской и учебно-исследовательской деятельности студентов ВУЗ. Выделены виды научно-исследовательской работы будущих учителей математики. Констатирована актуальность научно-исследовательской деятельности для эффективной подготовки будущих учителей математики к успешной профессиональной деятельности.

The article analyzes some scholars' approaches to determining the essence of future teasers' research activity; demonstrates some forms of organizing scientific research of future mathematics teachers during their professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + В1 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кушнірук А. С. 
Сутність самостійної дослідницької роботи майбутніх учителів математики / А. С. Кушнірук // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 89-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Розглянуто полісемантичні підходи до визначення сутності самостійної роботи у вищій школі, організації самостійної роботи студентів. Доведено доцільність організації самостійної дослідницької діяльності майбутніх учителів математики на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Підкреслено тезу щодо актуалізації потенційних можливостей самостійної роботи на всіх етапах професійної підготовки майбутнього педагога та необхідності формування власного стилю розумової діяльності. Наголошено на необхідності посилення ролі самостійної роботи студентів у педагогічному ВНЗ за умов входження України до Європейського едукаційного простору.

Рассмотрены полифункциональные подходы к определению сущности самостоятельной работы студентов в высшей школе, особенностях ее организации. Доказана целесообразность организации самостоятельной исследовательской деятельности будущих учителей математики на разных этапах учебно-познавательной деятельности. Подчеркнут тезис об актуализации потенциальных возможностей самостоятельной работы на всех этапах профессиональной подготовки будущих педагогов и необходимости формирования собственного стиля умственной деятельности. Резюмирована необходимость усиления роли самостоятельной работы студентов в педагогическом ВУЗ в условиях вхождения Украины в европейское эдукационное пространство.

The article substantiates necessity of intensifying the role of independent research activity of future mathematics teachers; analyzes scientists’ approaches to determining of the essence of independent work at higher school, organization of students’ independent work at higher pedagogical school in terms of Ukraine’s entry into European educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кушнірук А. С. 
Створення анімованих презентацій у Microsoft PowerPoint до текстових задач шкільного курсу математики / А. С. Кушнірук, О. Л. Михайлова // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 77-80. - Бібліогр.: 4 назви. - укp. - рус.

Обгрунтовано доцільність використання інноваційних технологій в освіті, зокрема в процесі розв’язання задач зі шкільного курсу математики. Розкрито переваги застосування комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для унаочнення навчального матеріалу порівняно із традиційними засобами наочності. Аргументовано застосування програмного забезпечення Microsoft Power Point для візуалізації умов текстових задач зі шкільного курсу математики. Запропоновано підходи до анімаційного відображення типових умов задачі засобами Microsoft Power Point. Охарактеризовано основні інструменти роботи в програмному забезпеченні майстра презентацій. Наведено рекомендації до змістовного наповнення презентації в цілому, окремого слайду та деяких видів анімації. Приклади роботи в майстрі презентацій наведено на рисунках.

Обоснована целесообразность использования инновационных технологий в образовании, в частности в процессе решения задач из школьного курса математики. Раскрыты преимущества применения компьютерной техники и программного обеспечения для иллюстрации учебного материала по сравнению с традиционными средствами наглядности. Аргументировано применение программного обеспечения Microsoft Power Point для визуализации условий текстовых задач из школьного курса математики. Предложены подходы к анимационному отображению типичных условий задачи средствами Microsoft Power Point. Охарактеризованы основные инструменты работы в программном обеспечении мастера презентаций. Даны общие рекомендации к содержательному наполнению презентации в целом, отдельного слайда и некоторых видов анимации. Примеры работы в мастере презентаций приведены на рисунках.

Proved is the expediency of the use of innovative technologies in education, in particular in the process of solving the problems of school course of mathematics. Indicated are the advantages of the use of computer equipment and software to illustrate the educational material compared to traditional means of clarity. Reasoned is the application of software Microsoft Power Point to visualize the conditions of word problems of school mathematics. Proposed are the approaches to the animated display of the typical conditions of the problem means Microsoft Power Point. Described are the main tools of the software wizard presentations. Made are the general recommendations to fleshing out the presentation as a whole, individual slide and some animation. Examples of work in the wizard presentations are shown in the figures.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кушнірук А. С. 
Приклади тестових завдань з курсу "Спеціальна методика навчання математики" / А. С. Кушнірук, А. Л. Іщенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 66-69. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано 2 варіанти крітеріально-орієнтірованних тестів закритого типу 1-го рівня складності за темами "Методика навчання алгебри" та "Методика навчання планіметрії" курсу "Спеціальна методика навчання математики".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кушнірук А. О. 
Діагностика виробітку малих будівельних підприємств як бази їх ефективного функціонування та економічної безпеки / А. О. Кушнірук // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 225-230. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - оцінка рівня економічної безпеки групи малих будівельних підприємств, основним видом діяльності котрих є будівництво споруд. Запропоновано визначати рівень економічної безпеки будівельного підприємства шляхом зіставлення темпу зростання чистого прибутку до темпу зростання виробітку. Надано матрицю визначення рівня економічної безпеки будівельного підприємства, що грунтується як на зміні стану будівельного підприємства, так і на результатах його поточної діяльності. Представлена матриця розрізняє 12 можливих станів економічної безпеки будівельного підприємства. За результатами проведеного дослідження було встановлено, що виявлення взаємозв'язку та розробка економетричних залежностей між результуючими показниками діяльності малих будівельних підприємств, з одного боку, та виробітком, з іншого, є недоцільними. Таке моделювання не дає достатньо високої репрезентативної оцінки для подальшого прогнозування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кушнірук А. С. 
Комбінована система М. П. Гузика в контексті навчання математики / А. С. Кушнірук, О. М. Свиновей // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 56-59. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано ефективність використання Комбінованої системи організації навчально-виховного процесу М. П. Гузика. Зауважено, що означена система є такою педагогічною технологією, що базується на поєднанні колективних, групових та індивідуальних форм навчання за умов перебування дітей у звичайному шкільному класі. Охарактеризовано сім типів уроків за Комбінованою системою М. П. Гузика, а саме: уроки розбору нового матеріалу, фронтального та індивідуального опрацювання матеріалу, внутрішньо- та міжпредметного узагальнення та систематизації матеріалу, контролю та корекції набутих формальних знань, умінь і навичок, контролю та корекції творчих умінь і навичок учнів у застосуванні вивченого матеріалу. Наведено приклад уроку внутрішньопредметного узагальнення за темою "Система лінійних рівнянь з двома змінними" (алгебра, VII клас). Констатовано, що робота за Комбінованою системою дозволяє забезпечувати надійне засвоєння теоретичних знань, розвивати усвідомлені вміння та навички не тільки щодо розв'язування передбачених програмою з математики задач і вправ, але й задач, поставлених перед учнями на уроках з інших предметів природничо-математичного циклу.

Обоснована эффективность использования Комбинированной системы организации учебно-воспитательного процесса М. П. Гузика. Указано, что данная система является такой педагогической технологией, которая базируется на сочетании коллективных, групповых и индивидуальных форм обучения в условиях пребывания детей в обычном школьном классе. Охарактеризованы семь типов уроков по Комбинированной системой М. П. Гузика, а именно: уроки разбора нового материала, фронтальной и индивидуальной обработки материала, внутри- и межпредметного обобщения и систематизации материала, уроки контроля и коррекции приобретенных формальных знаний, умений и навыков, контроля и коррекции творческих умений и навыков учащихся в применении изученного материала. Приведен пример урока внутрипредметного обобщения по теме "Система линейных уравнений с двумя переменными" (алгебра, VII класс). Констатировано, что работа по Комбинированной системе позволяет обеспечивать надежное усвоение теоретических знаний, развивать осознанные умения и навыки не только относительно решения предусмотренных программой по математике задач и упражнений, но и задач, поставленных перед учащимися на уроках по другим предметам естественно-математического цикла.

The effectiveness of the use of the combined system of the educational process M. P. Guzik. Indicated that to the system is as educational technology, based on a combination of collective, group and individual learning conditions for children in the normal classroom. Characterized seven types of lessons for the combined system M. P. Guzik, namely: lessons analysis of new material; studies of frontal lessons, individual lessons study material; lessons Interdiscipline generalization and systematization of the material; lessons intersubject generalization and systematization of the material; lessons of control and correction of acquired formal knowledge and skills; lessons of control and correction of the creative skills of students in the application of learned material. An example lesson Interdiscipline generalization on "System of linear equations with two variables" (algebra, gradeVII). Stated that work on the combined system can provide reliable mastering theoretical knowledge, develop skills understood not only solving the Program math problems and exercises, but also the problems faced by the students in the classroom other items of mathematical natural cycle.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського